Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ATH.ENA Card/Ticket - Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ)
(07-12-2017, 11:15 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σε αρκετά από τα σημεία που αναφέρεις έχει ήδη τοποθετηθεί αυτόματο μηχάνημα ή πρόκειται να τοποθετηθεί. Συγκεκριμένα, στο Άλσος Παγκρατίου (είναι εκτός λόγω σπασμένης οθόνης), στη Πλατεία Γαρδένια του Ζωγράφου, στην Πλατεία Κυψέλης, στο Παλατάκι Χαϊδαρίου, στην Πλατεία Αγίων Αναργύρων και νομίζω και στο κέντρο του Γαλατσίου (είχα εντοπίσει απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου που έδινε την άδεια για τοποθέτηση ΑΜΕΚ στη Λ. Γαλατσίου 106-108).

Στου Ζωγράφου το τοποθέτησαν πίσω από την Πλατεία και σε γωνία που δεν το παίρνει το μάτι κανενός, μακριά από τη στάση του λεωφορείου. Φυσικά, το έχουν εκεί εδώ και έξι μήνες απενεργοποιημένο - πριν λίγες μέρες το "φρόντισαν" οι αναρχικοί που μαζεύονται εκεί και το σπάσανε. Αν ήταν μπροστά στη στάση "Τσίτουρα" που έχει πολύ κόσμο και πέρασμα όλο το 24ωρο, αφ' ενος θα το ήξερε ο κόσμος και αφ΄ ετέρου θα ήταν πιο δύσκολο να το ρημάξουν
Απάντηση
(07-12-2017, 12:18 PM)Citaro Έγραψε: Αν ήταν μπροστά στη στάση "Τσίτουρα" που έχει πολύ κόσμο και πέρασμα όλο το 24ωρο, αφ' ενος θα το ήξερε ο κόσμος και αφ΄ ετέρου θα ήταν πιο δύσκολο να το ρημάξουν

Δε νομίζω ότι το μέγεθός του επιτρέπει να τοποθετηθεί οπουδήποτε. Σίγουρα θα έπρεπε να είχαν αναζητήσει κάποιο σχετικά πιο κεντρικό σημείο σε σχέση με το υπάρχον, αλλά δε νομίζω πως το πλάτος των πεζοδρομίων στην "Τσίτουρα" βοηθάει.
Απάντηση
(07-12-2017, 12:18 PM)Citaro Έγραψε: Στου Ζωγράφου το τοποθέτησαν πίσω από την Πλατεία και σε γωνία που δεν το παίρνει το μάτι κανενός, μακριά από τη στάση του λεωφορείου. Φυσικά, το έχουν εκεί εδώ και έξι μήνες απενεργοποιημένο - πριν λίγες μέρες το "φρόντισαν" οι αναρχικοί που μαζεύονται εκεί και το σπάσανε. Αν ήταν μπροστά στη στάση "Τσίτουρα" που έχει πολύ κόσμο και πέρασμα όλο το 24ωρο, αφ' ενος θα το ήξερε ο κόσμος και αφ΄ ετέρου θα ήταν πιο δύσκολο να το ρημάξουν

Έχει μπει στο συγκεκριμένο σημείο γιατί εκεί ήταν κάτι η/υ του Δήμου (μεγάλη αποτυχία, αλλα off topic), οπότε υπήρχε υποδομή έτοιμη για να μπει το μηχάνημα. Στην στάση Τσίτουρα είναι αρκετά στενό το πεζοδρόμιο.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(07-12-2017, 05:53 PM)nikos1991 Έγραψε: Έχει μπει στο συγκεκριμένο σημείο γιατί εκεί ήταν κάτι η/υ του Δήμου (μεγάλη αποτυχία, αλλα off topic), οπότε υπήρχε υποδομή έτοιμη για να μπει το μηχάνημα. Στην στάση Τσίτουρα είναι αρκετά στενό το πεζοδρόμιο.

Πραγματι, στο κουβούκλιο αυτό υπήρχε ένας Η/Υ που - υποτιθεται - έδινε πληροφορίες για το Δήμο Ζωγράφου. Πέντε χρονια χαλασμένος, μετά τον σπάσανε, στη συνέχεια κόλλησαν αφίσες κ στο τέλος κατουρούσαν τα σκυλιά εκεί. Και αφού ήταν τόσο επιτυχημένο το σημείο, βάλανε το μηχάνημα του ΟΑΣΑ. Μέχρι στιγμής ακολουθεί τα χνάρια του πρώην "συναδέλφου" του : δεν λειτούργησε ποτέ, τι σπάσανε δύο φορές, εξακολουθεί και είναι με διαλυμένη οθόνη και κανείς δεν ξέρει οτι υπάρχει. Οπου να ναι ερχεται το γκράφιτι κ η αφίσα κ απο πανω ενοικιαστήρια κ κηδευτήρια.
Μια ζαρά χωράει στην Τσιτουρα. Ας το βαλουν στην ανοδο. Εκδοτήριο μηχάνημα μακριά από σταση, δεν εχω δει πουθενά στον κοσμο
Απάντηση
Πάντως οι ουρές είναι ακόμη μεγάλες και σε εκδοτήρια και σε μηχανήματα. Μου έτυχε να αναγκαστώ να φύγω και να πάρω ταξί λόγω ουράς.
Από τη στιγμή που μπορούν να βάλουν μηχανάκια σε περίπτερα και ψιλικατζίδικα δεν υπάρχει λόγος να εγκαθιστούν πανάκριβα μηχανήματα στους δρόμους που μια σπάνε και μια χαλάνε.
Απάντηση
(08-12-2017, 12:12 AM)antonis Έγραψε: Πάντως οι ουρές είναι ακόμη μεγάλες και σε εκδοτήρια και σε μηχανήματα. Μου έτυχε να αναγκαστώ να φύγω και να πάρω ταξί λόγω ουράς.
Από τη στιγμή που μπορούν να βάλουν μηχανάκια σε περίπτερα και ψιλικατζίδικα δεν υπάρχει λόγος να εγκαθιστούν πανάκριβα μηχανήματα στους δρόμους που μια σπάνε και μια χαλάνε.

Οι ουρές θα συνεχίσουν να υπάρχουν όσο στον ΟΑΣΑ δεν κάθονται να ασχοληθούν με το αν χρειάζονται 6 αυτόματα μηχανήματα στο Σύνταγμα και τα 4 από αυτά να είναι πρακτικά άχρηστα, καθώς τα καλύπτει η ουρά του εκδοτηρίου ή γιατί να έχει άλλα 6 μηχανήματα στο "Πανεπιστήμιο" και γύρω στα 9-10 στην Ομόνοια και πάει λέγοντας. Σε τι βοηθάει τα μοναδικά μηχανήματα σε ορισμένους σταθμούς να "ξεζουμίζονται" όλη μέρα και να ξεμένουν σε ώρες αιχμής από κέρματα, με αποτέλεσμα να βγαίνουν εκτός λειτουργίας;

Για το άλλο θέμα που θίγεις, προφανώς κανένας περιπτεράς δε θα το κάνει για την ψυχή της μάνας του το να πουλάει ήδη φορτισμένα εισιτήρια ή να έχει pos για επαναφόρτιση. Θα παρακρατάει ένα μέρος του ποσού που θα εισπράτει ως προμήθεια και βέβαια αν δεν τον συμφέρει οικονομικά, τότε δε θα μπει στη διαδικασία να συμβληθεί με τον ΟΑΣΑ. Αντίθετα, για τα αυτόματα μηχανήματα καταβάλλεται μόνο ένα ετήσιο τέλος στον οικείο Δήμο και ό,τι χρέωση υπάρχει για την ηλεκτροδότησή του.
Απάντηση
(08-12-2017, 12:48 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Οι ουρές θα συνεχίσουν να υπάρχουν όσο στον ΟΑΣΑ δεν κάθονται να ασχοληθούν με το αν χρειάζονται 6 αυτόματα μηχανήματα στο Σύνταγμα και τα 4 από αυτά να είναι πρακτικά άχρηστα, καθώς τα καλύπτει η ουρά του εκδοτηρίου ή γιατί να έχει άλλα 6 μηχανήματα στο "Πανεπιστήμιο" και γύρω στα 9-10 στην Ομόνοια και πάει λέγοντας. Σε τι βοηθάει τα μοναδικά μηχανήματα σε ορισμένους σταθμούς να "ξεζουμίζονται" όλη μέρα και να ξεμένουν σε ώρες αιχμής από κέρματα, με αποτέλεσμα να βγαίνουν εκτός λειτουργίας;

Για το άλλο θέμα που θίγεις, προφανώς κανένας περιπτεράς δε θα το κάνει για την ψυχή της μάνας του το να πουλάει ήδη φορτισμένα εισιτήρια ή να έχει pos για επαναφόρτιση. Θα παρακρατάει ένα μέρος του ποσού που θα εισπράτει ως προμήθεια και βέβαια αν δεν τον συμφέρει οικονομικά, τότε δε θα μπει στη διαδικασία να συμβληθεί με τον ΟΑΣΑ. Αντίθετα, για τα αυτόματα μηχανήματα καταβάλλεται μόνο ένα ετήσιο τέλος στον οικείο Δήμο και ό,τι χρέωση υπάρχει για την ηλεκτροδότησή του.

Έχεις σκεφτεί πόσο κοστίζει η αγορά ενός τέτοιου μηχανήματος; Χώρια η συντήρηση και οι επισκευές, και επιπλέον το κόστος υποστήριξης μς προσωπικό που θα γυρνάει όλη την πόλη για να παίρνει τα χρήματα και να βάζει εισιτήρια. Σαφώς και τα περίπτερα θα κρατάνε προμήθεια, όπως γινόταν μέχρι τώρα, άλλωστε, αλλάδεν υπάρχει άλλος τρόπος αν θέλουν να αποκτήσουν άμεσα επιπλέον σημεία πώλησης. Εν κατακλείδι η εγκατάσταση ενός μηχανήματος συμφέρει μόνον αν αυτό βρίσκεται σε κάποιο κεντρικό σημείο και έχει ικανό αριθμό χρηστών. Το ποιος εί αι αυτός ο αριθμός εξαρτάται από τα οικονομικά μεγέθη που προανέφερα, σίγουρα όμως πρέπει να είναι μεγάλος. Σε κάθε άλλη περίπτωση συμφέρει το ιδιωτικό σημείο πώλησης.
Απάντηση
(08-12-2017, 01:17 AM)antonis Έγραψε: Εν κατακλείδι η εγκατάσταση ενός μηχανήματος συμφέρει μόνον αν αυτό βρίσκεται σε κάποιο κεντρικό σημείο και έχει ικανό αριθμό χρηστών. Το ποιος εί αι αυτός ο αριθμός εξαρτάται από τα οικονομικά μεγέθη που προανέφερα, σίγουρα όμως πρέπει να είναι μεγάλος. Σε κάθε άλλη περίπτωση συμφέρει το ιδιωτικό σημείο πώλησης.

Να προσθέσω ότι θα πρέπει να ελεγχέι και η αξιοπιστία των νέων μηχανημάτων. Αν αποδειχθούν σαν και αυτά που είχανε στο τράμ τόσα χρόνια, τότε καλύτερα να μην μπούν πουθενά. Να θυμίσω ότι στα μηχανήματα του τράμ, τις πιό πολλές φορές έβλεπες κόσμο να τα κοπανάει επειδή τρώγανε κέρματα.
Απάντηση
(08-12-2017, 11:16 AM)Citaro Έγραψε: Να προσθέσω ότι θα πρέπει να ελεγχέι και η αξιοπιστία των νέων μηχανημάτων. Αν αποδειχθούν σαν και αυτά που είχανε στο τράμ τόσα χρόνια, τότε καλύτερα να μην μπούν πουθενά. Να θυμίσω ότι στα μηχανήματα του τράμ, τις πιό πολλές φορές έβλεπες κόσμο να τα κοπανάει επειδή τρώγανε κέρματα.

Έτρωγαν κέρματα επειδή κάποιοι απατεώνες έβαζαν μέσα συρματάκια και τα παγίδευαν. Αυτό είναι το μειονέκτημα με τα αυτόματα μηχανήματα σε μη φυλασσόμενους χώρους, είναι εκτεθειμένα....
Απάντηση
(08-12-2017, 11:25 AM)antonis Έγραψε: Έτρωγαν κέρματα επειδή κάποιοι απατεώνες έβαζαν μέσα συρματάκια και τα παγίδευαν. Αυτό είναι το μειονέκτημα με τα αυτόματα μηχανήματα σε μη φυλασσόμενους χώρους, είναι εκτεθειμένα....

Εν μέρει συνέβαινε αυτό. Το βασικό τους πρόβλημα ήταν ένα εξάρτημα που ελέγχει τη γνησιότητα των κερμάτων, δηλαδή μια "κασέτα" που βρισκόταν πίσω από τη σχισμή και συνδεόταν με μια επικλινή "ράμπα" για τα κέρματα. Η κατασκευή τους ήταν τέτοια που πολύ συχνά "φράκαραν" κέρματα. Άπαξ και κολλούσε ένα κέρμα στο βάθος, το μηχάνημα "μάζευε" μέχρι και είκοσι-τριάντα κέρματα μέχρις ότου φρακάρει η σχισμή και το καταλάβει κάποιος ότι δεν πρέπει να ρίξει κάτι μέσα.

Αυτό συνέβαινε κατά μήκος όλου του δικτύου καθημερινά. Από περιέργεια μια φορά ένα μεσημέρι πήγα σε πέντε διαφορετικές στάσεις μεταξύ Συντάγματος και Ν. Σμύρνης. Τρία μηχανήματα είχαν φρακαρισμένα κέρματα , αλλά σε τέτοιο βάθος που δε φαινόταν, άρα εύκολα μπορούσε να την "πατήσει" κάποιος ακόμη. Και μιλάμε για αξίες (δίευρα).

Θεωρώ ότι στο 60-70% των περιπτώσεων έφταιγε η κατασκευή ή η συντήρηση.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)