Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
https://www.kathimerini.gr/1035771/artic...o-ypodomwn

Αναμένεται να γίνει αυτό που πρόβλεψα, δηλαδή να ακυρωθεί ο τεράστιος διαγωνισμός 750 λεωφορείων. Το άρθρο αναφέρεται στον ΟΑΣΘ βέβαια αλλά διαβάζοντας το καταλαβαίνει κανείς ότι προτεραιότητα είναι να πάρει λεωφορεία η Θεσσαλονίκη και όχι η Αθήνα!
Απάντηση
Δεν ξέρω πόσο ακραίο μπορεί να ακουστεί, αλλά το καλύτερο για τις αστικές συγκοινωνίες είναι να γίνει επιμελημμενα ένας σοβαρότατος διαγωνισμός για την προμήθεια όχι 100 ούτε 200, αλλά 1000 και 2000 λεωφορείων και τρόλεϊ. Τα οχήματα τα καινούρια να προκαλούν όσο το δυνατόν μικρότερους ρυπους και όσα οχήματα έχουν ξεπεράσει τον αριθμό ομαλής λειτουργίας τους (σε έτη) είτε να αποσυρθούν είτε να πωληθούν. Έτσι, και θα γίνει πιο αξιοπρεπής η συγκοινωνία για έναν μέσο πολίτη και θα είναι μικρότερη η περιβαλλοντική ρύπανση των 2 μεγαλουπόλεων (η όποιος πλήττουν από αυτό το θέμα).

Βέβαια, με τα "αχρηστα" οχήματα, αν δεν υπάρχει ικανότητα πώλησης στο εξωτερικό, να πάνε για πώληση ώστε να χρησιμοποιούνται εκείνα πλέον στα αστικά ΚΤΕΛ
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
(28-07-2019, 10:37 PM)Larioupol Έγραψε: Δεν ξέρω πόσο ακραίο μπορεί να ακουστεί, αλλά το καλύτερο για τις αστικές συγκοινωνίες είναι να γίνει επιμελημμενα ένας σοβαρότατος διαγωνισμός για την προμήθεια όχι 100 ούτε 200, αλλά 1000 και 2000 λεωφορείων και τρόλεϊ. Τα οχήματα τα καινούρια να προκαλούν όσο το δυνατόν μικρότερους ρυπους και όσα οχήματα έχουν ξεπεράσει τον αριθμό ομαλής λειτουργίας τους (σε έτη) είτε να αποσυρθούν είτε να πωληθούν. Έτσι, και θα γίνει πιο αξιοπρεπής η συγκοινωνία για έναν μέσο πολίτη και θα είναι μικρότερη η περιβαλλοντική ρύπανση των 2 μεγαλουπόλεων (η όποιος πλήττουν από αυτό το θέμα).

Βέβαια, με τα "αχρηστα" οχήματα, αν δεν υπάρχει ικανότητα πώλησης στο εξωτερικό, να πάνε για πώληση ώστε να χρησιμοποιούνται εκείνα πλέον στα αστικά ΚΤΕΛ

Φίλε μου που θα βρεθούνε λεφτά για τόσα πολλά λεωφορεία?
Απάντηση
(28-07-2019, 10:37 PM)Larioupol Έγραψε: Δεν ξέρω πόσο ακραίο μπορεί να ακουστεί, αλλά το καλύτερο για τις αστικές συγκοινωνίες είναι να γίνει επιμελημμενα ένας σοβαρότατος διαγωνισμός για την προμήθεια όχι 100 ούτε 200, αλλά 1000 και 2000 λεωφορείων και τρόλεϊ. Τα οχήματα τα καινούρια να προκαλούν όσο το δυνατόν μικρότερους ρυπους και όσα οχήματα έχουν ξεπεράσει τον αριθμό ομαλής λειτουργίας τους (σε έτη) είτε να αποσυρθούν είτε να πωληθούν. Έτσι, και θα γίνει πιο αξιοπρεπής η συγκοινωνία για έναν μέσο πολίτη και θα είναι μικρότερη η περιβαλλοντική ρύπανση των 2 μεγαλουπόλεων (η όποιος πλήττουν από αυτό το θέμα).

Βέβαια, με τα "αχρηστα" οχήματα, αν δεν υπάρχει ικανότητα πώλησης στο εξωτερικό, να πάνε για πώληση ώστε να χρησιμοποιούνται εκείνα πλέον στα αστικά ΚΤΕΛ

Άμα μιλάμε για αγορά 1000-2000 λεωφορείων, κατ' αρχάς θα κόστιζε πάρα πολύ, ενώ θα έπρεπε να ψωνίσουμε τουλάχιστον από 4 με 5 μάρκες ώστε να τα παραλάβουμε σε ένα σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα. Επίσης, τα σημερινά οχήματα οι κτελατζήδες δε τα θέλουν, μιας και α) είναι σε τραγική κατάσταση και β) πλησιάζουν στο έτος της αναγκαστικής εκ του νόμου απόσυρσης. Επομένως, θα συνεχίζουν να αγοράζουν εκ Γερμανίας μεταχειρισμένα Citaro και ΜΑΝ. Οι μόνοι οι οποίοι θα ενδιαφερθούν να αγοράσουν τα λεωφορεία της ΟΣΥ, είναι οι σκραπάδες.
Απάντηση
(28-07-2019, 11:05 PM)ecoj Έγραψε: Φίλε μου που θα βρεθούνε λεφτά για τόσα πολλά λεωφορεία?

Για αυτο ειπα πως ειναι ακρεα ιδεα. Αλλα για να κανεις σοβαρες αλλαγες σε (καταστραμμενες) αστικες συγκοινωνιες πρεπει να αλλαξουν ΟΛΑ απο την αρχη. Και εν μερει, αν υπαρχει ενα οργανωμενο και συγχρονο αστικο δικτυο, θα ενδιαφερθει ο ιδιωτης να κατεχει την εταιρεια (μιας και θελουν ιδιωτικοποιηση)
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
Ακυρώθηκε και επίσημα ο τεράστιος διαγωνισμός οπότε αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τι θα κάνει το υπουργείο υποδομών για το θέμα των στόλων της ΟΣΥ και του ΟΑΣΘ. Μήπως απολύτως τίποτα ειδικά στην περίπτωση της Αθήνας? Πολύ πιθανόν!
Απάντηση
(04-08-2019, 02:27 PM)ecoj Έγραψε: Ακυρώθηκε και επίσημα ο τεράστιος διαγωνισμός οπότε αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τι θα κάνει το υπουργείο υποδομών για το θέμα των στόλων της ΟΣΥ και του ΟΑΣΘ. Μήπως απολύτως τίποτα ειδικά στην περίπτωση της Αθήνας? Πολύ πιθανόν!

Θα βλέπουμε Ν1 και Αλέκους μέχρι να πεθάνουμε!  Tongue

Σύμφωνα με δημοσιεύματα πάντως (που δε φημιζονται για την αξιοπιστία τους, γι' αυτό δεν παραθέτω κάτι), τον διαγωνισμό ακύρωσε η ΑΕΠΠ με απόφασή της, ύστερα από προσφυγή δύο εισαγωγέων. Ωστόσο, στο site της ΑΕΠΠ δεν έχει δημοσιευτεί κάποια απόφαση ακόμα, οπότε ακόμη επιφυλάσσομαι.
Απάντηση
(04-08-2019, 02:31 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Θα βλέπουμε Ν1 και Αλέκους μέχρι να πεθάνουμε!  Tongue

Σύμφωνα με δημοσιεύματα πάντως (που δε φημιζονται για την αξιοπιστία τους, γι' αυτό δεν παραθέτω κάτι), τον διαγωνισμό ακύρωσε η ΑΕΠΠ με απόφασή της, ύστερα από προσφυγή δύο εισαγωγέων. Ωστόσο, στο site της ΑΕΠΠ δεν έχει δημοσιευτεί κάποια απόφαση ακόμα, οπότε ακόμη επιφυλάσσομαι.

Ναι ουσιαστικά η είδηση έμεινε ανεπιβεβαίωτη.
Απάντηση
και εδω ενα λινκ σε περιπτωση που δεν εχει ξαναποσταριστει !
https://ypodomes.com/akyrothike-o-diagon...ssaloniki/
Απάντηση
Μπορεί κάποιος να μου πεί την κατάσταση των λεωφορείων σας του ΟΣΥ;; Δηλαδή , σε εμάς στον ΟΑΣΘ είναι πχ CITARO MERSEDES 770-798,931-945. Μπορείτε;;
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 231 99.225 06-02-2025, 05:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 16 Επισκέπτης (ες)