Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
Είναι χαζό να επιστρέψουν στα ΚΤΕΛ οι γραμμές (85,86,89,90,91,92) με την δικαιολογία ότι τα αστικά δεν μπορούν να κάνουν πολλά χιλιόμετρα. Τα 90,91,92 κάνουν πολλά χιλιόμετρα; Το τελευταίο ειδικά με τίποτα. Ή η Κριθιά,Άσσηρος έχουν τόσα πολλά χιλιόμετρα που δεν μπορεί να βγάλει το αστικό λεωφορείο; Αυτοί υπολογίζουν τα χιλιόμετρα από το Κέντρο της πόλης, είναι ΛΑΘΟΣ.
Αν θέλουν ας τις κουρέψουν τα χιλιόμετρα. Δηλαδή 85-86 από Λαγκαδά, 89 από Σίνδο ειδικά τα δρομολόγια για Ακροπόταμο με μια συγχώνευση με το 90. Τα υπόλοιπα ως έχουν
Δημοσιεύσεις: 92
Θέματα: 0
Εγγραφή: 21-03-2020
Τα δρομολόγια επιστροφής 45 και 45Β να εναλλαχθουν για να μην υπάρχει μπέρδεμα, και το 45Β να μειωθεί στις πρωινές ώρες.
Δημοσιεύσεις: 935
Θέματα: 5
Εγγραφή: 07-09-2011
(03-06-2020, 08:11 PM)jimis2001 Έγραψε: Τα δρομολόγια επιστροφής 45 και 45Β να εναλλαχθουν για να μην υπάρχει μπέρδεμα, και το 45Β να μειωθεί στις πρωινές ώρες.
Γιατί αυτό;
Δημοσιεύσεις: 92
Θέματα: 0
Εγγραφή: 21-03-2020
03-06-2020, 08:32 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-06-2020, 08:32 PM από jimis2001. Edited 1 time in total.)
(03-06-2020, 08:18 PM)K.S. Έγραψε: Γιατί αυτό;
Το πρώτο είναι για να πηγαίνει και να επιστρέφει το 45 από ΚΤΕΛ και Κόσμος ενώ το 45Β να πηγαίνει και να επιστρέφει μόνο Κόσμος. Το 45Β για τις πρωινές ώρες που έχει στο θερινό πρόγραμμα είναι τελείως περιττό. Δύσκολα χρησιμοποιείται για τις ενδιάμεσες στάσεις και σίγουρα δεν πηγαίνει κανένας Κόσμος το πρωί, καλύτερα να μην βγαίνει καθόλου ή να αντικατασταθεί με 45/45Α
Δημοσιεύσεις: 935
Θέματα: 5
Εγγραφή: 07-09-2011
(03-06-2020, 08:32 PM)jimis2001 Έγραψε: Το πρώτο είναι για να πηγαίνει και να επιστρέφει το 45 από ΚΤΕΛ και Κόσμος ενώ το 45Β να πηγαίνει και να επιστρέφει μόνο Κόσμος. Το 45Β για τις πρωινές ώρες που έχει στο θερινό πρόγραμμα είναι τελείως περιττό. Δύσκολα χρησιμοποιείται για τις ενδιάμεσες στάσεις και σίγουρα δεν πηγαίνει κανένας Κόσμος το πρωί, καλύτερα να μην βγαίνει καθόλου ή να αντικατασταθεί με 45/45Α
Το 45 είναι για να πηγαίνει από ΚΤΕΛ Χαλκιδικής Κόσμος και πίσω ενώ το 45Β κάνει το αντίθετο, Κόσμος ΚΤΕΛ Χαλκιδικής και πίσω και τα ωράρια είναι ότι πιο βολικό θα μπορούσε να γίνει
Δημοσιεύσεις: 92
Θέματα: 0
Εγγραφή: 21-03-2020
(03-06-2020, 08:52 PM)K.S. Έγραψε: Το 45 είναι για να πηγαίνει από ΚΤΕΛ Χαλκιδικής Κόσμος και πίσω ενώ το 45Β κάνει το αντίθετο, Κόσμος ΚΤΕΛ Χαλκιδικής και πίσω και τα ωράρια είναι ότι πιο βολικό θα μπορούσε να γίνει
Το 45/45Β θα ήταν οκ αν ήταν κυκλικό αλλά δεν είναι, υπάρχουν κάποια λεπτά αναμονής, αν θες να πας ΚΤΕΛ δεν βολεύει να πάρεις το 45Β
Δημοσιεύσεις: 935
Θέματα: 5
Εγγραφή: 07-09-2011
03-06-2020, 09:15 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-06-2020, 09:15 PM από K.S.. Edited 1 time in total.)
(03-06-2020, 09:07 PM)jimis2001 Έγραψε: Το 45/45Β θα ήταν οκ αν ήταν κυκλικό αλλά δεν είναι, υπάρχουν κάποια λεπτά αναμονής, αν θες να πας ΚΤΕΛ δεν βολεύει να πάρεις το 45Β
Κυκλικό είναι. Ακόμα και το 36 περιμένει. Και όταν κάποιος θέλει να φτάσει στο ΚΤΕΛ δεν θα πάρει 31 και 36, αλλά 45
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
(03-06-2020, 09:15 PM)K.S. Έγραψε: Κυκλικό είναι. Ακόμα και το 36 περιμένει. Και όταν κάποιος θέλει να φτάσει στο ΚΤΕΛ δεν θα πάρει 31 και 36, αλλά 45
Θεωρητικά στο 45Β είναι στην επιστροφή, παρολα αυτά όντως περιμένει το 45Β στο Κόσμος όπως και το 45 στο ΚΤΕΛ. Γενικά δεν έχει τρομερή διαφορά είτε είναι 45 είτε 45Β, ένας ταξιδιώτης ας φροντίσει να είναι στην ώρα τους.
Δημοσιεύσεις: 93
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-01-2013
Καλησπέρα!
Μεταφέροντας το τέρμα των λεωφορείων πάνω από τον περιφερειακό, το κάθε δρομολόγιο της γραμμής 21, 32 ή 32Α θα τρώει όλη την κίνηση της Μαιάνδρου, τις ώρες αιχμής, κατά την μετάβαση ιδίως. Γνώμη μου είναι να γίνει μια διαδημοτική γραμμή με την συγχώνευση του 42 και του 43, ώστε να ενώνει το Κορδελιό με τον Εύοσμο (πλατεία και Α.Τρίτση) και την περιοχή άνωθεν του περιφερειακού. Τα κοιμητήρια να εξυπηρετούνται με μερικά δρομολόγια της νέας γραμμής της καθημερινές και με περισσότερα τα σαββατοκύριακα. Η περιοχή των Αμπελοκήπων για την μετάβαση στα κοιμητήρια, να εξυπηρετείται με την γραμμή 21Α. Η νέα γραμμή θα μπορεί να δρομολογεί δύο λεωφορεία. Οι γειτονιές, τα στέκια, οι συνήθειες των ανθρώπων αλλάζουν και γι' αυτό πρέπει να προσαρμόζεται και ο ΟΣΕΘ, ώστε να γίνονται ελκυστικότερες οι υπηρεσίες του ΟΑΣΘ - ΚΤΕΛ.