Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ
#61
Όλες οι γραμμές π πρότεινα καλύπτονται, απλά θα έπρεπε να γίνονται έξτρα διαδρομές με λίγες στάσεις για απευθείας μετάβαση στην ΔΕΘ και συνδεση της με κομβικά σημαια
Απάντηση
#62
Να γράψω και εγώ μια λίστα με αναδιαρθ. των λεωφ γραμμων!Νέο μέλος, καλησπέρα σε όλους!
Απάντηση
#63
(17-11-2018, 04:02 PM)mirko Έγραψε: Να γράψω και εγώ μια λίστα με αναδιαρθ. των λεωφ γραμμων!Νέο μέλος, καλησπέρα σε όλους!

Καλησπέρα και καλωσήρθες στο forum μας! Ευπρόσδεκτη η λίστα σου!
Απάντηση
#64
2 Στ Μικρας-Στ κτελ 3 Στ Μικρας-Ν. Σιδ. Σταθμός(2&3 στο τέρμα του 5). 8 Καλαμαριά-Ν. Σιδ. Σταθμος(μέσω Εγνατίας. αφετ του 6,7,8 στο παλιό τέρμα στα κοιμ Καλαμαριάς. 11 Πυλαια-Πλ Ελευ/ριας(μέσω τσιμισκη-μητροπολεως) 12 Στ ΚΤΕΛ-Κάτω τουμπα(Μέσω 26ης Οκτ). 17 Τριανδρια-Πανεπιστιμια(κυκλική από Εθν Αμύνης). 24 επί από Τσιμισκή. 25 Τ. Στ Νεαπολης-Πλ Ελευ/ριας (μέσω Ελ Βενιζέλου Δ. Νεαπολης). 28 Τ. Στ. Νεαπ/Συκιές-Αριστοτέλους. 31 Βούλγαρη-Στ. Κτελ(Μέσω Γιαννιτσών). 33 Αγ. Παντ/Τ. Στ. Χαρίλαου-Κτελ Χαλκιδ(κυκλική). 39 Ν. Κηφισια-Πλ. Ελευ/ριας. 41 Τ. Στ. Νεαπολης-Νόσ Παπαγ/Στ. Κτελ. αντί του 1. Χ45 Στ. Κτελ-ΚτελΧαλκ/Cosmos συν 3 λεωφ καταργ 36. 49 Ν. Σιδ. Σταθμος-Λαχαναγορα από 9 σε 49.
58 Τ. Στ. Νεαπ/Εξοχη-Πανορ.Τ.ΣτΧαριλ. καταργ του 57. 64 Τ. Στ. Νεαπολης-Φίλτρο.
67 Καλαμ/ΙΚΕΑ-Θερμη/Τριαδι στο τέρμα του 6 7 8
69 Καλαμαρια-Επανωμη στο τέρμα του 6 7 8. 72 Τ. Στ. Μικρας-Ν. Μηχανιωνα στο τέρμα του 2 3 5 76 κατάργηση. Χ78 Στ. Κτελ-Αεροδρόμιο από 26ης Οκτ. Χ79 Ν. Σιδ. Σταθμός-Αεροδρόμιο όπως το 2 μέχρι Βουλ Χ 81 Ν. Σιδ. Σταθμός-Κουφάλια. Χ83 Ν. Σιδ. Σταθμός-Λαγκαδά. 87 Βούλγαρη-Βασιλικά στο τέρμα του 31. 88 Τ. Στ. Μικρά-Μεσημέρι στο τέρμα του 2 3 5. 23 Πλ. Ελευ/ριας-Αγ. Ανάργυροι παλιά γραμμη
Απάντηση
#65
καργηση του Α. Σ. ΙΚΕΑ και της γρ.4 που θα καλύπτεται από τη νέα κυκλική 33
Απάντηση
#66
(17-11-2018, 04:50 PM)mirko Έγραψε: 2 Στ Μικρας-Στ κτελ 3 Στ Μικρας-Ν. Σιδ. Σταθμός(2&3 στο τέρμα του 5). 8 Καλαμαριά-Ν. Σιδ. Σταθμος(μέσω Εγνατίας. αφετ του 6,7,8 στο παλιό τέρμα στα κοιμ Καλαμαριάς. 11 Πυλαια-Πλ Ελευ/ριας(μέσω τσιμισκη-μητροπολεως) 12 Στ ΚΤΕΛ-Κάτω τουμπα(Μέσω 26ης Οκτ). 17 Τριανδρια-Πανεπιστιμια(κυκλική από Εθν Αμύνης). 24 επί από Τσιμισκή. 25 Τ. Στ Νεαπολης-Πλ Ελευ/ριας (μέσω Ελ Βενιζέλου Δ. Νεαπολης). 28 Τ. Στ. Νεαπ/Συκιές-Αριστοτέλους. 31 Βούλγαρη-Στ. Κτελ(Μέσω Γιαννιτσών). 33 Αγ. Παντ/Τ. Στ. Χαρίλαου-Κτελ Χαλκιδ(κυκλική). 39 Ν. Κηφισια-Πλ. Ελευ/ριας. 41 Τ. Στ. Νεαπολης-Νόσ Παπαγ/Στ. Κτελ. αντί του 1. Χ45 Στ. Κτελ-ΚτελΧαλκ/Cosmos συν 3 λεωφ καταργ 36. 49 Ν. Σιδ. Σταθμος-Λαχαναγορα από 9 σε 49.
58 Τ. Στ. Νεαπ/Εξοχη-Πανορ.Τ.ΣτΧαριλ. καταργ του 57. 64 Τ. Στ. Νεαπολης-Φίλτρο.
67 Καλαμ/ΙΚΕΑ-Θερμη/Τριαδι στο τέρμα του 6 7 8
69 Καλαμαρια-Επανωμη στο τέρμα του 6 7 8. 72 Τ. Στ. Μικρας-Ν. Μηχανιωνα στο τέρμα του 2 3 5 76 κατάργηση. Χ78 Στ. Κτελ-Αεροδρόμιο από 26ης Οκτ. Χ79 Ν. Σιδ. Σταθμός-Αεροδρόμιο όπως το 2 μέχρι Βουλ Χ 81 Ν. Σιδ. Σταθμός-Κουφάλια. Χ83 Ν. Σιδ. Σταθμός-Λαγκαδά. 87 Βούλγαρη-Βασιλικά στο τέρμα του 31. 88 Τ. Στ. Μικρά-Μεσημέρι στο τέρμα του 2 3 5. 23 Πλ. Ελευ/ριας-Αγ. Ανάργυροι παλιά γραμμη

Κάποιες από αυτές έχουν βάση! Απλά σαν υπενθύμιση: Πλατεία Ελευθερίας δεν θα υπάρχει και επίσης θα ήθελα να προσθέσω ότι το τέρμα Μικρας (4-5-6-7) δεν είναι καθόλου κατάλληλο για τα ήδη υπάρχοντα οχήματα, οπότε φαντάσου τι θα γινόταν άμα είχε να διαχειριστεί 8 διαφορετικές γραμμές!
Απάντηση
#67
(14-11-2018, 03:30 PM)Pavlos.S Έγραψε: Όλες οι γραμμές π πρότεινα καλύπτονται, απλά θα έπρεπε να γίνονται έξτρα διαδρομές με λίγες στάσεις για απευθείας μετάβαση στην ΔΕΘ και συνδεση της με κομβικά σημαια

(17-11-2018, 07:02 PM)irisbus57 Έγραψε: Κάποιες από αυτές έχουν βάση! Απλά σαν υπενθύμιση: Πλατεία Ελευθερίας δεν θα υπάρχει και επίσης θα ήθελα να προσθέσω ότι το τέρμα Μικρας (4-5-6-7) δεν είναι καθόλου κατάλληλο για τα ήδη υπάρχοντα οχήματα, οπότε φαντάσου τι θα γινόταν άμα είχε να διαχειριστεί 8 διαφορετικές γραμμές!

Το έχω διαβάσει για την Πλ.Ελευ/ριας,σαν σημείο αναφοράς τέρματος το αναφέρω.Η λύση είναι η μεταφ των γραμμών εντός του ΟΛΘ η στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας στην οδό Κουντουριώτη απέναντι από το πολύ όροφο parking.Οσο για το τέρμα του 5 χωράνε και το 2,3 και 72. Το 2 θα έχει αφετ τα κτελ(ανοίγει από Σταυρούπολη) και το 72 τη Μηχανιωνα όπως σημερα. Το 4 καταργείται από το 33.Αρα στην αφετ θα υπάρχουν οι γρ 3 και 5. Το 6 7 και 8 στο παλιό τέρμα στα κοιμητήριο Καλαμαριάς.
Απάντηση
#68
Καθόλου δεν συμφωνώ με την κατάργηση του Α.Σ.ΙΚΕΑ. Εγώ προτείνω το αντίστροφο μεταφορά 5,6,7 στο ΙΚΕΑ όπως επίσης καλό θα ήταν το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής να μεταφερθεί στο ΙΚΕΑ.

Σχεδιασμός ενός νέου σταθμού βόρειο δυτικά που να περιλαμβάνει 1,27,28,34,55,83Ν,84,85,86.

Το πρώτο σεναριο είναι να μεταφερθούν 1,28,34 στο Σ.Μ Σταυρουπολης. Το δεύτερο είναι οι γραμμές 27,55,83Ν,84,85,86 στον Σκλαβενίτη.
Απάντηση
#69
Στον ολθ δεν πανε τα λεωφορεια.δεν δεχεται.μενουν πλατεια ελευθεριας προς ωρας κ μαλλον κ κατα την διαρκεια των εργων.η μελετη προς στιγμης αυτο περιλαμβανει
Απάντηση
#70
(17-11-2018, 07:43 PM)GiannisB Έγραψε: Καθόλου δεν συμφωνώ με την κατάργηση του Α.Σ.ΙΚΕΑ. Εγώ προτείνω το αντίστροφο μεταφορά 5,6,7 στο ΙΚΕΑ όπως επίσης καλό θα ήταν το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής να μεταφερθεί στο ΙΚΕΑ.

Σχεδιασμός ενός νέου σταθμού βόρειο δυτικά που να περιλαμβάνει 1,27,28,34,55,83Ν,84,85,86.

Το πρώτο σεναριο είναι να μεταφερθούν 1,28,34 στο Σ.Μ Σταυρουπολης. Το δεύτερο είναι οι γραμμές 27,55,83Ν,84,85,86 στον Σκλαβενίτη.

Ο Τ.Σ. του Σκλαβενίτη είναι πολύ μικρός για να εξυπηρετήσει όλες αυτές τις γραμμές! Εκτός αυτού οι γραμμή 1 & 28 με τις υπόλοιπες που ανέφερες δεν έχουν κάτι κοινό για να δημιουργηθεί ένα κοινό τέρμα!

(17-11-2018, 07:43 PM)Mikro Έγραψε: Το έχω διαβάσει για την Πλ.Ελευ/ριας,σαν σημείο αναφοράς τέρματος το αναφέρω.Η λύση είναι η μεταφ των γραμμών εντός του ΟΛΘ η στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας στην οδό Κουντουριώτη απέναντι από το πολύ όροφο parking.Οσο για το τέρμα του 5 χωράνε και το 2,3 και 72. Το 2 θα έχει αφετ τα κτελ(ανοίγει από Σταυρούπολη) και το 72 τη Μηχανιωνα όπως σημερα. Το 4 καταργείται από το 33.Αρα στην αφετ θα υπάρχουν οι γρ 3 και 5. Το 6 7 και 8 στο παλιό τέρμα στα κοιμητήριο Καλαμαριάς.

Και εγώ συμφωνώ με τον Γιάννη! Το ΙΚΕΑ είναι πολύ καλύτερο σε αντίθεση με το τέρμα της Κρήνης και επίσης είναι σε πολύ κοσμικό σημείο (Cosmos, Magic Park, εμπορικό κέντρο Florida αλλά και το Hondos Center απέναντι, το ΙΚΕΑ και το αεροδρόμιο). Το τέρμα της κρήνης είναι μέσα στην μέση του πουθενά και δεν έχει και πολύ χώρο! Στο ΙΚΕΑ θα μπορούσε να δημιουργηθεί σύγχρονο κέντρο μετεπιβάσεων με χώρους αναμονής (κλειστούς με AC για τον χειμώνα και το καλοκαίρι), σύγχρονο σύστημα τηλεματικής και οργάνωσης οχημάτων και δρομολογίων καθώς επίσης και εκδοτήρια, θέσεις parking για τα λεωφορεία και θέσεις αναχώρησης για κάθε γραμμή!
Όσο αναφορά την πλατεία Ελευθερίας έχει γίνει πρόταση στον ΟΛΘ που απορρίφτηκε! Εγώ θα έλεγα σύμφωνα και με τον ΟΣΕΘ που προωθεί το σύστημα μετεπιβιβάσεων σύγχρονα κέντρα μετεπιβιβασεων σε ΚΤΕΛ, ΙΚΕΑ, Ν.Σ Σταθμό, ΔΕΘ, Σταυρούπολη, Πλατεία Αριστοτελους, Ηλιούπολη, Χαριλάου - Βούλγαρη!
Οι γραμμες της Πλατείας Ελευθερίας θα κάνουν τέρμα είτε στη ΔΕΘ είτε στον Σταθμό ή την Αριστοτελους!
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών GiannisB 372 303.786 , 05:40 PM
Τελευταία Δημοσίευση: vard_57
  Προτάσεις / τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών μετά το άνοιγμα του μετρό Θεσσαλονίκης irisbus57 40 42.704 28-08-2023, 08:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Jarre

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)