Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο του ΟΣΕΘ
Το ότι ήταν εχθές εκτός Θεσσαλονίκης δεν εννοούμε ότι έφυγε γενικά  Angel
Απάντηση
Δεν είπε κανείς ότι έφυγε για εχθές... το ότι είναι εκτός Θεσσαλονίκης μπορεί να σημαίνει για μοα μέρα ή και οριστικά
Απάντηση
(04-02-2021, 05:01 PM)irisbus57 Έγραψε: Δεν είπε κανείς ότι έφυγε για εχθές... το ότι είναι εκτός Θεσσαλονίκης μπορεί να σημαίνει για μοα μέρα ή και οριστικά
Γιατί, είπε κανείς ότι έφυγε οριστικά;
Απάντηση
(04-02-2021, 10:32 PM)garvanitis Έγραψε: Γιατί, είπε κανείς ότι έφυγε οριστικά;

Το μόνο που ειπώθηκε ήταν ότι έφυγε. Το για πόσο έφυγε δεν το όρισε κανένας. Για αυτό και εγώ έγραψα ότι επέστρεψε σήμερα.

Αν ήταν γνωστό το για πόσο θα έμενε εκτός θα μπορούσε εξ αρχής να είχε αναφερθεί...
Απάντηση
(04-02-2021, 11:07 PM)irisbus57 Έγραψε: Το μόνο που ειπώθηκε ήταν ότι έφυγε. Το για πόσο έφυγε δεν το όρισε κανένας. Για αυτό και εγώ έγραψα ότι επέστρεψε σήμερα.

Αν ήταν γνωστό το για πόσο θα έμενε εκτός θα μπορούσε εξ αρχής να είχε αναφερθεί...
Αν είχες απορίες μπορούσες απλά να ρωτήσεις... Το ότι κάποιοι μοιραζόμαστε τις γνώσεις μας και τις πληροφορίες που μας έρχονται δεν το χρωστάμε, το προσφέρουμε... Κανονίστε ορισμένοι να μας κάνετε να μετανιώσουμε που το κάνουμε...
Απάντηση
Κάτι που δεν έχει αναφερθεί, είναι το 70 του ΚΤΕΛ Σερρών (ΕΡΧ-6840) Citaro Ü. Επίσης, το 37 του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής το είχα ως ΧΚΡ-2629 και τώρα είδα ένα Citaro 2ης γενιάς ΧΚΡ-3199 (το μοναδικό στα ΚΤΕΛ πλην του Θεσ/νικης)

Τέλος, τα Midi του ΚΤΕΛ Κιλκίς κυκλοφορούν; Γιατί στα 42 και 43 έχει 12μετρα..
Απάντηση
Ναι, το 37 όντως το facelift Citaro το οποίο κάποια στιγμή άλλαξε πινακίδες
Τα μικρά του ΚΤΕΛ Κιλκίς (48 και 51) θεωρητικά κυκλοφοραν ακόμη αν και τις τελευταίες μέρες κυκλοφορούν και στο 42 και στο 43 Citaro
Απάντηση
Το 54 του ΚΤΕΛ Κιλκίς (ΜΑΝ Α21) που είχε έρθει τον Οκτώβριο του 2020 μάλλον αντικατασταθηκε από δίπορτο Citaro ΚΙΚ-5450, ίδιο με τα πορτοκαλί των Σερρών).
Τέλος, τα δύο Midi που τα είχα καιρό να τα δω, αντικατασταθηκαν από ΜΑΝ Α76. Το 48 είναι ΚΙΚ-3390 και το 51 ΚΙΚ-1430.

Στο ΚΤΕΛ Σερρών έχουμε αντικαταστασεις με Citaro. Το 28 με Citaro ΕΡΙ-4098, το 11 που είχε πάρει φωτιά έγινε ΕΡΙ-4097 και κυκλοφορεί επίσης και 71 με πινακίδες ΕΡΙ-5364.

Τέλος, το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης στην θέση των οχημάτων που κάηκαν έχει πάρει Citaro LE πρώην Βερολίνου. Το 143 είναι το ΝΚΜ-9633.
Απάντηση
Το νέο Citaro του Κιλκίς - αδελφάκι των δύο των Σερρών είναι το 53. Το 54 παραμένει το ίδιο μπλε-κίτρινο A21 (ίδιο με το προηγούμενο 53). Ενώ και τα τρία «πρώην», το A21, το Neoplan και το MAN Goppel από το opencar φαίνονται «σε κίνηση»

Του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης το άλλο LE Βερολίνου είναι το 159, ΝΚΜ-9634. Το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης επίσης προμηθεύτηκε, μαζί με τα Citaro και δυο Integro, 198 και 199, με πορτοκαλί-μπεζ χρωματισμό, που κυρίως χρησιμοποιούνται στις ενδοπεριφερειακές γραμμές (πχ Ασπροβάλτας), αλλά έχουν μπει και στις γραμμές 85 και 86.
Απάντηση
Χρόνια πολλά Καλη Χρονιά. Γνωρίζουμε τι λεωφορεία και ποσα έχουν προμηθευτεί τα Κτελ Θεσσαλονίκης και Σερρών που έχουν αναλάβει τις επιπλέον γραμμές;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)