Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
(05-06-2020, 11:51 PM)RenaultAgora7069 Έγραψε: Κάθε μέρα οι ιδιες γκαζιρες βγαίνουν πχ το 7278 Λογικα  το 7071 παίζει να χάλασε κι αυτή από σαμσαν Η είναι σε ακινησία όπως είπες  πιστεύω πως πρέπει να βγάλουν άλλες 3 4 ίσως κι Παραπάνω  παλιες γκαζιερες έξω στο δρόμο κι να γυρίσουν πίσω κάποιες ιρις ανθουσα Κι μια απο αυτες η 7070 που εμεινε απο αννταλαντικτα δεν ξέρω άμα βρισκεται ακόμη Λιόσια  Στο μέλλον λογικά θα γίνει αυτο άμα χειροτερέψουν κι άλλο τα πράγματα το έβγαλαν κι απόφαση κι όλας να μην τις φτιάξουν αλλά κάνεις δεν ξέρει θα δούμε στο μελλον εδω δεν αποσύρονται Ν1 Του 93 κι τα Νεοπλανακια Αλλα γιατι να καταστρέφονται κι άλλο Είναι βάρβαρο Solaris να βρίσκονται κάτω από 50 σε υπηρεσία τα Volvo να μένουν μόλις 16 λειτουργικά Πρέπει να γινει κάτι άμεσα εδώ μέχρι κι το 444 με ένα αμαξι κυκλοφορεί καθημερινά Μακαρι να γυριζαμε τον χρονο πισω

Θεωρητικά θα μπορούσαν να είχαν φτιάξει μερικά Renault που δεν είχαν μεγάλη ζημιά, ώστε να λειτουργούν ως ενισχυτικά μέχρι τα τέλη του '21, το έτος που λήγουν οι μπουκάλες τους. Αλλά όπως φαίνεται, δεν υπάρχουν χρήματα να φτιάξουν ούτε τα Citelis...


(06-06-2020, 11:34 AM)MrVanHool Έγραψε: Φίλε συνονόματε Μήτσε, τα Iris αερίου τα πήγαν στα Άνω Λιόσια γιατί προ επιδημίας είχαν αρκετές παλιές γκαζιέρες σαν εφεδρικές.

Τώρα που αποφασίστηκε πως οι Renault θα αποσυρθούν, τα Άνω Λιόσια δεν έχουν επάρκεια οχημάτων (θυμήσου πως παλιότερα είχαν τα 7001-7246) και τώρα έχουν λειτουργικά 150 Citelis. Οπότε σαν "αντικαταστάτης" παλαιότητας στα Άνω Λιόσια, πήγαν οι Iris γκαζιέρες και μάλιστα μόνο 22 αμάξια.

Το πρόβλημα στην Ανθούσα είναι η πλημμελής συντήρηση που τους γίνεται και έτσι οι διαθεσιμότητες, ακόμα και των Ν1 είναι χαμηλές. Μόλις χτες κυκλοφόρησε η GN 551, που είχε παραδώσει από πέρσι προσωρινά τις πινακίδες, ενώ Ν1 που ήταν λειτουργικά τους τελευταίους μήνες, περιμένουν πότε και αν θα επισκευαστούν (114, 123, 134, 141, 144, 148, 149, 158, 159 και τα λίγων μηνών 802, 165, 174, 175) την στιγμή που τα Ν1 του Βοτανικού ήταν από το 2013 όλα λειτουργικά σε άψογη κατάσταση! Ενδεικτικό είναι ότι κάποια Ν1 της Ανθούσας έχουν παραδώσει πινακίδες κιόλας.

Οι αντλίες πετρελαίου εγκαταστάθηκαν πολύ πρόσφατα στα Λιόσια, αλλά δεν είναι μεγάλης χωρητικότητας, μπήκαν μόνο για τα Midi. Δεν υπάρχει περίπτωση να ανέβουν πετρελαίου στα Λιόσια (είναι η κεντρική βάση επισκευής οχημάτων φυσικού αερίου, με ειδική εκπαίδευση / άλλωστε η Ανθούσα ανέκαθεν έστελνε ακόμα και τις Iris για επισκευές στα Λιόσια)

Το θέμα είναι να σουλουπωθούν τα οχήματα της Ανθούσας και μάλλον τα Ν1, γιατί για τις περισσότερες Iris είναι δύσκολα τα πράγματα, λιγότερες από 50 είναι λειτουργικές εκεί.

Ευχαριστώ για την κατατοπιστική σου απάντηση.  Smile Εγώ δεν είμαι εργαζόμενος στον ΟΑΣΑ, οπότε δεν γνωρίζω πολλά... Απλά μου αρέσουν τα μηχανοκίνητα οχήματα (όπως και τα λεωφορεία).
Απάντηση
(06-06-2020, 02:54 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Θεωρητικά θα μπορούσαν να είχαν φτιάξει μερικά Renault που δεν είχαν μεγάλη ζημιά, ώστε να λειτουργούν ως ενισχυτικά μέχρι τα τέλη του '21, το έτος που λήγουν οι μπουκάλες τους. Αλλά όπως φαίνεται, δεν υπάρχουν χρήματα να φτιάξουν ούτε τα Citelis...



Ευχαριστώ για την κατατοπιστική σου απάντηση.  Smile Εγώ δεν είμαι εργαζόμενος στον ΟΑΣΑ, οπότε δεν γνωρίζω πολλά... Απλά μου αρέσουν τα μηχανοκίνητα οχήματα (όπως και τα λεωφορεία).
Θεωρητικά, θα μπορούσαν να κυκλοφορούν ακόμα και τα VanHool, Neoplan, Ν1 ΕΛΒΟ και Den Oudsten που θα κοβονταν του χρόνου. Αν κάτι έσωσε τα Renault είναι τα αρκετά νούμερα του στόλου και τα αρκετά κοινά ανταλλακτικά με τα Irisbus.

Ωστόσο, να διευκρινίσουμε πως οι μπουκάλες αερίου δεν "λήγουν", απλά η Irisbus είχε δώσει αυτό το περιθώριο λειτουργίας. Δεν απαγορεύεται να κυκλοφορούν, απλά είναι επίφοβο, καθώς πρόκειται για την πρώτη γενιά οχημάτων φυσικού αερίου και δεν είναι γνωστή η συμπεριφορά τους μετά το όριο του κατασκευαστή.

Οπότε, όπως έχουμε πει και παραπάνω, για να μην κουράζουμε γράφοντας διαρκώς "μακάρι" και "αν και "ίσως", έτσι έχουν τα πράγματα και δυστυχώς τα πιο ιδιαίτερα οχήματα προσεχώς θα αποσυρθούν (και 19 χρόνια υπηρεσίας είναι πολύ καλό νούμερο)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(06-06-2020, 02:33 PM)K.S. Έγραψε: Έχουμε κάτι αντίστοιχο για τον ΟΑΣΘ;
Φίλε K.S., δυστυχώς αυτό ήταν για τις δημόσιες εταιρείες που ήταν υποχρεωμένες να δημοσιεύουν οποιαδήποτε οικονομική δραστηριότητα στην Διαύγεια, ακόμα κι αν αγόρασαν συρραπτικά.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχει ατονήσει η επιβολή της ανάρτησης ακόμα και του ΚΤΕΟ, που ανέβαζαν μέχρι τις αρχές του χρόνου.

Σε κάθε περίπτωση όμως, αν ένα όχημα έχει σοβαρή βλάβη και μείνει μήνες μέσα, παραδίδει πινακίδες για να μην πληρώνει κάποια τέλη κυκλοφορίας κτλ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι πολλά Scania, που έχουν αλλαγμένες πινακίδες, καθώς τις κατέθεσαν και έπειτα τις επαναταξινόμησαν.

Υ.Γ. : Κώστα, γράφω από κινητό και δεν μου εμφάνιζε όλο τον πίνακα, γι'αυτό δεν είχα δει ημερομηνία..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(06-06-2020, 03:31 PM)MrVanHool Έγραψε: Θεωρητικά, θα μπορούσαν να κυκλοφορούν ακόμα και τα VanHool, Neoplan, Ν1 ΕΛΒΟ και Den Oudsten που θα κοβονταν του χρόνου. Αν κάτι έσωσε τα Renault είναι τα αρκετά νούμερα του στόλου και τα αρκετά κοινά ανταλλακτικά με τα Irisbus.

Ωστόσο, να διευκρινίσουμε πως οι μπουκάλες αερίου δεν "λήγουν", απλά η Irisbus είχε δώσει αυτό το περιθώριο λειτουργίας. Δεν απαγορεύεται να κυκλοφορούν, απλά είναι επίφοβο, καθώς πρόκειται για την πρώτη γενιά οχημάτων φυσικού αερίου και δεν είναι γνωστή η συμπεριφορά τους μετά το όριο του κατασκευαστή.

Οπότε, όπως έχουμε πει και παραπάνω, για να μην κουράζουμε γράφοντας διαρκώς "μακάρι" και "αν και "ίσως", έτσι έχουν τα πράγματα και δυστυχώς τα πιο ιδιαίτερα οχήματα προσεχώς θα αποσυρθούν (και 19 χρόνια υπηρεσίας είναι πολύ καλό νούμερο)
Ενώ τόσα χρόνια δεν έκανε ούτε συντήρηση τίποτα πρέπει να αποσυρθούν  έπειδη χαλάνε συνέχεια  Επρεπε να πάνε εξαρχής σε ανακατασκευή πχ αναβάθμιση κινητήρα κτλ Άμα τα πρόσεχαν λιγο καλυτερα τώρα θα ήταν αρκετά στο δρόμο Πρέπει να βγουν έστω κι 3 4 γκαζιερες ως ενυσχιτικες που δεν έχουν σοβαρές βλάβες Η ζημιές οπως ειπε ο φιλος μας ο μητσος Πιστεύω πως πρέπει να γίνει για να μην μπαίνουν Συνεχεια Citelis Agora Στα Τοπικά Κι Πέφτουν Διαθεσημοτες κι βάρδιες στις υπόλοιπες γραμμες Α13 755 Β12 735  κτλ Τουλαχιστον Να κανει αυτο το πραγμα κι τις υπολοιπες να τις αποσυρει ξερω γω αλλα οπως το βλεπω απο το κακο στο χειροτερο παμε Για άλλη μια φορά Η πρώην ΕΘΕΛ Ξόδεψε τζάμπα χρήματα όπως κι για τα 4 διώροφα λεωφορεια Έχει κανένας νέο για αυτά τι θα απογίνουν
Απάντηση
Είναι αρκετά ευχάριστο ότι εδώ και λίγες μέρες κυκλοφορούν αρκετά οχήματα που ήταν παροπλισμένα και χωρίς πινακίδες. Βέβαια, πιο πολλά είναι εκείνα που έχουν να βγουν αντίστοιχα πάνω από 2 μήνες, αλλά τουλάχιστον έτσι φαίνεται πως δεν έχουν παραιτηθεί από την προσπάθεια για κάποια οχήματα.

Έτσι, στους δρόμους είναι οι Volvo 130, 155, 212, από GN η 443 και η 554, όπως και το 919 Irisbus Diesel. Ας ελπίσουμε να δούμε και συνέχεια..
Απάντηση
Και το Citelis #9185 επέστρεψε στους δρόμους με καινούργια πινακίδα ΖΝΑ-9979 αντί ΥΝΡ-9185. Είναι δρομολογημένο στο Γ12
Απάντηση
(04-09-2020, 07:21 PM)tomasxouliaras Έγραψε: Και το Citelis #9185 επέστρεψε στους δρόμους με καινούργια πινακίδα ΖΝΑ-9979 αντί ΥΝΡ-9185. Είναι δρομολογημένο στο Γ12
Πότε είχε μείνει μέσα; Και τον Αύγουστο κυκλοφορούσε κανονικά..

Επίσης, πινακίδες ΖΝΑ δεν ξέρω να δίνονται τώρα. ΒΚΕ έχει φτάσει η Αθήνα και ΧΕΕ ο Πειραιάς. Το είδες με τα μάτια σου; Γιατί και κρατημένες να είναι οι πινακίδες, δεν έχω δει να έχει δωθεί τέτοια αντιστοιχία..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Το Ν1 #283 με φτιαγμένο σασμάν να τρέχει στα στενά του Μπραχαμίου χθες στο δρομολόγιο του 219 στις 0845. Στην προηγούμενη χρήση του όταν πήγαινε παραπάνω από κάποια ταχύτητα έτρεμε ολόκληρο, γι' αυτό και έμπαινε συνέχεια στο 131, άντε και στο 136-137 ή και στο 217-229.
Απάντηση
(04-09-2020, 09:38 PM)MrVanHool Έγραψε: Πότε είχε μείνει μέσα; Και τον Αύγουστο κυκλοφορούσε κανονικά..

Επίσης, πινακίδες ΖΝΑ δεν ξέρω να δίνονται τώρα. ΒΚΕ έχει φτάσει η Αθήνα και ΧΕΕ ο Πειραιάς. Το είδες με τα μάτια σου; Γιατί και κρατημένες να είναι οι πινακίδες, δεν έχω δει να έχει δωθεί τέτοια αντιστοιχία..

Από πηγές οδηγού, το #9185 είχε να βγει από τον Ιούλιο καθώς η τελευταία του γραμμή ήταν το 822.

Αυτή η φωτογραφία στο Instagram τα λέει όλα https://www.instagram.com/p/CEuoUFQD-_v/...xgk2ix6rl7
Απάντηση
(04-09-2020, 09:38 PM)MrVanHool Έγραψε: Πότε είχε μείνει μέσα; Και τον Αύγουστο κυκλοφορούσε κανονικά..

Επίσης, πινακίδες ΖΝΑ δεν ξέρω να δίνονται τώρα. ΒΚΕ έχει φτάσει η Αθήνα και ΧΕΕ ο Πειραιάς. Το είδες με τα μάτια σου; Γιατί και κρατημένες να είναι οι πινακίδες, δεν έχω δει να έχει δωθεί τέτοια αντιστοιχία..
ΧΕΗ Κεντρική Αθήνα
ΧΕΖ Δυτική Αθήνα
ΧΕΑ Ανατ. Αθήνα
ΙΥΤ Νότια Αθήνα
ΥΤΤ Δυτ. Αττική
ΒΚΕ Ανατ. Αττική
ΖΝΒ Πειραιάς (ΖΝΑ-99** τα ΔΧ)
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 214 91.940 18-11-2024, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Thanos2265

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 59 Επισκέπτης (ες)