Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(21-09-2021, 03:52 PM)pvuccino Έγραψε: Πάντως ο χάρτης του '79 έχει τις διαδρομές των σχολικών του 601 (614/615/616) και κανένα δεν περνάει ούτε καν κοντά απ' τον Οικισμό Παπανδρέου! Μήπως άλλαξαν αργότερα και προστέθηκε και ο Οικισμός Παπανδρέου; Δεν νομίζω το 1979 να υπήρχε η ανάγκη για εξυπηρέτηση μαθητών εκεί πάνω!
Φαντάζομαι πως θα ήταν 90's προσθήκη, αλλά πρακτικά δεν είχα ασχοληθεί με την δρομολόγηση των Ψυχικών, εκτός από τις σημειώσεις που έβλεπα, μέχρι που καταργήθηκαν τα 601/3 (γιατι πριν, όταν έκλεινε η ΑΦ021, ο έλεγχος των Ψυχικών γινόταν από την ΑΦ220 - Ακαδημίας και όχι από την ΑΦΑ7).
Τότε θυμάμαι την ύπαρξη του σχολικού πρωί μεσημέρι, όπως και το 651 0505 από Τζωρτζ - 0515 απο Πανόρμου. Φυσικά, πολύ σύντομα μειώθηκαν τα αρχικά αμάξια μαζί με την κατάργηση του σχολικού (μέσα σε περιπου 1 χρόνο από την 1/4/10). Όταν βρω χρόνο να δω τα χαρτιά μου, θα σου πω και τις χαρακτηρισμένες ώρες!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 114
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-03-2021
20-10-2021, 05:11 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-10-2021, 05:12 PM από argy. Edited 1 time in total.)
Σήμερα το πρωί στην περιοχή του Πολυτεχνείου και της Κάνιγγος ήρθα σε επαφή με ένα μάλλον ασυνήθιστο θέαμα. Μια νταλίκα σολαρις με προμετωπίδα "Α6 Μουσειο-Χαλανδρι μέσω Εθνικής Αντιστάσεως". Μετά από λίγη ώρα η προμετωπίδα διορθώθηκε σε αυτή του Α7, ωστόσο εμεινα με την απορία καθώς το Α6 όχι μόνο καταργήθηκε πριν από σχεδόν είκοσι χρόνια, αλλά επίσης καταργήθηκε και αρκετά πριν δρομολογηθει το συγκεκριμένο μοντέλο λεωφορείου οπότε δεν βγάζει νόημα το γεγονός να υπάρχει ρυθμισμένη η συγκεκριμένη γραμμή στις προμετωπίδες του.
Δημοσιεύσεις: 246
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
Κάπου είχα ακούσει για μία λεωφορειακή γραμμή που ανέβαινε Τατόι (Κάτι σαν το παλιό 714). Μήπως ξέρει κανείς στοιχεία γι ' αυτή τη γραμμή. Και επίσης πάλι είχα ακούσει για μία λεωφορειακή γραμμή (μάλλον 505) που ανέβαινε μέχρι Φράγμα Μαραθώνα (Κάτι σαν 535Α). Ξέρεις κανένας λεπτομέρειες γι ' αυτά?
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(15-11-2021, 11:26 PM)kostas720 Έγραψε: Κάπου είχα ακούσει για μία λεωφορειακή γραμμή που ανέβαινε Τατόι (Κάτι σαν το παλιό 714). Μήπως ξέρει κανείς στοιχεία γι ' αυτή τη γραμμή. Και επίσης πάλι είχα ακούσει για μία λεωφορειακή γραμμή (μάλλον 505) που ανέβαινε μέχρι Φράγμα Μαραθώνα (Κάτι σαν 535Α). Ξέρεις κανένας λεπτομέρειες γι ' αυτά? 505 Κηφισιά - Κτήμα Τατοΐου
506 Κηφισιά - Λίμνη Μαραθώνα
Ελάχιστα δρομολόγια την ημέρα, αρχικά από την Πλ.Κανιγγος ως ακτινικά και από το 1989 από Κηφισιά, έως το 1994 που καταργήθηκαν και τα δύο.
Το μεν 505 απορροφήθηκε από το 503, το δε 506 μαζί με το 512, από το νεοιδρυθεν τοτε 535.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 246
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
(16-11-2021, 01:21 AM)MrVanHool Έγραψε: 505 Κηφισιά - Κτήμα Τατοΐου
506 Κηφισιά - Λίμνη Μαραθώνα
Ελάχιστα δρομολόγια την ημέρα, αρχικά από την Πλ.Κανιγγος ως ακτινικά και από το 1989 από Κηφισιά, έως το 1994 που καταργήθηκαν και τα δύο.
Το μεν 505 απορροφήθηκε από το 503, το δε 506 μαζί με το 512, από το νεοιδρυθεν τοτε 535. Μάλιστα! Πολύ ενδιαφέροντα αυτά τα στοιχεία. Από επιβάτες να φανταστώ , λόγω της θέσης των περιοχών που εξυπηρετούσαν , δεν θα είχαν πολύ κόσμο.
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(16-11-2021, 01:21 AM)MrVanHool Έγραψε: 505 Κηφισιά - Κτήμα Τατοΐου
506 Κηφισιά - Λίμνη Μαραθώνα
Ελάχιστα δρομολόγια την ημέρα, αρχικά από την Πλ.Κανιγγος ως ακτινικά και από το 1989 από Κηφισιά, έως το 1994 που καταργήθηκαν και τα δύο.
Το μεν 505 απορροφήθηκε από το 503, το δε 506 μαζί με το 512, από το νεοιδρυθεν τοτε 535. Μια μικρή διόρθωση: τα τοπικά του Ζηρινείου ιδρύθηκαν το 1984. Μέχρι τότε το 506 λεγόταν Αθήνα-Λίμνη. Προφανώς εξυπηρετούσε το προσωπικό της ΕΥΔΑΠ. Όσο ερχόταν από Αθήνα περνούσε έξω από το Μαρούσι, όπως και οι υπόλοιπες μακρινές/σπάνιες γραμμές.
Δημοσιεύσεις: 53
Θέματα: 2
Εγγραφή: 12-06-2016
Το 714 πότε ιδρύθηκε και πότε καταργήθηκε; Κρίμα πάντως θεωρώ ότι θα ήταν μαγευτική η διαδρομή. Από όσο έχει πάρει το μάτι μου από έναν χάρτη ξεκίναγε από Πλατεία Βάθης και έφτανε στο καζίνο στην Πάρνηθα
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(28-11-2021, 06:57 PM)gregory Έγραψε: Το 714 πότε ιδρύθηκε και πότε καταργήθηκε; Κρίμα πάντως θεωρώ ότι θα ήταν μαγευτική η διαδρομή. Από όσο έχει πάρει το μάτι μου από έναν χάρτη ξεκίναγε από Πλατεία Βάθης και έφτανε στο καζίνο στην Πάρνηθα Δεν θυμάμαι να σου πω με σιγουριά, πρέπει να ιδρύθηκε μέσα στην δεκαετία του '60,
σίγουρα ως παρακλάδι του Κορμού Μενιδίου (Γραμμή 60) και στην επαναρυθμιση του 1981 δημιουργήθηκαν 2 γραμμές, το 714 Αθήνα - Πάρνηθα (έως το Καζίνο) και το 736 Αθήνα - Πάρνηθα - Τελεφερίκ.
Πριν τις ΣΕΠ, το 736 έγινε Τοπικό στον Καραβο και λίγο μετά καταργήθηκε.
Έτσι, έμεινε το 714, τις Καθημερινές με αρθρωτα έως το Τελεφερίκ (με 2 δρομολόγια την ημέρα ένα πρωί και ένα το μεσημέρι) και τα ΣΚ με 12μετρα έως το Καζίνο (αν θυμάμαι καλά, 4 δρομολόγια τα Σάββατα και 5 τις Κυριακές).
Απο το Μεσονυχι είχε αναχώρηση σαν Α10.
Καταργήθηκε με τις μαζικές καταργήσεις στις 24/7/2011. Η διαδρομή με το Ν2 στις στροφές της Πάρνηθας ήταν άλλο πράγμα. Φυσικά, πλέον είναι απαγορευτικό, όπως και το Τέρμα που τουλάχιστον 6-7 χρόνια πριν κοπεί είχε μεταφερθεί λίγο πιο κάτω (η στάση του Τέρματος ήταν στην αλάνα του Καζίνου, το τελευταίο τερματιζε δεξιά πριν το πάρκινγκ)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 246
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
(28-11-2021, 08:38 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν θυμάμαι να σου πω με σιγουριά, πρέπει να ιδρύθηκε μέσα στην δεκαετία του '60,
σίγουρα ως παρακλάδι του Κορμού Μενιδίου (Γραμμή 60) και στην επαναρυθμιση του 1981 δημιουργήθηκαν 2 γραμμές, το 714 Αθήνα - Πάρνηθα (έως το Καζίνο) και το 736 Αθήνα - Πάρνηθα - Τελεφερίκ.
Πριν τις ΣΕΠ, το 736 έγινε Τοπικό στον Καραβο και λίγο μετά καταργήθηκε.
Έτσι, έμεινε το 714, τις Καθημερινές με αρθρωτα έως το Τελεφερίκ (με 2 δρομολόγια την ημέρα ένα πρωί και ένα το μεσημέρι) και τα ΣΚ με 12μετρα έως το Καζίνο (αν θυμάμαι καλά, 4 δρομολόγια τα Σάββατα και 5 τις Κυριακές).
Απο το Μεσονυχι είχε αναχώρηση σαν Α10.
Καταργήθηκε με τις μαζικές καταργήσεις στις 24/7/2011. Η διαδρομή με το Ν2 στις στροφές της Πάρνηθας ήταν άλλο πράγμα. Φυσικά, πλέον είναι απαγορευτικό, όπως και το Τέρμα που τουλάχιστον 6-7 χρόνια πριν κοπεί είχε μεταφερθεί λίγο πιο κάτω (η στάση του Τέρματος ήταν στην αλάνα του Καζίνου, το τελευταίο τερματιζε δεξιά πριν το πάρκινγκ) Στην Αθήνα επίσης είχε αφετηρία στην Πλατεία Βάθη.
Παλιά θυμάμαι πως είχα δει κάπου ένα αυτοκόλλητο στην Λεωφόρο Δημοκρατίας με το 714. Και επίσης κάποιος άμα πάει μία βόλτα στην Πάρνηθα θα δει πολλές ''νεκρές'' στάσεις οι οποίες ήταν του 714 και έχουν και αυτοκόλλητα πάνω.
Πραγματικά θα ήταν ωραίο να υπήρχε και σήμερα.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(28-11-2021, 08:38 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν θυμάμαι να σου πω με σιγουριά, πρέπει να ιδρύθηκε μέσα στην δεκαετία του '60,
σίγουρα ως παρακλάδι του Κορμού Μενιδίου (Γραμμή 60) και στην επαναρυθμιση του 1981 δημιουργήθηκαν 2 γραμμές, το 714 Αθήνα - Πάρνηθα (έως το Καζίνο) και το 736 Αθήνα - Πάρνηθα - Τελεφερίκ.
Πριν τις ΣΕΠ, το 736 έγινε Τοπικό στον Καραβο και λίγο μετά καταργήθηκε.
Έτσι, έμεινε το 714, τις Καθημερινές με αρθρωτα έως το Τελεφερίκ (με 2 δρομολόγια την ημέρα ένα πρωί και ένα το μεσημέρι) και τα ΣΚ με 12μετρα έως το Καζίνο (αν θυμάμαι καλά, 4 δρομολόγια τα Σάββατα και 5 τις Κυριακές).
Απο το Μεσονυχι είχε αναχώρηση σαν Α10.
Καταργήθηκε με τις μαζικές καταργήσεις στις 24/7/2011. Η διαδρομή με το Ν2 στις στροφές της Πάρνηθας ήταν άλλο πράγμα. Φυσικά, πλέον είναι απαγορευτικό, όπως και το Τέρμα που τουλάχιστον 6-7 χρόνια πριν κοπεί είχε μεταφερθεί λίγο πιο κάτω (η στάση του Τέρματος ήταν στην αλάνα του Καζίνου, το τελευταίο τερματιζε δεξιά πριν το πάρκινγκ) Η γραμμή 60 δεν ήταν ποτέ κορμός. Ήταν απλά η αρχική γραμμή "Αθήνα-Αχαρναί," που τερμάτιζε στον Αγ.Βλάσσιο και αργότερα επεκτάθηκε σε διάφορα παρακλάδια για να εξυπηρετήσει κι άλλες περιοχές. Επίσης ο διαχωρισμός μεταξύ των λεωφορείων που ανέβαιναν πάνω και αυτών που τερμάτιζαν στο τελεφερίκ έγινε εξαρχής, αφού η γραμμή για το τελεφερίκ ξεκίνησε όντως ως παρακλάδι του 60, αλλά η γραμμή για πάνω ιδρύθηκε ως 116: Αθήνα-Πάρνηθα. Το '81 με την επαναρίθμηση το 116 έγινε 714 και ο κλάδος του 60 έγινε το 736, ενώ το '86 που όντως δημιουργήθηκε ο κορμός Μενιδίου το 736 έγινε τοπικό στον Κάραβο. Τελικά γύρω στα '93-'94 το 736 καταργήθηκε και τότε μόνο προστέθηκαν στο 714 τα δρομολόγια μέχρι το τελεφερίκ.
|