Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Γραμμή 310
#1
Σήμερα κοίταζα την εφαρμογή του ΟΑΣΑ, και έπεσε το μάτι μου σε μια καινούρια γραμμή. Αυτή η γραμμή είναι η 310 και λέει "Μαραθώνας - Νέα Μάκρη - Ραφήνα - Μάτι - Μαραθώνας".

Το περίεργο είναι ότι αυτή η διαδρομή μου εμφανίζει ότι έχει μόλις τρεις στάσεις.

Ξεκινάει από το Στάδιο Μαραθώνα, διασχίζει τη Μαραθώνος, στρίβει Μικράς Ασίας για να βγει Ποσειδώνος στο Μάτι. Κατεβαίνει Ποσειδώνος, για να πάει στη Δημοκρατίας και να βγει Λιμάνι Ραφήνας μέσω Φλέμινγκ. Από κει γυρίζει πίσω στη Μαραθώνος πάλι μέσω Φλέμινγκ, για να κάνει την πρώτη στάση στην Αγία Βαρβάρα, που είναι κοινή με αυτή του 314, μετά Μεγάλου Αλεξάνδρου και μετά κάνει στάση εκεί που κάνει τέρμα το 314 στη Χρυσοστόμου Σμύρνης. Μπάινει Νέο Βουτζά μέσω Χρυσοστόμου Σμύρνης, για να γυρίσει Μαραθώνος, και να καταλήξει πάλι στο Στάδιο Μαραθώνα.

Τι παίζει; Δε βρήκα απολύτως τίποτα στο ίντερνετ γι'αυτή τη γραμμή τώρα που έψαξα....και μου φαίνεται κουφό να έχει μόλις τρεις στάσεις. Υποθέτω ότι είναι υπό κατασκευή...τέσπα, ξέρει κανείς περισσότερα;

Καλή φάση πάντως, άμα γίνει τέτοια γραμμή.
Απάντηση
#2
(06-08-2018, 07:53 AM)NightLine Έγραψε: Σήμερα κοίταζα την εφαρμογή του ΟΑΣΑ, και έπεσε το μάτι μου σε μια καινούρια γραμμή. Αυτή η γραμμή είναι η 310 και λέει "Μαραθώνας - Νέα Μάκρη - Ραφήνα - Μάτι - Μαραθώνας".

Το περίεργο είναι ότι αυτή η διαδρομή μου εμφανίζει ότι έχει μόλις τρεις στάσεις.

Ξεκινάει από το Στάδιο Μαραθώνα, διασχίζει τη Μαραθώνος, στρίβει Μικράς Ασίας για να βγει Ποσειδώνος στο Μάτι. Κατεβαίνει Ποσειδώνος, για να πάει στη Δημοκρατίας και να βγει Λιμάνι Ραφήνας μέσω Φλέμινγκ. Από κει γυρίζει πίσω στη Μαραθώνος πάλι μέσω Φλέμινγκ, για να κάνει την πρώτη στάση στην Αγία Βαρβάρα, που είναι κοινή με αυτή του 314, μετά Μεγάλου Αλεξάνδρου και μετά κάνει στάση εκεί που κάνει τέρμα το 314 στη Χρυσοστόμου Σμύρνης. Μπάινει Νέο Βουτζά μέσω Χρυσοστόμου Σμύρνης, για να γυρίσει Μαραθώνος, και να καταλήξει πάλι στο Στάδιο Μαραθώνα.

Τι παίζει; Δε βρήκα απολύτως τίποτα στο ίντερνετ γι'αυτή τη γραμμή τώρα που έψαξα....και μου φαίνεται κουφό να έχει μόλις τρεις στάσεις. Υποθέτω ότι είναι υπό κατασκευή...τέσπα, ξέρει κανείς περισσότερα;

Καλή φάση πάντως, άμα γίνει τέτοια γραμμή.

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=1009942
Απάντηση
#3
Με την μόνη διαφορά με το άρθρο ότι η αφετηρία (και πολύ σωστά θα έλεγα) είναι στο Μαραθώνα και όχι στο Νέο Βουτζα όπως λέει το άρθρο και η διαδρομή είναι κυκλική με στάσεις, στις στάσεις των ΚΤΕΛ και του 314. Επίσης τα δρομολόγια είναι πιο συχνά από ανά μια ώρα.

Τώρα γιατί δεν έχουν βάλει τις στάσεις του ΚΤΕΛ άγνωστο ίσως γιατί είναι προσωρινή γραμμή (βέβαια ουδέν μονιμοτερο εκ του προσωρινού).

Εμένα η απορία μου είναι πως και το άφησαν τα ΚΤΕΛ χωρίς φασαρία; Επίσης μέχρι πότε θα είναι δωρεάν η πρόσβαση όπως λέει το άρθρο αφού ούτως ή άλλως στο 314 πληρώνουν εισιτήριο αν κάνουν μετεπιβιβαση.
Απάντηση
#4
(06-08-2018, 01:51 PM)meganium Έγραψε: Τώρα γιατί δεν έχουν βάλει τις στάσεις του ΚΤΕΛ άγνωστο ίσως γιατί είναι προσωρινή γραμμή (βέβαια ουδέν μονιμοτερο εκ του προσωρινού).

Εμένα η απορία μου είναι πως και το άφησαν τα ΚΤΕΛ χωρίς φασαρία; Επίσης μέχρι πότε θα είναι δωρεάν η πρόσβαση όπως λέει το άρθρο αφού ούτως ή άλλως στο 314 πληρώνουν εισιτήριο αν κάνουν μετεπιβιβαση.

Τα ΚΤΕΛ δεν έχουν λόγο να διαμαρτυρηθούν γιατί και τα ίδια προσφέρουν δωρεάν μετακίνηση στους πυρόπληκτους έως τα τέλη Αυγούστου. Άλλωστε η γραμμή έχει δρομολογηθεί περισσότερο για την ενδοδημοτική εξυπηρέτηση των κατοίκων στις περιοχές αυτές που πρέπει να διεκπεραιώσουν μία σειρά από υποθέσεις αυτό τον καιρό (επανέκδοση ταυτότητας ή άλλων δημόσιων εγγράφων, αιτήσεις για αποζημίωση, διαγραφή κατεστραμμένων ΙΧ, αποκατάσταση ηλεκτροδότησης, υλοτόμηση καμμένων δέντρων εντός ιδιωτικών χώρων κλπ).

Και σε άλλες περιπτώσεις προσωρινών γραμμών (πχ. Χ6 που αντικατέστησε το Τραμ κατά τη διάρκεια της διακοπής της κυκλοφορίας των συρμών στη γραμμή Σύνταγμα-Μουσών) το τμήμα της τηλεματικής των ΟΑΣΑ-ΟΣΥ δε μπήκε στον κόπο να καταχωρήσει τις προσωρινές στάσεις, όπως το ίδιο συμβαίνει και με γραμμές που έχει τροποποιηθεί η διαδρομή τους αυτή την περίοδο λόγω έργων (10, 18, 308 κλπ).
Απάντηση
#5
Άρα είναι γραμμή αποκλειστικά για δημότες Μαραθώνα; Οι υπόλοιποι δεν έχουν πρόσβαση;
Απάντηση
#6
(06-08-2018, 11:25 PM)NightLine Έγραψε: Άρα είναι γραμμή αποκλειστικά για δημότες Μαραθώνα; Οι υπόλοιποι δεν έχουν πρόσβαση;

Δε νομίζω να απαγορεύεται η επιβίβαση και σε μη δημότες/μόνιμους κατοίκους των περιοχών, αλλά η γραμμή λειτουργεί για την εξυπηρέτηση τους.

Εκτός αυτού, νομίζω ότι όλοι κατανοούμε πως δεν υπάρχει λόγος κάποιος να πραγματοποιεί άσκοπες μετακινήσεις προς την περιοχή. Μπορεί να έχουν περάσει δύο εβδομάδες από την καταστροφή, αλλά κανένας άλλος δεν έχει θέση στην περιοχή αυτό το διάστημα πέρα από τους κατοίκους, τις υπηρεσίες που συνδράμουν στην αποκατάσταση των ζημιών και τους εθελοντές. Οι υπόλοιποι ας κάνουμε βόλτες σε άλλες περιοχές.
Απάντηση
#7
Μη ξεχνας ότι είναι μέσα και η Ραφήνα στη διαδρομή, και συγκεκριμένα το λιμάνι της Ραφήνας, που εξυπηρετεί χιλιάδες κατοίκους διαφόρων δήμων, κυρίως της Ανατολικής Αττικής, που δεν έχουν εύκολη πρόσβαση στο λιμάνι του Πειραιά.
Απάντηση
#8
(07-08-2018, 12:29 AM)NightLine Έγραψε: Μη ξεχνας ότι είναι μέσα και η Ραφήνα στη διαδρομή, και συγκεκριμένα το λιμάνι της Ραφήνας, που εξυπηρετεί χιλιάδες κατοίκους διαφόρων δήμων, κυρίως της Ανατολικής Αττικής, που δεν έχουν εύκολη πρόσβαση στο λιμάνι του Πειραιά.

Θα πάει ο άλλος διακοπούλες με τη γραμμή που μπήκε για τους πύροπληκτους; Πάμε καλά; Ο Ραφηνιώτης ή ο Μαραθωνιώτης που θέλει ταξιδάκια, ας πάρει το ΚΤΕΛ και να πάει.
Απάντηση
#9
(07-08-2018, 01:11 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Θα πάει ο άλλος διακοπούλες με τη γραμμή που μπήκε για τους πύροπληκτους; Πάμε καλά; Ο Ραφηνιώτης ή ο Μαραθωνιώτης που θέλει ταξιδάκια, ας πάρει το ΚΤΕΛ και να πάει.

Δεν βρίσκω το λόγο να μην χρησιμοποιήσει κάποιος μια γραμμή που ούτως ή άλλως υπάρχει και τα εξοδά της (οδηγοί, καύσιμα, χιλιόμετρα αυτοκινήτων) είναι πάγια
είτε την χρησιμοποιήσουν 1000 άτομα είτε 0. Σιγά μην συμπληρώνουν οι επιβάτες και έντυπο με υπεύθυνη δήλωση για το λόγο που χρησιμοποιεί ο καθένας τη γραμμή... Χώρια που είναι και πιο συχνή από το ΚΤΕΛ και επιδέχεται και αύξηση δρομολογίων με τα ίδια οχήματα..

Όσο για την ίδια τη γραμμή από τον ΟΑΣΑ φαίνεται να μην την ήθελαν (ούτε μια ανακοίνωση δεν βγήκε στο site και στην τηλεματική άργησε να ανέβει). Παρόλα αυτά όμως έχω την υποψία ότι ήρθε για να μείνει. Και εφόσον ήδη δρομολογήθηκε δύσκολα μετά κόβεται εντελώς..
Απάντηση
#10
(09-08-2018, 02:34 PM)mercedes elbo Έγραψε: Όσο για την ίδια τη γραμμή από τον ΟΑΣΑ φαίνεται να μην την ήθελαν (ούτε μια ανακοίνωση δεν βγήκε στο site και στην τηλεματική άργησε να ανέβει). Παρόλα αυτά όμως έχω την υποψία ότι ήρθε για να μείνει. Και εφόσον ήδη δρομολογήθηκε δύσκολα μετά κόβεται εντελώς..

Δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι που να πρέπει να ανακοινώσει ο ΟΑΣΑ. Με την ίδια λογική θα έπρεπε να έχει βγάλει ανακοίνωση για τα δρομολόγια προς και από τα προσφυγικά hotspots, τα ειδικά δρομολόγια που πραγματοποιούνται για οργανωμένες μετακινήσεις οπαδών ή ακόμα και τα όποια δρομολόγια έγιναν τη νύχτα της καταστροφής στο Μάτι για την απομάκρυνση εγκλωβισμένων από την περιοχή.

Αν δε με απατάει η μνήμη μου, έχω διαβάσει σε ρεπορτάζ εφημερίδων ότι και τις ημέρες μετά τον σεισμό του 1999 είχαν γίνει παρόμοιες συγκοινωνιακές παρεμβάσεις στην περιοχή του Μενιδίου για την εξυπηρέτηση των τότε πληγέντων. Όπως και τότε, έτσι και τώρα νομίζω ότι απλά μιλάμε για μία έκτακτη κατάσταση.

ΥΓ: Όταν κάποιος υπουργός στο παρελθόν είχε πει "ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό", λίγα 24ωρα αργότερα είδε την πόρτα της εξόδου από την Κυβερνηση. 10 χρόνια αργότερα θεωρούμε ότι εφόσον είναι "νόμιμο" να επιβιβαστεί κάποιος σε μία λεωφορειακή γραμμή ειδικού σκοπού για να κάνει βολτίτσες και τουρισμό, είναι και "ηθικό" να το κάνει; Και ασχολούμαστε και με το κατά πόσο συχνή είναι; Εκτός αν η "ηθική" έχει εφαρμογή μόνο στους πολιτευόμενους.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)