Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(19-03-2020, 05:34 PM)galatas_giorgos Έγραψε: Καλησπέρα!
Δεν νομίζω να είναι απαραίτητο να αλλάξουν τα δρομολόγια του 57/58. Μάλλον το 61 θα κάνει τα δικά του δρομολόγια στις δικές τους ώρες.
Αυτό που είναι έχω απορία είναι η διαδρομή του 68, καθώς δεν φαίνεται στο πρόγραμμα του 67. Το να την φορτώσουν σε άλλη γραμμή δεν νομίζω να γίνεται, καθώς στον ΟΑΣΘ θα μείνουν μόνο γραμμές με αρθρωτά στο ΙΚΕΑ από Δευτέρα. Μήπως λειτουργήσει σαν το 59 στις αρχές που έβγαινε κατευθείαν από το αμαξοστάσιο, για τα σχολεία και ξανά έμπαινε μέσα.
Αν δεις το Πρόγραμμα Δρομολόγησης του 67, θα δεις ότι η χρονοαπόσταση μεταξύ των δρομολογίων από ΙΚΕΑ και η αναμονή άφιξης στο ΙΚΕΑ μέχρι το επόμενο δρομολόγιο, δεν συμφωνεί παντού. Συνεπώς, τα δρομολόγια του 68, θα τα έχει το τρίτο όχημα του 67, που εκ παραδρομής δεν τα έχουν συμπεριλάβει..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 166
Θέματα: 4
Εγγραφή: 10-08-2019
για τις γραμμές που θα εκμεταλλεύεται το ΚΤΕΛ πως θα γίνεται η πώληση των εισιτηρίων?θα υπάρχουν εκδοτήρια εισιτηρίων σε συγκεκριμένα μέρη ή πώληση σε ψιλικατζίδικα κλπ ή σε εκδοτικά εντός των λεωφορείων όπως στον ΟΑΣΘ?
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
Ότι ισχύει για τον ΟΑΣΘ τα εισιτήρια , ισχύουν και στα ΚΤΕΛ
Δημοσιεύσεις: 94
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-01-2013
(19-03-2020, 10:59 PM)MrVanHool Έγραψε: Αν δεις το Πρόγραμμα Δρομολόγησης του 67, θα δεις ότι η χρονοαπόσταση μεταξύ των δρομολογίων από ΙΚΕΑ και η αναμονή άφιξης στο ΙΚΕΑ μέχρι το επόμενο δρομολόγιο, δεν συμφωνεί παντού. Συνεπώς, τα δρομολόγια του 68, θα τα έχει το τρίτο όχημα του 67, που εκ παραδρομής δεν τα έχουν συμπεριλάβει..
Όντως! Έχεις δίκιο! Το τρίτο όχημα θα κάνει του 67 θα κάνει το 68. Απλώς αναρωτιέμαι, είναι εκ παραδρομής ή δεν ήθελαν να το αναφέρουν???
Δημοσιεύσεις: 1.611
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
Εν τω μεταξύ το τρίτο όχημα του 67 είναι κι αυτό που κάνει το 20:05 από ΙΚΕΑ και 20:30 από Πανόραμα 60Ε
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(19-03-2020, 11:57 PM)galatas_giorgos Έγραψε: Όντως! Έχεις δίκιο! Το τρίτο όχημα θα κάνει του 67 θα κάνει το 68. Απλώς αναρωτιέμαι, είναι εκ παραδρομής ή δεν ήθελαν να το αναφέρουν???
Δεν νομίζω να υπάρχει κάποια σκοπιμότητα στα λίγα δρομολόγια του 68. Ο γράφων λογικά δεν θα γνώριζε ότι είναι συγκρότημα με το 67 και θα έψαχνε να ...βρει την δρομολόγηση του, γι'αυτό και δεν τα ενσωμάτωσε στον πίνακα δρομολογίων του 67.. Φυσικά, ξέχασαν να τα βάλουν έστω σε μεμονωμένο πίνακα!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(20-03-2020, 01:18 AM)vard_57 Έγραψε: Εν τω μεταξύ το τρίτο όχημα του 67 είναι κι αυτό που κάνει το 20:05 από ΙΚΕΑ και 20:30 από Πανόραμα 60Ε
Τα υπόλοιπα δε δρομολόγια του 60Ε, τον τελευταίο καιρό που το 60 βγαίνει με ένα όχημα, δεν γίνονται..
Αν και ο ΟΑΣΘ ήταν πιο μπροστά από τον ΟΑΣΑ συχνά, θα έπρεπε να υπάρχει το "Ημερήσιο Πρόγραμμα" στην εφαρμογή για να γνωρίζει ο επιβάτης, αν και πότε θα γίνουν τα δρομολόγια, όπως στην Αθήνα.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 94
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-01-2013
Καλησπέρα!
Διάβαζα την σύμβαση του ΟΑΣΘ με την ΚΤΕΛ. Σαν παράρτημα έχουν την κατανομή του έργου στα ΚΤΕΛ. Στο παράρτημα αυτό έχουν την γραμμή 69 με 7 λεωφορεία και 1 ακόμα εφεδρικό και την βγάζουν πρόγραμμα με 5 λεωφορεία. Γι' αυτό και οι διαφορά στα δρομολόγια που αναγγέλθηκαν με αυτά που γίνονται. Τι συμπέρασμα βγάζετε;
Δημοσιεύσεις: 1.611
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
Κάπου έγινε ένα ψιλομπέρδεμα, αλλά εφόσον δεν επηρεάζεται η διαδικασία δεν πειράζει, από τα 2 λεωφορεία που περισσεύουν σίγουρα το ένα είναι που θα πάει στο 61 ως δεύτερο όχημα για το κενό από τα οχήματα των 57/58
Δημοσιεύσεις: 94
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-01-2013
Δεν νομίζω να είναι ψιλομπέρδεμα. Από την στιγμή που υπογράφεται μια σύμβαση πρέπει να τηρείται. Ή δώσανε στο ΚΤΕΛ να υπογράψει την σύμβαση με τον ιδανικό αριθμό λεωφορείων κάθε γραμμής (που μπορεί να ίσχυε κάποτε) ή ΄δώσανε προγράμματα γραμμών με συνθήκες "προβληματικού" ΟΑΣΘ.
Στην ίδια σύμβαση το 61 είναι με ένα όχημα και 3 υπαλλήλους. Στο Χορτιάτη θεωρώ πως θα έχουμε το παράδοξο να εξυπηρετείται και από λεωφορεία του ΟΑΣΘ και από λεωφορεία του ΚΤΕΛ. Το ίδιο θα γίνει και με το 55, καθώς το δίνει με ένα όχημα και καθόλου δρομολόγια τα Σ/Κ.
Επίσης, μήπως μπορεί να την καταγγείλει ο καθένας; Με την λογική "υπέγραψες να κυκλοφορείς 100 λεωφορεία και να αποζημιώνεσαι για 100"!