Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Το λεωφορείο "φάντασμα"
#31
(09-01-2019, 05:33 PM)NightLine Έγραψε: Τι να σου πω, θα δοκιμάσω και αύριο να το πάρω από την Μαράσλειο αυτή τη φορά, και αν δεν θα το παρατήσω.  Τουλάχιστον να πάρω μερικές πληροφορίες από τον οδηγό για τη συγκεκριμένη γραμμή για το τι ακριβώς παίζει.

Υπάρχουν αρκετές διαφορές ανάμεσα στις "σχολικές" γραμμές του ΟΑΣΑ
- γραμμές όπως το 242, 250, Ε90 εξυπηρετούν φοιτητές, αλλά και οποιονδήποτε άλλο θέλει να κατευθυνθεί μέσα στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, είτε πέριξ αυτών.
- To 829 είναι η γραμμή που ενώνει τα 2 ΤΕΙ της Αθήνας με το Στ. Αιγάλεω, αλλά ειδικά στο κομμάτι της προς το ΤΕΙ Πειραιά, οι εργαζόμενοι και οι επισκέπτες των πολυκαταστημάτων ενδέχεται να είναι περισσότεροι από τους φοιτητές. Γι' αυτό και είναι η μόνη γραμμή που δουλεύει και Σάββατο
- Γραμμές κανονικές που έχουν και σχολικά δρομολόγια (είτε τμήμα διαδρομής είτε την ένδειξη στην τηλεματική "Δρομολόγιο που εξυπηρετεί και μαθητές") οι οποίες είναι σαν κανονικά δρομολόγια (βλ. 507, 704 ή τοπικό 608 για Γκράβα)
- Γραμμές ειδικού σκοπού μεταφοράς μαθητών (030, 032, 715, 716, 848). Στις παραπάνω γραμμές μεταφέρονται μαθητές από / προς και τυπικά υπάρχει έλεγχος και περιορισμός επιβίβασης / αποβίβασης. Το 032 είναι το πιο κοντινό σε μένα και ενώ το έχω δει δεκάδες φορές, έχω καταφέρει να μπω μόνο μία φορά, όταν ακόμα ήμουν μαθητής. Βάσει του κανονισμού το πρωινό δρομολόγιο δεν αποβιβάζει κανέναν πριν το Μαράσλειο και το μεσημεριανό δεν επιβιβάζει κανένας μετά το Μαράσλειο.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#32
Τελικά πήγα στη Μαράσλειο σήμερα αλλά με πρόλαβες. Ο οδηγός μου είπε ότι είναι αποκλειστικά για μαθητές... είναι δηλαδή στην ουσία ένα κοινό σχολικό.

Αυτό το "Δρομολόγιο που εξυπηρετεί και μαθητές" ποτέ δεν το κατάλαβα... το έχω δει κυρίως σε κάτι τοπικά της Κηφισιάς, και έχω πέσει και πάνω σε μαθητές... αλλά δεν παρατήρησα καμιά διαφορά με τα κανονικά δρομολόγια.

Πάντως το μετράω το 032... εφ'όσον πέρασα την πόρτα για να μιλήσω στον οδηγό... τεχνικά πιάνεται ότι "μπήκα".
Απάντηση
#33
είναι σχολικό
(09-01-2019, 04:55 PM)NightLine Έγραψε: Περί 032 (Μαράσλειος - Γουδή)...

Τον τελευταίο καιρό, μου έχει καρφωθεί στο μυαλό να χρησιμοποιήσω όλες τις υπάρχουσες αστικές γραμμές. Το 032 θεωρείται από τις πιο "δύσκολες", γιατί εκτελεί ελάχιστα δρομολόγια, και στην εφαρμογή λέει "Ειδικό δρομολόγιο".

Σήμερα μιας και με βόλευε η ώρα και το μέρος... και μιας και σήμερα τα σχολεία στον δήμο Αθηναίων θα ήταν ανοικτά, είπα να επιχειρήσω να το πάρω. Περίμενα στη στάση "Άγιος Χαράλαμπος" στη Μιχαλακοπούλου, όταν βλέπω στο ταμπελάκι ότι έχει ξεκινήσει και έρχεται σε 6'..."Ωραία", λέω. Μόλις φτάνει κάνω σήμα στον οδηγό να σταματήσει, και μου κάνει νόημα με το χέρι "Όχι". Απογοήτευση.

Οκ, είναι σχολικό υποτίθεται, όπως τα 242, 250, κτλ... αλλά αυτά δεν κάνουν διακρίσεις, τους παίρνουν όλους. Θα επιχειρήσω αύριο να το πάρω από την Αφετηρία. Εκτός αν προλάβει και το δει κάποιος που έχει χρησιμοποιήσει τη γραμμή και ξέρει τι παίζει, ή άμα δεν την έχει χρησιμοποιήσει και ξέρει τι παίζει, για να μην πάω τσάμπα.

Μαντεύω, ότι δικαιούσαι να το πάρεις μόνο από την Αφετηρία, αφού δείξεις μαθητική κάρτα στον οδηγό, και οι υπόλοιπες στάσεις είναι μόνο για αποβίβαση.
Απάντηση
#34
Είναι λίγο βισματικό πάντως!Ειδικό λεωφορείο και με απαγόρευση εισόδου στους υπόλοιπους κανονικά θα έπρεπε να πληρώνουν τον ΟΑΣΑ για να το έχουν!
Απάντηση
#35
(10-01-2019, 04:17 PM)ecoj Έγραψε: Είναι λίγο βισματικό πάντως!Ειδικό λεωφορείο και με απαγόρευση εισόδου στους υπόλοιπους κανονικά θα έπρεπε να πληρώνουν τον ΟΑΣΑ για να το έχουν!

Τα συγκεκριμένα λεωφορεία (το 030 ειδικά είναι για παιδιά με αναπηρία) έχουν φτιαχτεί για να ενώνουν περιοχές που είναι μακριά από τα σχολεία, ή είναι επικίνδυνο να κυκλοφορήσουν εκεί τα παιδιά (π.χ διέρχονται μεγάλοι οδικοί άξονες). Τα συγκεκριμένα δρομολόγια, επειδή απευθύνονται και σε παιδιά δημοτικου (ασυνόδευτα), είναι καλό να μην έχουν άλλους εξωτερικούς επιβάτες, τόσο για λόγους υγιεινής, όσο και για πιο περίεργους λόγους (έχουν δει πολλά τα μάτια μας). Αντίστοιχα δρομολόγια στα χωριά εκτελούνται καθημερινά με τα ΚΤΕΛ, τα οποία λαμβάνουν επιδότηση από το υπουργείο Παιδείας. 
Το να θα πληρώσει το υπουργείο Παιδείας τον ΟΑΣΑ ή κάποιον ιδιώτη γι' αυτή τη μεταφορά δεν είναι παράλογο, αλλά εμένα δεν θα με έβρισκε σύμφωνο.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#36
(10-01-2019, 06:34 PM)nikos1991 Έγραψε: Τα συγκεκριμένα λεωφορεία (το 030 ειδικά είναι για παιδιά με αναπηρία) έχουν φτιαχτεί για να ενώνουν περιοχές που είναι μακριά από τα σχολεία, ή είναι επικίνδυνο να κυκλοφορήσουν εκεί τα παιδιά (π.χ διέρχονται μεγάλοι οδικοί άξονες). Τα συγκεκριμένα δρομολόγια, επειδή απευθύνονται και σε παιδιά δημοτικου (ασυνόδευτα), είναι καλό να μην έχουν άλλους εξωτερικούς επιβάτες, τόσο για λόγους υγιεινής, όσο και για πιο περίεργους λόγους (έχουν δει πολλά τα μάτια μας). Αντίστοιχα δρομολόγια στα χωριά εκτελούνται καθημερινά με τα ΚΤΕΛ, τα οποία λαμβάνουν επιδότηση από το υπουργείο Παιδείας. 
Το να θα πληρώσει το υπουργείο Παιδείας τον ΟΑΣΑ ή κάποιον ιδιώτη γι' αυτή τη μεταφορά δεν είναι παράλογο, αλλά εμένα δεν θα με έβρισκε σύμφωνο.

Όλα αυτά σωστότατα είναι! Απλά δεν είναι πολλές οι αντίστοιχες περιπτώσεις τέτοιων σχολικών γραμμών οπότε είπα ότι θα μπορούσε και να λειτουργεί βισματικά! Αλλιώς δεν θα μπορούσε όλη η Αθήνα να είναι γεμάτη τέτοιες γραμμές για τον ίδιο λόγο?
Απάντηση
#37
Πολύ σωστά.

Αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί η Μαράσλειος έχει δικό της αστικό, και όχι ένα σχολικό όπως έχουν όλες οι σχολές; Δε μου κολλάει.
Απάντηση
#38
(10-01-2019, 10:38 PM)NightLine Έγραψε: Αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί η Μαράσλειος έχει δικό της αστικό, και όχι ένα σχολικό όπως έχουν όλες οι σχολές; Δε μου κολλάει.

Και για τα Πολυκλαδικά της Ηλιούπολης υπάρχει σχολικό δρομολόγιο με λεωφορείο της ΟΣΥ πρωί και μεσημέρι και για το ΚΕΕΠΕΑ "Ορίζοντες" (030), τα Άνω Λιόσια (715-716), το Γερόβουνο στο Καματερό (702) κ.α.

Μπορεί και να τα καταργήσει ο ΟΑΣΑ αν τόσο μας ενοχλούν και να σπαταλάει λεφτά η Περιφέρεια Αττικής σε ιδιώτες, αφού σε πολλές περιπτώσεις ούτε οι Δήμοι δε μπορούν να εξυπηρετήσουν τη μεταφορά των μαθητών. Και να πάρει σειρά και η Παλάσκα (801-836) και ο Κουταλάς (204-204Β) και να αντικατασταθούν με λεωφορεία των ενόπλων δυνάμεων, να κοπούν και κάτι άλλες διευκολύνσεις για εργαζομένους (890 για Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, 864 για Βιομηχανική Ζώνη Μαγούλας, πρωινά από προάστια έως Κέντρο Αθήνας), να υποχρεωθούν και τα πανεπιστήμια να επαναφέρουν τα εσωτερικά πούλμαν και να τα επεκτείνουν έως τον κοντινό σταθμό Μετρό για να γλυτώσουμε και τα 242, 250, Ε90 να λειτουργεί και η συγκοινωνία 07:00 με 22:00 που υπάρχει επιβατική κίνηση που να καλύπτει τα λειτουργικά έξοδα και οι υπόλοιποι πόδια έχουν, ας τα κουνήσουν και να πάνε.

Το ότι καθόμαστε και διαπραγματευόμαστε το αν καλώς ή κακώς απαγορεύεται να εισέρχονται ενήλικοι σε ειδικά δρομολόγια μεταφοράς ανήλικων μαθητών, πραγματικά είναι γελοίο. Ας κάτσουμε να σκεφτούμε αν θα θέλαμε είτε να γεμίζουμε με σχολικούς τροχονόμους ακόμα και τις μεγάλες λεωφόρους για να περνάνε με ασφάλεια οι μαθητές και να κατευθύνονται σε άλλες γραμμές, εφόσον μας ενοχλούν τα σχολικά, μπλοκάροντας για κανένα 20' την κυκλοφορία στην προσέλευση ή στην αποχώρηση είτε να πρέπει να πάει ένα παιδί με το λεωφορείο στο σχολείο γιατί αυτό δε βρίσκεται δίπλα στο σπίτι (ειδικά σε περιοχές όπως το Καματερό και ο Δήμος Φυλής δεν υπάρχει σχολείο σε κάθε γειτονιά, ενώ αλλού υπάρχουν μαθητές που πρέπει να μετακινηθούν από τη μία άκρη του Δήμου έως την άλλη γιατί επέλεξαν να φοιτήσουν σε ΕΠΑΛ) και να κυκλοφορεί μαζί του ο κάθε ένας που θέλει να ικανοποιήσει τις άρρωστες ορέξεις του (έχουμε περιστατικά στου Ζωγράφου με απόπειρες ασέλγειας σε φοιτήτριες μέσα σε λεωφορεία και δε θα προσέλκυαβ αντίστοιχους άρρωστους τα σχολικά?)
Απάντηση
#39
Αυτό που λέμε είναι ότι υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα σχολικά σε κάποιες περιοχές αλλά εγώ άλλο δεν καταλαβαίνω! Με τα ίδια λογική δεν θα μπορούσαν να υπάρχουν ειδικά και σχολικά λεωφορεία και στις υπόλοιπες περιοχές? Στο Περιστέρι ή στο Αιγάλεω δεν κινδυνεύουν τα παιδιά που σε αρκετές περιπτώσεις χρειάζεται να περνάνε την Θηβών για να πάνε σχολείο? Δεν κυκλοφορούν επικίνδυνα άτομα εδώ? Μήπως δεν γίνεται να προστατεύουμε τα παιδιά όλης της Αθήνας με αυτόν τρόπο?
Απάντηση
#40
(11-01-2019, 02:36 AM)ecoj Έγραψε: Αυτό που λέμε είναι ότι υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα σχολικά σε κάποιες περιοχές αλλά εγώ άλλο δεν καταλαβαίνω! Με τα ίδια λογική δεν θα μπορούσαν να υπάρχουν ειδικά και σχολικά λεωφορεία και στις υπόλοιπες περιοχές? Στο Περιστέρι ή στο Αιγάλεω δεν κινδυνεύουν τα παιδιά που σε αρκετές περιπτώσεις χρειάζεται να περνάνε την Θηβών για να πάνε σχολείο? Δεν κυκλοφορούν επικίνδυνα άτομα εδώ? Μήπως δεν γίνεται να προστατεύουμε τα παιδιά όλης της Αθήνας με αυτόν τρόπο?

Είναι άλλη η πυκνότητα των σχολείων στο Περιστέρι και στο Αιγάλεω και άλλη στα Άνω Λιόσια. Αν ανοίξει κανείς τον χάρτη με τα σχολεία του Περιστερίου θα δει ότι απαριθμεί περί τα 40 δημοτικά σχολεία. Μάλιστα επειδή αναφερόμαστε στη Θηβών, τουλάχιστον βάσει των ορίων των δημοτικών σχολείων του Περιστερίου που είναι διαθέσιμα και στο διαδίκτυο, κανένα σχολείο δεν έχει όρια που να υπερβαίνουν τη λεωφόρο, αλλά σε όλες τις περιπτώσεις φτάνουν το πολύ έως αυτή. Άρα τυπικά δεν υπάρχει περίπτωση μικρός μαθητής να χρειαστεί να διασχίσει τη Θηβών.

Το Μαράσλειο είναι πειραματικό δημοτικό σχολείο, άρα δεν έχει όρια αλλά δέχεται κάθε μαθητή που καταθέτει αίτηση και καλύπτει τις απαιτήσεις ώστε να γίνει δεκτός σ' ένα πειραματικό σχολείο. Προφανώς για να ιδρύθηκε το 032 σαν σχολικό δρομολόγιο και να υφίσταται μέχρι και το 2019 σημαίνει ότι υπάρχουν μαθητές από τις περιοχές των Ιλισίων και του Γουδή που χρειάζονται το δρομολόγιο αυτό. Αν στο Περιστέρι ή στο Αιγάλεω υπάρχει κάποια αντίστοιχη ανάγκη, φαντάζομαι ότι οι δήμαρχοι των περιοχών αυτών είναι σε θέση να διεκδικήσουν αντίστοιχο σχολικό δρομολόγιο. Εκτός αν διαπρέπουν μόνο στην ανακαίνιση πάρκων και πλατειών.

Τέλος η αναφορά στα επικίνδυνα άτομα έγινε σχετικά με το ποιοι πρέπει να επιβιβάζονται σε κάποιο σχολικό δρομολόγιο. Το ότι μπορεί ο κάθε λογής "άρρωστος" να κυκλοφορεί έξω στην κοινωνία, δε σημαίνει ότι μπορεί να έχει ανεμπόδιστη πρόσβαση στα σχολεία ή στα μέσα αποκλειστικής μετακίνησης μαθητών. Άλλωστε κάθε γονέας αναλαμβάνει την ευθύνη για το παιδί του από τη στιγμή που αυτό απομακρύνεται από το σχολείο.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)