Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 1.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ
Μακάρι να είναι από σωστή εταιρία τα λεωφορεία αν τα πάρουν όπως λένε. Βλέπε Evobus , Solaris κτλ. Πάντως να μην είναι ΕΛΒΟ
Απάντηση
(29-11-2018, 01:42 PM)GiannisB Έγραψε: Μακάρι να είναι από σωστή εταιρία τα λεωφορεία αν τα πάρουν όπως λένε. Βλέπε Evobus , Solaris κτλ. Πάντως να μην είναι ΕΛΒΟ

EURO VI θα είναι όλα αεριο,ηλεκτρικα και πετρέλαιο.
Κακός που δεν θα έχει και solaris
Άρα citaro θα είναι...

Η ΕΛΒΟ μπορεί να φτιάχνει λεωφορεία;;;
Νομίζω όχι ε;
Απάντηση
(29-11-2018, 02:10 PM)nickbill_777 Έγραψε: EURO VI θα είναι όλα αεριο,ηλεκτρικα και πετρέλαιο.
Κακός που δεν θα έχει και solaris

Πού ξέρετε ότι δεν θα είναι Solaris; H Solaris παράγει ηλεκτρικά, CNG και Diesel οχήματα.
Επίσης από θέμα κινητήρων οι Diesel:
DAF MX-11 240 (240 kW)
DAF MX-11 271 (271 kW)
πληρούν τα βασικά κριτήρια >= 240KW Εuro VI
Τα ηλεκτρικά δεν έχουν αντίστοιχες του Euro κατηγορίες εκπομπών ρύπων, γιατί είναι προφανές ότι δεν βγάζουν καυσαέρια, ενώ τα CNG είναι έτσι κι αλλιώς ανώτερα του Euro VI και με 239KW υπερετεί του ελαχίστου των 200ΚW.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(29-11-2018, 02:37 PM)nikos1991 Έγραψε: Πού ξέρετε ότι δεν θα είναι Solaris; H Solaris παράγει ηλεκτρικά, CNG και Diesel οχήματα.
Επίσης από θέμα κινητήρων οι Diesel:
DAF MX-11 240 (240 kW)
DAF MX-11 271 (271 kW)
πληρούν τα βασικά κριτήρια >= 240KW Εuro VI
Τα ηλεκτρικά δεν έχουν αντίστοιχες του Euro κατηγορίες εκπομπών ρύπων, γιατί είναι προφανές ότι δεν βγάζουν καυσαέρια, ενώ τα CNG είναι έτσι κι αλλιώς ανώτερα του Euro VI και με 239KW υπερετεί του ελαχίστου των 200ΚW.
Δηλαδή το EURO VI μπορεί να είναι solaris ή volvo ή scania ;;;
Εγώ θέλω solaris volvo scania
Απάντηση
(29-11-2018, 10:06 AM)nickbill_777 Έγραψε: 150 λεωφορεία ηλεκτροκίνητα 12m
150 λεωφορεία με αέριο και 12m
50 λεωφορεία φυσαρμόνικα 18m euro VΙ θα είναι το 18m
θα πάρει ο ΟΑΣΘ
Ανακήνωσει βγήκε

Επίσημη ανακοίνωση δεν βγήκε... Οπότε ας μην αναπαράγουμε πληροφορίες 'ράδιο Αρβύλα'
Απάντηση
(29-11-2018, 02:40 PM)nickbill_777 Έγραψε: Δηλαδή το EURO VI μπορεί να είναι solaris ή volvo ή scania ;;;
Εγώ θέλω solaris volvo scania

Το EURO VI είναι πρότυπο εκπομπής ρύπων. Μπορεί να πάρει οποιοσδήποτε κατασκευαστής λεωφορείων (ακόμα και η Mparmpa Takis Corporation) αρκεί να πληροί κάποιους βασικούς κανόνες που περιγράφονται στην υπόλοιπη τεχνική έκθεση όπως:
- να έχει εμπειρία στην κατασκευή λεωφορείων έχοντας κατασκευάσει στο παρελθόν τουλάχιστον τα μισά από όσα οχήματα διεκδικεί με αντίστοιχο κινητήρα. Δηλαδή αν θέλει να διεκδικήσει 100 οχήματα CNG, να έχει φτιάξει στο παρελθόν τουλάχιστον 50 παρόμοια οχήματανα 
- να κατασκευάστουν 3 από τα παρακάτω εντός Ε.Ε 

• Αυτοφερόμενη κατασκευή • Κινητήρας • Κιβώτιο ταχυτήτων • Άξονες, συμπεριλαμβανομένου και του διαφορικού • Κλιματιστική συσκευή
- να έχει πιστοποιήσεις ISO σε ότι κατασκευάζει
και άλλα πολλά που σε πρώτη φάση δεν δείχνουν να αποκλείουν από τον διαγωνισμό τους περισσότερους μεγάλους Ευρωπαίους κατασκευαστές.
Η αλήθεια είναι πως αυτό με την εμπειρία τυπικά ρίχνει πόρτα στην ΕΛΒΟ, γιατί δεν θυμάμαι να έχει φτιάξει EURO VI λεωφορεία μετά το 2013.
Απάντηση
(29-11-2018, 04:36 PM)george-oasth Έγραψε: Επίσημη ανακοίνωση δεν βγήκε... Οπότε ας μην αναπαράγουμε πληροφορίες 'ράδιο Αρβύλα'

Αυτό που βγήκε είναι το σύνολο των απαιτούμενων τεχνικών προδιαγραφών των τριών τύπων λεωφορείων
Απάντηση
Δηληαδή ο ΟΑΣΘ θα πάρει 3 τύπους μόνο ε;
Απάντηση
(29-11-2018, 04:36 PM)george-oasth Έγραψε: Επίσημη ανακοίνωση δεν βγήκε... Οπότε ας μην αναπαράγουμε πληροφορίες 'ράδιο Αρβύλα'

Βγήκε ότι θα πάρουν 150 οχήματα ηλεκτρικά 150 αέριο και 50 πετρέλαιο
Απάντηση
(30-11-2018, 01:12 PM)nickbill_777 Έγραψε: Βγήκε ότι θα πάρουν 150 οχήματα ηλεκτρικά 150 αέριο και 50 πετρέλαιο

Αυτό που λέει ο Γιώργος είναι ότι είναι λόγια δεν βγήκε καμιά προκήρυξη διαγωνισμού στο επίσημο site του ΟΑΣΘ
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)