Δημοσιεύσεις: 224
Θέματα: 6
Εγγραφή: 07-06-2018
Με αφορμή τη συζήτηση που είχαμε για το 032, το οποίο είναι προσβάσιμο μόνο για μαθητές της συγκεκριμένης σχολής...θυμήθηκα περιστατικό στο 461 (το κυκλικό) που μπαίνει μέσα στο Στρατιωτικό Νοσοκομείο Πεντέλης, και μετά ξαναγυρνάει. Ο οδηγός μου είπε να κατέβω στην προηγούμενη στάση και μετά θα περάσει να με ξαναπάρει.
Μαντεύω ότι τέτοιες γραμμές από κάποιο σημείο και μετά που δεν είναι προσβάσιμες για όλους, θα είναι και τα 801 - 836 (Παλάσκα) ή και αυτά που μπαίνουν στα στρατόπεδα του Καρέα. Δε ξέρω βέβαια αν περνάνε την πύλη ή όχι, γιατί δεν έχω φτάσει μέχρι εκεί. Η εφαρμογή δεν έχει επιπλέον πληροφορίες, που να αναφέρει τις μη προσβάσιμες Γραμμές / Στάσεις για το ευρύ κοινό, οπότε μάλλον το μαθαίνεις από μονος σου. Για το 801 πάντως λέει, ότι το δρομολόγιο εκτελείται μέχρι το Ναυτικό Πέραμα όπου τερματίζουν τα λεωφορεία του Πολεμικού Ναυτικού.
Έχετε εμπειρίες από τέτοιες γραμμές/στάσεις ή άμα γνωρίζετε από έγκυρες πηγές;
Δημοσιεύσεις: 91
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-06-2018
(10-01-2019, 10:55 PM)NightLine Έγραψε: Με αφορμή τη συζήτηση που είχαμε για το 032, το οποίο είναι προσβάσιμο μόνο για μαθητές της συγκεκριμένης σχολής...θυμήθηκα περιστατικό στο 461 (το κυκλικό) που μπαίνει μέσα στο Στρατιωτικό Νοσοκομείο Πεντέλης, και μετά ξαναγυρνάει. Ο οδηγός μου είπε να κατέβω στην προηγούμενη στάση και μετά θα περάσει να με ξαναπάρει.
Μαντεύω ότι τέτοιες γραμμές από κάποιο σημείο και μετά που δεν είναι προσβάσιμες για όλους, θα είναι και τα 801 - 836 (Παλάσκα) ή και αυτά που μπαίνουν στα στρατόπεδα του Καρέα. Δε ξέρω βέβαια αν περνάνε την πύλη ή όχι, γιατί δεν έχω φτάσει μέχρι εκεί. Η εφαρμογή δεν έχει επιπλέον πληροφορίες, που να αναφέρει τις μη προσβάσιμες Γραμμές / Στάσεις για το ευρύ κοινό, οπότε μάλλον το μαθαίνεις από μονος σου. Για το 801 πάντως λέει, ότι το δρομολόγιο εκτελείται μέχρι το Ναυτικό Πέραμα όπου τερματίζουν τα λεωφορεία του Πολεμικού Ναυτικού.
Έχετε εμπειρίες από τέτοιες γραμμές/στάσεις ή άμα γνωρίζετε από έγκυρες πηγές;
Δεν γνωρίζω κάτι για τις γραμμές που αναφέρεις αλλά ξέρω ότι σίγουρα κάτι τέτοιο ισχύει στις γραμμές που τερματίζουν μέσα στα αμαξοστάσια (Β12, Α5, 026, 909 και παλαιότερα το 155 μαζί με κάποια δρομολόγια του Β2 όταν ακόμα υπήρχε το Ελληνικό) δηλαδή, όταν το λεωφορείο περνάει την πύλη του αμαξοστασίου, δεν επιτρέπεται να έχει επιβάτες μέσα.
Δημοσιεύσεις: 3.188
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Φυσικά και θα πρέπει κάποιος να κατέβει πριν μπει το λεωφορείο στο αμαξοστάσιο! Στο αμαξοστάσιο δεν μπαίνει όποιος να 'ναι κανονικά αλλά οι έχοντες εργασία. Μη κοιτάτε που διάφοροι έχουν μάθει και μπάζουν μέσα κάθε άκυρο που την είδε λεωφορειόφιλος!
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Τα 801 - 836 τουλάχιστον το 2014 που τα θυμάμαι έκαναν στάση 1-2' στην είσοδο του Κανελόπουλου, έμπαινε μέσα ο κελευστής που ήταν στην πύλη κάνοντας έναν τυπικό έλεγχο και μετά έδινε το ΟΚ να περάσει το λεωφορείο. Πιστεύω ότι δεν θα έχει αλλάξει κάτι από τότε.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Οι μόνες γραμμές που έχουν περιορισμό στην επιβίβαση πια είναι οι σχολικές 030, 032, 702, 715, 716 και λοιπά σχολικά γραμμών χωρίς αρίθμηση και το 890 (που ο οδηγός ενημερώνει για την ιδιαιτεροτητα της γραμμής στο πρωινό δρομολόγιο, τυχόν άσχετο επιβάτη.) Το 848 πάντως το έχω κάνει σαν επιβάτης, ήταν και κανονική γραμμή παλαιότερα άλλωστε..
Από κομμάτια διαδρομής τώρα, εκτός από όσα αναφέρθηκαν (το 204 έχει Αφετηρία έξω από το Σακετα Α'), είναι πάρα πολλά παραδείγματα αποβίβασης των επιβατών πριν το σημείο στάθμευσης των οχημάτων, είτε είναι αυτό μεγάλη απόσταση (όπως τα Αεροδρόμια από τις Αναχωρήσεις στις Αφίξεις, η αναστροφή του 304 στην Βραυρώνα), είτε είναι μερικά μέτρα (στάση Λιοσίων στα Τ.ΑΧΑ, στην πύλη του Ογκολογικού Νοσοκομείου Κηφισιάς, στα Τ.ΖΗΡ, ακόμα και στο 420-421 στους Αγίους και και). Όλα αυτά τα σημεία όμως είναι προσβάσιμα με τα πόδια στο ευρύ κοινό!
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(11-01-2019, 09:39 PM)MrVanHool Έγραψε: Από κομμάτια διαδρομής τώρα, εκτός από όσα αναφέρθηκαν (το 204 έχει Αφετηρία έξω από το Σακετα Α'), είναι πάρα πολλά παραδείγματα αποβίβασης των επιβατών πριν το σημείο στάθμευσης των οχημάτων, είτε είναι αυτό μεγάλη απόσταση (όπως τα Αεροδρόμια από τις Αναχωρήσεις στις Αφίξεις, η αναστροφή του 304 στην Βραυρώνα), είτε είναι μερικά μέτρα (στάση Λιοσίων στα Τ.ΑΧΑ, στην πύλη του Ογκολογικού Νοσοκομείου Κηφισιάς, στα Τ.ΖΗΡ, ακόμα και στο 420-421 στους Αγίους και και). Όλα αυτά τα σημεία όμως είναι προσβάσιμα με τα πόδια στο ευρύ κοινό!
Μπορείς να προσθέσεις και τα τοπικά Ιπποκράτους, όπου λόγω της κατωφέρειας στην αφετηρία οι περισσότεροι οδηγοί αποβιβάζουν στην Φαναριωτών στην Ασκληπιού (20μ πριν το τέρμα) και επιβιβάζουν στην πρώτη στάση της Ιπποκράτους (που είναι και επίσημα η αφετηρία). Επίσης και η αναστροφή του 891 όταν έκανε αφετηρία μπροστά στο σταθμό της Αγ. Μαρίνας γινόταν κενή επιβατών.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 102
Θέματα: 1
Εγγραφή: 26-11-2018
12-01-2019, 12:55 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-01-2019, 01:07 AM από Achilleas-Lykavittos. Edited 1 time in total.)
(12-01-2019, 12:36 AM)nikos1991 Έγραψε: Μπορείς να προσθέσεις και τα τοπικά Ιπποκράτους, όπου λόγω της κατωφέρειας στην αφετηρία οι περισσότεροι οδηγοί αποβιβάζουν στην Φαναριωτών στην Ασκληπιού (20μ πριν το τέρμα) και επιβιβάζουν στην πρώτη στάση της Ιπποκράτους (που είναι και επίσημα η αφετηρία).
Σωστός μεν, αλλά όχι ακριβώς. Τα λεωφορεία σταματούν στην αριστερή μεριά του δρόμου επί της Λάμπρου Κατσώνη, όπου βρίσκεται η τερματική στάση "Ιπποκράτους" (με διακριτικό αριθμό 22), οπότε δεν μπορούν να αποβιβάσουν κόσμο εκεί (παράτυπο). Βέβαια, εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι πως υπάρχουν διαγραμμίσεις του ΟΑΣΑ και του Δήμου και στη δεξιά μεριά του δρόμου, αλλά πάντοτε τα λεωφορειάκια της Ασκληπιού αράζουν στα αριστερά, που, επιπλέον, σε εκείνη τη μεριά του πεζοδρομίου βρίσκεται και ο στύλος του ΟΑΣΑ. Οπότε όχι μερικοί, όλοι οι οδηγοί, προσωπικά δεν έχω πετύχει κάτι άλλο, αποβιβάζουν στην Φαναριωτών και επιβιβάζουν στη στάση "Ιπποκράτους-Αφετηρία", η πρώτη επί της οδού (εκεί που περνούν και 230, 813, 021), αν και στην τηλεματική αναφέρεται μόνο η "Ιπποκράτους", που δεν αποβιβάζει και δεν επιβιβάζει, και εν συνεχεία η "Λασκάρεως" (παραλείπεται η Ιπποκράτους-Αφετηρία, που ουσιαστικά από εκεί ξεκινά το δρομολόγιο κ ανεβαίνει κόσμος). Εκτός αν εννοείς πως τελικά λόγω της κατωφέρειας έχουν εντολή να αποβιβάζουν στην Φαναριωτών και για αυτό να σταθμεύουν αριστερά, κάτι που προσωπικά δεν γνωρίζω, οπότε θα έχεις 100%. Αν γνωρίζεις κάτι σχετικό, ευπρόσδεκτο.
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
12-01-2019, 12:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-01-2019, 08:29 PM από MrVanHool. Edited 2 times in total.)
(12-01-2019, 12:36 AM)nikos1991 Έγραψε: Μπορείς να προσθέσεις και τα τοπικά Ιπποκράτους, όπου λόγω της κατωφέρειας στην αφετηρία οι περισσότεροι οδηγοί αποβιβάζουν στην Φαναριωτών στην Ασκληπιού (20μ πριν το τέρμα) και επιβιβάζουν στην πρώτη στάση της Ιπποκράτους (που είναι και επίσημα η αφετηρία). Επίσης και η αναστροφή του 891 όταν έκανε αφετηρία μπροστά στο σταθμό της Αγ. Μαρίνας γινόταν κενή επιβατών. Ε ναι, είπα πως δεν θα γράψω όλες τις περιπτώσεις, γιατί είναι πάρα πολλές, αλλά είναι προσβασιμες!
Αποβίβαση έχουν στον Ξαβερη, στην Ελευσίνα τα 845/71-878/9, στο Νομισματοκοπειο επί της Μεσογείων, στα Τ.Ν.ΙΩ, το Β/Γ18 στην Πειραιώς και όλα κάτω στο Πέραμα, στον Κορωπί και στην Κάντζα το 326, στον Φλοισβο το 550, στο Τέρμα της Κηπούπολης και στην Βούλγαρη το Α13, στο Καματερό, στη Νεάπολη και στον Κορυδαλλό, στο ΟΑΚΑ, στην Αθηνάς για 838/914, στην Πετρούπολη, στο Τέρμα της Βάρκιζας, στο Ελληνικό από την Ελ.Βενιζέλου έως την πρώτη στάση που έβαλαν, στο Μεσονύχι για όσα έρχονται από την Μεσονυχιου, στην ΑΦ732 - κάποιες φορές και στο Τέρμα, στο Τέρμα του Αγίου Νικολάου Λούτσας εφαρμόζεται μόνο στα Τοπικά, στο 310 στην Πύλη του Μαραθωνιου Δρόμου, στον Άγιο Αντωνιο (η επιβίβαση δεν γίνεται επί της Κύπρου), στο Νεκροταφείο Αναστασεως για 832/3, στα Άνω Πατήσια για το 11 και φυσικά στην Ακαδημίας! Σίγουρα κάτι θα έχω ξεχάσει, αλλά τα περισσότερα τα κάλυψα.
Το 891 πάντως έκανε κανονικά την αναστροφή με κόσμο, αφού η Αφετηρία και επιβίβαση ήταν στο ρεύμα προς Ελευσίνα.
Οι περισσότερες περιπτώσεις απο/επιβίβασης είναι είτε επειδή το λεωφορείο κάνει κύκλο για να αναστρεψει και δεν υπάρχει λόγος να μένουν οι επιβάτες μέσα, είτε επειδή τα οχήματα σταθμεύουν /και στην αριστερή πλευρά του δρόμου, με την αυτονόητη επικινδυνότητα από διερχόμενα οχήματα.
Δημοσιεύσεις: 61
Θέματα: 2
Εγγραφή: 26-10-2016
(Άτυπη) αποβίβαση έχει και το 906.
Στο 848 είχα μπει όταν μόλις είχε γίνει σχολικό από ενδιάμεση στάση(σημείωση: ήμουν κι εγώ μαθητής τότε, αλλά το δρομολόγιο δεν γινόταν για να εξηπυρετεί το δικό μου σχολείο), και ακόμα και όταμ ο οδηγός δεν είχε κόσμο να αποβιβάσει, σταματούσε.
Δημοσιεύσεις: 224
Θέματα: 6
Εγγραφή: 07-06-2018
Πήγα είδα και έμαθα λοιπόν, για τα 204 & 204Β.
Χθες πήρα το 204 από Ακαδημία και το πήγα μέχρι τέρμα, όπου με άφησε στην πύλη του στρατοπέδου Σακέτα, όπου έκανε και τέρμα το λεωφορείο (ο οδηγός δεν μου μίλησε).
Για το 204Β σήμερα...αυτό μπαίνει στο ΕΚΕΜΣ τελικά. Κατέβηκα στη στάση "Αποβίβαση επιβατών" (οικειοθελώς, χωρίς να μου πει ο οδηγός να κατέβω, και ούτε πάτησα στοπ. Απλά πήγα στην πόρτα και μου άνοιξε. ), και είδα το λεωφορείο να περνά την πύλη. Μετά σκέφτηκα άμα εμένα μέσα τι θα γινόταν, και αν θα με άφηναν. Μπορεί να μην με είχε προσέξει ο οδηγός ότι ξέμεινα, γιατί όλοι κατέβηκαν στο νεκροταφείο. Μετά το νεκροταφείο, ήμουν ο μοναδικός επιβάτης.
|