Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018
#51
Σήμερα το πρωί κατέφθασαν και οι επιστολές της ΟΣΥ με τις απαντήσεις για τους λόγους για τους οποίους δεν πραγματοποιήθηκαν τα δρομολόγια της 27/2 και 28/2 του 307 από Προαστιακό Κορωπίου στις 10.50.

Σύμφωνα λοιπόν με την ενδελεχή έρευνα που έγινε, ο αίτιος και για τις δύο περιπτώσεις ήταν το... κυκλοφοριακό!!!

Καληνύχτα σας και όνειρα γλυκά και απονήρευτα.
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
#52
(12-04-2018, 12:08 PM)amoran Έγραψε: Σήμερα το πρωί κατέφθασαν και οι επιστολές της ΟΣΥ με τις απαντήσεις για τους λόγους για τους οποίους δεν πραγματοποιήθηκαν τα δρομολόγια της 27/2 και 28/2 του 307 από Προαστιακό Κορωπίου στις 10.50.

Σύμφωνα λοιπόν με την ενδελεχή έρευνα που έγινε, ο αίτιος και για τις δύο περιπτώσεις ήταν το... κυκλοφοριακό!!!

Καληνύχτα σας και όνειρα γλυκά και απονήρευτα.

Στείλε τους μια αυστηρή απαντητική σε ανταπόκριση των επιστολών και πες τους τα εξής :
" αυτά τα λέγατε πρίν την τηλεματική. Από προσωπική παρακολούθηση της τηλεματική στο κινητό μου τηλέφωνο, και τις δύο μέρες τα λοιπά δύο οχήματα που κυκλοφορούσαν στη γραμμή, κινούνταν σε χρόνους εντός των προγραμματισμένων και δεν αντιμετώπιζαν πρόβλημα κυκλοφορίας. Επειδή λοιπόν η απάντησή σας είναι ψευδής, σας καλώ εντός πέντε ημερών να μου αποστείλετε όλα τα στοιχεία της τηλεματικής εκείνης της ημέρας με αναλυτική καταγραφή α) ποιών οχημάτων κυκλοφορούσαν β) τί χρόνους έκαναν για την εκτέλεση των δρομολογίων τους. Επειδή από τα στοιχεία αυτά θα αποκαλυφθεί ότι αναληθώς ισχυρίζεστε ότι υπήρχε κυκλοφοριακό πρόβλημα, ενώ η αλήθεια είναι ότι δεν είχατε αποστείλει λεωφορείο ώστε να καλύψει τη βάρδια, επιφυλάσσομαι κάθε νομίμου δικαιώματός μου και δή να αξιώσω αποζημίωση λόγω ηθικής βλάβης που υπέστην από την πολύωρη και αναιτιολόγητη ταλαιπωρία μου"

Άντε να μαζεύονται ...
#53
Η χαρά του επιβάτη θα είναι ο Ιούνιος όπως φαίνεται! Από τη μία το κλείσιμο του Ελληνικού και οι συνδικαλιστές που δεν το επιτρέπουν θα φέρουν νέες απεργίες!! Βάλε και τις γνωστέ ελλείψεις σε λεωφορεία, οδηγούς κλπ και δένει το γλυκό!
Πάντως αν τελικά καταφέρουν και προχωρήσουν το κλείσιμο, πράγμα πολύ δύσκολο με τα υπάρχων δεδομένα, τότε θα γίνει μεγάλο ανακάτεμα!
#54
Εθεάθει το 237 γυρω στις 11 στα Κανάρια προς Δάφνη, ασφυκτικά γεμάτο με κόσμο. Θα λεγες οτι ειχε και 150 άτομα μέσα. Πόσην ώρα είχε άραγε να περάσει; Ευτυχώς που έχει GN.
#55
(03-07-2018, 05:01 PM)notis Έγραψε: Εθεάθει το 237 γυρω στις 11 στα Κανάρια προς Δάφνη, ασφυκτικά γεμάτο με κόσμο. Θα λεγες οτι ειχε και 150 άτομα μέσα. Πόσην ώρα είχε άραγε να περάσει; Ευτυχώς που έχει GN.
Το πρωί είχε 3 αμάξια από τα 4 το μεσημέρι είχε μείνει και για 2 για λίγο και γενικώς κάθε μέρα λείπουν αμάξια. Την Κυριακή που μας πέρασε δούλευε με 1 όχημα από το μεσημέρι και μετά
#56
https://www.huffingtonpost.gr/entry/pleo...mg00000001

Μπήκα που λέτε μια φορά
μες στο μηδέν σαράντα
και ήταν ένας μορφονιός
που απάγγελνε μπαλάντα

Κάτι για δρόμους έλεγε
που ανοίγονται μπροστά μας
και για τις μπάρες που βαριά
μπλοκάρουν τα όνειρά μας

Μπήκε και ένα ακορντεόν
"βοήθα καλέ κυρία"
με μουσική υπόκρουση
πλήρης η συναυλία

Στην Πάντειο όμως ήρθανε
δυο τύποι με φορεία,
τον μορφονιό τον ζήταγαν
στο 803.

Με εγκρίνετε για το 040 ή να πάω κατευθείαν για το Νόμπελ;
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
#57
Τεράστια συγκίνηση!
#58
Καλά, οι τύποι παίζει και να μην έχουνε μπει ποτέ στο 040. Ήδη φαντάζομαι έναν άκυρο να διαβάζει ποιήματα, τις γιαγιάδες να τον κοιτάνε περίεργα και ξαφνικά να μπαίνει μέσα ο γνωστός τρελός που κρατάει τα παντελόνια του (όσοι χρησιμοποιούν τακτικά το 040, ξέρουν για ποιον λέω).
#59
Με 2 αμάξια λειτουργόυν σήμερα απο το πρωί μέχρι τώρα τα 164 και 237 και καλο 25λεπτο-30λεπτο στην αιχμή...και που να ρθουν σε λίγο τα διαλείμματα...!
Το 237 χθες 2 οχήματα το πρωι αντι για 3 και 1(!!!) αντί για 2 μέχρι τις 18:50..
Επίσης το Σάββατο με 2 αντί για 3 αμάξια
#60
"Σύμφωνα με το άρθρο 27 § 6 & 9 του Γενικού Κανονισμού Προσωπικού της Εταιρείας μας, ο οδηγός, κατά την εκτέλεση του δρομολογίου πρέπει: να σταθμεύσει το λεωφορείο στα σημεία που έχουν τοποθετηθεί οι ενδεικτικές πινακίδες των στάσεων και να φροντίζει να παραλαμβάνει από τις στάσεις το επιβατικό κοινό" είναι η απάντηση που δίνει η ΟΣΥ σε αναφορά περιστατικού σε λεωφορείο, κατά το οποίο ο οδηγός επέμεινε να πραγματοποιεί επιβίβαση, ζητώντας από τους εισερχόμενους να μετακινούνται πίσω από την προστατευτική μπάρα, ενώ κάτι τέτοιο ήταν πρακτικά αδύνατο (το λεωφορείο ήταν υπερπλήρες στον χώρο που προβλέπεται για αναμονή των επιβατών), με αποτέλεσμα να καθυστερεί το δρομολόγιο χωρίς λόγο.

Παρατήρηση 1η: Η ΟΣΥ απολαμβάνει ασυλίας από τον ΚΟΚ; Τα όρια ασφαλείας για των αριθμό των επιβατών ανά λεωφορείο υπάρχουν μόνο για τις πινακιδούλες πάνω δεξιά από τον οδηγό;
Παρατήρηση 2η: Δηλαδή όσοι οδηγοί αποφεύγουν να σταματήσουν σε στάση αν δεν έχει πρόθεση κάποιος επιβάτης να αποβιβαστεί, ενώ το λεωφορείο τους παρουσιάζει πληρότητα που υπερβαίνει τα όρια ασφαλείας, παρανομούν;


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 576 77.717 , 04:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.680 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.739 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.381 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.905 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.816 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.117 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.254 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.306 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.627 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)