(21-10-2010, 01:38 AM)sokinn-82 Έγραψε: καλησπερα!!!
Βρισκομαι σε αντικατασταση,όποιος γνωριζει σχετικα με το θέμα που υποβαλλω,ας βοηθησει βρε παιδια γιατι στο τελος,θα τρελαθω συγουρα με την ολη υποθεση.Η θα παρω σωστο αυτοκινητο ή θα φορτωθω κανεναν λυκο πεταλομενο και θα τρεχω και δεν θα φτανω.Θα ήθελα να μαθω τι καυσιμα εχουν,τι προβληματα εβγαλαν-δεν εβγαλαν,που πάσχουν τα πάντα,παρακαλώ όποιος γνωρίζει ας απαντησει σχετικά.
Ευχαριστω,αναμενω νέα σας!!!!
MAN LION COACH 2004 460PS H 409PS?
MAN LIONSTAR 2003-2005 460PS KAI 480PS?
BOVA MAGIQ 2004 381PS?
NEOPLAN STARLINER 2003 409PS?
NEOPLAN TOURINER 2004-2005 409PS?
ΙΔΟΥ Η ΑΠΟΡΙΑ...
εγω θα σου πω για το MAN LION'S COACH που εχω απο το 2004 και το ειχα παρει καινουργιο.
409 ps χειροκινητο σασμαν 8αρι.
απο καυσιμο σε προσφατο ταξιδι ιταλια- γαλια μου εβγαλε 3,7 χλμ 1 λιτρο σε αυτοκινητοδρομο με ανηφορες και κατηφορες και ταχυτητα μεχρι 100 χλμ/ωρα.
επιστροφη μαζι με τουρ μεσα σε πολεις και χωρια με ανηφορες , κατηφορες , ρελαντι εκανα 1250 χλμ περιπου με 370 λιτρα περιπου δλδ 3.35 χλμ ανα 1 λιτρο.
αιρ κοντισιον δυνατο καλη κατανομη αερα στους επιβατες βγαζει στο διαδρομο μεσα απο τα καναλια.
πολυ καλο δεσιμο καροτσας.
πολυ καλη ορατοτητα για τους επιβατες.
καλο κρατημα στο δρομο και ανετο ταξιδι.
για το lion's star πολυ εντυπωσιακο αμαξι αλλα προβλημα με το αιρ κοντισιον για την ελλαδα.ενα αλλο προβλημα ειναι οι πιο μεγαλοι καθρεφτες που εχει και δεν σε αφηνουν να πας οπου πανε καποια αλλα λεωφορεια γιατι βγαινουν πολυ εξω και ξεκιναν απο τις γωνιες της μουρης.αυτο το προβλημα ειναι μεγαλυτερο στα τουριστικα λεωφορεια.
tourliner ειναι το ιδιο με το lion's coach με διαφορετικο σχεδιασμο μεσα και εξω.
διαφορετικη κατανομη αερα για το κλιμα.
μου φαινεται λιγοτερο δεμενο απο το coach.
το θεμα ειναι για τι δουλεια το θελεις;
κτελ ή τουριστικο;
πιστευω να σε βοηθησα σε οτι αφορα το MAN LION'S COACH.
σε οτι αλλο μπορω να βοηθησω πολυ ευχαριστως.