Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 1.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ
Τι να τα κάνουμε τα διπορτα; Εδώ περισσεύουν και από αυτά που κόπηκαν από τις ημιαστικες γραμμές. Εμείς θέλουμε αρθρωτα!
Απάντηση
Και διπλά να αγοράσουν, θα είναι 3πορτα. Δύσκολο να βρεις στα μεταχειρισμένα 4πορτα διπλά και 3πορτα μονά
Απάντηση
https://www.youtube.com/watch?v=95jaqmD9M3U
«Το ΔΣ του οργανισμού ενέκρινε το τεύχος δημοπράτησης για αυτόν το διαγωνισμό 180 λεωφορείων, αρθρωτών και κανονικών με δυνατότητα προσαύξησης»

https://www.grtimes.gr/ellada/thessaloni...leoforeion
Απάντηση
https://www.makthes.gr/dimosieytike-i-pn...afo-278170
http://voria.gr/article/o-dimos-thessalo...os-iouniou
Απάντηση
https://www.voria.gr/article/zervasse-pe...-ti-lipsia

Σε ενάμιση μήνα υποστηρίζει ο δήμαρχος ότι θα είναι τα λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη, να δούμε σε ποιες γραμμές θα χρεωθούν δίπορτα (+τα ήδη υπάρχοντα λόγω της συμφωνίας με τα ΚΤΕΛ)
Απάντηση
Δήμαρχε μαζί με τα Solaris από τη Λειψία ζητά και εγγύηση καλής λειτουργίας του κινητήρα του σασμάν και του σασσι για ένα χρόνο! Αν δεν σου τη δώσουν μη πεις μετά ότι τα πείραμε και δεν δουλεουν!Κράτα τα χρήματα για το Δήμο και άστα τα λεωφορεία εκεί που κάθονται, καλά είναι γιατί θα μπλεξουμε.
Απάντηση
https://www.voria.gr/article/pr-simvasi-...ston-oasth

Το παρών άρθρο αναφέρει τις υποχρεώσεις του ΟΑΣΘ και του δήμου σχετικά με τα 50 λεωφορεία της Λειψίας.

Όπως αναφέρει και ο πρόεδρος του συνδικάτου εργαζόμενων τα 2πορτα οχήματα δεν είναι πρακτικά για το κέντρο της πόλης και αυτό είναι και το πρόβλημα με αρκετά από τα οχήματα που εξοικονομήθηκαν από τη συμφωνία με τα ΚΤΕΛ
Απάντηση
Δίπορτα λεωφορεία από όσο ξέρω κυκλοφορούν σε όλη τη (δυτική) Ευρώπη - και δη στη Γερμανία από όπου προέρχονται τα περισσότερα μεταχειρισμένα (δίπορτα) λεωφορεία στην Ελλάδα (πρόσφατα των τεσσάρων ΚΤΕΛ και των αστικών ΚΤΕΛ της Ελλάδας) απλά για να λειτουργούν χρειάζεται ένα πιο οργανωμένο σύστημα που να γίνονται όλα τα δρομολόγια σε όλες τις γραμμές
Απάντηση
(07-05-2020, 09:50 PM)vard_57 Έγραψε: Δίπορτα λεωφορεία από όσο ξέρω κυκλοφορούν σε όλη τη (δυτική) Ευρώπη - και δη στη Γερμανία από όπου προέρχονται τα περισσότερα μεταχειρισμένα (δίπορτα) λεωφορεία στην Ελλάδα (πρόσφατα των τεσσάρων ΚΤΕΛ και των αστικών ΚΤΕΛ της Ελλάδας) απλά για να λειτουργούν χρειάζεται ένα πιο οργανωμένο σύστημα που να γίνονται  όλα τα δρομολόγια σε όλες τις γραμμές
Έχεις δίκαιο, στις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις όντως κυκλοφορούν αρκετά δίπορτα. Βέβαια μην ξεχνάς ότι εκεί, ιδιαίτερα στο κέντρο της πόλης εξυπηρετούν και αλλά μέσα (βλέπε τραμ, μέτρο, τρένο κλπ) όποτε ο κόσμος που χρησιμοποιεί τα λεωφορεία είναι πολύ πιο συγκεκριμένος και ο αριθμός είναι λιγότερος σε σχέση με τον κόσμο που θα χρησιμοποιήσει μια γραμμή που κυκλοφορεί στο δήμο της Θεσσαλονίκης (γιατί στο άρθρο αναφέρεται ότι ο δήμαρχος υποστήριξε ότι τα οχήματα θα κυκλοφορούν εντός του δήμου). Επιπλέον ο κόσμος δεν είναι συνηθισμένος στο να χρησιμοποιεί δίπορτα λεωφορεία και με τις εικόνες που βλέπουμε (συνωστισμού κλπ) δεν ξέρω αν θα δουλέψουν αποτελεσματικά σε γραμμές με αρκετό κόσμο.
Απάντηση
Για εμένα τα δίπορτα πρέπει να μπουν σε 1,18,52. Στα πρώτα λόγω του «διαμοιρασμού» του κόσμου στις στάσεις, λίγοι ανεβαίνουν, λίγοι κατεβαίνουν, και στο 52 γιατί ο κύριος όγκος των επιβατών είναι μεταξύ της αφετηρίας (Ν.Σ.Σ.) και ΤΕΙ. Σχεφον το 100% επιβιβάζεται και αποβιβάζεται σ’ αυτές τις 2 στάσεις. Ακόμα, βολεύουν και στα 15, 24, 64. Θεωρώ ότι πρέπει να δοκιμαστούν σε 16, 30, 45, 59.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)