Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.24 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή
Ανεπιβεβαίωτες αναφορές μιλάνε για ύπαρξη λίστας με οδηγούς του Ελληνικού που θα πάνε Βοτανικό (εκτός αυτών που θα πάνε Μπραχάμι)! Ακόμα αναρωτιέμαι σε ποια φάση θα τα τινάξουν όλα στον αέρα οι συνδικαλιστές!
Απάντηση
(12-06-2018, 05:11 PM)ecoj Έγραψε: Ανεπιβεβαίωτες αναφορές μιλάνε για ύπαρξη λίστας με οδηγούς του Ελληνικού που θα πάνε Βοτανικό (εκτός αυτών που θα πάνε Μπραχάμι)! Ακόμα αναρωτιέμαι σε ποια φάση θα τα τινάξουν όλα στον αέρα οι συνδικαλιστές!

Tι να κάνουν, λέει;; ROFL ROFL 

Βεβαίως, να τα τινάξουν στον αέρα. Αφού προηγουμένως "βολέψουμε" τους δικούς μας στις μετατάξεις Α/Σ με το εξής πλάνο :
- Οι "πολύ δικοί μας" θα πάνε Μπραχάμι (κοντινή απόσταση, καλές γραμμές με καλό κόσμο , ήσυχα προάστια και όχι παραφορτωμένες)
- Οι λιγότερο δικοί μας θα πάνε Ανθούσα. Μακριά, αλλά με γραμμές που τρώγονται (εξοχή).
- Αυτούς που δε γουστάρουμε τους ρίχνουμε Βοτανικό, να φάνε Ελευσίνες, Ασπρόπυργους, Αγιοβαρβάρες, ΑβερωφΠρούσσης ...

τί, όχι;;

Γιατί νομίζετε γίνεται ο "ντόρος" για το Α/Σ Ελληνικού; Για τα οχηματοχιλιόμετρα και την ...εξυπηρέτηση των πολιτών;; Περνάνε ακόμη αυτά τα ανέκδοτα; Βάζω το χέρι μου στη φωτιά ότι όλοι οι συνδικαλισταράδες βολεύτηκαν στα "καλά" αμαξοστάσια.
Επίσης, το άλλο μεγάλο πρόβλημα είναι να βρεθούν ισορροπίες μεταξύ των οδηγών. Στο Α/Σ Ελληνικού είχαν τις συνεργασίες τους, τα "ζευγάρια" τους, τις γραμμές του, τα θέλω τους και τα "δε γουστάρω τους" . Τώρα που θα βρεθούν σε άλλα Α/Σ, δεν είναι εύκολο να ξαναγίνουν αυτά. Κι αν νομίζουν ότι θα πάνε πχ Βοτανικό και θα βγάζουν μόνο τις "κυριλέ" γραμμές που έφεραν από Ελληνικό, γελάστηκαν. Δεν θα τους αφήσει κανείς και εκεί θα υπάρχουν οι μεγάλες προστριβές.
Διότι άλλο πράγμα να δουλεύεις Ζωγράφου, Καρέα, Ηλιούπολη και άλλο πράγμα να τρώς στη μάπα την ελεεινή κατάσταση του 813 και τους γύφτους στον Ασπρόπυργο - και οι Βοτανικιώτες ευκαιρία θα ψάχνουν να "χώσουν" τους νέους και να πάρουν κι αυτοί μια ανάσα από "πολιτισμό" (σημειώνω ότι θεωρώ τον Βοτανικό το πιό "μάχιμο" Α/Σ με την καλύτερη επάνδρωση και τις λιγότερες γκρίνιες)
Απάντηση
(12-06-2018, 05:15 PM)Citaro Έγραψε: Tι να κάνουν, λέει;; ROFL ROFL 

Βεβαίως, να τα τινάξουν στον αέρα. Αφού προηγουμένως "βολέψουμε" τους δικούς μας στις μετατάξεις Α/Σ με το εξής πλάνο :
- Οι "πολύ δικοί μας" θα πάνε Μπραχάμι (κοντινή απόσταση, καλές γραμμές με καλό κόσμο , ήσυχα προάστια και όχι παραφορτωμένες)
- Οι λιγότερο δικοί μας θα πάνε Ανθούσα. Μακριά, αλλά με γραμμές που τρώγονται (εξοχή).
- Αυτούς που δε γουστάρουμε τους ρίχνουμε Βοτανικό, να φάνε Ελευσίνες, Ασπρόπυργους, Αγιοβαρβάρες, ΑβερωφΠρούσσης ...

τί, όχι;;

Είναι και αυτοί που λογικά θα πάνε Ράλλη λογικά!
Απάντηση
Να σημειωθεί ότι όσοι πήγαν Ανθούσα είναι όλοι με δίπλωμα Ε!
Απάντηση
(12-06-2018, 05:15 PM)Citaro Έγραψε: Γιατί νομίζετε γίνεται ο "ντόρος" για το Α/Σ Ελληνικού; Για τα οχηματοχιλιόμετρα και την ...εξυπηρέτηση των πολιτών;; Περνάνε ακόμη αυτά τα ανέκδοτα; Βάζω το χέρι μου στη φωτιά ότι όλοι οι συνδικαλισταράδες βολεύτηκαν στα "καλά" αμαξοστάσια.
Επίσης, το άλλο μεγάλο πρόβλημα είναι να βρεθούν ισορροπίες μεταξύ των οδηγών. Στο Α/Σ Ελληνικού είχαν τις συνεργασίες τους, τα "ζευγάρια" τους, τις γραμμές του, τα θέλω τους και τα "δε γουστάρω τους" . Τώρα που θα βρεθούν σε άλλα Α/Σ, δεν είναι εύκολο να ξαναγίνουν αυτά. Κι αν νομίζουν ότι θα πάνε πχ Βοτανικό και θα βγάζουν μόνο τις "κυριλέ" γραμμές που έφεραν από Ελληνικό, γελάστηκαν. Δεν θα τους αφήσει κανείς και εκεί θα υπάρχουν οι μεγάλες προστριβές.
Διότι άλλο πράγμα να δουλεύεις Ζωγράφου, Καρέα, Ηλιούπολη και άλλο πράγμα να τρώς στη μάπα την ελεεινή κατάσταση του 813 και τους γύφτους στον Ασπρόπυργο - και οι Βοτανικιώτες ευκαιρία θα ψάχνουν να "χώσουν" τους νέους και να πάρουν κι αυτοί μια ανάσα από "πολιτισμό" (σημειώνω ότι θεωρώ τον Βοτανικό το πιό "μάχιμο" Α/Σ με την καλύτερη επάνδρωση και τις λιγότερες γκρίνιες)

Δεν ισχύει το τελευταίο! Για το 813 δεν ξέρω αλλά Ελευσίνες, Ασπρόπυργος κλπ γραμμές έχουν αρκετούς οδηγούς που θέλουν να δουλεύουν σε αυτά και μόνο σε αυτά κι ας ακούγεται περίεργο! Το ίδιο ισχύει και στα Λιόσια που πολλοί οδηγοί θέλουν να δουλεύουν σε όλες τις γραμμές με κακή φήμη όπως 712, 713, 878, 879, 735, Β12 κλπ! 
Επίσης ειδικά στην περίπτωση του Βοτανικού δεν παίζει παλιοί οδηγοί που δουλεύουν χρόνια Ελευσίνα και μένουν εκεί να θέλουν να πάνε ξαφνικά να κάνουν γραμμές στα Ιλίσια, τη Νέα Σμύρνη και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο άκυρο θα βρεθεί Βοτανικό!
Απάντηση
29 N1 σχολανε στο Μπραχαμι σημερα
Απάντηση
(12-06-2018, 06:37 PM)aliance Έγραψε: 29 N1 σχολανε στο Μπραχαμι σημερα

Ποιες γραμμές θα αναλάβει ?
Απάντηση
140 κ Τοπικά Γλυφάδας από οτι άκουσα
Απάντηση
Υποθέτω ότι δεν προορίζονται Solaris midi για το Μπραχάμι!
Απάντηση
Μόνο 5 λφ στο Μπραχάμι τα 185,186,191,218,225
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)