Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός προμήθειας 770 λεωφορείων από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών
#11
Για τα υβριδικά μηδενικό ενδιαφέρον λοιπόν και το κενό θα καλυφθεί από leasing... Μάλιστα. Και δεν κατέθεσε προσφορά ούτε η mercedes, ούτε η man, ούτε η solaris. Ο διαγωνισμός αυτός εξακολουθεί να θεωρείται επιτυχής άραγε;

https://www.kathimerini.gr/society/56177...leoforeia/
https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikon...e383-ekat/
Απάντηση
#12
Άρα κατά πάσα πιθανότητα τα 18m CNG θα είναι Iveco urbanway με τον cursor 8 κινητήρα (330 PS);
Δηλαδή αυτά: https://www.iveco.com/ivecobus/gr-gr/Doc..._18_GR.PDF
Απάντηση
#13
Iveco και Κινέζικα. Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα είναι για πέταμα μετά από 1 δεκαετία, ειδικά τα δεύτερα... Μακάρι να μην κερδίσουν αυτές. 

Τουλάχιστον γλιτώσαμε από τα Solaris.
Απάντηση
#14
(23-03-2022, 07:30 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Iveco και Κινέζικα. Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα είναι για πέταμα μετά από 1 δεκαετία, ειδικά τα δεύτερα...

Τουλάχιστον γλιτώσαμε από τα Solaris.
Το μόνο που θέλω πλέων είναι γέμιση στις θέσεις και να μην τρέμουν/τρίζουν/βογκάνε όπως τα σολαρινια, τιποτα αλλο.
Απάντηση
#15
Ξέρει κάνεις κάτι νεότερο; Γιατι τόσους μήνες καμία ενημέρωση δεν υπάρχει, πέραν της προσφυγής στο ΣτΕ για το πρώτο τμήμα και της μετέπειτα ακύρωσης του.
Απάντηση
#16
(18-06-2022, 11:17 AM)panos1b Έγραψε: Ξέρει κάνεις κάτι νεότερο; Γιατι τόσους μήνες καμία ενημέρωση δεν υπάρχει, πέραν της προσφυγής στο ΣτΕ για το πρώτο τμήμα και της μετέπειτα ακύρωσης του.
Περιμένεις να είναι τα πρώτα το 2023 ;;;Εγώ δεν το πιστεύω με τίποτα πάντως ...
Απάντηση
#17
Έχουμε εξελίξεις όσον αφορά τον διαγωνισμό για τα νέα λεωφορεία. Θυμίζω, όπως γράφει και το άρθρο, ότι τα 100 αρθρωτά CNG θα τα κατασκευάσει η Iveco.


Σύναψη:Του Φώτη Φωτεινού

Οι Κινέζοι της Yutong Bus επικράτησαν στον διαγωνισμό για την προμήθεια 250 απλών ηλεκτρικών αστικών λεωφορείων, 12 μέτρων, ελάχιστης αυτονομίας 180 χλμ. και αρχικού προϋπολογισμού 123,75 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία ανακηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος, με προσφερόμενη τιμή 440.720 ευρώ πλέον ΦΠΑ για κάθε λεωφορείο, με τη συνολική προσφορά να ανέρχεται στα 110,8 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβάνονται και οι 7 φορτιστές) πλέον ΦΠΑ.
Πλέον, αναμένονται τα αποτελέσματα σε άλλα δυο τμήματα του διαγωνισμού και συγκεκριμένα:
- Στην προμήθεια 200 απλών αστικών οχημάτων 12 μέτρων, συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) κατηγορίας EURO VI και αρχικού προϋπολογισμού 59 εκατ. ευρώ.
- Στην προμήθεια 100 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12 μέτρων ελάχιστης αυτονομίας 135 χλμ. και αρχικού προϋπολογισμού 45 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι στην προμήθεια 100 αρθρωτών αστικών οχημάτων 18 μέτρων, συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) κατηγορίας EURO VI και αρχικού προϋπολογισμού 43 εκατ. ευρώ, ανάδοχος ανακηρύχθηκε η IVECO.
Η IVECO ανακηρύχτηκε ανάδοχος, με προσφερόμενη τιμή μονάδας 385.000 ευρώ, πλέον Φ.Π.Α. και, συνολικά, 38,5 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Τέλος, το πρώτο τμήμα του διαγωνισμού, ο οποίος αποτελείται συνολικά από 5 τμήματα, κηρύχθηκε άγονο.
Πρόκειται για τα 100 απλά υβριδικά αστικά λεωφορεία 12 μ., κατηγορίας EURO VI και αρχικού προϋπολογισμού 31 εκατ. ευρώ, στα οποία δεν κατατέθηκε καμία προσφορά.
Στόχος του υπουργείου Μεταφορών είναι η ολοκλήρωση όλων των τμημάτων του διαγωνισμού εντός του Φεβρουαρίου και η αποστολή των συμβάσεων στο Ελεγκτικό Συνέδριο.


Πηγή
Απάντηση
#18
Μιας και είναι σκέψη για μελλοντικά οχήματα και είναι περισσότερο ερώτηση για συζήτηση στους γνωρίζοντες, έχω περιέργεια αν οι πίσω θύρες των λεωφορείων θα μπορούσε να είναι όπως σε ορισμένα από τα leasing. Δηλαδή τύπου κτελ ή συρόμενες πλάγια, αντί των συμβατικών του στόλου της ΟΣΥ. Υπό την έννοια ότι τα οχήματα γεμίζουν συχνά, με κόσμο να καταλαμβάνει επιπλέον και τον προοριζόμενο χώρο για την περιστροφή της θύρας, με αποτέλεσμα την καταπόνησή τους (βλάβες, κλπ). Δεν ξέρω αν είναι εφικτό/κατάλληλο ή αν έχει ήδη καθοριστεί από την προκήρυξη, σαν περιέργεια το καταθέτω.
Απάντηση
#19
Νομίζω σε όλα τα τμήματα του διαγωνισμό αναφέρονται θύρες περιστρεφόμενες που ανοίγουν προς τα μέσα
Απάντηση
#20
Γνωρίζει κάποιος αν στον διαγωνισμό για τα νέα οχήματα υπάρχει και δικαίωμα προαίρεσης (option) για παραπάνω οχήματα;

Συχνά το δικαίωμα προαίρεσης το βλέπω σε διαγωνισμούς των ενόπλων δυνάμεων όπου υπάρχει η συμφωνία για προμήθεια λχ 5+2 μονάδων (πλοίων ή αεροπλάνων πχ). Σε μια τέτοια περίπτωση αγοράζονται 5 μονάδες και υπάρχει επιλογή για +2 μονάδες ακόμα σε συμφερότερη τιμή, εφόσον τελικά αγοραστούν αυτές οι +2 μονάδες.

Υπάρχει κάποια τέτοια συμφωνία και για τον διαγωνισμό των λεωφορείων που τρέχει;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)