Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Σήμερα στην Αθήνα έχουμε ένα Μετρό στο οποίο...
... ένα σωματείο -γνωστό για την παραγωγή "επαναστατών"- αποφάσισε να ξεκινήσει την αγωνιστική δράση για τη σεζόν 2018-2019 με "προειδοποιητικές" στάσεις εργασίας το πρωί (έναρξη βάρδιας έως 09:00) και το βράδυ (23:00 έως λήξη βάρδιας).
... λόγω αυτών των στάσεων εργασίας οι δύο από τις τρεις γραμμές του είναι σήμερα κλειστές για 6 από τις 21 ώρες προγραμματισμένης λειτουργίας, με τουλάχιστον 2 εξ' αυτών να είναι και ώρες αιχμής.
... στις στάσεις εργασίας δε συμμετέχει το σύνολο των σταθμαρχών, αφού έχουν δικό τους σωματείο το οποίο δεν απεργεί!
... στις στάσεις εργασίας δε συμμετέχει το σύνολο -μπορεί και κανένας- των ηλεκτροδηγών, αφού έχουν δικό τους σωματείο το οποίο δεν απεργεί!
... στις στάσεις εργασίας δε συμμετέχει το σύνολο -μπορεί και κανένας- των υπαλλήλων του ΚΕΛ Συντάγματος, αφού έχουν και αυτοί δικό τους σωματείο το οποίο δεν απεργεί!
... τελικά μας περισσεύουν για να απεργούν σήμερα οι ειδικότητες των εκδοτών εισιτηρίων, των ελεγκτών κομίστρου και των διοικητικών, οι οποίοι δεν επηρεάζουν την εμπορική λειτουργία του μέσου και του τεχνικού προσωπικού, που ειδικά στην περίπτωση των τελευταίων θα μπορούσε να ορίζεται προσωπικό ασφαλείας για τυχόν έκτακτα συμβάντα (βλάβες συστημάτων ηλεκτροδότησης, σηματοδότησης, τηλεπικοινωνιών, Η/Μ, σιδηροδρομικής επιδομής) και να μην επηρεάζονται τα δρομολόγια.
... η Δικαιοσύνη κρίνει ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ τις στάσεις εργασίας, αλλά ένα άλλο σωματείο που φέρει την επωνυμία "ΕΚΑ" αποφασίζει μόλις σήμερα το απόγευμα να αναλάβει αυτό την προκήρυξη στάσης εργασίας το βράδυ, παραβιάζοντας τη νομοθεσία που υποχρεώνει τη συνδικαλιστική οργάνωση να προειδοποιεί τον εργοδότη τουλάχιστον 24 ώρες νωρίτερα!
... πόσοι είναι τελικά αυτοί που απεργούν, ποιων ειδικοτήτων και πόσο η απουσία τους υποχρεώνει να διακοπεί η λειτουργία ενός βασικού μέρους του δικτύου των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας;
ΥΓ: Φυσικά το ίδιο σωματείο έκανε "γαργάρα" το ότι η εταιρεία έδωσε προτεραιότητα σε πρόσληψη καθαριστριών με 18μηνες συμβάσεις, αντί με αντίστοιχες συμβάσεις να προσλάβει εκδότες εισιτηρίων ώστε να μην υφίστανται οι "απάνθρωπες ουρές".
ΥΓ2: Και εννοείται πως το εν λόγω σωματείο θυμήθηκε μόλις φέτος ότι έχει φύγει προσωπικό από τη ΣΤΑΣΥ με μετάταξη σε άσχετους φορείς. Το θυμήθηκε όλως περιέργως τώρα που και οι σταθμάρχες απομακρύνθηκαν και ίδρυσαν δικό τους σωματείο και δεν κοιτάζουν να σουλατσάρουν κάθε μέρα σε πρωινές εκπομπές και δελτία ειδήσεων για να δίνουν συνεντεύξεις.
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
20-10-2018, 09:25 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-10-2018, 09:25 AM από GeorgIrisbus. Edited 1 time in total.)
Το ερώτημα είναι πως μπορούν να καταργηθούν όλες οι γραμμές που πάνε παράλληλα με το μετρό και κατεβαίνουν Αθήνα όταν το μετρό κάνει απεργίες. Δηλαδή από την μία ζητάμε να τερματίζουν οι γραμμές όλες, ακόμα και τα ΚΤΕΛ, στο μέτρο αλλά από την άλλη κάνει απεργίες. Άρα ο κόσμος ή θα κατέβει με το αμάξι του ή θα του αυξήσει το κόστος μετακίνησης αφού θα αναγκαστεί να πάρει ταξί ή θα χάσει την δουλειά του και θα μείνει άνεργος γιατί δεν είμαστε όλοι δημόσιοι υπάλληλοι να παίρνουμε άδεια από την σημαία. Ας καταλάβουν επιτέλους ΟΛΟΙ οι δημόσιοι υπάλληλοι ότι δεν μπορούν να κάνουν ότι γουστάρουν στερωντας κοινωνικά αγαθά. Η στέρηση κοινωνικών αγαθών έχει από πίσω και κάποιους νόμους ας εφαρμοστούν επιτέλους.
Συγγνώμη που γίνομαι κακός αλλά έχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι επιτέλους.
Δημοσιεύσεις: 137
Θέματα: 3
Εγγραφή: 13-10-2009
Ειδικά αυτό το σύστημα που απεργεί ένας κλάδος, ακινητοποιείται το μέσο και οι υπόλοιποι πληρώνονται κανονικά για να πάνε να πιουν καφέ και να τα ξύσουν -παρακαλώ επαναλάβατε εναλλάξ μέχρι να ματώσουν- είναι εκπληκτικό. Φαντάζομαι πρόκειται για ένα από τα άπειρα πλεονεκτήματα της χώρας μας για προσέλκυση νέων επενδυτών.
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Τελικά μάλλον ήταν δολιοφθορά.
Για το τμήμα Νέα Ιωνία - Ειρήνη έχουν βάλει έκτακτη λεωφορειακή γραμμή ή πύκνωσαν το Α8; Έχω διαβάσει και τα δύο.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(09-03-2019, 01:54 PM)Giannis Έγραψε: Για το τμήμα Νέα Ιωνία - Ειρήνη έχουν βάλει έκτακτη λεωφορειακή γραμμή ή πύκνωσαν το Α8; Έχω διαβάσει και τα δύο.
Όπως μαρτυρά και ο ημερήσιος προγραμματισμός στην τηλεματική, μέχρι τις 09:30 είχαν πυκνώσει τα δρομολόγια στο Α8 με συχνότητα στο 5-10'. Κάπου εκεί ανακοινώθηκε και η δρομολόγηση των έκτακτων λεωφορειακών γραμμών (Στ. Ν. Ιωνίας - Στ. Ειρήνη / Στ. Ν. Ιωνίας - Στ. Ηρακλείου), οπότε προφανώς θα οδηγήθηκαν εκεί τα όποια έξτρα οχήματα είχε το Α8.
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
Έχει διαρρεύσει αυτές τις μέρες βίντεο που δείχνει τη συμπεριφορά ενός οδηγού της Γραμμής 1 σε βραδινό δρομολόγιο. Ο οδηγός ακινητοποίησε το τρένο επειδή μέσα σε αυτό υπήρχε ένας σκυλάκι μαζί με το αφεντικό του σε συρμό. Εκείνος θα απαίτησε να κατέβει ο σκύλος με το αφεντικό(ειχαν λουρί) , αλλά πρωτίστως οι συνεπιβάτες ήταν ενάντια σε αυτό. Δεν είχαν δηλαδή πρόβλημα να κινείται μαζί τους ο σκύλος. Ο οδηγός βέβαια ήθελε να έρθει ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ για να τον μαζέψει. Δηλαδή ΕΛΕΟΣ.
Μεν στους κανονισμούς απαγορεύεται η είσοδος σκύλου αν δεν πληρεί συγκεκριμένες προϋποθέσεις (κλουβί κλπ). Αλλά δε ειναι παράνομο και καταχρηστικο ο οδηγός να ακινητοποιησει το όχημα ενώ δεν υπάρχει κίνδυνος, να καταστρέφει τη συγκοινωνία, αλλά και να εξαναγκάσει άτομα μετα βίας να βγουν από το συρμό.
Επίσης, δεν πρέπει κάποτε να επιτραπει η είσοδος των οικοσιτων ζώων ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΣΩΜΑΤΙΚΟΥ ΒΑΡΟΥΣ εφόσον είναι εμβολιασμένα, έχουν βιβλιάριο και λουρί? Σε όλες τις χώρες του εξωτερικού επιτρέπεται. Δεν γίνεται κάποιοι που έχουν μεγαλόσωμα ζώα να ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ τη ΔΗΜΟΣΙΑ συγκοινωνία
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(19-05-2019, 02:51 PM)Larioupol Έγραψε: Έχει διαρρεύσει αυτές τις μέρες βίντεο που δείχνει τη συμπεριφορά ενός οδηγού της Γραμμής 1 σε βραδινό δρομολόγιο. Ο οδηγός ακινητοποίησε το τρένο επειδή μέσα σε αυτό υπήρχε ένας σκυλάκι μαζί με το αφεντικό του σε συρμό. Εκείνος θα απαίτησε να κατέβει ο σκύλος με το αφεντικό(ειχαν λουρί) , αλλά πρωτίστως οι συνεπιβάτες ήταν ενάντια σε αυτό. Δεν είχαν δηλαδή πρόβλημα να κινείται μαζί τους ο σκύλος. Ο οδηγός βέβαια ήθελε να έρθει ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ για να τον μαζέψει. Δηλαδή ΕΛΕΟΣ.
Μεν στους κανονισμούς απαγορεύεται η είσοδος σκύλου αν δεν πληρεί συγκεκριμένες προϋποθέσεις (κλουβί κλπ). Αλλά δε ειναι παράνομο και καταχρηστικο ο οδηγός να ακινητοποιησει το όχημα ενώ δεν υπάρχει κίνδυνος, να καταστρέφει τη συγκοινωνία, αλλά και να εξαναγκάσει άτομα μετα βίας να βγουν από το συρμό.
Επίσης, δεν πρέπει κάποτε να επιτραπει η είσοδος των οικοσιτων ζώων ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΣΩΜΑΤΙΚΟΥ ΒΑΡΟΥΣ εφόσον είναι εμβολιασμένα, έχουν βιβλιάριο και λουρί? Σε όλες τις χώρες του εξωτερικού επιτρέπεται. Δεν γίνεται κάποιοι που έχουν μεγαλόσωμα ζώα να ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ τη ΔΗΜΟΣΙΑ συγκοινωνία
Όσο δεν αλλάζει ο νόμος περί μεταφοράς ζώων στα μέσα μεταφοράς, ο οδηγός έπραξε σωστά. Αν αλλάξει ο νόμος (δεν είμαι νομοθέτης να με ενδιαφέρουν οι επιπτώσεις που θα έχει αυτή η αλλαγή) τότε το ξαναβλέπουμε.
Για μένα θα πρέπει να επιτρέπεται η είσοδος οποιουδήποτε ζώου συντροφιάς με τις αντίστοιχες ασφαλιστικές δικλύδες, δηλαδή είτε μεταφορά σε κλουβί, είτε ασφάλεια αστικής ευθύνης προς τρίτους. Αν ένας σκύλος (ή γάτα ή οποιοδήποτε άλλο ζώο) πραγματοποιήσει τις σωματικές του ανάγκες μέσα στο λεωφορείο, τότε θα πρέπει ο ιδιοκτήτης να αποζημειώσει τον operator (ΟΣΥ, ΚΤΕΛ, ΣΤΑΣΥ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ) για τη μη πραγματοποίηση συγκοινωκού έργου και διαφυγόντα έσοδα. Αντίστοιχα αν ο σκύλος δαγκώσει επιβάτη (κανένα ζώο δεν αισθάνεται άνετα με τόσο κόσμο, οπότε δεν ξέρουμε πως θα αντιδράσει) θα πρέπει να αποζημειωθεί ο παθών. Και επειδή ο μέσος χρήστης ΜΜΜ δεν πιστεύω πως έχει πρόχειρα 5000€ έως 80000€ που μπορεί να αιτηθεί ο παθών, κάποιος θα πρέπει να τα πληρώσει. Οπότε μπορούμε να δούμε το σενάριο της μεταφοράς ζώων που έχουν ασφάλεια αστικής ευθύνης. Είμαι σίγουρος πως δεν θα αρέσει στους ζωόφιλους.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
19-05-2019, 03:39 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-05-2019, 11:43 PM από N1Ellinikou. Edited 1 time in total.)
(19-05-2019, 02:51 PM)Larioupol Έγραψε: Επίσης, δεν πρέπει κάποτε να επιτραπει η είσοδος των οικοσιτων ζώων ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΣΩΜΑΤΙΚΟΥ ΒΑΡΟΥΣ εφόσον είναι εμβολιασμένα, έχουν βιβλιάριο και λουρί? Σε όλες τις χώρες του εξωτερικού επιτρέπεται. Δεν γίνεται κάποιοι που έχουν μεγαλόσωμα ζώα να ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ τη ΔΗΜΟΣΙΑ συγκοινωνία
Η απάντηση είναι όχι, γιατί πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας συνανθρώπους μας οι οποίοι είναι αλλεργικοί. Μια κρίση αλλεργίας άλλωστε μπορεί και να είναι μοιραία για τον παθόντα.
Επίσης, που ξέρω εγώ πότε το ζώο (το οποίο και στερείται λογικής) θα νιώσει απειλή και θα αρχίσει να συμπεριφέρεται βίαια (ελέω ενστίκτου) προς το επιβατικό κοινό. Επιπλέον, τα δημόσια μέσα συγκοινωνίας δεν έχουν κατασκευαστεί να μεταφέρουν οικόσιτα -και μη- ζώα, αλλά ανθρώπους. Όποιος θέλει να μεταφέρει το πίτμπουλ του, ας βρεί εναλλάκτικό τρόπο. Δε γίνεται να έχουμε και τη πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο άλλωστε! Για να μη μιλήσω ότι εγω για να κυκλοφορώ με μαχαίρι χρειάζομαι ειδική άδεια, ενώ ο κάτοχος πίτμπουλ, και εν γένει άγριου σκύλου, δε χρειάζεται άδεια για ένα στόμα γεμάτο λεπίδια!
Εδώ η συγκοινωνία (και όχι μόνο) της πόλης καταρρέει, και ασχολούμαστε πάλι με σκυλάκια. First world problems δηλαδή...
Δημοσιεύσεις: 73
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-10-2018
(19-05-2019, 03:39 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Η απάντηση είναι όχι, γιατί πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας συνανθρώπους μας οι οποίοι είναι αλλεργικοί. Μια κρίση αλλεργίας άλλωστε μπορεί και να είναι μοιραία για τον παθόντα.
Επίσης, που ξέρω εγώ πότε το ζώο (το οποίο και στερείται λογικής) θα νιώσει απειλή και θα αρχίσει να συμπεριφέρεται βίαια (ελέω ενστίκτου) προς το επιβατικό κοινό. Επιπλέον, τα δημόσια μέσα συγκοινωνίας δεν έχουν κατασκευαστεί να μεταφέρουν οικόσιτα -και μη- ζώα, αλλά ανθρώπους. Όποιος θέλει να μεταφέρει το πίτμπουλ του, ας βρεί εναλλάκτικό τρόπο. Δε γίνεται να έχουμε και τη πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο άλλωστε! Για να μη μιλήσω ότι εγω για να κυκλοφορώ με μαχαίρι χρειάζομαι ειδική άδεια, ενώ ο κάτοχος πίτμπουλ, και εν γένει άγριου σκύλου, δε χρειάζεται άδεια για ένα στόμα γεμάτο λεπίδια!
Εδώ η συγκοινωνία (και όχι μόνο) της πόλης καταρέει, και ασχολούμαστε πάλι με σκυλάκια. First world problems δηλαδή...
- Και η δική μου γνώμη είναι επίσης ΟΧΙ , παρ ότι έχουμε στην οικογένεια ζώα και γάτες και σκυλιά , για τους λόγους που ανέφερε πολύ σωστά και ο φίλος "Ν1Ellinikou" , αλλά και για έναν ακόμη λόγο που αφορά την κουλτούρα του λαού μας που μετά λύπης μου έχω διαπιστώσει ότι δεν έχει μάθει ακόμη να είναι ο σωστός φιλόζωος που να σέβεται τα δικά του κατοικίδια , τα κατοικίδια των άλλων , τους υπόλοιπους ανθρώπους που δεν έχουν κάποιο ζώο και τέλος αδιαφορεί για την καθαριότητα στο περιβάλλον , αφήνοντας τα ζώα του να λερώνουν οπουδήποτε. οπότε - Με τίποτα δεν θα πρέπει να επιτραπεί κάτι τέτοιο .
|