Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
021 ΚΑΝΙΓΓΟΣ - ΓΚΥΖΗ
#1
Η γραμμή ξεκινάει από την οδό Τζώρτζ στην πλ.Κάνιγγος και καταλήγει στην πλ.Γκύζη. Είναι μια απο τις μικρότερες λεωφρειακές γραμμές του λεκανοπεδίου με πολύ καλή συχνότητα δρομολογίων και εξυπηρετεί Εξάρχεια και Γκύζη.
Έχει τις καθημερινές 10'-15', το Σάββατο 12'-25' και την Κυριακή 30'-35'.

Σημεία Tips:
1) Στο τέρμα της γραμμής 021, προχώρα στην οδό Κούνδουρου, ύστερα Αγλάφωντος και στρίψε δεξιά στην οδό Πριγκηποννήσων και θα βρείς την στάση "ΠΑΛΑΙΟ ΤΕΡΜΑ" του τρόλεϊ 15.
2) Στην στάση "ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ(ΑΦΕΤΗΡΙΑ)", προχωρήστε στην οδό Φαναριωτών, στρίψτε δεξιά στην οδό Κασσιανής και θα βρεθείτε στην οδό Σαρανταπήχου. Εκεί βρίσκεται η στάση "9η ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΥ" της γραμμής 060.
Απάντηση
#2
Ναι είναι χρήσιμη γραμμή. Η μικρότερη πρέπει να είναι και έχει Midi
Απάντηση
#3
(30-12-2012, 08:38 PM)ecoj Έγραψε: Ναι είναι χρήσιμη γραμμή. Η μικρότερη πρέπει να είναι και έχει Midi

Είναι μία από τις μικρότερες και έχει Solaris Midi.
Απάντηση
#4
Γνωρίζει κάποιος γιατί το 021 έγινε κυκλικό; Βρήκα την απόφαση του ΟΑΣΑ στη Διάυγεια, αλλά δεν αναφέρει αναλυτικά την αιτιολογία, παρά μόνο κείμενο-αίτημα της ΟΣΥ και επιτόπιο έλεγχο της υπηρεσίας. Αν το πρόβλημα ήταν οι παράνομες σταθμεύσεις και στάσεις των ΙΧ, ας έλυναν τοπικά αυτό το πρόβλημα (που είναι έτσι κι αλλιώς είναι τεράστια πληγή για τα ΜΜΜ). Η στάθμευση στο τέρμα ενός midi πού και πού δεν νομίζω ότι δημιουργούσε πρόβλημα στη γειτονιά. Σαν κυκλικό κερδίζει η ΟΣΥ σε οχήματα, δρομολόγηση ή κάτι ανάλογο;

Αλλά έστω και σαν κυκλικό, και καθώς η γραμμή είναι πολύ μικρή και μπορεί να γίνει υπολογισμός της διέλευσής του από πλ.Γκύζη, ακόμη και τις ώρες αιχμής (με κάποιο κατά προσέγγιση περιθώριο), θα μπορούσε να αναρτηθεί πίνακας διελεύσεων από τη στάση της πλατείας, ενώ τις ώρες μη αιχμής, εφόσον το όχημα έφτανε νωρίτερα, να υπήρχε τακτή αναχώρηση.
Απάντηση
#5
(27-07-2020, 08:56 PM)MrVanHool Έγραψε: Μετά την κατάργηση 202, είχε μπει δοκιμαστικά το 212 για κάποιους μήνες και έτσι όταν επανήλθε στην παλιά του διαδρομή, δεν εκδωθηκε απόφαση κατάργησης των στάσεων τόσο της Εθν.Μακαρίου, όσο και στην Φραντζή κτλ..

Ωστόσο, δεν είναι η πρώτη γραμμή που δεν έχουν ξηλωθεί οι στάσεις, είτε σκόπιμα, είτε από αμέλεια (ΟΔΔΥ 746, 15η Πάρνηθος μέχρι το Καζίνο 714, ΑΦΓ16 κά) Άλλωστε, ο ΟΑΣΑ δεν έχει λόγο να το ζητήσει, ο αντίστοιχος Δήμος θα το ήθελε μάλλον...

(29-07-2020, 01:00 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Γνωρίζει κάποιος γιατί το 021 έγινε κυκλικό; Βρήκα την απόφαση του ΟΑΣΑ στη Διάυγεια, αλλά δεν αναφέρει αναλυτικά την αιτιολογία, παρά μόνο κείμενο-αίτημα της ΟΣΥ και επιτόπιο έλεγχο της υπηρεσίας. Αν το πρόβλημα ήταν οι παράνομες σταθμεύσεις και στάσεις των ΙΧ, ας έλυναν τοπικά αυτό το πρόβλημα (που είναι έτσι κι αλλιώς είναι τεράστια πληγή για τα ΜΜΜ). Η στάθμευση στο τέρμα ενός midi πού και πού δεν νομίζω ότι δημιουργούσε πρόβλημα στη γειτονιά. Σαν κυκλικό κερδίζει η ΟΣΥ σε οχήματα, δρομολόγηση ή κάτι ανάλογο;

Αλλά έστω και σαν κυκλικό, και καθώς η γραμμή είναι πολύ μικρή και μπορεί να γίνει υπολογισμός της διέλευσής του από πλ.Γκύζη, ακόμη και τις ώρες αιχμής (με κάποιο κατά προσέγγιση περιθώριο), θα μπορούσε να αναρτηθεί πίνακας διελεύσεων από τη στάση της πλατείας, ενώ τις ώρες μη αιχμής, εφόσον το όχημα έφτανε νωρίτερα, να υπήρχε τακτή αναχώρηση.

Αν τυχόν παρατηρήσεις, το θέμα εκεί εκτός από τα παρκαρισμένα οχήματα είναι και το πλάτος της οδού, το οποίο δεν συμβάλλει στην ασφαλή στάθμευση του λεωφορείου εκεί. Επομένως, καλύτερα είναι που η γραμμή είναι κυκλική
Απάντηση
#6
(29-07-2020, 01:00 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Γνωρίζει κάποιος γιατί το 021 έγινε κυκλικό; Βρήκα την απόφαση του ΟΑΣΑ στη Διάυγεια, αλλά δεν αναφέρει αναλυτικά την αιτιολογία, παρά μόνο κείμενο-αίτημα της ΟΣΥ και επιτόπιο έλεγχο της υπηρεσίας. Αν το πρόβλημα ήταν οι παράνομες σταθμεύσεις και στάσεις των ΙΧ, ας έλυναν τοπικά αυτό το πρόβλημα (που είναι έτσι κι αλλιώς είναι τεράστια πληγή για τα ΜΜΜ). Η στάθμευση στο τέρμα ενός midi πού και πού δεν νομίζω ότι δημιουργούσε πρόβλημα στη γειτονιά. Σαν κυκλικό κερδίζει η ΟΣΥ σε οχήματα, δρομολόγηση ή κάτι ανάλογο;

Αλλά έστω και σαν κυκλικό, και καθώς η γραμμή είναι πολύ μικρή και μπορεί να γίνει υπολογισμός της διέλευσής του από πλ.Γκύζη, ακόμη και τις ώρες αιχμής (με κάποιο κατά προσέγγιση περιθώριο), θα μπορούσε να αναρτηθεί πίνακας διελεύσεων από τη στάση της πλατείας, ενώ τις ώρες μη αιχμής, εφόσον το όχημα έφτανε νωρίτερα, να υπήρχε τακτή αναχώρηση.

 Ως ένα βαθμό με τα κυκλικά η ΟΣΥ κερδίζει σε οχήματα και δρομολόγηση. Στο 021 συγκεκριμένα όσο ήταν με ΑΦ/ΤΕ είχε χρόνο διαδρομής καθημερινές αιχμή 40' (20'+20') και είχε αρκετά θέματα. Μετά την μετατροπή σε κυκλικό ο χρόνος διαδρομής έγινε 35' και όμως σε γενικές γραμμές δεν υπάρχουν προβλήματα ως προς τον χρόνο διαδρομής. Ο λόγος είναι ότι συνήθως ανάλογα με την ώρα ο κυκλοφοριακός/επιβατικός φόρτος είναι κυρίως προς τη μια κατεύθυνση και με το κυκλικό "μοιράζεται" καλύτερα στο δρομολόγιο, το ίδιο και σε περίπτωση ενδεχόμενης καθυστέρησης. Σε άλλες περιπτώσεις ισχύει και το ότι οι χρόνοι διαδρομής είναι "στρογγυλοί" π.χ. 15'-20'-25' κλπ. οπότε αν μια γραμμή με ΑΦ/ΤΕ θέλει ανά κατεύθυνση π.χ. 16' θα δοθεί χρόνος 20' ενώ στο κυκλικό αφού ο πραγματικός κύκλος είναι 16'+16'=32' μπορεί να δοθεί 35' χωρίς να δημιουργείται ζήτημα. Τα παραπάνω έχουν φανεί και σε άλλες γραμμές που έχουν δουλέψει και σαν ΑΦ/ΤΕ και σαν κυκλικά λ.χ 051, 109, 131, 206, 237, 405 κ.α. Φυσικά όμως παίζει και ρόλο το κατά πόσο υπάρχουν προβλήματα παραμονής του λεωφορείου στο Τέρμα είτε λόγω παρκαρισμένων/όχλησης της περιοχής είτε λόγω συμφόρησης από τα ίδια τα λεωφορεία της ΟΣΥ (βλ. Δάφνη).
Απάντηση
#7
(01-08-2020, 02:18 AM)mercedes elbo Έγραψε:  Ως ένα βαθμό με τα κυκλικά η ΟΣΥ κερδίζει σε οχήματα και δρομολόγηση. Στο 021 συγκεκριμένα όσο ήταν με ΑΦ/ΤΕ είχε χρόνο διαδρομής καθημερινές αιχμή 40' (20'+20') και είχε αρκετά θέματα. Μετά την μετατροπή σε κυκλικό ο χρόνος διαδρομής έγινε 35' και όμως σε γενικές γραμμές δεν υπάρχουν προβλήματα ως προς τον χρόνο διαδρομής. Ο λόγος είναι ότι συνήθως ανάλογα με την ώρα ο κυκλοφοριακός/επιβατικός φόρτος είναι κυρίως προς τη μια κατεύθυνση και με το κυκλικό "μοιράζεται" καλύτερα στο δρομολόγιο, το ίδιο και σε περίπτωση ενδεχόμενης καθυστέρησης. Σε άλλες περιπτώσεις ισχύει και το ότι οι χρόνοι διαδρομής είναι "στρογγυλοί" π.χ. 15'-20'-25' κλπ. οπότε αν μια γραμμή με ΑΦ/ΤΕ θέλει ανά κατεύθυνση π.χ. 16' θα δοθεί χρόνος 20' ενώ στο κυκλικό αφού ο πραγματικός κύκλος είναι 16'+16'=32' μπορεί να δοθεί 35' χωρίς να δημιουργείται ζήτημα. Τα παραπάνω έχουν φανεί και σε άλλες γραμμές που έχουν δουλέψει και σαν ΑΦ/ΤΕ και σαν κυκλικά λ.χ 051, 109, 131, 206, 237, 405 κ.α. Φυσικά όμως παίζει και ρόλο το κατά πόσο υπάρχουν προβλήματα παραμονής του λεωφορείου στο Τέρμα είτε λόγω παρκαρισμένων/όχλησης της περιοχής είτε λόγω συμφόρησης από τα ίδια τα λεωφορεία της ΟΣΥ (βλ. Δάφνη).

Κατ' αρχάς ευχαριστώ για την απάντηση! Οπότε προκύπτει κάποια σύντμηση του δοσμένου χρόνου διαδρομής στο κυκλικό δρομολόγιο και δυνητικά βγαίνουν κάποια έξτρα δρομολόγια. Αυτήν τη λεπτομέρεια δεν τη γνώριζα, είχα επικεντρωθεί κυρίως στο όφελος των κυκλικών για απεμπλοκή από σημεία με έλλειψη χώρων ή από το κέντρο (απομάκρυνση αφετηριών). Πάντως έχω την αίσθηση πως σε αρκετές κυκλικές - όπως στο 021 - θα μπορούσε να υπάρχει τακτή αναχώρηση από το σημείο επιστροφής, για να αποφεύγονται οι αυξομοιώσεις από τον τρόπο οδήγησης (άλλοι το πάνε ομαλά και άλλοι φούρια) ή από την ώρα (στα πολύ πρωινά ή τα τελευταία, που δεν έχει κίνηση). Πόσο νωρίτερα να φτάσει σε σχέση με μια καθορισμένη αναχώρηση; Ένα - δύο λεπτά; Εν προκειμένω, θα βοηθούσε να ξέρει κάποιος στην αρχή της Ιπποκράτους πότε πρέπει να ξεκινήσει την κάθοδο το 021 από πλ.Γκύζη, αν δεν υπάρχει καθυστέρηση, δεδομένου πως η Ιπποκράτους έχει εδώ και χρόνια ελλειπή εξυπηρέτηση - και αυτή με midi σχεδόν εξ ολοκλήρου.
Απάντηση
#8
(01-08-2020, 08:50 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Κατ' αρχάς ευχαριστώ για την απάντηση! Οπότε προκύπτει κάποια σύντμηση του δοσμένου χρόνου διαδρομής στο κυκλικό δρομολόγιο και δυνητικά βγαίνουν κάποια έξτρα δρομολόγια. Αυτήν τη λεπτομέρεια δεν τη γνώριζα, είχα επικεντρωθεί κυρίως στο όφελος των κυκλικών για απεμπλοκή από σημεία με έλλειψη χώρων ή από το κέντρο (απομάκρυνση αφετηριών). Πάντως έχω την αίσθηση πως σε αρκετές κυκλικές - όπως στο 021 - θα μπορούσε να υπάρχει τακτή αναχώρηση από το σημείο επιστροφής, για να αποφεύγονται οι αυξομοιώσεις από τον τρόπο οδήγησης (άλλοι το πάνε ομαλά και άλλοι φούρια) ή από την ώρα (στα πολύ πρωινά ή τα τελευταία, που δεν έχει κίνηση). Πόσο νωρίτερα να φτάσει σε σχέση με μια καθορισμένη αναχώρηση; Ένα - δύο λεπτά; Εν προκειμένω, θα βοηθούσε να ξέρει κάποιος στην αρχή της Ιπποκράτους πότε πρέπει να ξεκινήσει την κάθοδο το 021 από πλ.Γκύζη, αν δεν υπάρχει καθυστέρηση, δεδομένου πως η Ιπποκράτους έχει εδώ και χρόνια ελλειπή εξυπηρέτηση - και αυτή με midi σχεδόν εξ ολοκλήρου.
Ισα-ισα που στο κυκλικό με την χρήση τηλεματικής μπορείς να γνωρίζεις ακριβώς πότε θα έρθει το λεωφορείο, αν είσαι στην πλατεία Γκύζη ή μερικές στάσεις μετά από αυτήν. Αντίθετα, αν έκανε τέρμα εκεί ποτέ δεν θα ήσουν σίγουρος αν θα τηρηθεί το δρομολόγιο, είτε λόγω καθυστέρησης, είτε λόγω κίνησης, κομμένης βάρδιας κλπ. Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα κυκλικά. Πχ παλιά στεκόσουν στην Ακαδημία και ποτέ δεν μπορούσες να ξέρεις πότε και αν θα περάσει το 220 και Σια. Τώρα με το που ξεκινούν από πάνω ξέρεις τι γίνεται.
Απάντηση
#9
Θα μπορούσε να πάει Ακαδημία για να έχει περισσότερες συνδέσεις. Η Κάνιγγος δεν έχει πια μεγάλο ενδιαφέρον σαν περιοχή.
Απάντηση
#10
Ίσως να γινόταν επέκταση ως Πολύγωνο, δηλαδή εκεί που είναι το τέρμα του 224, εκτός από Ακαδημία; Δηλαδή Πολύγωνο - Γκύζη - Ακαδημία και να έμπαινε η αφετηρία αντί για την Κάνιγγος, εκεί που είναι το 224.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)