Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Αντικατάσταση λεωφορειου. MAN Lion's Star?
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4
Σύναψη:Παιδες καλησπέρα!!!Ενδειαφέρομαι να αγόρασω ένα setra 415HD(Για τουριστικό),ήθελα να μάθω τι καύσιμα έχουν αυτά με 422ps monoblock,και έαν είχαν κάποια προβλήματα με το όχημα.Ευχαριστώ!!!Περιμένω νέα σας!

Καλησπέρα στην παρέα,ειμαι σε αντικατασταση λεωφορειου αυτη την στιγμή και εχω βρει 2 MAN LION STAR R02 με 480ps στην Γερμανία as/tronic μοντέλο του 2003 και 2005,τα αυτοκίνητα είναι πανέμορφα με foul extra,θα ήθελα καποιες πληροφορίες από τους κατόχους που έχουν αυτό το όχημα,όπως π.χ τι προβλήματα αντιμετωπισαν,εάν ειναι ευχαριστημένοι,τι καύσιμα έχουν,άκουσα οτι κάποια είχαν πρόβλημα με το clima,υπάρχει καποιο συνεργειο το οποιο αναλαμβάνει αναβαθμισεις του κλιματος.

Περιμένω νέα σας.

Ευχαριστω
Καλως ηρθες στο φορουμ φιλε, μηπως θα μπορουσες να ανοιξεις ενα θεμα στο φορουμ για να μπορεσουμε να σε βοηθησουμε??
Φίλε sokkin82 δε μπορώ να σε βοηθήσω γιατί δεν είμαι του επαγγέλματος, μία παρατήρηση μόνο για τα ps των λεωφορείων που βρήκες: ακόμα και τριαξονικά να είναι, αφού είναι μοντέλα μέχρι 2005 έχουν τους παλιούς κινητήρες με μάξιμουμ 460 και όχι 480 ίππους. 480 ίππους έχουν πιο πρόσφατα και μόνο τριαξονικά ΜΑΝ, τα διαξονικά το πολύ 440. Κάνω λάθος;
@O302S Σωστος. 410 και 460 εκεινη την εποχη.. Το προβλημα στον κλιματισμο ηταν οτι λογω διαφορετικου ψυκτικου υγρου (Υδραργυρος?) απο αυτο που χρησιμοποιειται συνηθως, το οποιο δεν ειναι αποδοτικο σε κλιματα οπως το ελληνικο λογω των υψηλων θερμοκρασιων του αερα. Ετσι ζητουνταν απο τα κλιματιστικα συστηματα των λεωφορειων θερμοκρασιες των 22 βαθμων σε ημερες που η θερμοκρασια του αερα ηταν 40+. Το μοτερ του συστηματος δεν αντεχε και εκλεινε λογω υπερθερμανσης, με αποτελεσμα το λεωφορειο να μενει χωρις κλιματισμο. Αυτη ειναι η πληροφορηση μου τουλαχιστον..
πολυ σωστος φιλε cmaniac και το '04 υπηρχαν πολλες ακυρωσεις λεωφορειων απο τον Κιολειδη...ιδιως για το συγκεκριμενο...και οσοι τα πηραν ειχαν προβλημα...
Οχι και υδραργυρος!!! Καποια αλλη αστοχια θα ηταν. Παντως σα χωρα εχουμε δυο απο τους καλυτερους για συστηματα κλιματισμου οχηματων στην Ελλαδα! CLIMA BUS Και TROPICAL. Τυχαιο που η Vanhool διαλεξε την πρωτη για να αντιπροσωπευει τα οχηματα της? Κοιταενε την ανεση του επιβατη και ανεση σημαινει και σωστος κλιματισμος. Το ειχα διαβασει σε συνεντευξη στο C&T σε περσυνο τευχος Big Grin
ιδιο ηταν και το 122 της καβαλας που αντικατασταθηκε απο ενα καινουργιο Lion's Coach πριν δυο χρονια....
Αγαπητε sokinn82 διαβασα τα σχολια σου και στις αλλες φωτογραφιες και προσωπικα σου συνιστω απο αποψη οχηματος να παρεις setra..ακριβη στοιχεια για τις καταναλωσεις του 415hd δεν εχω,αλλα σου λεω στα σιγουρα οτι καιει λιγοτερο και απο τα ΜΑΝ και απο τα νεοπλαν,θα ελεγα επισης οτι απο ολα τα οχηματα που αγοραστηκαν σε κτελ απο το 2004 μεχρι σημερα το setra s415hd βγηκε το πιο απροβληματιστο.

Το μοναδικο του μειονεκτημα ειναι το κοστος αγορας του που για καινουριο αγγιζει τα 290.000 ευρω οταν τα ΜΑΝ/νεοπλαν ειναι στα 240.000..

Εκτος βεβαια αν το θες μεταχειρισμενο οποτε σιγουρα θα βρεις κατι σε καλη τιμη.Πιο οικονομικη σειρα επισης ειναι το setra s415gt-hd το οποιο ειναι παρομοιο εμφανισιακα με το αλλο και στοιχιζει γυρω στα 260.000 ευρω κανουριο,αλλα το εν λογω μοντελο επειδη πρωτοκυκλοφορησε προσφατα δυσκολα θα το βρεις σε μεταχειρισμενο..
ιδια περιπτωση γνωριζω και εγω με γνωστο που ειχε το ιδιο,παει την πρωτη φορα αλλαζει κατι,παει δευτερη τριτη κτλ...στο τελος του λεει ο κιολειδης παρε ενα lion coach απο την εκθεση και φυγε...ετσι απλα!!!Μπορει με τον ιδιο τροπο να το πηρε και το 122 Καβαλας...???
Αμα δεν πληρωσε για το lions coach Και εγω θα το επαιρνα Tongue
Σελίδες: 1 2 3 4