Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
#21
Το αστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων αναβαθμισε τις εγκαταστάσεις με φυσικό αεριο και προμηθεύτηκε λεωφορεία φυσικού αερίου..Στην φώτο φαίνονται τουλάχιστον 2...

https://energypress.gr/news/ioannina-ast...siko-aerio
Απάντηση
#22
Το INO-2326 είναι το 26. Πρόκειται για citaro με μηχανή από Actros OM501που είναι v6 και έχει 460 άλογα!
Απάντηση
#23
(20-02-2022, 02:00 PM)0530 CITARO Έγραψε: Το INO-2326 είναι το 26. Πρόκειται για citaro με μηχανή από Actros OM501που είναι v6 και έχει 460 άλογα!
Ασχολίαστο
Απάντηση
#24
(20-02-2022, 02:00 PM)0530 CITARO Έγραψε: Το INO-2326 είναι το 26. Πρόκειται για citaro με μηχανή από Actros OM501που είναι v6 και έχει 460 άλογα!

Thanks! Yeah!

Μήπως υπάρχουν πληροφορίες και για τα ΙΝΜ7220, ΙΝΝ8080, ΙΝΟ1180, ΙΝΟ3239, ΙΝΟ3250, ΙΝΥ2552, ΙΝΧ7090, ΡΖΚ6464;
Απάντηση
#25
ΡΖΚ6464 το 22
INO1180 το 19
ΙΝΥ2552 το νεο 14 που αντικατέστησε παλαιότερο citaro αρχές του 2022
ΙΝΜ7220 το 16 το οποίο είναι χειροκίνητο
ΙΝΝ8080 το 5
Τα υπολοίπα προς το παρόν δεν ξέρω

Επισης το 2 είναι ΕL202 και όχι NL202 και είναι χειροκίνητο.
Απάντηση
#26
(23-02-2022, 12:17 AM)0530 CITARO Έγραψε: ΡΖΚ6464 το 22
INO1180 το 19
ΙΝΥ2552 το νεο 14 που αντικατέστησε παλαιότερο citaro αρχές του 2022
ΙΝΜ7220 το 16 το οποίο είναι χειροκίνητο
ΙΝΝ8080 το 5
Τα υπολοίπα προς το παρόν δεν ξέρω

Επισης το 2 είναι ΕL202 και όχι NL202 και είναι χειροκίνητο.
Σωστά όσα αναφέρεις και προσθέτω:
Το ΙΝΧ-7090 -> Νο 10
Το ΙΝΟ-3250 -> Νο 8
Το ΙΝΥ-2552 αντικατέστησε το ΙΝΧ-7799 O530 που αντικαστάθηκε αρχές Γενάρη του '22
Σύντομα θα υπάρξουν και άλλες αλλαγές
Απάντηση
#27
(20-02-2022, 02:00 PM)0530 CITARO Έγραψε: Το INO-2326 είναι το 26. Πρόκειται για citaro με μηχανή από Actros OM501που είναι v6 και έχει 460 άλογα!
Έτσι αγοράστηκε ή έγινε μετατροπή εδώ;
Απάντηση
#28
(23-02-2022, 11:31 PM)SR240 Έγραψε: Έτσι αγοράστηκε ή έγινε μετατροπή εδώ;
Απο ότι ξέρω έτσι ήρθε απο Γερμανία. Εδώ η μόνη μετατροπή που έγινε είναι με πρόγραμμα απο 6τάχυτο να γίνει 7τάχυτο.
Απάντηση
#29
(23-02-2022, 11:38 PM)0530 CITARO Έγραψε: Απο ότι ξέρω έτσι ήρθε απο Γερμανία. Εδώ η μόνη μετατροπή που έγινε είναι με πρόγραμμα απο 6τάχυτο να γίνει 7τάχυτο.
Απλά αναρωτιέμαι αν θα αντέξει το σασμάν με τόσα άλογα και τόση ροπή. Αλλά αν είναι εργοστασιακό λογικά θα το έχουν προβλέψει. Πάντως πολύ ενδιαφέρον όχημα...
Απάντηση
#30
(23-02-2022, 11:38 PM)0530 CITARO Έγραψε: Απο ότι ξέρω έτσι ήρθε απο Γερμανία. Εδώ η μόνη μετατροπή που έγινε είναι με πρόγραμμα απο 6τάχυτο να γίνει 7τάχυτο.
Το έχεις δει ή σου το έχουν πει; Αφενός μεν ο ΟΜ501 δεν μπορεί να μπει σε Ο530 και αφετέρου ο μόνος λόγος που δεν υπάρχει μέχρι στιγμής (και ούτε θα υπάρξει) αστικό με 460PS είναι γιατί απλά δεν τα χρειάζεται!

Το ότι με ένα πρόγραμμα το σασμάν γίνεται από 6αρι 7αρι βέβαια ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας...

Νομίζω σε δουλεύουνε... Να είσαι πολύ επιφυλακτικός στο τι μεταφέρεις από αυτά που ακούς - ειδικά τα εξωπραγματικά...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)