Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τηλεματική λεωφορείων ΟΑΣΘ & ΚΤΕΛ
#81
656 εντοπίζεται πλέον
Απάντηση
#82
569 φτιάχτηκε η τηλεματική του
Αν δεν κάνω λάθος μονο το 770 εμεινε που είναι χωρις τηλεματική
Του 854 ειναι προβληματική... Κολλάει σε ενα σημείο οταν το λεωφορείο είναι χρεωμένο στο 5
Απάντηση
#83
773 χωρίς τηλεματική
Απάντηση
#84
Το 747 μόνιμα κολλημένο στο 2Κ.. το ίδιο και το 135 στο 12
Απάντηση
#85
Λέγεται ότι η τηλεματική ενδέχεται να εγκατασταθεί και να λειτουργήσει στα λεωφορεία του ΚΤΕΛ που εκτελούν τα δρομολόγια 85, 86, 89, 90, 91, 92 μέχρι το τέλος του μήνα!
Είμαι περίεργος να δω, τι νούμερα θα δώσουν σε αυτά τα οχήματα!
Απάντηση
#86
(06-06-2019, 05:11 PM)irisbus57 Έγραψε: Λέγεται ότι η τηλεματική ενδέχεται να εγκατασταθεί και να λειτουργήσει στα λεωφορεία του ΚΤΕΛ που εκτελούν τα δρομολόγια 85, 86, 89, 90, 91, 92 μέχρι το τέλος του μήνα!
Είμαι περίεργος να δω, τι νούμερα θα δώσουν σε αυτά τα οχήματα!

Όντως, σύμφωνα με την ίδια την εταιρία, σε ανακοίνωσή της: 
«Τα λεωφορεία της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. θα ενταχθούν το προσεχές διάστημα στο σύστημα τηλεματικής του ΟΑΣΘ, ώστε οι επιβάτες να λαμβάνουν πληροφορίες από την εφαρμογή του ΟΑΣΘ για κινητά.»
Επίσης από e-mail που έλαβα από την εταιρία: 
«Φυσικά, θα μπει τηλεματική, απλώς η τηλεματική που έχει το ΚΤΕΛ, δεν είναι συμβατή
με αυτή του ΟΑΣΘ. Ξεκίνησε ήδη η προσαρμογή και ελπίζουμε να ολοκληρωθούν όλες
οι διαδικασίες ώστε μέχρι το τέλος του μήνα, το στίγμα των λεωφορείων του ΚΤΕΛ,
να ενημερώνει την εφαρμογή του ΟΑΣΘ στο playstore.»


Το πρόβλημα ακριβώς είναι με τα νούμερα, τους αριθμούς στόλου δηλαδή. Έχοντας χρησιμοποιήσει αρκετές φορές τη γραμμή 89, από το Σάββατο, τα ακυρωτικά μηχανήματα «χτυπάνε» κανονικά το εισιτήριο, απλά στο πεδίο που κανονικά θα γραφόταν ο αριθμός της γραμμής γράφουν «00». Στην αρχή δηλαδή, αναγράφεται ο αριθμός στόλου του λεωφορείου της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, πχ. «111 ή 115 ή 117». Το πρόβλημα θα είναι ότι για τον ΟΑΣΘ υπάρχει ήδη όχημα 111 ή 115 ή 117, ΕΛΒΟ - Volvo B9L. Εδώ τι θα γίνει;
Ενώ ακόμα ένα εφεδρικό λεωφορείο είναι το 56 της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, ένα MAN Lion's Regio, θα μπορεί το σύστημα να δεχθεί διψήφιο αριθμό;

Όλα θα φανούν βέβαια στο προσεχές διάστημα
Απάντηση
#87
652 εμφανίζει κατά καιρούς πρόβλημα με την τηλεματική
Απάντηση
#88
(06-06-2019, 05:33 PM)vard_57 Έγραψε: Το πρόβλημα ακριβώς είναι με τα νούμερα, τους αριθμούς στόλου δηλαδή. Έχοντας χρησιμοποιήσει αρκετές φορές τη γραμμή 89, από το Σάββατο, τα ακυρωτικά μηχανήματα «χτυπάνε» κανονικά το εισιτήριο, απλά στο πεδίο που κανονικά θα γραφόταν ο αριθμός της γραμμής γράφουν «00». Στην αρχή δηλαδή, αναγράφεται ο αριθμός στόλου του λεωφορείου της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, πχ. «111 ή 115 ή 117». Το πρόβλημα θα είναι ότι για τον ΟΑΣΘ υπάρχει ήδη όχημα 111 ή 115 ή 117, ΕΛΒΟ - Volvo B9L. Εδώ τι θα γίνει;
Ενώ ακόμα ένα εφεδρικό λεωφορείο είναι το 56 της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, ένα MAN Lion's Regio, θα μπορεί το σύστημα να δεχθεί διψήφιο αριθμό;

Όλα θα φανούν βέβαια στο προσεχές διάστημα

Λογικά θα μπει είτε με 056 είτε σε 56 άμα το δέχεται η εφαρμογή! Επίσης σχετικά με τα άλλα ίσως βάλουν ένα ψηφίο μπροστά και γίνει 4ψηφιος αριθμός, όπως κάποια στην Αθήνα (που βέβαια άμα δεν κάνω λάθος στην Αθήνα είναι κυρίως 5ψηφια, αν όχι όλα)
Απάντηση
#89
747 Κολλημένο στο 2κ...
Παρατηρώ εκ νεου προβλήματα με την τηλεματική σε πολλά λεωφορεία
Απάντηση
#90
754 και 273 με φτιαγμένη τηλεματική... Πλεον μόνο το 770 δεν εντοπίζεται και αναρωτιέμαι γιατι δεν την φτιάχνουν τοσο καιρο απο την στιγμή που κυκλοφορεί
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)