Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Το λεωφορείο "φάντασμα"
#41
Γιατί μόνο στου Ζωγράφου μπαίνουν οι ανώμαλοι;

Για πηγαίνε μια βόλτα στα λεωφορεία και στα τραμ της Ποσειδώνος τη νύχτα τις καλοκαιρινές ώρες να δεις τι παίζει....ε δε θα μπει στον πειρασμό ο ανώμαλος;

Α και επιπλέον, το να υπάρχουν ανώμαλοι μέσα στους ίδιους τους φοιτητές δεν παίζει, έτσι; Γιατί να την πληρώσουν τα λεωφορεία;
Απάντηση
#42
(11-01-2019, 03:29 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Είναι άλλη η πυκνότητα των σχολείων στο Περιστέρι και στο Αιγάλεω και άλλη στα Άνω Λιόσια. Αν ανοίξει κανείς τον χάρτη με τα σχολεία του Περιστερίου θα δει ότι απαριθμεί περί τα 40 δημοτικά σχολεία. Μάλιστα επειδή αναφερόμαστε στη Θηβών, τουλάχιστον βάσει των ορίων των δημοτικών σχολείων του Περιστερίου που είναι διαθέσιμα και στο διαδίκτυο, κανένα σχολείο δεν έχει όρια που να υπερβαίνουν τη λεωφόρο, αλλά σε όλες τις περιπτώσεις φτάνουν το πολύ έως αυτή. Άρα τυπικά δεν υπάρχει περίπτωση μικρός μαθητής να χρειαστεί να διασχίσει τη Θηβών.

Το Μαράσλειο είναι πειραματικό δημοτικό σχολείο, άρα δεν έχει όρια αλλά δέχεται κάθε μαθητή που καταθέτει αίτηση και καλύπτει τις απαιτήσεις ώστε να γίνει δεκτός σ' ένα πειραματικό σχολείο. Προφανώς για να ιδρύθηκε το 032 σαν σχολικό δρομολόγιο και να υφίσταται μέχρι και το 2019 σημαίνει ότι υπάρχουν μαθητές από τις περιοχές των Ιλισίων και του Γουδή που χρειάζονται το δρομολόγιο αυτό. Αν στο Περιστέρι ή στο Αιγάλεω υπάρχει κάποια αντίστοιχη ανάγκη, φαντάζομαι ότι οι δήμαρχοι των περιοχών αυτών είναι σε θέση να διεκδικήσουν αντίστοιχο σχολικό δρομολόγιο. Εκτός αν διαπρέπουν μόνο στην ανακαίνιση πάρκων και πλατειών.

Τέλος η αναφορά στα επικίνδυνα άτομα έγινε σχετικά με το ποιοι πρέπει να επιβιβάζονται σε κάποιο σχολικό δρομολόγιο. Το ότι μπορεί ο κάθε λογής "άρρωστος" να κυκλοφορεί έξω στην κοινωνία, δε σημαίνει ότι μπορεί να έχει ανεμπόδιστη πρόσβαση στα σχολεία ή στα μέσα αποκλειστικής μετακίνησης μαθητών. Άλλωστε κάθε γονέας αναλαμβάνει την ευθύνη για το παιδί του από τη στιγμή που αυτό απομακρύνεται από το σχολείο.

Και αν είναι πειραματικό το Μαράσλειο και δέχεται μαθητές από παντού τότε δεν χρειάζεται γραμμή και από τις υπόλοιπες περιοχές που έχει μαθητές και πιθανόν να περνάνε κεντρικούς δρόμους? Μόνο στο Γουδή μένουν οι μαθητές του Μαράσλειου? Για να υπάρχει μέχρι το 2019 σημαίνει ότι είναι δυνατό βίσμα και τίποτα περισσότερο όσο και να μην το πιστεύεις! Πολλές γραμμές υπάρχουν αρκετά χρόνια και είναι βίσματα όπως το Ε14, το 733, το 861 κλπ κλπ. Το ''υπάρχει τόσα χρόνια άρα χρειάζεται'' δεν είναι σοβαρό επιχείρημα!
Απάντηση
#43
Προφανώς και δεν γίνεται από κάθε σχολείο να υπάρχουν γραμμές του ΟΑΣΑ προς κάθε μέρος που μπορεί να μένουν μαθητές.

Υπάρχουν ιδιαιτεροτητες όπως τα Σχολεία Γεροβουνου (όπου υπάρχουν 3 διαφορετικά σχολικά προς 3 κατευθύνσεις) και υπάρχουν σχολεία που καλύπτονται πλήρως από τις υπάρχουσες γραμμές του ΟΑΣΑ.

Οι σχολικές γραμμές επιδοτουνται πλήρως από το Υπουργείο Παιδείας και λειτουργούν μόνο και όταν λειτουργούν τα σχολεία. Γι'αυτο και δεν επιτρέπεται η επιβίβαση εξωσχολικων επιβατών που θέλουν να βολεψουν τις ενδιάμεσες μετακινήσεις που γίνονται με τα υπόλοιπα διερχομενα λεωφορεία.

Ζητήθηκε κάποτε από αυτό το σχολείο (όπως και από τόσα άλλα σχολεία, είτε με ειδικά σχολικά δρομολόγια, είτε με κανονικά που εξυπηρετούν και μαθητές με τακτες ώρες κτλ) να γίνει αυτή η σύνδεση. Από την στιγμή που είναι γεμάτο, για ποιον λόγο είναι βύσμα η διατήρηση του? Αυτό ακριβώς είναι το επιχείρημα, ότι επειδή υπάρχει τόσα χρόνια, κάποιος λόγος θα υπάρχει (εξυπηρετεί πάρα πολλούς μαθητές), το ακριβώς ανάποδο δε, είναι το παράλογο! (να κοπεί ή να θεωρείται βύσμα κάθε ιδιαίτερη γραμμή ή ειδικότητα δρομολογίου που έχει ζητηθεί και εξυπηρετεί, επειδή κάποια αντίστοιχη περιοχή δεν έχει)
Απάντηση
#44
Έχω προσέξει ότι τα πρώτα δρομολόγια του 860 (από Σχιστό προς Φλοίσβο) είναι φαντάσματα, αφού τις πρωινές ώρες δεν εμφανίζονται στην εφαρμογή, αλλά ούτε στο ταμπελάκι πάνω από τις στάσεις.

Μαντεύω ότι δεν ξεκινάνε από τα νεκροταφεία αλλά απ'έξω από τις πύλες , άσχετα αν στην εφαρμογή δε λέει κάτι και δεν αναγράφεται καμία αλλαγή διαδρομής, και γι' αυτό δεν εμφανίζεται.
Απάντηση
#45
Χθες αν έβλεπε κανείς τον προγραμματισμό για το 140,θα το έλεγες και λεωφορείο φάντασμα. Από Πολυγωνο είχε δρομολόγιο στις 16:30 και το επόμενο ήταν στις 18:30(!).
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
#46
Είναι το έκτακτο δρομολόγιο (λόγω εκλογών υποθέτω) αυτό το τριήμερο. Το 140 δεν είναι και από τα πιο συχνά άλλωστε (νομίζω ανά 30-40' έχει δρομολόγιο τις καθημερινές).

Άλλη περίπτωση φαντάσματος είναι το 865, που ενώ υποτίθεται υπάρχει σαν γραμμή, στην εφαρμογή δεν εμφανίζεται ποτέ, όσες φορές και να έχω προσπαθήσει να το πετύχω.
Απάντηση
#47
(08-07-2019, 02:24 AM)NightLine Έγραψε: Είναι το έκτακτο δρομολόγιο (λόγω εκλογών υποθέτω) αυτό το τριήμερο. Το 140 δεν είναι και από τα πιο συχνά άλλωστε (νομίζω ανά 30-40' έχει δρομολόγιο τις καθημερινές).

Άλλη περίπτωση φαντάσματος είναι το 865, που ενώ υποτίθεται υπάρχει σαν γραμμή, στην εφαρμογή δεν εμφανίζεται ποτέ, όσες φορές και να έχω προσπαθήσει να το πετύχω.

Το 865 δεν είναι τίποτα παραπάνω από μία συνένωση του πρώην Α16 και του 817 για 2 βραδινά δρομολόγια. Είναι σαν να πάρεις το δρομολόγιο του 164 στις 5:00 από Πλατεία Ανεξαρτησίας έως Ακαδημία (δηλαδή κάνει την διαδρομή του παλιού 208)
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
#48
(09-07-2019, 07:51 AM)Larioupol Έγραψε: Το 865 δεν είναι τίποτα παραπάνω από μία συνένωση του πρώην Α16 και του 817 για 2 βραδινά δρομολόγια. Είναι σαν να πάρεις το δρομολόγιο του 164 στις 5:00 από Πλατεία Ανεξαρτησίας έως Ακαδημία (δηλαδή κάνει την διαδρομή του παλιού 208)

Το 865 δεν έχει καμία σχέση με το 817. Ήταν από ίδρυσης κορμών το μεικτό Α16 / Γ16 / 863 / 855 από Αθήνα με σκοπό την εξυπηρέτηση όλης της περιοχής Ελευσίνας - Ασπρόπυργου τις πολύ βραδυνές ώρες χωρίς να σπαταλόνται τα διπλά οχήματα (Α/Γ16) αλλά ούτε να περιμένει ο κόσμος των τοπικών το λεωφορείο από την Αθήνα για την τελευταία ανταπόκριση. Αυτό που δεν θυμάμαι είναι πότε καταργήθηκε το τμήμα Ασπρόπυργος - Ψάρι.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#49
Εγώ έλεγα ότι δεν εμφανίζεται το όχημα στην εφαρμογή. Για να το πω πιο απλά, πρέπει να μυρίσεις τα νύχια σου για να δεις σε πόση ώρα θα έρθει, στην εφαρμογή ούτε όχημα εμφανίζεται ούτε χρόνος αναμονής.

Το μείον του 865 είναι ότι δεν υπάρχει επιστροφή (όπως στο 316 που είναι ανάλογη περίπτωση) από Μάνδρα, πάρα μόνο πήγαινε.
Απάντηση
#50
Πάντως λεωφορεία που κάνουν 1-2 λεωφορεία την ημέρα ή και τα πρωινά δρομολόγια γραμμών από προαστιο προς Αθήνα, για να υπάρχουν ακόμα, σημαίνει ότι έχουν μια Α κίνηση. Για παράδειγμα, πήρα πρόσφατα το δρομολόγιο του 164 των 5:00 από Πλατεία Ανεξαρτησίας για Ακαδημία, και φτάσαμε πριν το Σύνταγμα να έχουμε κοντά 20 άτομα (κι ας βρισκόταν μπροστά το 856 από Άγιο Ιωάννη και μετά). Άρα, τυχόν λεωφορεία με 1-2 δρομολόγια δεν είναι συνήθως άχρηστα (αν ήταν πολύ απλά δεν θα εκτελούσαν πια τα δρομολόγια αυτά)
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)