Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 1.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ
(07-05-2020, 11:33 PM)K.S. Έγραψε: Για εμένα τα δίπορτα πρέπει να μπουν σε 1,18,52. Στα πρώτα λόγω του «διαμοιρασμού» του κόσμου στις στάσεις, λίγοι ανεβαίνουν, λίγοι κατεβαίνουν, και στο 52 γιατί ο κύριος όγκος των επιβατών είναι μεταξύ της αφετηρίας (Ν.Σ.Σ.) και ΤΕΙ. Σχεφον το 100% επιβιβάζεται και αποβιβάζεται σ’ αυτές τις 2 στάσεις. Ακόμα, βολεύουν και στα 15, 24, 64. Θεωρώ ότι πρέπει να δοκιμαστούν σε 16, 30, 45, 59.

1, 18 σίγουρα θα είναι πολύ καλά αφού δεν έχουν τόσο κόσμο σαν γραμμές. Το 52 σε ώρες αιχμής χρειάζεται αρθρωτά και αν όχι αρθρωτά πολύ συχνά 12μ γιατί αλλιώς θα σκάσουν τα λεωφορεία... παρολα αυτά όντως σε ώρες που η κίνηση είναι αραιή, ταιριάζουν επίσης. 15, 24 είναι οι κατεξοχήν γραμμες κέντρου που θα μπορούσαν να μπουν κατά την άποψη μου. 59 & 64 επίσης άνετα μπαίνει τέτοιου είδους λεωφορείο. 45 ίσως όχι τις ώρες αιχμής που τα λεωφορεία είναι ειναι ασφυκτικά γεμάτα. Στο 16 η Ευαγγελίστρια είναι πρόβλημα, τα μικρά Solaris όπως της Αθήνας θα ήταν τέλεια, τώρα 12μ δεν ξέρω άμα θα χωρέσει. 30 δεν γνωρίζω πως είναι η γραμμή. Στο 37 επίσης θα μπορούσαν να μπουν, στο 35 ισως με επιφύλαξη να μπουν μέρες και ώρες χώρισε πολύ κόσμο. Το ερώτημα που τίθεται βεβαια ειναι ότι ο δημαρχος είπε ότι τα συγκεκριμένα θα κυκλοφορούν εντός του δήμου Θεσσαλονίκης. Αν όντως ισχύει αυτό, τότε είναι πολύ περιοριστικά τα πράγματα
Απάντηση
(08-05-2020, 12:28 AM)irisbus57 Έγραψε: 1, 18 σίγουρα θα είναι πολύ καλά αφού δεν έχουν τόσο κόσμο σαν γραμμές. Το 52 σε ώρες αιχμής χρειάζεται αρθρωτά και αν όχι αρθρωτά πολύ συχνά 12μ γιατί αλλιώς θα σκάσουν τα λεωφορεία... παρολα αυτά όντως σε ώρες που η κίνηση είναι αραιή, ταιριάζουν επίσης. 15, 24 είναι οι κατεξοχήν γραμμες κέντρου που θα μπορούσαν να μπουν κατά την άποψη μου. 59 & 64 επίσης άνετα μπαίνει τέτοιου είδους λεωφορείο. 45 ίσως όχι τις ώρες αιχμής που τα λεωφορεία είναι ειναι ασφυκτικά γεμάτα. Στο 16 η Ευαγγελίστρια είναι πρόβλημα, τα μικρά Solaris όπως της Αθήνας θα ήταν τέλεια, τώρα 12μ δεν ξέρω άμα θα χωρέσει. 30 δεν γνωρίζω πως είναι η γραμμή. Στο 37 επίσης θα μπορούσαν να μπουν, στο 35 ισως με επιφύλαξη να μπουν μέρες και ώρες χώρισε πολύ κόσμο.
Το 1 και το 18 έχουν κόσμο απλά κάποιος πρέπει να πάρει το «βάπτισμα του πυρός». Το 52 ναι μεν χρειάζεται αρθρωτά μπορεί όμως να δρομολογηθεί στο σύνολο των λεωφορείων με τα δίπορτα τα 12μ. Για το 59 μένει μόνο να το δούμε, ενώ στο 64 έχει γίνει ήδη. Στο 45 το σκέφτομαι διότι έχει κιπγες στάσεις σε όλη την πόλη και μεγάλο δρομολόγιο, γεγονός που το κάνουν πιο ξεκούραστο τα πολλά καθίσματα. Στο 16 εφ’ όσων δρομολογούνται μόνο 3-4 europolis μπορεί να ενισχυθεί με αυτά, προκειμένου να μειωθεί λίγο ο χρόνος αναμονής, βέβαια στην Ευαγγελίστρια δεν μπαίνουν. Για τα 35 και 37 δεν συμφωνώ γιατί ένα λεωφορείο όταν μπαίνει σε μια γραμμή μπαίνει για όλη την ημέρα, αυτό το όταν δεν υπάρχει κόσμος στη διάρκεια της ημέρας δεν γίνεται να γίνει, διότι δεν υπάρχει η ευχέρεια να αλλάζουν τα λεωφορεία έτσι εύκολα. Για το 30 έχω κάποιες ενστάσεις, αλλά θεωρώ ότι μπορεί να δοκιμαστεί.
Απάντηση
(08-05-2020, 12:38 AM)K.S. Έγραψε: Το 1 και το 18 έχουν κόσμο απλά κάποιος πρέπει να πάρει το «βάπτισμα του πυρός». Το 52 ναι μεν χρειάζεται αρθρωτά μπορεί όμως να δρομολογηθεί στο σύνολο των λεωφορείων με τα δίπορτα τα 12μ. Για το 59 μένει μόνο να το δούμε, ενώ στο 64 έχει γίνει ήδη. Στο 45 το σκέφτομαι διότι έχει κιπγες στάσεις σε όλη την πόλη και μεγάλο δρομολόγιο, γεγονός που το κάνουν πιο ξεκούραστο τα πολλά καθίσματα. Στο 16 εφ’ όσων δρομολογούνται μόνο 3-4 europolis μπορεί να ενισχυθεί με αυτά, προκειμένου να μειωθεί λίγο ο χρόνος αναμονής, βέβαια στην Ευαγγελίστρια δεν μπαίνουν. Για τα 35 και 37 δεν συμφωνώ γιατί ένα λεωφορείο όταν μπαίνει σε μια γραμμή μπαίνει για όλη την ημέρα, αυτό το όταν δεν υπάρχει κόσμος στη διάρκεια της ημέρας δεν γίνεται να γίνει, διότι δεν υπάρχει η ευχέρεια να αλλάζουν τα λεωφορεία έτσι εύκολα. Για το 30 έχω κάποιες ενστάσεις, αλλά θεωρώ ότι μπορεί να δοκιμαστεί.

Το 45 έχει αρκετό κόσμο τα πρωινά, τα μεσημέρια και τα βραδιά (τις ώρες αιχμής) σε σημεία να είναι φουλ και να μην μπορείς να κουνηθεις. Στο 59 έχουν γίνει δοκιμαστικά με δίπορτο Iveco, δούλεψε. Στο 37 έχουν μπει citelis δίπορτα κάποιες στιγμές, δεν φαίνεται να έχει τόσο πολύ κόσμο. Στο 64 όπως είπες τον τελευταίο καιρό η πλειοψηφία τον οχημάτων διπορτα είναι, θα δουλέψει και εκεί.
Απάντηση
(08-05-2020, 12:45 AM)irisbus57 Έγραψε: Το 45 έχει αρκετό κόσμο τα πρωινά, τα μεσημέρια και τα βραδιά (τις ώρες αιχμής) σε σημεία να είναι φουλ και να μην μπορείς να κουνηθεις. Στο 59 έχουν γίνει δοκιμαστικά με δίπορτο Iveco, δούλεψε. Στο 37 έχουν μπει citelis δίπορτα κάποιες στιγμές, δεν φαίνεται να έχει τόσο πολύ κόσμο. Στο 64 όπως είπες τον τελευταίο καιρό η πλειοψηφία τον οχημάτων διπορτα είναι, θα δουλέψει και εκεί.
Ναι μεν έχει αρκετό κόσμο και συμφωνούμε σ’ αυτό, έχει όμως και πολύ περιορισμένες στάσεις, κάτι που βοηθάει πολύ στο να χρησιμοποιηθεί ένα τέτοιο λεωφορείο. Επίσης τώρα που καλοκαιριάζει νομίζω μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε 70, 71.
Απάντηση
(08-05-2020, 12:49 AM)K.S. Έγραψε: Ναι μεν έχει αρκετό κόσμο και συμφωνούμε σ’ αυτό, έχει όμως και πολύ περιορισμένες στάσεις, κάτι που βοηθάει πολύ στο να χρησιμοποιηθεί ένα τέτοιο λεωφορείο. Επίσης τώρα που καλοκαιριάζει νομίζω μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε 70, 71.

Ας δοκιμαστούν στο 45, ευθεία γραμμή είναι, λίγες στάσεις έχει,  δεν χάνουν κάτι να το τεσταρουν. Για 70 & 71 το σκέφτηκα να το πω αλλά σκέφτηκα ότι είναι διαδρομή 1 και 1,5 ώρας πάνε και άλλο τόσο το γυρνα και δεν ξέρω κατά ποσο θα είναι βολικά τα συγκεκριμένα οχηματα. Σίγουρα δεν έχουν πολύ κόσμο οι γραμμες αυτές και διπορτα ταιριάζουν (τα αρθρωτά υπερβολή μαξ 35 άτομα), απλά δεν ξερω αν θα είναι βολικά για τους οδηγούς.
Απάντηση
Στο 4 θα μπορούσαν επίσης άνετα να μπουν, στο 7 έχουν μπει πολλοί τύποι όποτε δεν ξέρω αν θα μπορούσε η γραμμή να τα υποστηρίξει, στο 20 επίσης θα μπορούσε να μπει δίπορτο επειδή δεν έχει τόσο κόσμο, στο 29 έχει μπει μερικές φορές στο παρελθόν, ας αξιολογήσει ο ΟΑΣΘ, στο 38 αρκετά άνετα μπαίνουν
Απάντηση
(08-05-2020, 12:56 AM)irisbus57 Έγραψε: Ας δοκιμαστούν στο 45, ευθεία γραμμή είναι, λίγες στάσεις έχει,  δεν χάνουν κάτι να το τεσταρουν. Για 70 & 71 το σκέφτηκα να το πω αλλά σκέφτηκα ότι είναι διαδρομή 1 και 1,5 ώρας πάνε και άλλο τόσο το γυρνα και δεν ξέρω κατά ποσο θα είναι βολικά τα συγκεκριμένα οχηματα. Σίγουρα δεν έχουν πολύ κόσμο οι γραμμες αυτές και διπορτα ταιριάζουν (τα αρθρωτά υπερβολή μαξ 35 άτομα), απλά δεν ξερω αν θα είναι βολικά για τους οδηγούς.
Όταν δούλευαν στο 85 τα 359-362 δεν είχε και πολύ διαφορά. Επιπλέον, μπορεί να μπει κάποιο από τα 507-514 που είναι πολύ πιο άνετα για τον οδηγό. Κλάσης ανώτερα θα έλεγα.
Απάντηση
(08-05-2020, 01:01 AM)irisbus57 Έγραψε: Στο 4 θα μπορούσαν επίσης άνετα να μπουν, στο 7 έχουν μπει πολλοί τύποι όποτε δεν ξέρω αν θα μπορούσε η γραμμή να τα υποστηρίξει, στο 20 επίσης θα μπορούσε να μπει δίπορτο επειδή δεν έχει τόσο κόσμο, στο 29 έχει μπει μερικές φορές στο παρελθόν, ας αξιολογήσει ο ΟΑΣΘ, στο 38 αρκετά άνετα μπαίνουν
Σε 4 και 7 δεν μπορούν να μπουν γιατί είναι από άλλο αμαξοστάσιο. Τα 20, 28 και 38 δεν θα έλεγα ότι μεταφέρουν λίγο κόσμο.
Απάντηση
(08-05-2020, 01:03 AM)K.S. Έγραψε: Σε 4 και 7 δεν μπορούν να μπουν γιατί είναι από άλλο αμαξοστάσιο. Τα 20, 28 και 38 δεν θα έλεγα ότι μεταφέρουν λίγο κόσμο.

Δεν έχει αναφερθεί το αμαξοστάσιο άμα δεν κάνω λάθος, για αυτό τα ανέφερα. Το 20 όσες φορές το έχω παρατηρήσει δεν μπορώ να πω ότι είναι «φίσκα», θα μπορούσε να υποστηρίξει. 28 δεν το ανάφερα, με τίποτα στο 28. Το 29 όντως με δυσκολία. 38 δεν κουβαλάει όσο κόσμο κουβαλάνε άλλες γραμμες, ειδικά από/προς Ευκαρπία. Σπάνια είναι γεμάτο
Απάντηση
Το 28 σε ώρες αιχμής γεμίζει..
Για το 52 ούτε για αστείο μιλώντας εκ προσωπικής πείρας εκτός και αν τα κάνουν 5λεπτα τα δρομολόγια (όπως κανονικά θα έπρεπε να είναι) και μόνο εναλλάξ με αρθρωτό..

Θα μπορούσαν να μπουν και στο 15 στην θέση των europolis όπως και στο 24 που δεν έχει ιδιαίτερα πολύ κόσμο.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 19 Επισκέπτης (ες)