Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
(10-09-2019, 01:36 PM)bill_781 Έγραψε: Μπορεί κάποιος να μου πεί την κατάσταση των λεωφορείων σας του ΟΣΥ;; Δηλαδή , σε εμάς στον ΟΑΣΘ είναι πχ CITARO MERSEDES 770-798,931-945. Μπορείτε;;

Έχουμε και λέμε:


Mercedes-Benz O405N (1993-1994)

Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): 103, 104 και από 106 μέχρι 175. Μετά 801 (πρώην 101), 947 (247), 950 (250), 958 (258), 959 (259), 968 (268), 969 (269), 970 (270), 972 (272) και 977 (277).
Αμαξοστάσιο Μπραχαμιου (5): Από 176 μέχρι 246. Μετά από 281 μέχρι 350. Μετά 443. Μετά από 701 μέχρι 707. Και τέλος 956, 986, 996


Mercedes-Benz/ΕΛΒΟ O405N2 (C97.405N) (1998-1999)

Αμαξοστάσιο Βοτανικού (1): Από 541 μέχρι 729


Mercedes-Benz/ΕΛΒΟ O405N2 (C99.405N) (με δύο πόρτες) (2001)

Αμαξοστάσιο Βοτανικου (1): 730 μέχρι 749



Mercedes-Benz/ΕΛΒΟ O405GN2 (C97.405GN) (1997-1998)

Αμαξοστασιο Πέτρου Ράλλης (4): Από 402 μέχρι 483 και από 552 μέχρι 597. Τέλος από 700 μέχρι 719.
Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): Από 484 μέχρι 551



Irisbus/Iveco Agora S (2004)

Αμαξοστάσιο Πειραιά (3): Από 701 μέχρι 993



Neoplan/ΕΛΒΟ N4007 (C97.N4007) (1997)

Αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων (7): 271, 274, 287, 364
Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): 242, 286, 289, 291
Αμαξοστάσιο Βοτανικού (1): 305, 306, 308, 309, 327, 328, 331, 332, 333, 340, 357, 363, 372, 373, 374, 389, 397, 400, 402, 419


Solaris Urbino 8.6 (2009)

Αμαξοστάσιο Ρέντη (3): 601 μέχρι 606, 618 μέχρι 620 και από 622 μέχρι 679
Αμαξοστάσιο Βοτανικού (1): 7 (πρώην 607), 8 (608), 9 (609), 10 (610), 11 (611), 12 (612), 13 (613), 14 (614), 15 (615), 16 (616), 17 (617) και 21 (621). Μετά από 81 μέχρι 220



Volvo/Σαρακακης B7LA (1999)

Αμαξοστάσιο Πέτρου Ράλλης (4): Απο 121 μέχρι 237



Solaris Urbino 18 (2009)

Αμαξοστάσιο Πέτρου Ράλλης (4): Από 821 μέχρι 920 και 940



Renault/Irisbus Agora GNV (φυσικό αέριο) (2001)

Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): 7213, 7278
Αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων (7): 7006, 7020, 7063, 7074, 7082, 7094



Irisbus/Iveco Agora S GNC (φυσικό αέριο) (2005)

Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): Από 873 μέχρι 993



Irisbus/Iveco Citelis 12 CNG (φυσικό αεριο) (2010)

Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): 9001, 9003, 9005, 9193 και 9195
Αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων (7): 9002, 9004, απο 9006 μέχρι 9194, 9196 και 9200



Neoplan/ΕΛΒΟ Ν6014 (τρόλεϊ) (1998)

Αμαξοστάσιο Αγιάς Αννης (0): Από 6010 μέχρι 6103



Vanhool/Σφακιανάκης A300T (τρόλεϊ) (1999)

Αμαξοστάσιο Αγιάς Αννης (0): Από 7001 μέχρι 7111




Neoplan/ΕΛΒΟ Ν6216 (τρόλεϊ) (2003)

Αμαξοστάσιο Νέας Φιλαδέλφειας (8): Από 8002 μέχρι 8091



Neoplan/ΕΛΒΟ Ν6221 (τρόλεϊ) (2004)

Αμαξοστάσιο Νέας Φιλαδέλφειας (8): Από 9001 μέχρι 9051
Απάντηση
(10-09-2019, 01:53 PM)tomasxouliaras Έγραψε: Έχουμε και λέμε:


Mercedes-Benz O405N (1993-1994)

Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): 103, 104 και από 106 μέχρι 175. Μετά 801 (πρώην 101), 947 (247), 950 (250), 958 (258), 959 (259), 968 (268), 969 (269), 970 (270), 972 (272) και 977 (277).
Αμαξοστάσιο Μπραχαμιου (5): Από 176 μέχρι 246. Μετά από 281 μέχρι 350. Μετά 443. Μετά από 701 μέχρι 707. Και τέλος 956, 986, 996


Mercedes-Benz/ΕΛΒΟ O405N2 (C97.405N) (1998-1999)

Αμαξοστάσιο Βοτανικού (1): Από 541 μέχρι 729


Mercedes-Benz/ΕΛΒΟ O405N2 (C99.405N) (με δύο πόρτες) (2001)

Αμαξοστάσιο Βοτανικου (1): 730 μέχρι 749



Mercedes-Benz/ΕΛΒΟ O405GN2 (C97.405GN) (1997-1998)

Αμαξοστασιο Πέτρου Ράλλης (4): Από 402 μέχρι 483 και από 552 μέχρι 597. Τέλος από 700 μέχρι 719.
Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): Από 484 μέχρι 551



Irisbus/Iveco Agora S (2004)

Αμαξοστάσιο Πειραιά (3): Από 701 μέχρι 993



Neoplan/ΕΛΒΟ N4007 (C97.N4007) (1997)

Αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων (7): 271, 274, 287, 364
Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): 242, 286, 289, 291
Αμαξοστάσιο Βοτανικού (1): 305, 306, 308, 309, 327, 328, 331, 332, 333, 340, 357, 363, 372, 373, 374, 389, 397, 400, 402, 419


Solaris Urbino 8.6 (2009)

Αμαξοστάσιο Ρέντη (3): 601 μέχρι 606, 618 μέχρι 620 και από 622 μέχρι 679
Αμαξοστάσιο Βοτανικού (1): 7 (πρώην 607), 8 (608), 9 (609), 10 (610), 11 (611), 12 (612), 13 (613), 14 (614), 15 (615), 16 (616), 17 (617) και 21 (621). Μετά από 81 μέχρι 220



Volvo/Σαρακακης B7LA (1999)

Αμαξοστάσιο Πέτρου Ράλλης (4):  Απο 121 μέχρι 237



Solaris Urbino 18 (2009)

Αμαξοστάσιο Πέτρου Ράλλης (4): Από 821 μέχρι 920 και 940



Renault/Irisbus Agora GNV (φυσικό αέριο) (2001)

Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): 7213, 7278
Αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων (7): 7006, 7020, 7063, 7074, 7082, 7094



Irisbus/Iveco Agora S GNC (φυσικό αέριο) (2005)

Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): Από 873 μέχρι 993



Irisbus/Iveco Citelis 12 CNG (φυσικό αεριο) (2010)

Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): 9001, 9003, 9005, 9193 και 9195
Αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων (7): 9002, 9004, απο 9006 μέχρι 9194, 9196 και 9200



Neoplan/ΕΛΒΟ Ν6014 (τρόλεϊ) (1998)

Αμαξοστάσιο Αγιάς Αννης (0): Από 6010 μέχρι 6103



Vanhool/Σφακιανάκης A300T (τρόλεϊ) (1999)

Αμαξοστάσιο Αγιάς Αννης (0): Από 7001 μέχρι 7111




Neoplan/ΕΛΒΟ Ν6216 (τρόλεϊ) (2003)

Αμαξοστάσιο Νέας Φιλαδέλφειας (8): Από 8002 μέχρι 8091



Neoplan/ΕΛΒΟ Ν6221 (τρόλεϊ) (2004)

Αμαξοστάσιο Νέας Φιλαδέλφειας (8): Από 9001 μέχρι 9051

ευχαριστώ! Μπορείς να μου πεις και σε ποιες γραμμές είναι;
Απάντηση
Ένα παράδοξο συνεχίζει εδώ και καιρό με τους αριθμούς παρμπρίζ των οχημάτων.

Με τις συνεχείς μεταφορές οχημάτων από τον Βοτανικό στην Ανθούσα ή/και αντίστροφα, υπάρχουν Γκαζιέρες και Ν1 με τον ίδιο αριθμό στο ΑΜ ΑΝΘ! Και όσο κι αν είναι δανεικά (και αγύριστα) στην Ανθούσα, θα μπορούσαν τα Ν1 να αποκτήσουν τους αρχικούς τους αριθμούς για να αποφευχθεί η σύγχυση. Έτσι έγινε με κάποια 100αρια που γύρισαν από τον Βοτανικό (103,109 κτλ) εκτός από το 801 (ενώ δεν υπάρχει σύγχυση, αφού οι γκαζιέρες ξεκινάνε από την 873 τυπικά).

Παράλληλα στο ΑΜ ΜΠΡ, που έχει μια δική του τακτική στην αριθμοδότηση των οχημάτων κατά πλήρη ακολουθία του αριθμού κυκλοφορίας, εξαίρεση αποτελεί το 213 που διατήρησε τον αριθμό παρμπρίζ που είχε.
Απάντηση
(12-04-2020, 03:38 PM)MrVanHool Έγραψε: Ένα παράδοξο συνεχίζει εδώ και καιρό με τους αριθμούς παρμπρίζ των οχημάτων.

Με τις συνεχείς μεταφορές οχημάτων από τον Βοτανικό στην Ανθούσα ή/και αντίστροφα, υπάρχουν Γκαζιέρες και Ν1 με τον ίδιο αριθμό στο ΑΜ ΑΝΘ! Και όσο κι αν είναι δανεικά (και αγύριστα) στην Ανθούσα, θα μπορούσαν τα Ν1 να αποκτήσουν τους αρχικούς τους αριθμούς για να αποφευχθεί η σύγχυση. Έτσι έγινε με κάποια 100αρια που γύρισαν από τον Βοτανικό (103,109 κτλ) εκτός από το 801 (ενώ δεν υπάρχει σύγχυση, αφού οι γκαζιέρες ξεκινάνε από την 873 τυπικά).

Παράλληλα στο ΑΜ ΜΠΡ, που έχει μια δική του τακτική στην αριθμοδότηση των οχημάτων κατά πλήρη ακολουθία του αριθμού κυκλοφορίας, εξαίρεση αποτελεί το 213 που διατήρησε τον αριθμό παρμπρίζ που είχε.

Κανονικά τα πρώην 200αρια Ν1 του Βοτανικού δεν θα έπρεπε να είχαν αλλάξει ποτέ παρμπρίζ. Τζάμπα τα αυτοκόλλητα και οι εργατοώρες. Τότε δεν είχε Νεοπλαν κάτω από 300.. Από Ελληνικό θα μπορούσαν να είχαν στείλει μερικά 200αρια παραπάνω στον Βοτανικό και τα πρώτα 100αρια να πηγαίναν Μπραχάμι ή Ανθούσα χωρίς αλλαγή.

Το πρώην #213 έχει αλλάξει παρμπρίζ εδώ και πάνω από 1,5 χρόνο (#951) απλά δεν το άλλαξαν ποτέ στην τηλεματική.
Απάντηση
(12-04-2020, 04:03 PM)mercedes elbo Έγραψε: Κανονικά τα πρώην 200αρια Ν1 του Βοτανικού δεν θα έπρεπε να είχαν αλλάξει ποτέ παρμπρίζ. Τζάμπα τα αυτοκόλλητα και οι εργατοώρες. Τότε δεν είχε Νεοπλαν κάτω από 300.. Από Ελληνικό θα μπορούσαν να είχαν στείλει μερικά 200αρια παραπάνω στον Βοτανικό και τα πρώτα 100αρια να πηγαίναν Μπραχάμι ή Ανθούσα χωρίς αλλαγή.

Το πρώην #213 έχει αλλάξει παρμπρίζ εδώ και πάνω από 1,5 χρόνο (#951) απλά δεν το άλλαξαν ποτέ στην τηλεματική.
Τα πήρε η μπάλα τα 200αρια με τα 100αρια που ήρθαν από το Ελληνικό.. 

Η αλήθεια είναι πως κι εγώ το θυμόμουν ως 951, απλά μου χτύπησε κάπως που εμφανίζεται ακόμα ως 213. Μάλλον έχουν καιρό να ασχοληθούν με τους αριθμούς της εφαρμογής!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Βελτιώνονται οι διαθεσιμότητες οχημάτων στην Ανθούσα, οπότε σιγά-σιγά θα αρχίσουν να φεύγουν τα Ν2.
Από σήμερα, μετά από μήνες, το 948 Ν1, το 163 που είχε τροχαίο και έχει αλλαχθεί όλο το πίσω μέρος του οχήματος και η 893 επίσης που είχε σπάσει όλο το παρμπρίζ μπροστά..
Απάντηση
Πλάκα έχει πάντως. Η Ανθουσα από 'κει που ήταν γεμάτη με "πράσινα" λεωφορεία CNG, κοντεύει να γίνει Βοτανικός No2. Στα μετρό Πλακεντίας, Χαλανδρίου, Νομισματοκοπειου έβλεπες παντού "πρασινιλα" και πλέον έχουν γεμίσει από O405N.
Απάντηση
(22-05-2020, 01:58 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Πλάκα έχει πάντως. Η Ανθουσα από 'κει που ήταν γεμάτη με "πράσινα" λεωφορεία CNG, κοντεύει να γίνει Βοτανικός No2. Στα μετρό Πλακεντίας, Χαλανδρίου, Νομισματοκοπειου έβλεπες παντού "πρασινιλα" και πλέον έχουν γεμίσει από O405N.
Η Ανθούσα έγινε το τελευταίο Αμαξοστάσιο των οχημάτων πριν κοπούν. Τόσο για τις Renault, η πλειοψηφία των οποίων αποσύρθηκε από την Ανθούσα, όσο και για τα Ν1 τα οποία δεν πρόκειται να μετακινηθούν.

Είναι δε εμφανής η διαφορά των Ν1 που ήρθαν τώρα στην Ανθούσα (808, 966, 978 πχ), με αυτά που έμειναν ένα διάστημα στον Βοτανικό (109, 110 κτλ) και με αυτά που πήγαν απευθείας από το Ελληνικό στην Ανθούσα. Μια κλιμακώμενη χρεποποίηση εξωτερικά, εσωτερικά και μηχανικά. Για παράδειγμα τα 138, 139, 142 είναι για κλάματα, απ'έξω παντού χτυπημένα και με σκουριές και μέσα με φουσκωμένα πάνελ, ανοιγμένα πατώματα.. Τα δε Ν1 του Βοτανικού πετάνε, το 966 πήγαινε σαν καινούργιο, χωρίς να κλωτσάει και να κοπανάει.
Απάντηση
(22-05-2020, 08:06 AM)MrVanHool Έγραψε: Η Ανθούσα έγινε το τελευταίο Αμαξοστάσιο των οχημάτων πριν κοπούν. Τόσο για τις Renault, η πλειοψηφία των οποίων αποσύρθηκε από την Ανθούσα, όσο και για τα Ν1 τα οποία δεν πρόκειται να μετακινηθούν.

Είναι δε εμφανής η διαφορά των Ν1 που ήρθαν τώρα στην Ανθούσα (808, 966, 978 πχ), με αυτά που έμειναν ένα διάστημα στον Βοτανικό (109, 110 κτλ) και με αυτά που πήγαν απευθείας από το Ελληνικό στην Ανθούσα. Μια κλιμακώμενη χρεποποίηση εξωτερικά, εσωτερικά και μηχανικά. Για παράδειγμα τα 138, 139, 142 είναι για κλάματα, απ'έξω παντού χτυπημένα και με σκουριές και μέσα με φουσκωμένα πάνελ, ανοιγμένα πατώματα.. Τα δε Ν1 του Βοτανικού πετάνε, το 966 πήγαινε σαν καινούργιο, χωρίς να κλωτσάει και να κοπανάει.

Πράγματι, η κατάσταση των Ν1 της Ανθούσας είναι τραγική. Όχι βέβαια ότι αυτά του Μπραχαμίου είναι καλύτερα. Ήδη από τότε που λειτουργούσε ακόμη το Α/Σ Ελληνικό, οι διαφορές ήταν χαώδεις : Οχήματα του Ελληνικού ήταν αξιόμαχα και περιοποιημένα, ενώ αυτά του Μπραχαμίου για κλάματα. Ο Βοτανικός ήταν τότε κάπου στη μέση (βέβαια έφταιγε και το γεγονός ότι τα οχήματα του Βοτανικού έβγαιναν στις εξοχικές ...Ελευσίνες, Ασπροπύργους κλπ.)

Δεν μπορώ όμως να καταλάβω, ειλικρινά, γιατί το εν λόγω Α/Σ της Ανθούσας δεν φροντίζει τα λεωφορεία του. Ειδικά για 138,139,142 που αναφέρεσαι, τα θυμάμαι από τον καιρό του Ελληνικού, καθώς έκαναν καθημερινά δρομολόγια στα Ιλίσια και στο 235 και ήταν όντως σε πολύ καλή κατάσταση.

Για μένα, η μόνη λύση είναι το outsourcing της συντήρησης, όπως ακριβώς είχε σχεδιαστεί με τον προηγούμενο διαγωνισμό των 750 οχημάτων. Διαφορετικά, θα συνεχίσει το μοτίβο δεκαετιών, ήτοι : αγοράζουμε 200 καινούργια λεωφορεία, στη συνέχεια μας τελειώνουν τα ανταλλακτικά, δεν αγοράζουμε άλλα, αρχίζουν και χαλάνε τα οχήματα και καταφεύγουμε στη γνώριμη λύση του καννιβαλισμού. Έτσι κατάντησαν τα Solaris (10 χρονών οχήματα), έτσι κατάντησαν και τα Citelis (ομοίως 10 χρονών).

Με το outsourcing θα ξέρουμε ότι ο προμηθευτής αναλαμβάνει για 12 χρόνια (τόσος είναι ο ωφέλιμος κύκλος) τη συντήρηση του λεωφορείου, δηλαδή για 12 χρόνια θα έχουμε έναν στόλο "κομπλέ". Στη συνέχεια θα παραδίνεται στην ΟΣΥ (και θα αρχίσει ο καννιβαλισμός, αλλά σε λεωφορεία που ήδη έχουν φάει τα ψωμιά τους).

Αλήθεια, τα Ν1 δεν πρέπει να κοπούν οριστικά φέτος (αφού γράψανε 27 χρόνια πλέον και ξεπέρασαν κάθε άλλο ρεκόρ; Μέχρι και οι νταλίκες Β10Μ δεν ξεπέρασαν τα 25...)
Απάντηση
(22-05-2020, 11:49 AM)Citaro Έγραψε: Πράγματι, η κατάσταση των Ν1 της Ανθούσας είναι τραγική. Όχι βέβαια ότι αυτά του Μπραχαμίου είναι καλύτερα. Ήδη από τότε που λειτουργούσε ακόμη το Α/Σ Ελληνικό, οι διαφορές ήταν χαώδεις : Οχήματα του Ελληνικού ήταν αξιόμαχα και περιοποιημένα, ενώ αυτά του Μπραχαμίου για κλάματα. Ο Βοτανικός ήταν τότε κάπου στη μέση (βέβαια έφταιγε και το γεγονός ότι τα οχήματα του Βοτανικού έβγαιναν στις εξοχικές ...Ελευσίνες, Ασπροπύργους κλπ.)

Δεν μπορώ όμως να καταλάβω, ειλικρινά, γιατί το εν λόγω Α/Σ της Ανθούσας δεν φροντίζει τα λεωφορεία του. Ειδικά για 138,139,142 που αναφέρεσαι, τα θυμάμαι από τον καιρό του Ελληνικού, καθώς έκαναν καθημερινά δρομολόγια στα Ιλίσια και στο 235 και ήταν όντως σε πολύ καλή κατάσταση.

Για μένα, η μόνη λύση είναι το outsourcing της συντήρησης, όπως ακριβώς είχε σχεδιαστεί με τον προηγούμενο διαγωνισμό των 750 οχημάτων. Διαφορετικά, θα συνεχίσει το μοτίβο δεκαετιών, ήτοι : αγοράζουμε 200 καινούργια λεωφορεία, στη συνέχεια μας τελειώνουν τα ανταλλακτικά, δεν αγοράζουμε άλλα, αρχίζουν και χαλάνε τα οχήματα και καταφεύγουμε στη γνώριμη λύση του καννιβαλισμού. Έτσι κατάντησαν τα Solaris (10 χρονών οχήματα), έτσι κατάντησαν και τα Citelis (ομοίως 10 χρονών).

Με το outsourcing θα ξέρουμε ότι ο προμηθευτής αναλαμβάνει για 12 χρόνια (τόσος είναι ο ωφέλιμος κύκλος) τη συντήρηση του λεωφορείου, δηλαδή για 12 χρόνια θα έχουμε έναν στόλο "κομπλέ". Στη συνέχεια θα παραδίνεται στην ΟΣΥ (και θα αρχίσει ο καννιβαλισμός, αλλά σε λεωφορεία που ήδη έχουν φάει τα ψωμιά τους).

Αλήθεια, τα Ν1 δεν πρέπει να κοπούν οριστικά φέτος (αφού γράψανε 27 χρόνια πλέον και ξεπέρασαν κάθε άλλο ρεκόρ; Μέχρι και οι νταλίκες Β10Μ δεν ξεπέρασαν τα 25...)

Όντως παλιότερα τα καλύτερα Ν1 ήταν του Ελληνικού από όλες τις απόψεις. Σταδιακά τα τελευταία χρόνια είχε μαζέψει και ο Βοτανικός τα δικά του αμάξια και ακόμα και τώρα είναι σε αρκετά καλή κατάσταση. Για τα αμάξια που αναφέρθηκαν το 138 και από το Ελληνικό εξωτερικά δεν ήταν σε καλή κατάσταση , τα 139/142 ήταν όντως καλά εμφανισιακά αλλά σχετικά ψόφια από κινητήρα. Αξίζει βέβαια να διευκρινίσουμε ότι τα "ψόφια" Ν1 πάνε καλύτερα από αρκετούς άλλους τύπους λεωφορείων π.χ. Irisbus Diesel και CNG, Renault Volvo, Neoplan.

Όσο για την ανάθεση της συντήρησης σε ιδιώτη διαφωνώ. Θεωρώ ότι θα στοιχίζει περισσότερο καθώς ο ιδιώτης πρέπει να βγάζει κέρδος από αυτό και κανείς δεν εγγυάται το αποτελέσμα των εργασιών. Αντίθετα αν μπει χέρι στα Α/Σ της Ο.ΣΥ. βλέπουμε να γίνεται δουλειά π.χ. Ελληνικό, Βοτανικός ακόμα και στη Ράλλη πλέον έχουν μαζέψει τα Solaris..

Τα Ν1 νομίζω έχουν πάρει παράταση μέχρι το 2021 αλλά στην πράξη είναι εγκληματικό να κόψεις ένα τύπο λεωφορείων που βγάζει καθημερινά πάνω από 150 λεωφορεία στο δρόμο. Αφού αντέχουν θα μείνουν αναγκαστικά μέχρι να έρθουν καινούρια λεωφορεία.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 231 99.235 06-02-2025, 05:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 11 Επισκέπτης (ες)