Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 3.15 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΚΤΕΛ Χίου
#21
(14-09-2010, 09:24 PM)O302S Έγραψε: Συγκινητικό... Γιώργο ξέρεις τι κινητήρα έχει η κούκλα; Έχει γίνει μετατροπή σε V8 ή είναι ορίτζιναλ ΟΜ360;

δεν τα ξερω αυτα....εχει 190 αλογα μηχανη σιγουρα. ΕΔΩ μπορεις να δεις την μηχανη του
Απάντηση
#22
Αν είναι 190 άλογα αποκλείεται να είναι V8, θα μπορούσε V6 αλλά δε μου μοιάζει, άρα είναι ορίτζιναλ ΟΜ360! Ξέρεις αν έχει 5 ή 6
ταχύτητες;
Απάντηση
#23
(15-09-2010, 01:50 PM)O302S Έγραψε: Αν είναι 190 άλογα αποκλείεται να είναι V8, θα μπορούσε V6 αλλά δε μου μοιάζει, άρα είναι ορίτζιναλ ΟΜ360! Ξέρεις αν έχει 5 ή 6
ταχύτητες;
5 ταχυτητες και στο λεβιε εχει αργα και γρηγορα βοηθησα καθαλου?
Απάντηση
#24
Μην του λες τετοια τον βλεπω να παιρνει το καραβι για Χιο! Big Grin
Απάντηση
#25
(15-09-2010, 02:26 PM)Cmaniac Έγραψε: Μην του λες τετοια τον βλεπω να παιρνει το καραβι για Χιο! Big Grin
χα αχα αχα αχα
παντως κατι μου ΛΕΕΙ οτι οποτε κανει το 302 s3 το τελευταιο δρομολογιο.....μπορει να εχει και τηλεοπτικο συνεργειο για αφιερωμα στο λεοφωρειο...........
Απάντηση
#26
Φυσικά και έχει αργό-γρήγορο, τον είδα το λεβιέ και στη σχετική φωτό στην gallery. Κρίμα που δεν έχει έξι ταχύτητες. Οι 5
ταχύτητες όμως σημαίνουν πως είναι ορίτζιναλ η μηχανή, γιατί το πεντάρι δεν συνεργαζόταν με τους V6 και V8 και σε περίπτωση
μετατροπής μηχανής άλλαζε και το κιβώτιο σε εξάρι με ό,τι να'ναι σχήμα στη διάταξη των ταχυτήτων, τα έχω δει όλα...

Όσο για το καράβι...το πήρα το 2006 και πήγα όταν υπήρχαν δέκα O302s3 στο νησί.

Όπως φαίνεται είναι η τελευταία Ο302 σε ΚΤΕΛ οπότε αξίζει ένα αφιέρωμα όταν γίνει το τελευταίο δρομολόγιο. Φίλε καλό είναι να
μας ενημερώνεις για την τύχη της.
Απάντηση
#27
Συμφωνώ. Και νομίζω είναι και ένα από τα τελευταία λεωφορεία εκείνης της εποχής (πόσα πια να υπάρχουν του 1983-84). Για μένα μαζί με αυτά που φεύγουν φεύγουν και ίσως τα τελευταία πραγματικά υπεραστικά λεωφορεία που υπήρχαν στην ελλάδα. Αμφιβάλλω αν θα φτάσουν τα χρόνια τους τα σημερινά
Απάντηση
#28
(16-09-2010, 06:19 AM)kostas260 Έγραψε: Συμφωνώ. Και νομίζω είναι και ένα από τα τελευταία λεωφορεία εκείνης της εποχής (πόσα πια να υπάρχουν του 1983-84). Για μένα μαζί με αυτά που φεύγουν φεύγουν και ίσως τα τελευταία πραγματικά υπεραστικά λεωφορεία που υπήρχαν στην ελλάδα. Αμφιβάλλω αν θα φτάσουν τα χρόνια τους τα σημερινά

Δεν προκειται με τιποτα να τα φτασουν τα χρονια τους ποιο θα τα φτασει τα Scania η τα Tourliner???
Απάντηση
#29
Εγω λεω να οργανωσουμε μια πανελληνια συγκεντρωση στην Χιο με θεμα το MB O302 TOUR.Θα κανονισουμε με τον οδηγο να μας κανει τον γυρο του νησιου.Θα μπορουσε να γινει ενα ΣΚ.Για σκεφτειτε το λιγακι.Νομιζω οτι ειναι μια καλη ιδεα.Αλλωστε τα 302 μας μεγαλωσαν
Καλό το Ο302,άλλωστε με αυτό μεγαλώσαμε.
Αλλά σαν τον γλυκό γουργούρισμα του αερόψυκτου Magirus Deutz δεν υπάρχει...
Απάντηση
#30
(17-09-2010, 11:41 PM)Asterix Έγραψε: Εγω λεω να οργανωσουμε μια πανελληνια συγκεντρωση στην Χιο με θεμα το MB O302 TOUR.Θα κανονισουμε με τον οδηγο να μας κανει τον γυρο του νησιου.Θα μπορουσε να γινει ενα ΣΚ.Για σκεφτειτε το λιγακι.Νομιζω οτι ειναι μια καλη ιδεα.Αλλωστε τα 302 μας μεγαλωσαν
Για να ερθετε σιγα σιγα Χιο......οχι μονο λογια.......θα εχουμε και βουβουζελες...αν και η κορνα του 15......ακουγεται ακομα ΚΑΛΑ!!!!!Angel
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)