Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ
#81
(19-11-2018, 09:07 PM)irisbus57 Έγραψε: Νομίζω ότι μια καλή επιλογή άμα το φτιάξουν τώρα θα ήταν να πάει στο αμαξοστάσιο του μέτρο και να πάνε όλες οι γραμμες εκεί και να υπάρχει μια γραμμή ΙΚΕΑ-Α.Σ. Αμαξοστάσιο Μέτρο (δεν ξέρω πως να το πουν) για να ενώσει και το ΙΚΕΑ

πχ  5 "Α.Σ.ΣΤ.ΕΛΒΕΤΙΑΣ - Ν.ΚΡΗΝΗ - ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ"
μετά στο λευκό πύργο να είναι οι γραμμές 5-15-24 και το 6 αριστοτέλους και το 33 θα κάνει τέρμα εκεί που κάνει το 58
Απάντηση
#82
(19-11-2018, 09:08 PM)nickbill_777 Έγραψε: Επίσης ένας νέος τερματικός σταθμός. Θα είναι στην Τ.Σ. ΠΕΡΑΙΑ ( στην εκκλησία ΑΠ.ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΠΑΥΛΟΥ) σε μια ευθεία. Θα είναι η γραμμή 72 που θα ονομαστεί 72 "ΙΚΕΑ-ΠΕΡΑΙΑ-ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ"¨το 72Α-72Ε κανονικά μετά το 72Β Α.Σ. ΙΚΕΑ - Τ.Σ. ΠΕΡΑΙΑ , το 71 Ν.Σ.Σ. - ΠΕΡΑΙΑ (ΤΕΡΜΑ) - ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ και νέα γραμμή express Χ4 "ΣΤ. ΜΙΚΡΑΣ - ΠΕΡΑΙΑ" και πρωινή γραμμή Π10 "ΠΕΡΑΙΑ - ΣΤ. Ν. ΕΛΒΕΤΙΑΣ"

Η πρωινή γραμμή δεν χρειάζεται καθόλου (είναι κάτι σαν το 5Β που είναι εντελώς χαζή γραμμή). Γενικά νομίζω ότι η Μηχανιώνα είναι μια χαρά όπως είναι τώρα! Υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά πράγματα από την Μηχανιώνα αυτή τη στιγμή!
Απάντηση
#83
Άκουσα σήμερα από οδηγό του 27 συγχώνευση 14 και 37

One Salonica ΝΣΣ είναι ακάλυπτο. Προτείνω στα δρομολόγια Σαββατοκύριακων το 52 να πηγαίνει από Αναγαγεννησεως και δεξιά σαν το 12.

2ο σεναριο επαναφορά του παλιού 1 με μερική επαναφορά του παλιού 2. Μισά αμάξια του 2 μέχρι ΝΣΣ για να δημιουργηθεί το πχ 44:ΝΣΣ-ΚΤΕΛ μέσω one Salonica
Απάντηση
#84
Δε νομίζω ότι χρειάζεται να ενώνεται κιόλας... Το 12 κάνει στάση Κολόμβου όλα από εκεί περνάνε
Απάντηση
#85
(20-11-2018, 03:29 PM)K.S. Έγραψε: Δε νομίζω ότι χρειάζεται να ενώνεται κιόλας... Το 12 κάνει στάση Κολόμβου όλα από εκεί περνάνε

Προς Κ.Τούμπα επιστροφή από Τσιμισκή-Αναγεννήσεως σαν το 3Κ 

Όπως επίσης το Σαββατοκύριακα δεν χρησιμεύει το 52 μήπως απλά το 51 να κάνει εκεί στην Σίνδο τα Σαββατοκύριακα στα ΤΕΙ Wink
Απάντηση
#86
Το One Salonica απέχει το πολύ 200 μέτρα από τις στάσεις στη Μοναστηρίου, δε νομίζω ότι χρειάζεται κι άλλη σύνδεση με το σταθμό.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Απάντηση
#87
(20-11-2018, 03:05 PM)GiannisB Έγραψε: Άκουσα σήμερα από οδηγό του 27 συγχώνευση 14 και 37

One Salonica ΝΣΣ είναι ακάλυπτο. Προτείνω στα δρομολόγια Σαββατοκύριακων το 52 να πηγαίνει από Αναγαγεννησεως και δεξιά σαν το 12.

2ο σεναριο επαναφορά του παλιού 1 με μερική επαναφορά του παλιού 2. Μισά αμάξια του 2 μέχρι ΝΣΣ για να δημιουργηθεί το πχ 44:ΝΣΣ-ΚΤΕΛ μέσω one Salonica

Το 14 και το 37 το χρειάζεται, βέβαια θα μπορούσε η συγχώνευση να είναι 14 όπως είναι τώρα, 14Α όπως είναι τώρα και 14Β μέσω Κρυονερίου που ουσιαστικά απλά θα ανεβαίνει την ανηφόρα του 37!

Όσο για το One Salonica θα μπορούσε ένα όχημα που περνάει από ΝΣΣ με κατεύθυνση προς ΚΤΕΛ να περνάει αν και η περιοχή ήδη εξυπηρετείται σωστά! Μια επιλογή θα ήταν το 9 που δεν έχει και πολύ κοινό όποτε έστω θα εξυπηρετούσε λίγο παραπάνω και τα ΣΚ μπορεί να εξυπηρετεί και το 52! Αλλιώς ας γίνει η διαδρομή του 52 από το One Salonica και τις ώρες μαθημάτων ας εκτελούν δρομολόγια μόνο σαν 52Α
Απάντηση
#88
Το One Salonica θα μπορουσε ανετα να το εξυπηρετησει το 39. Ευθεια Εγνατια-Μοναστηριου-αριστερα για Γιαννιτσων-αριστερα απο One Salonica-αριστερα δυτικη εισοδος-αριστερα τερμα δικαστηρια.
Απάντηση
#89
(20-11-2018, 04:51 PM)irisbus57 Έγραψε: Το 14 και το 37 το χρειάζεται, βέβαια θα μπορούσε η συγχώνευση να είναι 14 όπως είναι τώρα, 14Α όπως είναι τώρα και 14Β μέσω Κρυονερίου που ουσιαστικά απλά θα ανεβαίνει την ανηφόρα του 37!

Όσο για το One Salonica θα μπορούσε ένα όχημα που περνάει από ΝΣΣ με κατεύθυνση προς ΚΤΕΛ να περνάει αν και η περιοχή ήδη εξυπηρετείται σωστά! Μια επιλογή θα ήταν το 9 που δεν έχει και πολύ κοινό όποτε έστω θα εξυπηρετούσε λίγο παραπάνω και τα ΣΚ μπορεί να εξυπηρετεί και το 52! Αλλιώς ας γίνει η διαδρομή του 52 από το One Salonica και τις ώρες μαθημάτων ας εκτελούν δρομολόγια μόνο σαν 52Α

Αυτό με το 52 μπορεί να γίνει ή 52Β τα ΣΚ ΝΣΣ-ΑΤΕΙ-ONE SALONIKA. Και το 9 καλή ιδέα

Μια άλλη ιδέα το 3Κ αλλά μόνο προς ανατολικά. Αναγεννήσεως μετά μεχρί ΟΝΕ SALONIKA και μετά μέχρι την Διασταύρωση για Δικαστήρια όπως το 12 αλλά να συνεχίζει ευθεία.Με λίγα λόγια κόβεται η Δωδεκανήσου. Καλύτερο 9 και 52
Απάντηση
#90
(20-11-2018, 05:30 PM)galatas_giorgos Έγραψε: Το One Salonica θα μπορουσε ανετα να το εξυπηρετησει το 39. Ευθεια Εγνατια-Μοναστηριου-αριστερα για Γιαννιτσων-αριστερα απο One Salonica-αριστερα δυτικη εισοδος-αριστερα τερμα δικαστηρια.

Το 39 έχει ήδη πιο μεγάλο δρομολόγιο λόγω της Εγνατίας! Νομίζω ότι υπάρχουν πολύ καλύτερες λύσεις! Αλλά γενικά θα μπορούσε γιατί περνάει και από κέντρο!
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών GiannisB 373 304.345 22-11-2024, 11:10 AM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos
  Προτάσεις / τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών μετά το άνοιγμα του μετρό Θεσσαλονίκης irisbus57 40 42.768 28-08-2023, 08:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Jarre

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)