Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
(08-10-2020, 10:45 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: Και το 302 λείπει μάλλον απο την λίστα

Δεν νομίζω να λείπει. 60 γραμμές έχει η λίστα και το πιο πιθανό είναι να έχει εξαχθεί από τη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ.

(08-10-2020, 12:09 PM)MrVanHool Έγραψε: Φαίνεται ότι ακόμα γίνονται ζυμώσεις..
Προσπαθώ να καταλάβω γιατί έσπασαν τα Τ.ΑΧΑ και Τ.ΓΛΥ.. Επίσης, μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση ότι δεν τα έχουν ομαδοποιήσει, παρά βλέπεις το Αττικής στο Μενίδι και την Ελευσίνα (που είναι του Κορινθίας τομέας), το Εύβοιας με το 543 ενώ έχει Μενίδι κτλ..

Όλη η δουλειά φαίνεται ότι είναι στο πόδι και υπάρχουν ξαναλέω σκοπιμότητες...

Τα Τ.ΑΧΑ υπάρχει περίπτωση να μην έσπασαν αλλά να καταργείται το 733. Για τα Τ.ΓΛΥ σωστά κατά τη γνώμη μου έσπασαν και δίνονται μόνο τα τοπικά των 3Β. Εντύπωση προκαλεί το ότι δεν δόθηκαν οι Πεντέλες όπως είχε αναφερθεί σε δημοσιεύματα, το 162 αλλά και η παραχώρηση του 735 και των 866/876.
Απάντηση
(08-10-2020, 01:51 PM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν νομίζω να λείπει. 60 γραμμές έχει η λίστα και το πιο πιθανό είναι να έχει εξαχθεί από τη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ.

Τα Τ.ΑΧΑ υπάρχει περίπτωση να μην έσπασαν αλλά να καταργείται το 733. Για τα Τ.ΓΛΥ σωστά κατά τη γνώμη μου έσπασαν και δίνονται μόνο τα τοπικά των 3Β. Εντύπωση προκαλεί το ότι δεν δόθηκαν οι Πεντέλες όπως είχε αναφερθεί σε δημοσιεύματα, το 162 αλλά και η παραχώρηση του 735 και των 866/876.
Δεν ξέρω αν θα καταργηθεί το 733, ή αν θα το κρατήσει το ΑΜ ΛΙΟ μαζί με το 755 (πλην των κορμών σε όλη την περιοχή Λιοσίων - Μενιδίου) λόγω του ότι λειτουργεί σαν υπηρεσιακό. Επίσης, λείπει το 865 (οχήματα του 876 θα ξεκινάνε από το ΑΜ ΒΟΤ; Μάλλον θα το βγάζουν με υπηρεσιακό..) και το 868 (πάλι με διάθεση ΑΜ ΠΕΙ ως έχει).

Κακώς έσπασαν τα Τ.ΓΛΥ, γιατί με την ομαδοποίηση των γραμμών σε γκρουπ, εξοικονομείς οχήματα στην δρομολόγηση.

Η τροφή προς σκέψη είναι γιατί όλα τα ΚΤΕΛ έχουν μερίδιο στον τομέα Λιοσίων - Μενιδίου; Άλλωστε, και το Θήβας όσο και το Εύβοιας ανακοίνωσαν πως θα παρκάρουν στο Ολυμπιακό Χωριό, για τα νοτιοανατολικά δε του Αττικής έμαθα για έκταση στο Κίτσι. Άρα θα αναγκαστούν σε "συγκατοίκηση"...
Την στιγμή που θα μπορούσε το Εύβοιας να πάρει το Ζηρίνειο και το 504, το Θήβας 724/5/6, 740 και το Κορινθίας τα υπόλοιπα στην περιοχή Θριασίου - Μενιδίου, πράγμα το οποίο θα έριχνε μάλλον παραπάνω το Αττικής, θα το γλίτωνε όμως από την συγκατοίκηση στην Ελευσίνα για τα οχήματα των 878/8, 735, 866 κτλ.

Εν κατακλείδι όμως, νομίζω πως τίποτα δεν είναι τυχαίο...
Απάντηση
(08-10-2020, 02:47 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν ξέρω αν θα καταργηθεί το 733, ή αν θα το κρατήσει το ΑΜ ΛΙΟ μαζί με το 755 (πλην των κορμών σε όλη την περιοχή Λιοσίων - Μενιδίου) λόγω του ότι λειτουργεί σαν υπηρεσιακό. Επίσης, λείπει το 865 (οχήματα του 876 θα ξεκινάνε από το ΑΜ ΒΟΤ; Μάλλον θα το βγάζουν με υπηρεσιακό..) και το 868 (πάλι με διάθεση ΑΜ ΠΕΙ ως έχει).

Κακώς έσπασαν τα Τ.ΓΛΥ, γιατί με την ομαδοποίηση των γραμμών σε γκρουπ, εξοικονομείς οχήματα στην δρομολόγηση.

Η τροφή προς σκέψη είναι γιατί όλα τα ΚΤΕΛ έχουν μερίδιο στον τομέα Λιοσίων - Μενιδίου; Άλλωστε, και το Θήβας όσο και το Εύβοιας ανακοίνωσαν πως θα παρκάρουν στο Ολυμπιακό Χωριό, για τα νοτιοανατολικά δε του Αττικής έμαθα για έκταση στο Κίτσι. Άρα θα αναγκαστούν σε "συγκατοίκηση"...
Την στιγμή που θα μπορούσε το Εύβοιας να πάρει το Ζηρίνειο και το 504, το Θήβας 724/5/6, 740 και το Κορινθίας τα υπόλοιπα στην περιοχή Θριασίου - Μενιδίου, πράγμα το οποίο θα έριχνε μάλλον παραπάνω το Αττικής, θα το γλίτωνε όμως από την συγκατοίκηση στην Ελευσίνα για τα οχήματα των 878/8, 735, 866 κτλ.

Εν κατακλείδι όμως, νομίζω πως τίποτα δεν είναι τυχαίο...

Πρακτικά θα γίνουν 2 συγκροτήματα: 1 με 115/6/7 και 120 (που μέχρι τώρα είχε αυτοτελή δρομολόγηση) και 1 με 124/8 και 205. Δεν είναι κανά μεγάλο θέμα στη δρομολόγηση. Αν θέλουν μπορούν να γίνουν και συγκρότημα ακόμα και με το Α3 εφόσον πλέον έχουν όλα μόνο 12μετρα. Σε κάθε περίπτωση είναι σημαντικό που παραμένουν Γλυφάδα και Σούρμενα στην Ο.ΣΥ καθώς μιλάμε για ξεκάθαρα αστικές διαδρομές όπως η Αγ. Παρασκευή, το Χαλάνδρι κλπ.

Για τα Λιόσια-Μενίδια ίσως θέλουν να έχουν εμπλοκή και τα 4 ΚΤΕΛ εκεί λόγω επιθέσεων σε οχήματα/οδηγούς που συμβαίνουν περιστασιακά. Βέβαια δεν γνωρίζουμε ποιος κάνει την κατανομή των γραμμών στα ΚΤΕΛ. ΟΑΣΑ/Υπουργείο ή το ΚΤΕΛ Αττικής σαν υπερεργολάβος;

Ως προς την κατακλείδα θα συμφωνήσουμε απόλυτα. Το σχέδιο με τα ΚΤΕΛ προϋπήρχε της πανδημίας και φυσικά βρέθηκε τώρα αφορμή ώστε να εφαρμοστεί χωρίς να ανοίξει ρουθούνι.
Απάντηση
Από το πρωί (9/10) το 123 περνάει στα ΚΤΕΛ
[Εικόνα: O3aVb7z.png]
Απάντηση
(08-10-2020, 06:05 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πρακτικά θα γίνουν 2 συγκροτήματα: 1 με 115/6/7 και 120 (που μέχρι τώρα είχε αυτοτελή δρομολόγηση) και 1 με 124/8 και 205. Δεν είναι κανά μεγάλο θέμα στη δρομολόγηση. Αν θέλουν μπορούν να γίνουν και συγκρότημα ακόμα και με το Α3 εφόσον πλέον έχουν όλα μόνο 12μετρα. Σε κάθε περίπτωση είναι σημαντικό που παραμένουν Γλυφάδα και Σούρμενα στην Ο.ΣΥ καθώς μιλάμε για ξεκάθαρα αστικές διαδρομές όπως η Αγ. Παρασκευή, το Χαλάνδρι κλπ.

Για τα Λιόσια-Μενίδια ίσως θέλουν να έχουν εμπλοκή και τα 4 ΚΤΕΛ εκεί λόγω επιθέσεων σε οχήματα/οδηγούς που συμβαίνουν περιστασιακά. Βέβαια δεν γνωρίζουμε ποιος κάνει την κατανομή των γραμμών στα ΚΤΕΛ. ΟΑΣΑ/Υπουργείο ή το ΚΤΕΛ Αττικής σαν υπερεργολάβος;

Ως προς την κατακλείδα θα συμφωνήσουμε απόλυτα. Το σχέδιο με τα ΚΤΕΛ προϋπήρχε της πανδημίας και φυσικά βρέθηκε τώρα αφορμή ώστε να εφαρμοστεί χωρίς να ανοίξει ρουθούνι.
Το θέμα είναι όμως πως αν δεν γίνουν προσλήψεις οδηγών και αγορά οχημάτων δεν θα δούμε ριζικές αλλαγές.
Ήδη απ τη Ράλλη που είναι το βασικό αμαξοστάσιο με νταλίκες δεν πρόκειται να φύγει κάτι άλλο, άρα εξοικονομούνται 12 οχήματα και γύρω στις 24 βάρδιες. Σε 421 και Β9 δεν θα ξαναδούμε νταλίκες, και απλά θα βγαίνουν κάπως καλύτερα οι υπόλοιπες γραμμές.
Από το Μπραχάμι ουσιαστικά μόνο το 123 θα φύγει που και εκεί γίνεται χαμός στις ελλείψεις.
Μόνο η Ανθούσα θα ξελαφρύνει αρκετά που ίσως έτσι πάρει κάτι απο 220-221-235 ή και το Γουδή και ξελαφρώσει κάπως και ο Βοτανικός.
Ουσιαστικά περιμένουμε να δούμε μια κατάσταση περιόδου 13-14 με αρκετά λιγότερες νταλίκες βέβαια στους δρόμους.
Απάντηση
Εδώ έχει ανέβει το ΦΕΚ με το πόσα δρομολόγια θα έχει κάθε γραμμή του ΚΤΕΛ

https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...0.html?m=1

Υπάρχει σημαντική αύξηση δρομολογίων σε πολλές γραμμές που δεν είναι ούτε καν στο προγραμματισμό του ΟΑΣΑ, πόσο μάλλον στο ημερήσιο.
Απάντηση
(10-10-2020, 09:07 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: Εδώ έχει ανέβει το ΦΕΚ με το πόσα δρομολόγια θα έχει κάθε γραμμή του ΚΤΕΛ

https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...0.html?m=1

Υπάρχει σημαντική αύξηση δρομολογίων σε πολλές γραμμές που δεν είναι ούτε καν στο προγραμματισμό του ΟΑΣΑ, πόσο μάλλον στο ημερήσιο.
Καλά, είναι λίγο παραπλανητικό όμως το ΦΕΚ.
Ως πλήρες δρομολόγιο (1) ορίζεται η μετάβαση ΚΑΙ η επιστροφή. Η μοναδική γραμμή που έχει μισό δρομολόγιο είναι το 805. Από την άλλη το 171 το έχει το καλοκαίρι με 180 δρομολόγια (90 μετάβαση - 90 επιστροφή), το 890 2, ενώ η Φυλή που είναι κυκλική, έχει τα ...μισά!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Σίγουρα ναι μετράει και την μετάβαση και την επιστροφή από την άλλη όμως κάτι που μου έκανε εντύπωση πχ είναι το 326 που δείχνει 24 δρομολόγια ενώ έχει 12, σε 304-305-308 έχει από τα προγραμματισμένα περίπου 10 παραπάνω (εννοείται τα μισά είναι το σωστό)
Απάντηση
(10-10-2020, 09:07 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: Εδώ έχει ανέβει το ΦΕΚ με το πόσα δρομολόγια θα έχει κάθε γραμμή του ΚΤΕΛ

https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...0.html?m=1

Υπάρχει σημαντική αύξηση δρομολογίων σε πολλές γραμμές που δεν είναι ούτε καν στο προγραμματισμό του ΟΑΣΑ, πόσο μάλλον στο ημερήσιο.
Πρακτικά τώρα πόσα οχήματα γλυτώνει το κάθε αμαξοστάσιο και ποσους οδηγούς;
Απάντηση
(10-10-2020, 12:17 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Σίγουρα ναι μετράει και την μετάβαση και την επιστροφή από την άλλη όμως κάτι που μου έκανε εντύπωση πχ είναι το 326 που δείχνει 24 δρομολόγια ενώ έχει 12, σε 304-305-308 έχει από τα προγραμματισμένα περίπου 10 παραπάνω (εννοείται τα μισά είναι το σωστό)
Σε αρκετές γραμμές θα βελτιωθούν οι χρονοαποστασεις, όχι απλά με επάνδρωση των υπάρχοντων βαρδιών, αλλά και με ενίσχυση των γραμμών (όπως έγινε με τα 504 και 740). 
Έτσι, το 326 θα έχει 2 λεωφορεία, η Φυλή 4 (; ), ενώ μου κάνει εντύπωση η Λούτσα στο Χειμερινό και στο Θερινό...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 48 Επισκέπτης (ες)