Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σταθμοί μετεπιβίβασης
#21
(03-01-2019, 11:37 PM)irisbus57 Έγραψε: Θα μπορούσε άμα είναι έτσι το 56 να γίνει 56Α και 56Β! Το 56Α να πηγαίνει Ωραιόκαστρο - Σκλαβενίτης - Νοσοκομεία και το 56Β να είναι Ωραιόκαστρο - Θεσσαλονίκη που ουσιαστικά θα πηγαίνει μέχρι το Ωραιόκαστρο αλλά θα είναι και μια υποβοήθεια του στόλου του 27!

Ας είναι : 56 "ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (Ν.Σ.Σ.)" και 56Α "ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ-ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ-ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ" και 56Β "ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ - ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ ΓΙΑ ΚΑΥΣΙΜΑ" όταν δεν έχει καύσιμα το 56 - 56Α να γίνεται 56Β που θα πηγαίνει στο Αμαξοστάσιο για καύσιμα αντί να γίνεται 27!
Απάντηση
#22
(04-01-2019, 04:27 PM)nickbill_777 Έγραψε: Ας είναι : 56 "ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (Ν.Σ.Σ.)" και 56Α "ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ-ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ-ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ" και 56Β "ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ - ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ ΓΙΑ ΚΑΥΣΙΜΑ" όταν δεν έχει καύσιμα το 56 - 56Α να γίνεται 56Β που θα πηγαίνει στο Αμαξοστάσιο για καύσιμα αντί να γίνεται 27!

Ας γίνει μια γραμμή 41: Σταυρούπολη - Σκλαβενίτης μέσω Νοσοκομείων Παγεωργίου και 424 που θα έχει 1 europolis και ας μείνουν όλες οι άλλες γραμμες ως έχουν! Το 01, το 27, το 28 και το 56 ας μείνουν ως έχουν
Απάντηση
#23
Χ96 (ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ-Α.Σ.ΙΚΕΑ) μέσω ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ;;;; Τι λες;
Απάντηση
#24
(04-01-2019, 04:39 PM)nickbill_777 Έγραψε: Χ96 (ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ-Α.Σ.ΙΚΕΑ) μέσω ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ;;;; Τι λες;

Γιατί να υπάρχει αυτή η γραμμή? Για να βάλουν οχήματα εκεί τη στιγμή που γραμμες κορμού (δεν μιλάω για το 2Κ και το 3Κ) έχουν τρομερή έλλειψη? Κόψε ένα εισιτήριο 2 μετακινήσεων μπες στο 27 και μετά στο 2Κ! Η Αγίου Δημητρίου εκτός της πολύς κίνησης που έχει τις περισσότερες μέρες είναι καλυμμένη με λεωφορεία, δεν χρειάζεται αλλά! Επίσης δίπλα στην Εγνατία είναι οποίος θέλει κατεβαίνει την κατηφόρα και παίρνει οποίο λεωφορείο θέλει! Σκεφτείτε καλές λύσεις, μην πετάτε απλώς ιδέες! Όπως έχω ξαναπεί: ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΔΗ ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΜΙΚΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ! ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΙΣ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΕΣ!
Απάντηση
#25
Αυτόν τον πίνακα λέω: (πηγή: προσωπική gallery χρήση GiannisB) [Εικόνα: thumb_pinakas_anakhoreseon_OASTh.jpg]

Ο πίνακας πλέον προφανώς είναι μαύρος και δεν δείχνει τίποτα, όπως άλλωστε οι περισσότεροι του ΟΑΣΘ, μιας που δεν έχουν συντηρηθεί εδώ και χρόνια! Επίσης στο ΙΚΕΑ υπήρχαν παρά πολλά μηχανήματα που πουλούσαν αναψυκτικά αλλά επίσης ποτέ δεν συντηρήθηκαν με αποτελέσματα να έχουν χαλάσει και πολλά να είναι διαλυμένα! Τέλος υπήρχε ένα μηχάνημα όπου έδειχνε έναν χάρτη του σταθμού και από που φεύγει κάθε γραμμή, ωράρια γραμμής, πληροφορίες γραμμών όπως στάσεις - δρομολόγια κλπ καθώς επίσης πληροφορίες για τον ΟΑΣΘ και διάφορες φωτογραφίες!

ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΞΟΔΕΨΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ!
Απάντηση
#26
(04-01-2019, 04:49 PM)irisbus57 Έγραψε: Ο πίνακας πλέον προφανώς είναι μαύρος και δεν δείχνει τίποτα, όπως άλλωστε οι περισσότεροι του ΟΑΣΘ, μιας που δεν έχουν συντηρηθεί εδώ και χρόνια! Επίσης στο ΙΚΕΑ υπήρχαν παρά πολλά μηχανήματα που πουλούσαν αναψυκτικά αλλά επίσης ποτέ δεν συντηρήθηκαν με αποτελέσματα να έχουν χαλάσει και πολλά να είναι διαλυμένα! Τέλος υπήρχε ένα μηχάνημα όπου έδειχνε έναν χάρτη του σταθμού και από που φεύγει κάθε γραμμή, ωράρια γραμμής, πληροφορίες γραμμών όπως στάσεις - δρομολόγια κλπ καθώς επίσης πληροφορίες για τον ΟΑΣΘ και διάφορες φωτογραφίες!

ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΞΟΔΕΨΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ!

Αυτό που φεύγει κάθε γραμμή πιο χρήσιμο θα ήταν να μπει ενδιάμεσα στα 2κ και 3κ. Για να ξέρει ο κόσμος που θέλει να πάει στο κέντρο, πιο λεωφορείο να πάρει
Απάντηση
#27
Μιας που το θέμα είναι για το σταθμό του Ικεα ας κάνουμε ένα πλάνο από τα πάρκινγκ της κάθε γραμμής! Πείτε μου απλά που είναι το 2Κ και που είναι το 3Κ ώστε να μπορέσω να το φτιάξω!
Απάντηση
#28
Το 3Κ κανονικά εκεί που ήταν παλιά!
Το 2Κ στο 8 και στη θεση του 2 όταν δεν λειτουργεί νομίζω
Απάντηση
#29
Του 2 δεν λειτουργεί πλέον. Απλά αφήνουν εκεί τα λεωφορεία
Απάντηση
#30
Στο ΙΚΕΑ υπάρχει μια παρακμή, ο ηλεκτρονικός πίνακας είναι σβηστεί εδώ και πάνω από δύο χρόνια μιας και κανένα δρομολόγιο δεν εκτελείται όπως είναι προγραμματισμένο για να τα εμφανίζει και ο πίνακας, τα ινφοποιντ επίσης για παρεμφερείς λόγους, όσον αφορά τα μηχανήματα με ροφιματα δεν είναι ευθύνη του ΟΑΣΘ αλλά έχει πενταετία που δεν λειτουργεί σχεδόν κανενα από αυτά
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)