Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 1.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Στάση εργασίας την Τρίτη 17 Δεκεμβρίου από την έναρξη της βάρδιας (5:00) έως τις 10:00 το πρωί εξήγγειλε το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό, ως αντίδραση στις μετακινήσεις των εργαζομένων απο τις οργανικές τους θέσεις.

Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΣΕΛΜΑ

Την ώρα που οι κενές οργανικές θέσεις στην ΣΤΑ.ΣΥ πλησιάζουν τις 700 και δεν έχει οριστεί ο ακριβής αριθμός τους ανά Διεύθυνση, Τομέα, Ειδικότητα.
Η διοίκηση της εταιρίας με άκρως ενοχικό τρόπο αποφασίζει και διατάζει παρασκευή βράδυ να μετακινήσει μονομερώς με τον πλέον βίαιο και αυταρχικό τρόπο συναδέλφους από τις οργανικές τους θέσεις δημιουργώντας περισσότερα προβλήματα από αυτά που υποτίθεται πως επιλύει.
Την στιγμή που οι πραγματικές ανάγκες στελέχωσης ειδικοτήτων όπως, τεχνίτες, οδηγοί, σταθμάρχες, έλεγχος κομίστρου έχουν χτυπήσει κόκκινο, οι διοικούντες με μια ακατανόητη χωρίς κανέναν σχεδιασμό και έξω από κάθε λογική κίνηση, προχωρούν μονομερώς στην «ρύθμιση» της ζωής των εργαζομένων.

Είναι οι ίδιοι που σε αγαστή συνεργασία με τον ΟΑΣΑ έχουν αφήσει τους συναδέλφους εκδότες εισιτηρίων να εργάζονται κάτω από αντίξοες και απάνθρωπες συνθήκες εξαιτίας της αποτυχίας του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Το ΣΕΛΜΑ απαιτεί άμεσα, προσλήψεις τακτικού προσωπικού για την κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων, ανάκληση των μονομερών βίαιων μετακινήσεων.
Κανένας συνάδελφος δεν θα μετακινηθεί μέχρι να ενημερωθεί από το σωματείο.
Επιπροσθέτως το σωματείο μας προκηρύσσει προειδοποιητική στάση εργασίας για την τρίτη 17/12/19 από την έναρξη της λειτουργίας έως τις 10:00.

ΥΓ: Την ώρα που εργαζόμενοι αποσπώνται στην διοίκηση του ΟΑΣΑ και σε πολιτικά γραφεία με συνέπεια την μείωση του παραγόμενου συγκοινωνιακού έργου

*Είναι απο τις ελάχιστες φορές που στηρίζω κυριολεκτικά αυτού του είδους ξαφνικών στάσεων εργασίας και μακάρι επιτέλους να γίνουν αποδεκτά τα εύλογα αιτήματα των εργαζομένων
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
Μιας και πλέον δεν είναι είδηση στο μετέφερα εδώ. Ποια είναι η πηγή της είδησης;

ΥΓ: Πώς κατάφερες να βάλεις αυτή την τεράστια γραμματοσειρά; Tongue
Απάντηση
(17-12-2019, 12:31 AM)Larioupol Έγραψε: *Είναι απο τις ελάχιστες φορές που στηρίζω κυριολεκτικά αυτού του είδους ξαφνικών στάσεων εργασίας και μακάρι επιτέλους να γίνουν αποδεκτά τα εύλογα αιτήματα των εργαζομένων

Έχεις απόλυτο δίκιο! Μακάρι επιτέλους να γίνουν αποδεκτά τα σημερινά αιτήματα του ΣΕΛΜΑ και να ανακληθούν οι μετακινήσεις/τοποθετήσεις των 21 στις θέσεις των εκδοτών κομίστρου, να μείνουν 5-6 εκδοτήρια ανοιχτά μέσα στις γιορτές και να μην ανοίξουν επιπλέον εκδοτήρια το προσεχές διάστημα και να βάλουν όλοι μυαλό.
Απάντηση
(17-12-2019, 07:26 PM)Giannis Έγραψε: Μιας και πλέον δεν είναι είδηση στο μετέφερα εδώ. Ποια είναι η πηγή της είδησης;

ΥΓ: Πώς κατάφερες να βάλεις αυτή την τεράστια γραμματοσειρά; Tongue

Να σου πώ την αλήθεια, δεν θυμάμαι ακριβώς απο ποια ιστοσελίδα βρήκα την πληρη ανακοίνωση της ΣΕΛΜΑ, αλλα είχε διαδοθεί η ειδηση της στάσης εργασίας σε αρκετές ιστοσελίδες.

ΥΓ: Τεράστια γραμματοσειρά? (':

Αν βγήκε όντως μεγάλη η γραμματοσειρά οφείλεται στο γεγονός οτι δημιούργησα το τοπικ απο το κινητό, ενω έβαλα τη λειτουργία ιστοσελίδας για υπολογιστή.
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
Τριτη 25 Φεβρουαριου 20:30, σταθμος Άγιος Δημήτριος. Ενω στο μετρο η φωνητικη αναγγελια και ο αλγοριθμος εδειχναν οτι το μετρο θα σταματησει στον Αγιο Δημητριο, οι περισσοτεροι επιβατες αποβιβαστηκαν απο τον συρμο και περιμεναν εξω απο τη πορτα. Αντι να αντιληφθει ο οδηγος τι συνεβει και να ανακοινωσει με ηχητικη αναγγελια οτι ο συρμος θα συνεχισει προς Ελληνικο, εκεινος απλα επελεξε να κλεισει τις πορτες και να φυγει. Το αποτελεσμα: Ενας ολοκληρος συρμος (περιπου 300 ατομα) να περιμενουν τον επομενο συρμο χωρις λογο καθως η ευθυνη ηταν ξεκαθαρα του οδηγου! Αισχρο...
Απάντηση
(25-02-2020, 11:00 PM)Larioupol Έγραψε: Τριτη 25 Φεβρουαριου 20:30, σταθμος Άγιος Δημήτριος. Ενω στο μετρο η φωνητικη αναγγελια και ο αλγοριθμος εδειχναν οτι το μετρο θα σταματησει στον Αγιο Δημητριο, οι περισσοτεροι επιβατες αποβιβαστηκαν απο τον συρμο και περιμεναν εξω απο τη πορτα. Αντι να αντιληφθει ο οδηγος τι συνεβει και να ανακοινωσει με ηχητικη αναγγελια οτι ο συρμος θα συνεχισει προς Ελληνικο, εκεινος απλα επελεξε να κλεισει τις πορτες και να φυγει. Το αποτελεσμα: Ενας ολοκληρος συρμος (περιπου 300 ατομα) να περιμενουν τον επομενο συρμο χωρις λογο καθως η ευθυνη ηταν ξεκαθαρα του οδηγου! Αισχρο...

Ποια φωνητική αναγγελία και ποιος αλγόριθμος; Τον προορισμό ενός συρμού τον διαπιστώνει κανείς από την οθόνη πληροφόρησης στην αποβάθρα. Το σύστημα αναγγελιών και ο χάρτης στο εσωτερικό μπορεί να μη λειτουργεί καν ή λόγω εμπλοκής να προβάλει λάθος αναγγελία (σε αυτή την περίπτωση αρκετοί οδηγοί κάνουν οι ίδιοι διορθωτική).

Πάντως όταν ένας συρμός συνεχίζει κενός, το προσωπικό της ΣΤΑΣΥ (ηλεκτροδηγοί, σταθμάρχες, security, εκφωνήτριες) κάνουν σαφές το τι θα συμβεί, ο συρμός ελέγχεται και μετά κλείνει πόρτες για να αναχωρήσει προς την κατεύθυνση που θα του υποδείξει το ΚΕΛ.
Απάντηση
(19-10-2018, 11:05 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σήμερα στην Αθήνα έχουμε ένα Μετρό στο οποίο...
... ένα σωματείο -γνωστό για την παραγωγή "επαναστατών"- αποφάσισε να ξεκινήσει την αγωνιστική δράση για τη σεζόν 2018-2019 με "προειδοποιητικές" στάσεις εργασίας το πρωί (έναρξη βάρδιας έως 09:00) και το βράδυ (23:00 έως λήξη βάρδιας).
... λόγω αυτών των στάσεων εργασίας οι δύο από τις τρεις γραμμές του είναι σήμερα κλειστές για 6 από τις 21 ώρες προγραμματισμένης λειτουργίας, με τουλάχιστον 2 εξ' αυτών να είναι και ώρες αιχμής.
... στις στάσεις εργασίας δε συμμετέχει το σύνολο των σταθμαρχών, αφού έχουν δικό τους σωματείο το οποίο δεν απεργεί!
... στις στάσεις εργασίας δε συμμετέχει το σύνολο -μπορεί και κανένας- των ηλεκτροδηγών, αφού έχουν δικό τους σωματείο το οποίο δεν απεργεί!
... στις στάσεις εργασίας δε συμμετέχει το σύνολο -μπορεί και κανένας- των υπαλλήλων του ΚΕΛ Συντάγματος, αφού έχουν και αυτοί δικό τους σωματείο το οποίο δεν απεργεί!
... τελικά μας περισσεύουν για να απεργούν σήμερα οι ειδικότητες των εκδοτών εισιτηρίων, των ελεγκτών κομίστρου και των  διοικητικών, οι οποίοι δεν επηρεάζουν την εμπορική λειτουργία του μέσου και του τεχνικού προσωπικού, που ειδικά στην περίπτωση των τελευταίων θα μπορούσε να ορίζεται προσωπικό ασφαλείας για τυχόν έκτακτα συμβάντα (βλάβες συστημάτων ηλεκτροδότησης, σηματοδότησης, τηλεπικοινωνιών, Η/Μ, σιδηροδρομικής επιδομής) και να μην επηρεάζονται τα δρομολόγια.
... η Δικαιοσύνη κρίνει ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ τις στάσεις εργασίας, αλλά ένα άλλο σωματείο που φέρει την επωνυμία "ΕΚΑ" αποφασίζει μόλις σήμερα το απόγευμα να αναλάβει αυτό την προκήρυξη στάσης εργασίας το βράδυ, παραβιάζοντας τη νομοθεσία που υποχρεώνει τη συνδικαλιστική οργάνωση να προειδοποιεί τον εργοδότη τουλάχιστον 24 ώρες νωρίτερα!
... πόσοι είναι τελικά αυτοί που απεργούν, ποιων ειδικοτήτων και πόσο η απουσία τους υποχρεώνει να διακοπεί η λειτουργία ενός βασικού μέρους του δικτύου των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας;

ΥΓ: Φυσικά το ίδιο σωματείο έκανε "γαργάρα" το ότι η εταιρεία έδωσε προτεραιότητα σε πρόσληψη καθαριστριών με 18μηνες συμβάσεις, αντί με αντίστοιχες συμβάσεις να προσλάβει εκδότες εισιτηρίων ώστε να μην υφίστανται οι "απάνθρωπες ουρές".
ΥΓ2: Και εννοείται πως το εν λόγω σωματείο θυμήθηκε μόλις φέτος ότι έχει φύγει προσωπικό από τη ΣΤΑΣΥ με μετάταξη σε άσχετους φορείς. Το θυμήθηκε όλως περιέργως τώρα που και οι σταθμάρχες απομακρύνθηκαν και ίδρυσαν δικό τους σωματείο και δεν κοιτάζουν να σουλατσάρουν κάθε μέρα σε πρωινές εκπομπές και δελτία ειδήσεων για να δίνουν συνεντεύξεις.
Δεν είναι η απεργία το θέμα και όσο αφορά τον νόμο είναι πάντα εναντίον αυτών που εργάζονται επίσης το ιΌτι υπάρχουν πολλα σωματεία όντως κάνει δυσκολο τη απεργία αλλά χωρίς τον έναν δεν μπορεί ο άλλος και παει λεγοντας το θέμα πως έπρεπε όλοι οι εργαζόμενοι να απεργήσουν  γιατί αν κοπεί κάτι από τους συναδέλφους και ας μην είναι στο ίδιο κλάδο ή συνδικάτο θα επηρεάσει και αυτους επίσης είναι πολλοί νόμοι που πρωτα πχ έπιασαν τους οδηγούς των ΜΜΜ και μετά τους άλλους κλάδους πχ συντήρηση καθαριότητα και πάει λεγοντας
Απάντηση
Τώρα που ήμουν στο μετρό, παρατήρησα ότι μεσα στους συρμούς υπάρχουν κρυμμένες με λευκή ταινία, οι ονομασίες των σταθμών Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια. Φαίνεται ότι σύντομα θα κάνουν την πρεμιέρα τους
Απάντηση
Ο συρμός 3ης γενιάς με αριθμό #61, έχει πρόβλημα στο να δείχνει/λέει τις στάσεις μέσα και συχνά εξαφανίζεται στον πίνακα με τα επόμενα τρένα. Απορώ γιατί τον κυκλοφορούν ακόμα.

Σήμερα που τον είδα πάλι, δεν ξέρω τι έγινε, έκατσε στον Κορυδαλλό αρκετή ώρα (δεν υπήρχε τρένο που να ερχόταν απέναντι), τελικά πήγε Νίκαια και αποσύρθηκε. Μάλιστα, γυρίζοντας εκτός υπηρεσίας, βγήκε από τον σταθμό με σχετικά μεγάλη ταχύτητα, κουνώντας μία πλαϊνή πόρτα που οδηγεί στη σήραγγα, με αποτέλεσμα να χτυπήσει η σειρήνα αυτής.  Tongue
Απάντηση
Σήμερα στο τραμ οι οθόνες τηλεματικής έγραφαν προσωρινό πρόβλημα και υπήρχαν καθυστερήσεις στα δρομολόγια.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)