Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
Από όσο ξέρω - πιθανώς να μην είναι 100% ακριβή:
Όχι, αρθρωτά MAN δανεικά πήγαν από το ΚΤΕΛ Χανίων - Ρεθύμνης και έχουν επιστρέψει στην Κρήτη
Δημοσιεύσεις: 940
Θέματα: 5
Εγγραφή: 20-11-2009
Ακριβώς όπως έγραψε ο vard_57.
Δημοσιεύσεις: 940
Θέματα: 5
Εγγραφή: 20-11-2009
Έχει έρθει η αντικατάσταση του Νο56 το οποίο είναι ένα Citaro Fl..
Δημοσιεύσεις: 940
Θέματα: 5
Εγγραφή: 20-11-2009
Δημοσιεύσεις: 272
Θέματα: 0
Εγγραφή: 10-06-2016
(05-02-2021, 06:51 PM)patrinos Έγραψε: Έχει έρθει η αντικατάσταση του Νο56 το οποίο είναι ένα Citaro Fl..
Μωρέ Μπράβο!!
Δημοσιεύσεις: 940
Θέματα: 5
Εγγραφή: 20-11-2009
Επίσης υπάρχει ένα integro χωρίς πινακίδες στο αμαξοστάσιο της ΕΑΛΠ..
Δημοσιεύσεις: 940
Θέματα: 5
Εγγραφή: 20-11-2009
Το Νο76 είναι το νεότερο ηλικιακά αστικό λεωφορείο που κυκλοφορεί στην Πάτρα μοντέλο 2009.
Δημοσιεύσεις: 940
Θέματα: 5
Εγγραφή: 20-11-2009
Σε πρόσφατο ΦΕΚ (Β 852, 04-03-2021) για την οικονομική ενίσχυση των ΚΤΕΛ ανά την χώρα στις τελευταίες σελίδες αναφέρεται ο αριθμός οχημάτων ανα ΚΤΕΛ και τα ποσά που αντιστοιχούν.. Στο αστικό της Πάτρας αναγράφει 120 λεωφορεία.. Οπότε το ημιαστικό citaro πρέπει να έχει αντικαταστήσει κάποιες από τα αρθρωτά που κόπηκαν. Είτε το 93, είτε το 97 είτε το 107..
Δημοσιεύσεις: 940
Θέματα: 5
Εγγραφή: 20-11-2009
Σημερα κυκλοφόρησε το νέο Νο43 citaro πιθανόν FL.. Το Νο87 πουλήθηκε και πηγε στην ΕΑΛΠ..
Δημοσιεύσεις: 42
Θέματα: 0
Εγγραφή: 21-12-2020
(19-03-2021, 11:58 PM)patrinos Έγραψε: Σημερα κυκλοφόρησε το νέο Νο43 citaro πιθανόν FL.. Το Νο87 πουλήθηκε και πηγε στην ΕΑΛΠ..
Το νέο Νο43 είναι citaro αλλά όχι facelift. Είναι με την παλιά μούρη. Το είχα δει τις προάλλες στο αμαξοστάσιο που είχα περάσει μια βόλτα. Είχε και τις πινακίδες και κολλημένο στο παρμπρίζ του τον αριθμό 43.