30-07-2010, 09:24 PM
Αλήθεια γιατί έχουν ακινητοποιηθεί τόσα οχήματα? τόσο μεγάλη ηταν η ζημιά που αποσύρθηκαν?
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
|
30-07-2010, 09:24 PM
Αλήθεια γιατί έχουν ακινητοποιηθεί τόσα οχήματα? τόσο μεγάλη ηταν η ζημιά που αποσύρθηκαν?
30-07-2010, 09:55 PM
30-07-2010, 10:16 PM
Το ρωτάω επειδή ο OBELIX έτσι όπως το είπε ήταν σαν να περίμεναν να σποσυρθούν. Οκ τώρα λύθηκε η απορία μου
Προκειται για οχηματα που ακινητουν λογω σοβαρων βλαβων. Ειναι, νομιζω (αν δεν κανω λαθος στο κυκλωμα), τα περσσοτερα οχηματα του Α' Κυκλωματος του Α/Σ Λιοσιων.
Τα συμπερασματα δικα σας.
07-08-2010, 06:26 PM
(04-08-2010, 08:35 PM)Cmaniac Έγραψε: Προκειται για οχηματα που ακινητουν λογω σοβαρων βλαβων. Ειναι, νομιζω (αν δεν κανω λαθος στο κυκλωμα), τα περσσοτερα οχηματα του Α' Κυκλωματος του Α/Σ Λιοσιων. Επειδη μου πεταξες το μπαλακι ΡΩΣΣΟΠΟΝΤΙΟΙ θα το χτυπαω παντου!!!! Πειτε μου το αντιθετο μετα.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
07-08-2010, 11:44 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-08-2010, 11:56 PM από mercedes elbo.)
Ειναι και οι οδηγοι ειναι και τα οχηματα της κακιας ωρας μαζι με τους πολυ καλους ελληνικους δρομους δεν το περιμενατε να διαλυθουν και μετα απο 2-3 χρονια πιστευω θα φυγουν και τα diesel του 2004 λογω σοβαρων βλαβων
30-08-2010, 01:02 PM
Από τότε που μας "έκοψαν" το Χ92, πάω αεροδρόμιο με το Χ93 και τα δίπορτα ΜΒ Ο405N2 στην Αττική Οδό σου σπάνε το στομάχι με την κάκιστη ηχομόνωση που έχουν. Τα Irisbus (και οι γκαζιέρες και τα diesel που κυκλοφόρησαν σε κάποιες περιόδους) ήταν πολύ πιο αθόρυβα. Σε σημείο που πιστεύω ότι θα έπρεπε κάποια Irisbus να τα μετατρέψουν με ράφια αποσκευών όπως τα Solaris και τα δίπορτα του αεροδρομίου, αφού τους αφαιρεθούν αυτά τα ράφια και βάλουν κανονικά καθίσματα, να τα στείλουν σε προαστιακές γραμμές με λίγη κίνηση (π.χ. 330).
30-08-2010, 01:45 PM
(30-08-2010, 01:02 PM)panos81 Έγραψε: Από τότε που μας "έκοψαν" το Χ92, πάω αεροδρόμιο με το Χ93 και τα δίπορτα ΜΒ Ο405N2 στην Αττική Οδό σου σπάνε το στομάχι με την κάκιστη ηχομόνωση που έχουν. Τα Irisbus (και οι γκαζιέρες και τα diesel που κυκλοφόρησαν σε κάποιες περιόδους) ήταν πολύ πιο αθόρυβα. Σε σημείο που πιστεύω ότι θα έπρεπε κάποια Irisbus να τα μετατρέψουν με ράφια αποσκευών όπως τα Solaris και τα δίπορτα του αεροδρομίου, αφού τους αφαιρεθούν αυτά τα ράφια και βάλουν κανονικά καθίσματα, να τα στείλουν σε προαστιακές γραμμές με λίγη κίνηση (π.χ. 330). οντως τα Ν2 οταν τελικιαζουν κανουν σαν να τσιριζουν
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
06-09-2010, 09:12 AM
(16-02-2010, 11:32 PM)abc Έγραψε:(11-02-2010, 02:39 AM)kostas260 Έγραψε: Πριν 2-3 μέρες ήρθανε τελικά. Για να δούμε, πιστεύω πάντως ότι θα είναι σε καλύτερη κατάσταση απ' ότι τα άλλα midi neoplan. Είδωμεν Προχτές εθεάθη το ΥΜΙ-1341 επί της Μεσογείων σε δρομολόγιο της γραμμής 303. Παρότι τα αυτοκόλλητα της Ολυμπιακής είχαν αφαιρεθεί, το αποτύπωμα τους στα πλαινά του οχήματος ήταν ευδιάκριτο.
06-09-2010, 09:21 AM
|
|
Πιθανά Σχετικά Θέματα... | |||||
Θέμα: | Συντάκτης | Απαντήσεις: | Προβολές: | Τελευταία Δημοσίευση | |
Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ | MrVanHool | 214 | 91.940 |
18-11-2024, 02:45 PM Τελευταία Δημοσίευση: Thanos2265 |