Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(06-10-2020, 08:28 PM)patrinos Έγραψε: Ένα απο τα ιντεγκρο του ΚΤΕΛ Ζακύνθου παρέδωσε πνεύμα από την πρώτη ημέρα..Είναι για επισκευή... Βασίλη, το 8362 είναι.. Λουρί δυναμό!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
Ανεβάζει ένας γραφικός τύπος (που με το μυαλό του έχει και θεσμικό ρόλο) μια ανοησία, σπεύδει να το αναδημοσιεύσει ένας ακόμα πιο γραφικός "αγωνιστής ενάντια στα ΚΤΕΛ", τρέχετε να το αναδημοσιεύσετε και εδώ χωρίς να το διασταυρώσετε μην τυχόν σας πάρει κανένας την "πρωτιά" - γιατί ρε Βασίλη;
Η πραγματικότητα είναι ότι το λεωφορείο πήγε για προγραμματισμένη επισκευή (και μάλιστα με κλεισμένο ραντεβού στο ρεπό του). Μπήκε χθες, άλλαξε μια φλάντζα και βγήκε σήμερα έτοιμο για κυκλοφορία. (για να διευκολύνουμε λίγο συγκρίσεις με την εταιρία του Δημοσίου ανάλογης μάρκας και ηλικίας λεωφορείο έκανε 16 μήνες για την ίδια εργασία!)
Δημήτρη δεν ανοίγεις κεφαλάρι για να αλλάξεις λουριά...
Α, έχουν γραφτεί διάφορα που αγγίζουν τα όρια του γραφικού τις τελευταίες τρεις βδομάδες, τόσο από τους "συνήθεις υπόπτους" όσο και (με μεγάλη μου - αρνητική - έκπληξη) από σοβαρά μέλη... Δυστυχώς ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος για να ασχοληθώ μ' αυτά ένα ένα, αν κάποια στιγμή είμαι εύκαιρος ίσως τα αναλύσω...
Δημοσιεύσεις: 940
Θέματα: 5
Εγγραφή: 20-11-2009
Ακουσε Γιώργο..Δεν το εγραψα πριν ρωτήσω ωστόσο αυτός που το επιβεβαίωσε δεν μου εδωσε περισσότερες λεπτομέρειες και στο κατω κατω της γραφής ουτε το πρώτο ούτε το τελευταίο είναι..Εδω είχε μουλαρώσει γκαζιέρα πρώτης παραλαβής όταν ειχαν πρωτο κυκλοφορήσει στο 732 και ημουνα μεσα..Ο γκαντέμης χα χα χα.. Εγω προσωπικά θα το πήγαινα για το σερβις πριν το στείλω...
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(06-10-2020, 10:20 PM)patrinos Έγραψε: Ακουσε Γιώργο..Δεν το εγραψα πριν ρωτήσω ωστόσο αυτός που το επιβεβαίωσε δεν μου εδωσε περισσότερες λεπτομέρειες και στο κατω κατω της γραφής ουτε το πρώτο ούτε το τελευταίο είναι..Εδω είχε μουλαρώσει γκαζιέρα πρώτης παραλαβής όταν ειχαν πρωτο κυκλοφορήσει στο 732 και ημουνα μεσα..Ο γκαντέμης χα χα χα.. Εγω προσωπικά θα το πήγαινα για το σερβις πριν το στείλω... Αυτό ακριβώς έκανε ουσιαστικά, αλλά στο ρεπό του... Θα μπορούσε να μην μπει καν συνεργείο και να δουλεύει, το πολύ πολύ να κάψει λίγο λάδι παραπάνω... Συντήρηση ρουτίνας ήταν...
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(06-10-2020, 10:35 PM)garvanitis Έγραψε: Αυτό ακριβώς έκανε ουσιαστικά, αλλά στο ρεπό του... Θα μπορούσε να μην μπει καν συνεργείο και να δουλεύει, το πολύ πολύ να κάψει λίγο λάδι παραπάνω... Συντήρηση ρουτίνας ήταν... Γιώργο, τυχαίνει να ξέρω και απ'τα παλιά τον οδηγό που του κόπηκε το λουρί στο Integro!
Δεν θα έγραφα κάτι έτσι αν δεν ήμουν σίγουρος. Πιθανώς, με την βλάβη αυτή, να προχώρησαν και σε προληπτική επισκευή αφού πήγε εκεί (και γι'αυτο να άνοιξαν το καπάκι..)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(06-10-2020, 10:59 PM)MrVanHool Έγραψε: Γιώργο, τυχαίνει να ξέρω και απ'τα παλιά τον οδηγό που του κόπηκε το λουρί στο Integro!
Δεν θα έγραφα κάτι έτσι αν δεν ήμουν σίγουρος. Πιθανώς, με την βλάβη αυτή, να προχώρησαν και σε προληπτική επισκευή αφού πήγε εκεί (και γι'αυτο να άνοιξαν το καπάκι..) Ρε συ Δημήτρη, λουρί αλλάζεις και στο δρόμο, δεν το πας σε συνεργείο... (δεν αποκλείω να κόπηκε ΚΑΙ το λουρί φυσικά, και μάλλον φταίει ο Βασίλης με τα γραφόμενα του παραπάνω - το έχει φωτογραφίσει άλλωστε παλιότερα...)
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Τα 122, 171 έγιναν κυκλικά ή απλά έτσι φαίνονται στην εφαρμογή;
Και αν ναι γνωρίζει κάποιος τον λόγο;
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
08-10-2020, 10:22 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-10-2020, 10:29 AM από vard_57. Edited 2 times in total.)
https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...st_26.html
60 Γραμμές θα αναλάβουν συνολικά τα ΚΤΕΛ, οι οποίες αναλυτικά (ανά ΚΤΕΛ) είναι:
ΚΤΕΛ Αττικής: 115-116-117, 120, 122-122Θ, 123, 171, 301-301Β, 304-305, 306, 307, 308, 309, 310, 314, 316, 319, 323, 324, 326, 330, 734, 735, 866, 878, 879
ΚΤΕΛ Κορίνθου: 503, 507, 509, 535/535Α, 536, 723, 740, 749, 805-862-881-817-855-861-863-864, 876-890
ΚΤΕΛ Εύβοιας: 537-728-752, 543-543Α, 709, 712, 721-727
ΚΤΕΛ Θήβας: 504, 724-725-726
(οι μαύρες με κανονικά λεωφορεία, οι κόκκινες με αρθρωτά, οι πράσινες με midi)
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
08-10-2020, 10:45 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-10-2020, 10:45 AM από GeorgIrisbus.)
Και το 302 λείπει μάλλον απο την λίστα
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Φαίνεται ότι ακόμα γίνονται ζυμώσεις..
Προσπαθώ να καταλάβω γιατί έσπασαν τα Τ.ΑΧΑ και Τ.ΓΛΥ.. Επίσης, μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση ότι δεν τα έχουν ομαδοποιήσει, παρά βλέπεις το Αττικής στο Μενίδι και την Ελευσίνα (που είναι του Κορινθίας τομέας), το Εύβοιας με το 543 ενώ έχει Μενίδι κτλ..
Όλη η δουλειά φαίνεται ότι είναι στο πόδι και υπάρχουν ξαναλέω σκοπιμότητες...
|