Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σταθμοί μετεπιβίβασης
#11
(03-01-2019, 06:47 PM)irisbus57 Έγραψε: Θυμάμαι πριν 3 χρόνια που ο ΑΣ ΙΚΕΑ είχε τον πίνακα που έλεγε τι ώρα θα φύγει κάθε γραμμή, υπήρχε ένα infopoint που έλεγε από ποιο σημείο θα φύγει κάθε γραμμή και πληροφορίες για τον ΟΑΣΘ, θυμάμαι που είχε μηχανήματα για νερό - αναψυκτικά κλπ! Τώρα ή υπάρχουν και δεν κάνουν τίποτα ή τα έχουν μαζέψει!

Νομίζω υπάρχει ακόμα. Πάντως τον έχω σε φώτο είναι ανεβασμένη στο site
Απάντηση
#12
(03-01-2019, 06:51 PM)nickbill_777 Έγραψε: Αν το έχουν μαζέψει κακός! Υπάρχουν νομίζω...

Δεν νομίζω ότι τον έχουν μαζέψει αλλά σίγουρα δεν δουλεύει τίποτα από ότι ανέφερα! Και σε αυτό δεν φταίει ο κρατικός ΟΑΣΘ, μιας που η παρακμή ξεκίνησε πολύ πιο πριν

(03-01-2019, 06:51 PM)GiannisB Έγραψε: Νομίζω υπάρχει ακόμα. Πανρως τομ έχω σε φωτό είναι ανεβασμένη στο site

Το έχω δει αλλά σίγουρα δεν δουλεύει!
Απάντηση
#13
Στον Σ.Μ. Σταυρούπολης να γίνει μία επέκταση και να είναι και οι γραμμές 1-28-34 ή δίπλα στα JUMBO έχει έναν χώρο με παλιά αυτοκίνητα αν το αγοράσει ο ΟΑΣΘ θα μπορεί εκεί να είναι οι γραμμές (1-27-28-34-43-55-83Ν-84-85-86) και να ονομαστεί ώς :Δ.Σ. JUMBΟ (Δυτικός Σταθμός JUMBO) όπως ο Α.Σ. ΙΚΕΑ και μια νέα γραμμή όπως 56Β να πηγαίνει (Ν.Σ.Σ. - ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ μέσω Δ.Σ. JUMBO) και 56Ε (ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ - ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ ΓΙΑ ΚΑΥΣΙΜΑ) αντί να γίνεται 27 και θα πηγαίνει Σταυρύπολη και εκεί στον νέο Δ.Σ. ΤΖΑΜΠΟ να είναι ένα δρομάκι όπου οι γραμμές θα πηγαίνουν γρήγορα στο Αμαξοστάσιο!
Απάντηση
#14
(03-01-2019, 10:41 PM)nickbill_777 Έγραψε: Στον Σ.Μ. Σταυρούπολης να γίνει μία επέκταση και να είναι και οι γραμμές 1-28-34 ή δίπλα στα JUMBO έχει έναν χώρο με παλιά αυτοκίνητα αν το αγοράσει ο ΟΑΣΘ θα μπορεί εκεί να είναι οι γραμμές (1-27-28-34-43-55-83Ν-84-85-86) και να ονομαστεί ώς :Δ.Σ. JUMBΟ (Δυτικός Σταθμός JUMBO) όπως ο Α.Σ. ΙΚΕΑ και μια νέα γραμμή όπως 56Β να πηγαίνει (Ν.Σ.Σ. - ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ μέσω Δ.Σ. JUMBO) και 56Ε (ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ - ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ ΓΙΑ ΚΑΥΣΙΜΑ) αντί να γίνεται 27 και θα πηγαίνει Σταυρύπολη και εκεί στον νέο Δ.Σ. ΤΖΑΜΠΟ να είναι ένα δρομάκι όπου οι γραμμές θα πηγαίνουν γρήγορα στο Αμαξοστάσιο!

Αρχικά το 34 καλώς πάει εκεί που πάει! Το 43 μια χαρά συνδέει το τέρμα του 34 με τον σταθμό της Σταυρούπολης! Ο ΟΑΣΘ ας καθαρίσει λίγο το αμαξοστάσιο που έχει πολλά οχήματα που δεν μπορούν να κινηθούν και ας επεκτείνει τον ΣΜ Σταυρούπολης εκεί! Ας δώσει τα έξοδα σε λεωφορεία αντί για νέο σταθμό! Επίσης η γραμμή 28 έχει ήδη επιβαρυμένη διαδρομή που είναι πολύ μεγάλη σε διάρκεια! Δεν την παίρνει αυτή τη γραμμή βα επεκταθεί κι άλλο! Η 1 είναι ουδέτερο άμα θα επεκταθεί αλλά και πάλι χαζό είναι να επεκταθεί και αυτή! Γενικά καμία γραμμή δεν χρειάζεται επέκταση προς Σταυρούπολη! Μια χαρά είναι όλες οι γραμμές της Σταυρούπολης έτσι όπως είναι! Ας φροντίσουν να φτιάξουν αίθουσες αναμονής για να μην περιμένει ο κόσμος στο κρύο, ας βάλουν πίνακες να δείχνουν ποτέ φεύγει ποιο λεωφορείο κλπ! Ας επικεντρωθούν σε γραμμες κορμού που αυτό είναι το κύριο πρόβλημα!
Απάντηση
#15
(03-01-2019, 02:03 PM)nickbill_777 Έγραψε: Ναι καλο!!. Στον Α/Σ αν είναι να γίνει επέκταση και να είναι οι γραμμές 4-5-6-7! ή στον Τ/Σ Κρήνη να γίνει επέκταση στο τέρμα όπου να είναι και η γραμμή 76 να ξεκινάει από εκεί όπως παλιά!

Δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος! Κάθε γραμμή εξυπηρετεί μια χαρά! Οι γραμμες 5,6,7 είναι για να εξυπηρετούν την Καλαμάρια - Κρήνη - Άγιο Ιωάννη και δεν έχουν καμία σχέση με το ΙΚΕΑ! Όπως επίσης το 76 έχει προορισμό ένα χωριό πολύ μακριά από την Μίκρα! Όποτε ορθώς έχουν επιλεχτεί τα τέρματα αυτών των γραμμών! Όπως και στη Σταυρούπολη έτσι και εδώ θα πρέπει να φτιαχτούν χώροι αναμονής ώστε να μην κρυώνει ο κόσμος, πίνακες που θα γράφουν πότε και από που θα φεύγουν οι γραμμες και τέτοιου είδους έργα! Επίσης ας βάλουν το 2Κ εκεί που ήταν το 3 & το 8, ας μπει το 3Κ σε όλο το πρώην 2, το 72 στη θέση του 79 και του 69, το 69 ας το βάλουν στη θέση του 72 και το 79 ας μπει μαζί με το 36 που ούτως ή άλλως περνάει αραιά και που!
Απάντηση
#16
(03-01-2019, 11:10 PM)irisbus57 Έγραψε: Αρχικά το 34 καλώς πάει εκεί που πάει! Το 43 μια χαρά συνδέει το τέρμα του 34 με τον σταθμό της Σταυρούπολης! Ο ΟΑΣΘ ας καθαρίσει λίγο το αμαξοστάσιο που έχει πολλά οχήματα που δεν μπορούν να κινηθούν και ας επεκτείνει τον ΣΜ Σταυρούπολης εκεί! Ας δώσει τα έξοδα σε λεωφορεία αντί για νέο σταθμό! Επίσης η γραμμή 28 έχει ήδη επιβαρυμένη διαδρομή που είναι πολύ μεγάλη σε διάρκεια! Δεν την παίρνει αυτή τη γραμμή βα επεκταθεί κι άλλο! Η 1 είναι ουδέτερο άμα θα επεκταθεί αλλά και πάλι χαζό είναι να επεκταθεί και αυτή! Γενικά καμία γραμμή δεν χρειάζεται επέκταση προς Σταυρούπολη! Μια χαρά είναι όλες οι γραμμές της Σταυρούπολης έτσι όπως είναι! Ας φροντίσουν να φτιάξουν αίθουσες αναμονής για να μην περιμένει ο κόσμος στο κρύο, ας βάλουν πίνακες να δείχνουν ποτέ φεύγει ποιο λεωφορείο κλπ! Ας επικεντρωθούν σε γραμμες κορμού που αυτό είναι το κύριο πρόβλημα!

Η διαδρομή από Σκλαβενίτη προς αμαξοστάσιο δεν έχει και πολύ μεγάλη διαφορά. 1-2 λέπτά μην πω και δευτερόλεπτα. Χρειάζεται μια γραμμή σύνδεση Σ.Μ.Σταυρούπολης για τα νοσοκομεία. Για τα έξοδα σε λεωφορεία και να καθαρίσει το αμαξοστάσιο συμφωνώ.

Αυτός ο Σ.Μ.Σταυρούπολης έγινε τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου του 2003. Πρώτα το 27 μόνο του έκανε στην πύλη του αμαξοστάσιου. 1/09/2003 ο ΟΑΣΘ με την δημιουργία των γραμμών είχε στην πύλη και 83,84,85 γραμμές επέκτασης και το 56 το οποίο για δυο μήνες μέχρι 31/10/2003 ξεκινούσε από κει, πάρθηκε η αφορμή να γίνει ο σημερινός ΣΜ

Όσο για 34 για να μοιραστεί το βάρος των επιβατών από χωριά καλό μου ακούγεται
Απάντηση
#17
(03-01-2019, 11:10 PM)irisbus57 Έγραψε: Αρχικά το 34 καλώς πάει εκεί που πάει! Το 43 μια χαρά συνδέει το τέρμα του 34 με τον σταθμό της Σταυρούπολης! Ο ΟΑΣΘ ας καθαρίσει λίγο το αμαξοστάσιο που έχει πολλά οχήματα που δεν μπορούν να κινηθούν και ας επεκτείνει τον ΣΜ Σταυρούπολης εκεί! Ας δώσει τα έξοδα σε λεωφορεία αντί για νέο σταθμό! Επίσης η γραμμή 28 έχει ήδη επιβαρυμένη διαδρομή που είναι πολύ μεγάλη σε διάρκεια! Δεν την παίρνει αυτή τη γραμμή βα επεκταθεί κι άλλο! Η 1 είναι ουδέτερο άμα θα επεκταθεί αλλά και πάλι χαζό είναι να επεκταθεί και αυτή! Γενικά καμία γραμμή δεν χρειάζεται επέκταση προς Σταυρούπολη! Μια χαρά είναι όλες οι γραμμές της Σταυρούπολης έτσι όπως είναι! Ας φροντίσουν να φτιάξουν αίθουσες αναμονής για να μην περιμένει ο κόσμος στο κρύο, ας βάλουν πίνακες να δείχνουν ποτέ φεύγει ποιο λεωφορείο κλπ! Ας επικεντρωθούν σε γραμμες κορμού που αυτό είναι το κύριο πρόβλημα!

Θα ήθελες όλες οι δυτικές γραμμές να μοιραστούν στον Ν.Σ.Σ. και Νέα Δικαστήρια;
Και οι ανατολικές στην Δ.Ε.Θ. και Λευκό Πύργο;;;
Απάντηση
#18
(03-01-2019, 11:23 PM)GiannisB Έγραψε: Η διαδρομή από Σκλαβενίτη προς αμαξοστάσιο δεν έχει και πολύ μεγάλη διαφορά. 1-2 λέπτά μην πω και δευτερόλεπτα. Χρειάζεται μια γραμμή σύνδεση Σ.Μ.Σταυρούπολης για τα νοσοκομεία. Για τα έξοδα σε λεωφορεία και να καθαρίσει το αμαξοστάσιο συμφωνώ.

Αυτός ο Σ.Μ.Σταυρούπολης έγινε τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου του 2003. Πρώτα το 27 μόνο του έκανε στην πύλη του αμαξοστάσιου. 1/09/2003 ο ΟΑΣΘ με την δημιουργία των γραμμών είχε στην πύλη και 83,84,85 γραμμές επέκτασης και το 56 το οποίο για δυο μήνες μέχρι 31/10/2003 ξεκινούσε από κει, πάρθηκε η αφορμή να γίνει ο σημερινός ΣΜ

Όσο για 34 για να μοιραστεί το βάρος των επιβατών από χωριά καλό μου ακούγεται

Το 34 έχει παρά παρά πολύ κόσμο μιας που εξυπηρετεί την Άνω Ηλιούπολη, κομμάτι της Κάτω Ηλιούπολης, μέρος των Αμπελόκηπων και την Ξηροκρήνη όποτε γίνετε πάλι μεγάλος χαμός! Επίσης τα λεωφορεία είναι πολύ μειωμένα για να μπορέσουν να επεκταθούν μέχρι εκεί! Εφόσον υπάρχει το 43 όποιος θέλει ας το πάρει! Το 28 με την καμία δεν μπορεί να πάει μέχρι τη Σταυρούπολη και δεν μιλάμε για μερικά λεπτά μιλάμε για ένα δεκάλεπτο, που σε μια γραμμή των 80 περίπου λεπτών σε ώρα αιχμής με λίγα οχήματα που γεμίζει από τη Στροφή Μετεώρων δεν είναι καθόλου βιώσιμη λύση! Είναι σαν να λες να πηγαίνει το 56 που αν δεν κάνω λάθος είναι μια από τις γραμμες που χρησιμοποιείς στα νοσοκομεία μέσω Σταυρούπολης! Ας πηγαίνει αυτό στα νοσοκομεία μέσω Σταυρούπολης και ας πηγαίνουν όσοι θέλουν να πάνε στο Ωραιόκαστρο με το 27! Το 01 είναι πολύ ουδέτερο άμα θα πάει στη Σταυρούπολη!
Απάντηση
#19
Θα μπορούσε άμα είναι έτσι το 56 να γίνει 56Α και 56Β! Το 56Α να πηγαίνει Ωραιόκαστρο - Σκλαβενίτης - Νοσοκομεία και το 56Β να είναι Ωραιόκαστρο - Θεσσαλονίκη που ουσιαστικά θα πηγαίνει μέχρι το Ωραιόκαστρο αλλά θα είναι και μια υποβοήθεια του στόλου του 27!
Απάντηση
#20
(03-01-2019, 11:31 PM)nickbill_777 Έγραψε: Θα ήθελες όλες οι δυτικές γραμμές να μοιραστούν στον Ν.Σ.Σ. και Νέα Δικαστήρια;
Και οι ανατολικές στην Δ.Ε.Θ. και Λευκό Πύργο;;;

Προφανώς και οι δυτικές γραμμες θα μοιράσουν στον ΝΣΣ, στα Νέα Δικαστήρια, στην Αριστοτελους, στα ΚΤΕΛ, στη Σταυρούπολη, στο Λαγκάδα, στο Σκλαβενίτη, στη Δ/Σ Χορτιατη και γενικά σε οποιαδήποτε σταθμό στη δυτική Θεσσαλονίκη, όπως αντίστοιχα και της ανατολικής!

Δεν γίνεται όλες οι γραμμες να μπαίνουν στο κέντρο εφόσον υπάρχει και το μέτρο, δεν γίνεται όλες οι γραμμες να παραμείνουν εκεί που κάνουν τέρμα τώρα! Πρέπει να δημιουργηθούν κατάλληλες υποδομές ώστε να υπάρχει ανταπόκριση μέτρο - λεωφορείου! Φυσικά κάποιες γραμμες θα διασχίζουν το κέντρο όπως 2Κ, 3Κ, Χ1, Ν1, 31, 27, 15, 16 και ίσως και μερικές ακόμα αλλά οι περισσότερες θα σταματάνε περιμετρικά του δακτυλίου του κέντρου που θα πρέπει να δημιουργηθεί και μετά θα μπαίνουν στο κέντρο από αυτούς τους σταθμούς με γραμμές κορμού & γραμμες κέντρου που θα πρέπει να δημιουργηθούν καθώς και να βελτιωθούν οι υπάρχουσες (15, 16). Βέβαια αυτό ανοίκει σε άλλο θέμα!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)