Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
#31
Το Α21 πρώην #20 Λαμίας θα αντικαταστήσει το #3 που έχει ήδη αποσυρθεί εδώ και λιγό καιρό.
Απάντηση
#32
Επίσης το ΚΤΕΑΛ Χαλκίδας έχει αγοράσει 2 Citarο του 2005 για να αντικαταστήσει το #23 και το δεύτερο μάλλον το #24 ή το #26 που είναι κενά εδώ και αρκετούς μήνες.
Επίσης το #14 θα αντικατασταθεί με Α21.
Απάντηση
#33
Ταξινομήθηκε στη Χαλκίδα χθες 28/12 ένα ΜΑΝ Α21, μεταξόνιο 5880 χιλιοστά, κυβισμός 11967, 42 θέσεων.
Απάντηση
#34
Καλή χρονιά σε όλους με υγεία!!!

Κυκλοφόρησαν τα νέα:
#3 MAN A21 1999 (ΑΜΕ 2527) πρώην 20 Λαμίας
#8 ΜΑΝ Α21 2004 (ΧΑΥ-4288)
#14 ΜΑΝ Α21 (ΧΑΥ-5858)
(Το νέο #5 λογικά ειναι το Ο405Ν 1998 πρώην #2 Λαμίας)

Το πρώην 8 MAN sl202 βρίσκεται στον Βούρκο χωρίς τις πινακίδες.
Απάντηση
#35
Κυκλοφόρησαν και τα 2 νέα εταιρικά citaro που είναι πρώην cottbusverkehr.
Το ένα από αυτά είναι το πρώην 247 και έχει πινακίδες ΧΑΥ-6005, για το δεύτερο δεν ξέρω.
Edit: Το δεύτερο είναι το πρώην 246.

http://www.ig-ikarus-200.de/BR/CB/CB-CV%20247-2.jpg
Απάντηση
#36
Τα πρώην #22 και #23 κυκλοφορούν κανονικά λόγω της παράτασης.
Το δεύτερο εταιρικό citaro έχει πινακίδες ΧΑΥ-6004.
Το νέο 5 είναι το πρώην 2 Λαμίας και έχει κρατήσει τις ίδιες πινακίδες ΜΙΤ-2630
Απάντηση
#37
(03-02-2021, 08:55 PM)0530 CITARO Έγραψε: Τα πρώην #22 και #23 κυκλοφορούν κανονικά λόγω της παράτασης.
Τα είδες να κυκλοφορούν ή το υποθέτεις;
Απάντηση
#38
(03-02-2021, 09:38 PM)garvanitis Έγραψε: Τα είδες να κυκλοφορούν ή το υποθέτεις;
Εγώ δεν μένω Χαλκίδα, αλλά μου έχουν στείλει πρόσφατες φωτογραφίες με τα νέα citaro όπου φαίνονται δίπλα τους και τα Ο405 πρώην #22 και #23 κανονικά με πινακίδες ( το παλιό 22 έχει πάρει ξανά πινακίδες εδώ και αρκετούς μήνες ενώ το 23 ήταν να αντικατασταθεί με ένα από τα citaro πράγμα που από ότι φαίνεται δεν ισχύει λόγω της παράτασης). Γενικά είναι μπέρδεμα ο στόλος τους.
Απάντηση
#39
(03-02-2021, 10:13 PM)0530 CITARO Έγραψε: Εγώ δεν μένω Χαλκίδα, αλλά μου έχουν στείλει πρόσφατες φωτογραφίες με τα νέα citaro όπου φαίνονται δίπλα τους και τα Ο405 πρώην #22 και #23 κανονικά με πινακίδες ( το παλιό 22 έχει πάρει ξανά πινακίδες εδώ και αρκετούς μήνες ενώ το 23 ήταν να αντικατασταθεί με ένα από τα citaro πράγμα που από ότι φαίνεται δεν ισχύει λόγω της παράτασης). Γενικά είναι μπέρδεμα ο στόλος τους.
Τα Ο405 αποσύρθηκαν, αντικαταστάθηκαν και έβγαλαν νέες άδειες... Τίποτα το περίεργο δεν έχει στο ότι ξανακυκλοφόρησαν ούτε και φυσικά προκύπτει κάποιο μπέρδεμα στον στόλο. Από εκεί και πέρα επειδή η πληροφόρηση μου λέει ότι τα δύο Citaro είναι αντικατάσταση των ΧΑΤ-4476/7 σιγούρεψε ότι έχουν πινακίδες και δουλεύουν και τα τέσσερα αυτοκίνητα. Στις φωτογραφίες που σου έστειλαν φαίνονται και τα τέσσερα μαζί ΜΕ πινακίδες, όλα;
Απάντηση
#40
(03-02-2021, 10:53 PM)garvanitis Έγραψε: Τα Ο405 αποσύρθηκαν, αντικαταστάθηκαν και έβγαλαν νέες άδειες... Τίποτα το περίεργο δεν έχει στο ότι ξανακυκλοφόρησαν ούτε και φυσικά προκύπτει κάποιο μπέρδεμα στον στόλο. Από εκεί και πέρα επειδή η πληροφόρηση μου λέει ότι τα δύο Citaro είναι αντικατάσταση των ΧΑΤ-4476/7 σιγούρεψε ότι έχουν πινακίδες και δουλεύουν και τα τέσσερα αυτοκίνητα. Στις φωτογραφίες που σου έστειλαν φαίνονται και τα τέσσερα μαζί ΜΕ πινακίδες, όλα;
Το 22 ΧΑΤ-4477 είχε αντικατασταθεί με το neoplan N4516 XAY-9141 εδώ και ένα χρόνο και βγήκε ξανά στην κυκλοφορία περίπου τον Σεπτέμβριο υπάρχουν φωτογραφίες που φαίνονται και τα δύο πρώην και νυν με πινακίδες.
Το 23 ήταν να αντικατασταθεί με ένα από τα citaro αλλά από ότι φαίνεται αυτό δεν έγινε και τα citaro υποθέτω ότι είναι τα νέα 24 και 26 που έχουν μείνει κενά σχεδόν ένα χρόνο.
Υπάρχει χθεσινή φωτογραφία που φαίνονται τα ΧΑΥ-6004 και ΧΑΤ-4477 και τα δύο με πινακίδες καθώς και μια φωτογραφία της περασμένης εβδομάδας με τα ΧΑΥ-6005 και ΧΑΤ-4476 με πινακίδες.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)