Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 2.38 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα Δρομολογίων
(24-11-2021, 10:08 PM)MrVanHool Έγραψε: Καμία σχέση, εκτός κι αν ξέρεις κάτι παραπάνω για τις αλλαγές και θέλεις να το μοιραστείς μαζί μας.
Μάλλον λαθος μου γιατί είχα διαβασει κατι πριν λιγο καιρο ότι αναμένεται αύξηση συχνότητας στα Τοπικά Ζηρινείου από 1/11 κατι που δεν εφαρμόστηκε τοτε.
Απάντηση
Από την Δευτέρα 21/2 εφαρμόζεται η τροποποίηση της σύμβασης του ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ με αύξηση δρομολογίων, αντίστοιχη με τις αρκετές αυξήσεις που είχαν οι γραμμές της ΟΣΥ, αλλά δεν γινόταν να εφαρμοστεί στις γραμμές των ΚΤΕΛ λόγω των περιορισμών της σύμβασης.

Έτσι Καθημερινές Τ.ΖΗΡ θα έχουν 21 οχήματα, 314 και 319 από 6 οχήματα το κάθε ένα και το 866 θα έχει 6 οχήματα πλέον και στις υπόλοιπες γραμμές ενισχύονται τα δρομολόγια είτε με οχήματα που έκαναν μια βάρδια, είτε με οχήματα που σχολούσαν νωρίς, είτε με μείωση του χρόνου διαδρομής.
Ενισχύονται περισσότερο τα ΣΚ, με επέμβαση της Υπηρεσίας μας μάλιστα στις γραμμές 721, 724 Κυρ επανέρχονται τα τελευταία δρομολόγια όπως και τις Καθημερινές (2245 και 2310 αντίστοιχα), σε άλλες επεκτείνεται λίγο το ωράριο λειτουργίας (725, 727) ή μειώνονται οι χρονοαποστασεις ειδικά σε ΣΚ βράδια (504, 507). Αλλαγές έχουν γίνει σε πολλές γραμμές (πχ οι αναχωρήσεις τις Καθημερινές του 881 από Ρουπάκι όταν είναι κοντά στο τέλος της ώρας έγιναν χχ55, καθώς την ίδια ώρα φτάνουν οι συρμοι του Προαστιακού και των δύο κατευθύνσεων και θα προσπαθήσουμε να γίνει και τα ΣΚ το ίδιο) κατόπιν αμοιβαίας συνεννόησης με τον Οργανισμό.

Τέλος, η γραμμή 740 περνάει στο ΚΤΕΛ Αττικής, η γραμμή 749 στο ΚΤΕΛ Ευβοίας και η γραμμή 866 στο ΚΤΕΛ Κορίνθου.
Απάντηση
(18-02-2022, 06:44 PM)MrVanHool Έγραψε: και η γραμμή 866 στο ΚΤΕΛ Κορίνθου.
Αντίο τρίπορτα...
Απάντηση
(18-02-2022, 07:29 PM)ecoj Έγραψε: Αντίο τρίπορτα...
Χαχα, σωστά.. Τουλάχιστον όμως θα ερχεται στην ώρα που είναι να έρθει πια! 

Διοτι ένας ΟΑΣΑ ξέρει τι έχουν ακούσει για την στελέχωση του 866.. Έχουν να το λένε και οι επιβάτες για το μαρτύριο!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(18-02-2022, 07:37 PM)MrVanHool Έγραψε: Χαχα, σωστά.. Τουλάχιστον όμως θα ερχεται στην ώρα που είναι να έρθει πια! 

Διοτι ένας ΟΑΣΑ ξέρει τι έχουν ακούσει για την στελέχωση του 866.. Έχουν να το λένε και οι επιβάτες για το μαρτύριο!
Δικαιολογημένες οι διαμαρτυρίες αφού είναι η μοναδική γραμμή που μπορεί να σε φέρει από τον Ασπρόπυργο στην Αθήνα και δεν υπάρχει και live ενημέρωση για το πότε θα έρθει οπότε αν δεν τηρούνται και τα δρομολόγια γίνεται ταλαιπωρία η κατάσταση. Βέβαια είναι και μακριά από τις υπόλοιπες γραμμές του ΚΤΕΛ Αττικής οπότε δεν μου κάνει εντύπωση πως είναι θύμα κακής δρομολόγησης.

Μάλιστα υπάρχει ένα ποσοστό των επιβατών του 866 που κάνει ανταπόκριση στο Α15 και όχι στο μετρό με ότι αυτό συνεπάγεται για την ταλαιπωρία του όλου πράγματος.
Απάντηση
(18-02-2022, 06:44 PM)MrVanHool Έγραψε: Από την Δευτέρα 21/2 εφαρμόζεται η τροποποίηση της σύμβασης του ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ με αύξηση δρομολογίων, αντίστοιχη με τις αρκετές αυξήσεις που είχαν οι γραμμές της ΟΣΥ, αλλά δεν γινόταν να εφαρμοστεί στις γραμμές των ΚΤΕΛ λόγω των περιορισμών της σύμβασης.

Έτσι Καθημερινές Τ.ΖΗΡ θα έχουν 21 οχήματα, 314 και 319 από 6 οχήματα το κάθε ένα και το 866 θα έχει 6 οχήματα πλέον και στις υπόλοιπες γραμμές ενισχύονται τα δρομολόγια είτε με οχήματα που έκαναν μια βάρδια, είτε με οχήματα που σχολούσαν νωρίς, είτε με μείωση του χρόνου διαδρομής.
Ενισχύονται περισσότερο τα ΣΚ, με επέμβαση της Υπηρεσίας μας μάλιστα στις γραμμές 721, 724 Κυρ επανέρχονται τα τελευταία δρομολόγια όπως και τις Καθημερινές (2245 και 2310 αντίστοιχα), σε άλλες επεκτείνεται λίγο το ωράριο λειτουργίας (725, 727) ή μειώνονται οι χρονοαποστασεις ειδικά σε ΣΚ βράδια (504, 507). Αλλαγές έχουν γίνει σε πολλές γραμμές (πχ οι αναχωρήσεις τις Καθημερινές του 881 από Ρουπάκι όταν είναι κοντά στο τέλος της ώρας έγιναν χχ55, καθώς την ίδια ώρα φτάνουν οι συρμοι του Προαστιακού και των δύο κατευθύνσεων και θα προσπαθήσουμε να γίνει και τα ΣΚ το ίδιο) κατόπιν αμοιβαίας συνεννόησης με τον Οργανισμό.

Τέλος, η γραμμή 740 περνάει στο ΚΤΕΛ Αττικής, η γραμμή 749 στο ΚΤΕΛ Ευβοίας και η γραμμή 866 στο ΚΤΕΛ Κορίνθου.

Έχει γίνει έλεγχος ώστε να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις σε όλες τις γραμμές όπου χρειάζεται πχ μείωση χρόνου διαδρομής, όπως κάτι 324,326 που κάθονται τα οχήματα στις αφετηρίες;
Απάντηση
(18-02-2022, 10:55 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Έχει γίνει έλεγχος ώστε να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις σε όλες τις γραμμές όπου χρειάζεται πχ μείωση χρόνου διαδρομής, όπως κάτι 324,326 που κάθονται τα οχήματα στις αφετηρίες;
Ο έλεγχος έγινε, αλλά τα παραπάνω δρομολόγια μπήκαν σε γραμμές και μέρες που έκρινε ο Οργανισμός ότι έπρεπε να ενισχυθούν, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις γραμμών που αραιώνουν! 

Έτσι στο 324 και 326 και κυρίως στο 310, ο χρόνος διαδρομής είναι υπερβολικά πολύς, αλλά δεν υπάρχει ανάγκη πύκνωσης των δρομολογίων, εν αντιθέσει με το 876 που ο χρόνος διαδρομής 7-ημέρες ήταν υπεραρκετός και μπήκαν άλλα 10 δρομολόγια με τα ίδια οχήματα.

Ομοίως, αυξήθηκε ο χρόνος διαδρομής στο 724 που είχε συχνότατα θέματα, στο 509 τα Σάββατα κτλ..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(18-02-2022, 06:44 PM)MrVanHool Έγραψε: Από την Δευτέρα 21/2 εφαρμόζεται η τροποποίηση της σύμβασης του ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ με αύξηση δρομολογίων, αντίστοιχη με τις αρκετές αυξήσεις που είχαν οι γραμμές της ΟΣΥ, αλλά δεν γινόταν να εφαρμοστεί στις γραμμές των ΚΤΕΛ λόγω των περιορισμών της σύμβασης.

Έτσι Καθημερινές Τ.ΖΗΡ θα έχουν 21 οχήματα, 314 και 319 από 6 οχήματα το κάθε ένα και το 866 θα έχει 6 οχήματα πλέον και στις υπόλοιπες γραμμές ενισχύονται τα δρομολόγια είτε με οχήματα που έκαναν μια βάρδια, είτε με οχήματα που σχολούσαν νωρίς, είτε με μείωση του χρόνου διαδρομής.
Ενισχύονται περισσότερο τα ΣΚ, με επέμβαση της Υπηρεσίας μας μάλιστα στις γραμμές 721, 724 Κυρ επανέρχονται τα τελευταία δρομολόγια όπως και τις Καθημερινές (2245 και 2310 αντίστοιχα), σε άλλες επεκτείνεται λίγο το ωράριο λειτουργίας (725, 727) ή μειώνονται οι χρονοαποστασεις ειδικά σε ΣΚ βράδια (504, 507). Αλλαγές έχουν γίνει σε πολλές γραμμές (πχ οι αναχωρήσεις τις Καθημερινές του 881 από Ρουπάκι όταν είναι κοντά στο τέλος της ώρας έγιναν χχ55, καθώς την ίδια ώρα φτάνουν οι συρμοι του Προαστιακού και των δύο κατευθύνσεων και θα προσπαθήσουμε να γίνει και τα ΣΚ το ίδιο) κατόπιν αμοιβαίας συνεννόησης με τον Οργανισμό.

Τέλος, η γραμμή 740 περνάει στο ΚΤΕΛ Αττικής, η γραμμή 749 στο ΚΤΕΛ Ευβοίας και η γραμμή 866 στο ΚΤΕΛ Κορίνθου.
Δυο ερωτήσεις έχω.
Τα Τ.ΖΗΡ δεν είχαν από την αρχή 21 οχήματα; Η κάτι θυμάμαι λάθος;

Η αλλαγές μεταξι τον ΚΤΕΛ στα 740,749,866 δεν βρίσκουν το Κορίνθου με ένα παραπάνω όχημα καθημερινές (του περνούν 6 του δίνουν 7); Υπάρχει να διατεθεί ή θα πρέπει να προμηθευτούν επιπλέον;
Απάντηση
(19-02-2022, 12:28 AM)panos._.photography Έγραψε: Δυο ερωτήσεις έχω.
Τα Τ.ΖΗΡ δεν είχαν από την αρχή 21 οχήματα; Η κάτι θυμάμαι λάθος;

Η αλλαγές μεταξι τον ΚΤΕΛ στα 740,749,866 δεν βρίσκουν το Κορίνθου με ένα παραπάνω όχημα καθημερινές (του περνούν 6 του δίνουν 7); Υπάρχει να διατεθεί ή θα πρέπει να προμηθευτούν επιπλέον;
Η σύμβαση έλεγε 21, αλλά τα καταρτισμενα δρομολόγια έβγαιναν με 20,  οπότε το πρόγραμμα δρομολόγησης τότε, το έβγαλαν με 20.

Φυσικά, μετά την εκτεταμένη επέμβαση που κάναμε από κοινού με το Τμήμα Δρομολόγησης του Οργανισμού για να υπάρχουν αναχωρήσεις ανά 5' σχεδόν πάντα από την Αφετηρία, τόνισα ότι πρέπει να προστεθεί και το 21ο όχημα, καθώς είναι τεράστιο το φορτίο των Τ.ΖΗΡ πια. Έτσι, τα Σάββατα προστέθηκαν 2 οχήματα και την Κυριακή άλλο 1.

Στις γραμμές που αραιώνουν είναι το 866, που από Δευτέρα θα έχει 6 οχήματα. Άρα 5 740 και 1 749 κάνουν 6 866. Και η Αττική που χάνει 7 οχήματα 866, παίρνει 5 740, 1 314 και 1 319. Το θέμα είναι τι θα καταφέρνει να επανδρώνει όταν ήδη υπάρχει πρόβλημα διαθεσιμότητας οχημάτων, πόσο μάλλον τώρα που δεν σχολανε οχήματα νωρίς, για να πάνε να κλείσουν άλλες τρύπες..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(19-02-2022, 12:39 AM)MrVanHool Έγραψε: Η σύμβαση έλεγε 21, αλλά τα καταρτισμενα δρομολόγια έβγαιναν με 20,  οπότε το πρόγραμμα δρομολόγησης τότε, το έβγαλαν με 20.

Φυσικά, μετά την εκτεταμένη επέμβαση που κάναμε από κοινού με το Τμήμα Δρομολόγησης του Οργανισμού για να υπάρχουν αναχωρήσεις ανά 5' σχεδόν πάντα από την Αφετηρία, τόνισα ότι πρέπει να προστεθεί και το 21ο όχημα, καθώς είναι τεράστιο το φορτίο των Τ.ΖΗΡ πια. Έτσι, τα Σάββατα προστέθηκαν 2 οχήματα και την Κυριακή άλλο 1.

Στις γραμμές που αραιώνουν είναι το 866, που από Δευτέρα θα έχει 6 οχήματα. Άρα 5 740 και 1 749 κάνουν 6 866. Και η Αττική που χάνει 7 οχήματα 866, παίρνει 5 740, 1 314 και 1 319. Το θέμα είναι τι θα καταφέρνει να επανδρώνει όταν ήδη υπάρχει πρόβλημα διαθεσιμότητας οχημάτων, πόσο μάλλον τώρα που δεν σχολανε οχήματα νωρίς, για να πάνε να κλείσουν άλλες τρύπες..
Λύθηκαν πλήρως και οι δυο απορίες.
Σε ευχαριστώ!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)