Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(03-08-2017, 05:39 PM)garvanitis Έγραψε: Για αρχή να ξεκαθαρίσουμε κάτι... Δεν υπάρχει καμία παγκόσμια πρωτοτυπία στο θέμα ΟΑΣΘ, όπως δουλεύουν σε όλον τον πλανήτη οι συγκοινωνιακές επιχειρήσεις έτσι κάνει κι αυτός. Η καραμέλα αυτή είναι μέρος του σανού που διακινούνταν από συγκεκριμένες πηγές τους τελευταίους μήνες.

Αυτό στο οποίο αναφέρομαι είναι ο ισχυρισμός ότι τα μερίσματα των μετόχων εξασφαλίζονται, είτε ο οργανισμός είναι κερδοφόρος είτε όχι. Αν είναι μέρος του "σανού", απολογούμαι.

(03-08-2017, 05:39 PM)garvanitis Έγραψε: Στα υπόλοιπα τώρα... Ο μέσος επιβάτης ΔΕΝ ξέρει τι θέλει... Ειδικά ο κάτοικος της Θεσσαλονίκης που έχει την γκρίνια και την μιζέρια συνώνυμο. Και αν το καλοεξετάσεις μάλιστα αυτό που ζήτησε του έδωσε ο Σπίρτζης... Ποιο ήταν το θέμα; Πώς θα απαλλαγεί η πόλη από τον "κακό" ΟΑΣΘ. Απαλλάχτηκε! Αλλάζει όνομα, γίνεται ΑΣΥΘ. Διάβασες εσύ πουθενά στον τύπο της πόλης καμιά σοβαρή πρόταση; Εδώ κάποια ενημερωτική ιστοσελίδα της πόλης μου ζήτησε σχετικό άρθρο και όταν τους το έστειλα και είδαν ότι δεν βρίζω τον ΟΑΣΘ το "έκοψαν"!

Ποτέ, και καμία. Για την ακρίβεια, η άλλη πρόταση που διάβασα ήταν να αναλάβουν οι δήμοι τη συγκοινωνία, μπροστά στην οποία η πρόταση Σπίρτζη φαίνεται σοβαρότατη.

(03-08-2017, 05:39 PM)garvanitis Έγραψε: Στα σχετικά με το μετρό τώρα, της Αθήνας έχει συχνά απαράδεκτες χρονοαποστάσεις ενώ της Θεσσαλονίκης όταν θα φύγουν οι λαμαρίνες θα ανακαλύψουμε ότι στην ουσία δεν θα είναι τίποτα περισσότερο από ένα υπόγειο τραμ.

Ένα υπόγειο τραμ παιδεύουμε εδώ και δέκα χρόνια (με προοπτική να γίνουν τουλάχιστον δεκαπέντε); Για ποιο λόγο τότε δεν επιλέχθηκε εξαρχής να γίνει υπέργειο (αν υπάρχει κάποιος λόγος πέρα απ'το να κονομήσουν διάφοροι);

(03-08-2017, 05:39 PM)garvanitis Έγραψε: Η συγκοινωνία μιας πόλης είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας της και την αντιπροσωπεύει απόλυτα πάντοτε. Σε μια κοινωνία ανοήτων λοιπόν όποιος έχει την εξουσία τους φορτώνει ότι θέλει... Μετά απλώς πληρώνουν τις συνέπειες, έτσι κι αλλιώς αν δεν πάθουν δεν θα μάθουν... Και εδώ που τα λέμε υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος με στοιχειώδη αντιληπτική ικανότητα που πιστεύει ότι θα βελτιωθεί το έργο ή ότι δεν θα αυξηθούν κόστος εκτέλεσης και κόμιστρο;

Αν σε αυτή τη χώρα μας περίσσευαν οι άνθρωποι με στοιχειώδη αντιληπτική ικανότητα, δε θα συνεχίζαμε να βγάζουμε τις (με καταπληκτική συνέπεια άχρηστες και επικίνδυνες) κυβερνήσεις που βγάζουμε.

Τελικά, στο θέμα του 32 (από το οποίο ξεκίνησε η συζήτηση), ενώ υπήρξαν και άλλες περίοδοι με εκτεταμένη χρήση 12μετρων (χαρακτηριστικά θυμάμαι το χειμώνα 2013/14, όπου είχαν εμφανιστεί μέχρι και στο 12), πάντα επέστρεφε στα αρθρωτά. Επομένως, οι άνθρωποι του ΟΑΣΘ για όλα αυτά τα χρόνια από το 1998 δεν καταλάβαιναν ότι στη γραμμή αυτή τα αρθρωτά καταπονούνται, ή θεωρούσαν ότι είναι καλύτερα να καταπονούνται τα οχήματα για να εξυπηρετηθεί η επιβατική κίνηση;

Πέραν ότι και σε άλλες γραμμές υπάρχουν εκτεταμένα τμήματα όπου αρθρωτά διέρχονται από στενούς συνοικιακούς δρόμους με πολλές στροφές (12 μετά την Παπάφη, 6 μετά την Πόντου, ακόμα και η "παραδοσιακή" επιστροφή του 3 προς Φοίνικα από Δελφών-Κηφισιάς-Αιγαίου έχει ζόρικα σημεία και ειδικά χάρη στις λαμαρίνες του "υπόγειου τραμ"), παρ'όλα αυτά προφανώς δε θα διανοηθεί κανείς να βάλει 12μετρα λεωφορεία στο 3, το 6 και το 12.

Η μόνη περίπτωση να λειτουργήσει το σύστημα χωρίς αρθρωτά, είναι να "σπάσει" η γραμμή σε δύο τμήματα, όπου το ένα είναι το 32 από Εύοσμο μέχρι Αγνό και στη συνέχεια απευθείας από Λαγκαδά, και το άλλο είναι το τμήμα Ξηροκρήνη-Αμπελόκηποι-Σταυρούπολη μέχρι Αγνό (με επιφύλαξη καθώς έχω κάποιο διάστημα να περάσω-χρησιμοποιώ τη γραμμή από Αμπελόκηπους προς κέντρο, χώρος για αφετηρία υπάρχει στο οικόπεδο του πάλαι ποτέ Καλύβα). Ωστόσο κι αυτή η λύση τελικά α) θα απαιτεί περισσότερα ή τουλάχιστον τα ίδια οχήματα, β) χαλάει τη σύνδεση μεταξύ Αμπελοκήπων και Ευόσμου (η οποία εξυπηρετείται βέβαια και από το 21).
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
(03-08-2017, 12:38 AM)garvanitis Έγραψε: ..διάφορες ανοησίες...
Στείλε ένα βιογραφικό σου στον Υπουργό μήπως και σε βάλει στην νέα διοίκηση... Μόνο κάνε γρήγορα, μέσα στην εβδομάδα θα ανακοινωθεί...

Καταρχήν δεν σου έδωσε ΚΑΝΕΙΣ το δικαίωμα να χρησιμοποιήσεις το όνομα μου και να γράψεις το οτιδήποτε, σου κατέβει στο κεφάλι σου. Το ποιος λέει διάφορες ανοησίες φαίνεται. Δεν σε παρεξηγώ, μην μου στεναχωριέσαι έτσι είναι τα 40. Πάνε πρώτα μίλα με τον κόσμο σε λεωφορεία, site που κράζουν τον ΟΑΣΘ να δεις τι περνάει, πως ζει και τι άποψη έχει και μετά έλα να μου μιλήσεις για το αν γράφω διάφορες ανοησίες αλλά με το δικό σου όνομα.

Ο κόσμος όπως εξάλλου φαίνεται το πόσο αγανακτισμένος είναι από τον ΟΑΣΘ. Γιατί πρώτον χρυσοπληρώνει το SURVIVOR συγνώμη, τις υπηρεσίες του ΟΑΣΘ ήθελα να πω, δεύτερον δεν έρχεται το λεωφορείο στην ώρα του με αποτέλεσμα να γεμίζει ασφυκτικά μέσα και ώσπου φτάνουν σε σημείο να καταγράφονται και λιποθυμίες. Νομίζουν ότι στον ΟΑΣΘ είμαστε ζώα και όχι άνθρωποι, και μετά έχουν και την απαίτηση να τους σεβαστούμε και να τους πούμε ευχαριστώ για το SURVIVOR που προσφέρει. Που στο SURVIVOR αν ήμασταν θα παίρναμε και κανένα φράγκο.

Και για το που σκοπεύει να το φτάσει ο ΟΑΣΘ το επίπεδο παροχών κάπως έτσι

(03-08-2017, 01:38 AM)garvanitis Έγραψε: Ούτε οχήματα υπάρχουν, ούτε οδηγοί... Και τώρα με την κρατικοποίηση θα λέμε ευχαριστώ αν θα υπάρχουν τα μισά από όσα δουλεύουν σήμερα... Αρχίστε λίγο να παρακολουθείτε τα σχετικά με τις συγκοινωνίες της Αθήνας θέματα, σύντομα και εδώ...

Πρόβλημα του ΟΑΣΘ όχι των πολιτών. Οι πολίτες αρκετά δεινοπάθησαν από τις ''υπηρεσίες'' του οργανισμού. Από δω θα βρει λεφτά προκειμένου να προσλάβει και άλλους οδηγούς και να αγοράσει και άλλα λεωφορεία.

Πάμε πρώτα στις προτάσεις που έχω τόσο για τον ΟΑΣΘ όσο και για το κράτος.
1ον πώληση σε ανθρώπους που μπορούν να τον συντηρήσουν χωρίς τις επιδοτήσεις.
2ον Άρση του Μονοπωλίου
3ον Αν παραμείνει στα ίδια χέρια η επιδότηση θα δίνεται κατευθείαν στους πολίτες, το ίδιο και αυτήν που αφορά μισθοδοσία εργαζομένων κτλ.
4ον Επαναφορά τιμών του 2002 στα εισιτήρια. Δεν μπορεί να περικόπτονται μισθοί και συντάξεις και ο ΟΑΣΘ να αυξάνει ολοένα και περισσότερο τα εισιτήρια.
5ον Δωρεάν μετακίνηση ανέργων. Δεν μπορεί ένας άνθρωπος να έχει μηδενικά έσοδα και να έχουμε και την απαίτηση να πληρώνει και εισιτήριο
6ον Περισσότερα δρομολόγια συνεπώς και λεωφορεία αρχικά από τις γραμμές τις Δυτικής Θεσσαλονίκης
7ον Καταχώρηση όλων των αριθμών καρτών απεριορίστων διαδρομών. Ιούλιος του 2014 ήταν που είχα χάσει την κάρτα μου. Πια ήταν όμως η απάντηση; Είναι σαν να χάνεις τα λεφτά σου. Ντροπή τους. Δεν τα έπαθα όμως μόνο εγώ, αλλά και μια γυναίκα, τα οποία τα αναφέρει ξεκάθαρα.
8ον Αύξηση των απαιτήσεων των διαγωνισμών προμήθειας λεωφορείων. Δεν μπορεί να ετοιμάζονται λεωφορεία κακοσυναρμολογημένα για τον οργανισμό και να επικρατεί αυτό που ζούμε σήμερα.
9ον Δημιουργία επίσημης σελίδας του ΟΑΣΘ στο facebook. Να δημιουργήσει ο ΟΑΣΘ σελίδα στο fb όπου εκεί θα αντιμετωπίζει τα πραγματικά προβλήματα των πολιτών και όχι αυτά που φαντάζεται και ονειρεύεται. Με αυτόν τον τρόπο θα υπάρχει και η πολυφωνία

(03-08-2017, 05:39 PM)garvanitis Έγραψε: Για αρχή να ξεκαθαρίσουμε κάτι... Δεν υπάρχει καμία παγκόσμια πρωτοτυπία στο θέμα ΟΑΣΘ, όπως δουλεύουν σε όλον τον πλανήτη οι συγκοινωνιακές επιχειρήσεις έτσι κάνει κι αυτός. Η καραμέλα αυτή είναι μέρος του σανού που διακινούνταν από συγκεκριμένες πηγές τους τελευταίους μήνες.
Ονόματα συγκοινωνιακών επιχειρήσεων που λαμβάνουν επιδότηση σαν του ΟΑΣΘ ή και μεγαλύτερη έχουμε; Αλλά με αποδείξεις.

(03-08-2017, 05:39 PM)garvanitis Έγραψε: Στα υπόλοιπα τώρα... Ο μέσος επιβάτης ΔΕΝ ξέρει τι θέλει... Ειδικά ο κάτοικος της Θεσσαλονίκης που έχει την γκρίνια και την μιζέρια συνώνυμο. Και αν το καλοεξετάσεις μάλιστα αυτό που ζήτησε του έδωσε ο Σπίρτζης... Ποιο ήταν το θέμα; Πώς θα απαλλαγεί η πόλη από τον "κακό" ΟΑΣΘ. Απαλλάχτηκε! Αλλάζει όνομα, γίνεται ΑΣΥΘ. Διάβασες εσύ πουθενά στον τύπο της πόλης καμιά σοβαρή πρόταση; Εδώ κάποια ενημερωτική ιστοσελίδα της πόλης μου ζήτησε σχετικό άρθρο και όταν τους το έστειλα και είδαν ότι δεν βρίζω τον ΟΑΣΘ το "έκοψαν"!


Ο μέσος επιβάτης έχει αγανακτήσει όπως και όλοι.Με τις προτάσεις γιατί τόσο πρεμούρα; Γίνονται προτάσεις για το καλύτερο του οργανισμού. Έχει τίποτα να χάσει κανείς;Τόσο η δικιά μου, όσο και των δήμων είναι ικανοποιητικές προτάσεις για όλον τον κόσμο.

Όσο για την ενημερωτική σελίδα μήπως να ρίξουμε και καμία ευθύνη στον ΟΑΣΘ που δεν μιλάει με τον κόσμο;Για πες μας που είναι η απάντηση του προέδρου του ΟΑΣΘ στον φοιτητή νομικής; Ή καλύτερα που είναι η επίσημη σελίδα του ΟΑΣΘ στο facebook; Ακόμα και έτσι να είναι όπως να λες δώσε στοιχεία της σελίδας




(03-08-2017, 05:39 PM)garvanitis Έγραψε: Η συγκοινωνία μιας πόλης είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας της και την αντιπροσωπεύει απόλυτα πάντοτε. Σε μια κοινωνία ανοήτων λοιπόν όποιος έχει την εξουσία τους φορτώνει ότι θέλει... Μετά απλώς πληρώνουν τις συνέπειες, έτσι κι αλλιώς αν δεν πάθουν δεν θα μάθουν... Και εδώ που τα λέμε υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος με στοιχειώδη αντιληπτική ικανότητα που πιστεύει ότι θα βελτιωθεί το έργο ή ότι δεν θα αυξηθούν κόστος εκτέλεσης και κόμιστρο;
Φυσικά και υπάρχουν πολλοί άνθρωποι με μεγάλη αντίληψη, που το πιστεύουν αυτό. Ο κόσμος πλέον δεν γουστάρει παραμύθια. Αν συνομιλούσες με κόσμο με αντίθετη άποψη, θα το ήξερες καλά αυτό.
(02-08-2017, 03:49 PM)garvanitis Έγραψε: Και πού είναι το παράξενο; Όλα τα αυτοκίνητα πάνε σε όλες τις γραμμές... Αμάξι του Φοίνικα είναι στην τελική ανάλυση...
Αμάξι του φοίνικα είναι το 405;;; Εγώ έχω την εντύπωση ότι είναι της Σταυρούπολης!

(02-08-2017, 03:49 PM)garvanitis Έγραψε: Και πού είναι το παράξενο; Όλα τα αυτοκίνητα πάνε σε όλες τις γραμμές... Αμάξι του Φοίνικα είναι στην τελική ανάλυση...
Αμάξι του φοίνικα είναι το 405;;; Εγώ έχω την εντύπωση ότι είναι της Σταυρούπολης!

(13-08-2017, 01:05 AM)george-oasth Έγραψε: Αμάξι του φοίνικα είναι το 405;;; Εγώ έχω την εντύπωση ότι είναι της Σταυρούπολης

[quote='george-oasth' pid='36002' dateline='1502575505']
Αμάξι του φοίνικα είναι το 405;;; Εγώ έχω την εντύπωση ότι είναι της Σταυρούπολης!

[quote='O530lover' pid='35933' dateline='1501773612']

Αυτό στο οποίο αναφέρομαι είναι ο ισχυρισμός ότι τα μερίσματα των μετόχων εξασφαλίζονται, είτε ο οργανισμός είναι κερδοφόρος είτε όχι. Αν είναι μέρος του "σανού", απολογούμαι.


Ποτέ, και καμία. Για την ακρίβεια, η άλλη πρόταση που διάβασα ήταν να αναλάβουν οι δήμοι τη συγκοινωνία, μπροστά στην οποία η πρόταση Σπίρτζη φαίνεται σοβαρότατη.


Ένα υπόγειο τραμ παιδεύουμε εδώ και δέκα χρόνια (με προοπτική να γίνουν τουλάχιστον δεκαπέντε); Για ποιο λόγο τότε δεν επιλέχθηκε εξαρχής να γίνει υπέργειο (αν υπάρχει κάποιος λόγος πέρα απ'το να κονομήσουν διάφοροι);


Αν σε αυτή τη χώρα μας περίσσευαν οι άνθρωποι με στοιχειώδη αντιληπτική ικανότητα, δε θα συνεχίζαμε να βγάζουμε τις (με καταπληκτική συνέπεια άχρηστες και επικίνδυνες) κυβερνήσεις που βγάζουμε.

Τελικά, στο θέμα του 32 (από το οποίο ξεκίνησε η συζήτηση), ενώ υπήρξαν και άλλες περίοδοι με εκτεταμένη χρήση 12μετρων (χαρακτηριστικά θυμάμαι το χειμώνα 2013/14, όπου είχαν εμφανιστεί μέχρι και στο 12), πάντα επέστρεφε στα αρθρωτά. Επομένως, οι άνθρωποι του ΟΑΣΘ για όλα αυτά τα χρόνια από το 1998 δεν καταλάβαιναν ότι στη γραμμή αυτή τα αρθρωτά καταπονούνται, ή θεωρούσαν ότι είναι καλύτερα να καταπονούνται τα οχήματα για να εξυπηρετηθεί η επιβατική κίνηση;

Πέραν ότι και σε άλλες γραμμές υπάρχουν εκτεταμένα τμήματα όπου αρθρωτά διέρχονται από στενούς συνοικιακούς δρόμους με πολλές στροφές (12 μετά την Παπάφη, 6 μετά την Πόντου, ακόμα και η "παραδοσιακή" επιστροφή του 3 προς Φοίνικα από Δελφών-Κηφισιάς-Αιγαίου έχει ζόρικα σημεία και ειδικά χάρη στις λαμαρίνες του "υπόγειου τραμ"), παρ'όλα αυτά προφανώς δε θα διανοηθεί κανείς να βάλει 12μετρα λεωφορεία στο 3, το 6 και το 12.

Η μόνη περίπτωση να λειτουργήσει το σύστημα χωρίς αρθρωτά, είναι να "σπάσει" η γραμμή σε δύο τμήματα, όπου το ένα είναι το 32 από Εύοσμο μέχρι Αγνό και στη συνέχεια απευθείας από Λαγκαδά, και το άλλο είναι το τμήμα Ξηροκρήνη-Αμπελόκηποι-Σταυρούπολη μέχρι Αγνό (με επιφύλαξη καθώς έχω κάποιο διάστημα να περάσω-χρησιμοποιώ τη γραμμή από Αμπελόκηπους προς κέντρο, χώρος για αφετηρία υπάρχει στο οικόπεδο του πάλαι ποτέ Καλύβα). Ωστόσο κι αυτή η λύση τελικά α) θα απαιτεί περισσότερα ή τουλάχιστον τα ίδια οχήματα, β) χαλάει τη σύνδεση μεταξύ Αμπελοκήπων και Ευόσμου (η οποία εξυπηρετείται βέβαια και από το 21).
Στο 3 και στο 6 φυσικά δεν θα διανοηθούν να βάλουν μικρό οχήμα...Μόλις μπει θα βγει κατευθείαν! Μέχρι και στο 7 citaro βάζουν...Βέβαια στο 7 χωράει το Μερσεντές...στο 32 όχι βέβαια...
Απάντηση οδηγού του φοίνικα σε συζήτηση μας...
Εγώ:Γιατί δεν δίνουν αυτά τα καινούργια Μερσεντές στα δυτικά; Δεν χωράνε;;;η υπάρχει κίνδυνος για τους καθρέφτες τους;
Οδηγός:Παντού χωράνε τα Μερσεντές...ακόμη και στο 19!πόσο μάλλον στο 32...Αλλά τα κέντρα αποφάσεων θέλουν τα καλά οχήματα ανατολικά...και αν έχεις ακούσει κανέναν να λέει για καθρέφτες ότι θα σπάσουν στο 32 πες του να κόψει τις 'παπατζες' Δούλευα στο 32 και την ξέρω πολύ καλά την γραμμή..μεχρι που πήγα ανατολικά γιατι δεν μπορούσα με όλα τα παλιά και 12μετρα οχήματα που έδιναν.
Για 12 μετρα οχήματα δεν κάνει,σύμφωνα με τον κόσμο που περιμένει στις στάσεις!
(13-08-2017, 01:05 AM)george-oasth Έγραψε: Στο 3 και στο 6 φυσικά δεν θα διανοηθούν να βάλουν μικρό οχήμα...Μόλις μπει θα βγει κατευθείαν! Μέχρι και στο 7 citaro βάζουν...Βέβαια στο 7 χωράει το Μερσεντές...στο 32 όχι βέβαια...
Απάντηση οδηγού του φοίνικα σε συζήτηση μας...
Εγώ:Γιατί δεν δίνουν αυτά τα καινούργια Μερσεντές στα δυτικά; Δεν χωράνε;;;η υπάρχει κίνδυνος για τους καθρέφτες τους;
Οδηγός:Παντού χωράνε τα Μερσεντές...ακόμη και στο 19!πόσο μάλλον στο 32...Αλλά τα κέντρα αποφάσεων θέλουν τα καλά οχήματα ανατολικά...και αν έχεις ακούσει κανέναν να λέει για καθρέφτες ότι θα σπάσουν στο 32 πες του να κόψει τις 'παπατζες' Δούλευα στο 32 και την ξέρω πολύ καλά την γραμμή..μεχρι που πήγα ανατολικά γιατι δεν μπορούσα με όλα τα παλιά και 12μετρα οχήματα που έδιναν.
Για 12 μετρα οχήματα δεν κάνει,σύμφωνα με τον κόσμο που περιμένει στις στάσεις!

Με "κέντρα αποφάσεων" που τάχα δε θέλουν καλά λεωφορεία στα δυτικά και τον καθένα που πετάει μια μούφα δεν ασχολούμαι. Ας βάλουν και Δεινόσαυρους στο 32, αρκεί να ξέρουμε ότι θα έρθει λεωφορείο και δε θα μείνουμε απ'έξω.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
(13-08-2017, 11:47 AM)O530lover Έγραψε: Με "κέντρα αποφάσεων" που τάχα δε θέλουν καλά λεωφορεία στα δυτικά και τον καθένα που πετάει μια μούφα δεν ασχολούμαι. Ας βάλουν και Δεινόσαυρους στο 32, αρκεί να ξέρουμε ότι θα έρθει λεωφορείο και δε θα μείνουμε απ'έξω.
Κάποιοι άλλοι ασχολούνται ομως με τις άνισες αποφάσεις...γιατί ακόμα και δεινόσαυρο να βάλουν και να χαλάει κάθε τρεις και λίγο δεν γίνεται δουλειά
Χθες χάλασε το 490 στο 32 και βάλανε το 805...και μετά έμεινε το 233 και φέραν το 902
Το 573 στο 14 δρομολογημένο για τα τελευταία δρομολόγια...πολύ περίεργη περίπτωση δρομολόγησης
Την εμφάνιση τους κάνουν τα 12μετρα και σε γραμμές του 12,14... συγκεκριμένα το 674 και το 274 στο 14 καθώς και το 691,353 στο 12
(20-08-2017, 04:33 PM)george-oasth Έγραψε: Την εμφάνιση τους κάνουν τα 12μετρα και σε γραμμές του 12,14... συγκεκριμένα το 674 και το 274 στο 14 καθώς και το 691,353 στο 12

Μάλιστα. Φαίνεται πλέον ότι η Σταυρούπολη έχει πολύ σοβαρό πρόβλημα με τα αρθρωτά της, αν δεν μπορεί με Κυριακή Θερινού να βγάλει ούτε το 14 (19, 32, 34, 52 και σε μεγάλο βαθμό το 27 τα έχουν αποχαιρετήσει απ'την αρχή του καλοκαιριού, αν και παραδόξως το 729 δουλεύει σήμερα στο 19). Και από τη στιγμή που ο Φοίνικας κρατάει πλήρως επανδρωμένες τις γραμμές του με αρθρωτά (ακόμα και το 7, που δεν μπορεί να πει κανείς ότι έχει περισσότερη κίνηση απ'το 14), δεν τίθεται θέμα χρήσης 12μετρων για οικονομία.
Μένει να δούμε τι θα γίνει από Σεπτέμβρη, που και οι θερμοκρασίες θα επιβάλλουν κλιματισμό, και το πρόγραμμα δρομολόγησης θα επανέλθει στο χειμερινό.
Άσχετο, αλλά από τη στιγμή που η νέα "κρατική" διοίκηση άρχισε τα χουβαρνταλίκια (δωρεάν μετακίνηση ανέργων και διαγραφές προστίμων), λέτε να ακούσουμε και τίποτα για προμήθειες οχημάτων;ROFLROFL
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Στον φοίνικα όμως βάλανε το 114 στο 10 σήμερα
Προσοχή παρακαλώ με τα off-topic. Ό,τι έχει σχέση με τύπους οχημάτων πρέπει να γράφεται εδώ και όχι αλλού.

Για τους λόγους αυτούς, το topic των "απρόοπτων" μετονομάσθηκε σε "ΟΑΣΘ: Απρόοπτα συμβάντα (βλάβες, ατυχήματα κλπ)", ώστε να γίνει λίγο πιο σαφές το περιεχόμενό του.

Ευχαριστώ.


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 64 Επισκέπτης (ες)