21-10-2010, 01:16 PM
Mπορεί τα ΚΤΕΛ να κατέθεσαν πρόταση γάμου στον υπουργό Υποδομών κ. Δημήτρη Ρέππα για να «ζευγαρώσουν» με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όμως ο ανταγωνισμός που αναπτύσσουν τους οδηγεί μέχρι τις δικαστικές αίθουσες.
Η μάχη θα δοθεί την επόμενη εβδομάδα όπου εκδικάζεται η μήνυση που έχουν υποβάλλει τα υπεραστικά λεωφορεία εναντίον του προαστιακού σιδηρόδρομου.
Την φωτιά άναψε το άκρως επιτυχημένο πείραμα με την γραμμή του προαστιακού «Άγιος Ανδρέας –Ρίο», όπου δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει την κίνηση προς το νοσοκομείο και το πανεπιστήμιο της πόλης.
Η γραμμή που ξεκινά από την Αχαϊκή πρωτεύουσα και φτάνει στο Ρίο μέσα σε 11 λεπτά γνωρίζει μεγάλη αποδοχή, αποτελώντας το πρώτο κερδοφόρο δρομολόγιο του Οργανισμού στην Πελοπόννησο που παραδοσιακά βάζει μέσα με εκατομμύρια ευρώ το χρόνο τον ΟΣΕ και το δεύτερο σε όλη την Ελλάδα μετά το «Αθήνα –Θεσσαλονίκη».
Η συγκεκριμένη γραμμή ξεκίνησε σύμφωνα με πληροφορίες στις αρχές του καλοκαιριού με 20 επιβάτες και σήμερα μετακινεί 27.500, εκτιμώντας ότι λόγω του φοιτητικού κόσμου στα τέλη Οκτωβρίου θα φτάσει να μεταφέρει 60.000 επιβάτες!
Η επιτυχία του δρομολογίου που σύμφωνα με στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ διώχνει από το κέντρο της Πάτρας 60.000 ΙΧ έχει πυροδοτήσει αντιδράσεις στο ανταγωνιστικό ΚΤΕΛ, το οποίο έχει υποβάλλει μήνυση εναντίον της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το επιχείρημα ότι η εταιρεία δεν νομιμοποιείται να εκτελεί αστικό δρομολόγιο.
Το δρομολόγιο του προαστιακού έχει πλήξει την κίνηση των ΚΤΕΛ και παρά το γεγονός ότι έγινε προσπάθεια από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να υπάρξει συνεργασία, εκείνα επέλεξαν την δικαστική οδό.
Η μάχη θα δοθεί την επόμενη εβδομάδα όπου εκδικάζεται η μήνυση που έχουν υποβάλλει τα υπεραστικά λεωφορεία εναντίον του προαστιακού σιδηρόδρομου.
Την φωτιά άναψε το άκρως επιτυχημένο πείραμα με την γραμμή του προαστιακού «Άγιος Ανδρέας –Ρίο», όπου δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει την κίνηση προς το νοσοκομείο και το πανεπιστήμιο της πόλης.
Η γραμμή που ξεκινά από την Αχαϊκή πρωτεύουσα και φτάνει στο Ρίο μέσα σε 11 λεπτά γνωρίζει μεγάλη αποδοχή, αποτελώντας το πρώτο κερδοφόρο δρομολόγιο του Οργανισμού στην Πελοπόννησο που παραδοσιακά βάζει μέσα με εκατομμύρια ευρώ το χρόνο τον ΟΣΕ και το δεύτερο σε όλη την Ελλάδα μετά το «Αθήνα –Θεσσαλονίκη».
Η συγκεκριμένη γραμμή ξεκίνησε σύμφωνα με πληροφορίες στις αρχές του καλοκαιριού με 20 επιβάτες και σήμερα μετακινεί 27.500, εκτιμώντας ότι λόγω του φοιτητικού κόσμου στα τέλη Οκτωβρίου θα φτάσει να μεταφέρει 60.000 επιβάτες!
Η επιτυχία του δρομολογίου που σύμφωνα με στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ διώχνει από το κέντρο της Πάτρας 60.000 ΙΧ έχει πυροδοτήσει αντιδράσεις στο ανταγωνιστικό ΚΤΕΛ, το οποίο έχει υποβάλλει μήνυση εναντίον της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το επιχείρημα ότι η εταιρεία δεν νομιμοποιείται να εκτελεί αστικό δρομολόγιο.
Το δρομολόγιο του προαστιακού έχει πλήξει την κίνηση των ΚΤΕΛ και παρά το γεγονός ότι έγινε προσπάθεια από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να υπάρξει συνεργασία, εκείνα επέλεξαν την δικαστική οδό.