Αξιολόγηση Θέματος:
  • 37 Ψήφοι - 2.68 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών
Νέα γραμμή-παρακλάδι του 6 προς Άνω Μποζαΐτικα και Άνω Καστελλόκαμπο!


Πόσα χρόνια άραγε έχει να δημιουργηθεί νέα γραμμή στην Πάτρα;!
Επίσης αδυνατώ να καταλάβω γιατί πρέπει να πάρει και αυτή αριθμό 6 (θα μπερδεύεται ο κόσμος..) και όχι κάποιο νέο αριθμό!
Απάντηση
(17-05-2017, 05:27 PM)gekanell Έγραψε: Νέα γραμμή-παρακλάδι του 6 προς Άνω Μποζαΐτικα και Άνω Καστελλόκαμπο!


Πόσα χρόνια άραγε έχει να δημιουργηθεί νέα γραμμή στην Πάτρα;!
Επίσης αδυνατώ να καταλάβω γιατί πρέπει να πάρει και αυτή αριθμό 6 (θα μπερδεύεται ο κόσμος..) και όχι κάποιο νέο αριθμό!

Αυτό το πράγμα με το μπάχαλο των γραμμών ποτέ δεν το κατάλαβα και ούτε και αυτοί πρόκειται να το καταλάβουν..Τα ίδια συμβαίνουν και στα λοιπά ΚΤΕΑΛ αλλού λιγότερο αλλού περισσότερο..
Η γραμμή αυτή γίνεται με ένα από τα 2 Sprinter..Πιθανόν το 116 να είναι το ΑΖΗ-5959 και το 117 ΑΖΗ-5960..Σήμερα φωτογράφησα το ΑΖΗ-5960..Να δούμε πόσο θα κρατήσει..
Απάντηση
(19-05-2017, 10:02 PM)patrinos Έγραψε: Αυτό το πράγμα με το μπάχαλο των γραμμών ποτέ δεν το κατάλαβα και ούτε και αυτοί πρόκειται να το καταλάβουν..Τα ίδια συμβαίνουν και στα λοιπά ΚΤΕΑΛ αλλού λιγότερο αλλού περισσότερο..

Σε όλον τον πλανήτη συμβαίνει... Ένα παρακλάδι γραμμής δεν παίρνει ποτέ χωριστή αρίθμηση αλλά τον αριθμό της κύριας γραμμής, συνήθως προσθέτοντας κάποιο γράμμα (πχ. 6Α).
Απάντηση
(19-05-2017, 11:19 PM)garvanitis Έγραψε: Σε όλον τον πλανήτη συμβαίνει... Ένα παρακλάδι γραμμής δεν παίρνει ποτέ χωριστή αρίθμηση αλλά τον αριθμό της κύριας γραμμής, συνήθως προσθέτοντας κάποιο γράμμα (πχ. 6Α).
Ολοι οι προορισμοι ειναι τελειως διαφορετικοι το μονο κοινο που εχουν ειναι ιδια χαραξη εως ενα σημειο και επειτα πανε αλλου..Δεν ειναι οτι εχουν καποια παραλλαγη και ξανασυναντώνται για να φτασουν στο ιδιο τερμα..Ειναι αλλη γραμμη..Δεν ειναι οπως π.χ. το Β18- Γ18 που αλλαζουν χαραξη το ενα απο Ραλλη και το αλλο απο Λαμπρακη και επειτα ξανασυναντώνται στην Δημοκρατιας(δεν θυμαμαι ακριβως την λεωφορο, εχω χρονια που εχω φυγει απο Αθηνα)..Με αυτη τη λογικη των ΚΤΕΑΛ οσα λεωφορεια κινουνται στην Πειραιως θα επρεπε να ειχαν τον ιδιο αριθμο..Δηλαδη ολα θα επρεπε να ειχαν π.χ. το 049 ανεξαρτητως αν πανε καποια προς Περαμα ή Κοκκινια ή Πειραια ή οτι αλλο περναει απο εκει..Θα γινοταν μπαχαλο..Οι ξενοι φοιτητες με το ερασμους που ερχονταν Πατρα γελαγανε με αυτα που εβλεπαν..Ειναι απλα τραγικο...
Απάντηση
(19-05-2017, 11:19 PM)garvanitis Έγραψε: Σε όλον τον πλανήτη συμβαίνει... Ένα παρακλάδι γραμμής δεν παίρνει ποτέ χωριστή αρίθμηση αλλά τον αριθμό της κύριας γραμμής, συνήθως προσθέτοντας κάποιο γράμμα (πχ. 6Α).

Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε 8 διαφορετικές διαδρομές στην Πάτρα, που όλες έχουν αριθμό 6. Και μάλιστα δεν έχουν κοινή αφετηρία όλα τα 6αρια, αλλά συνολικά τρεις διαφορετικές αφετηρίες. Ούτε κοινό τερματισμό έχουν ώστε να λέγονται Α6-Β6 πχ όπως στην Αθήνα. Αυτό είναι τελείως χαζό και μπερδεύει αρκετό κόσμο στην Πάτρα. Και μάλιστα το ίδιο ισχύει και στις γραμμές 1,5,7,8.
Απάντηση
Επίσης να σημειώσω πως ενώ η γραμμή λειτουργεί κάποιες μέρες όπως μας ενημερώνει το δημοσίευμα, δεν έχει αναρτηθεί ουδεμία ανακοίνωση στο σάιτ της εταιρίας. Δεν έχει γίνει καμία διαφήμιση ώστε να ενισχυθεί η επιβατική κίνηση της γραμμής. Είναι πολύ τραγικό πραγματικά!
Απάντηση
(20-05-2017, 02:46 PM)gekanell Έγραψε: Επίσης να σημειώσω πως ενώ η γραμμή λειτουργεί κάποιες μέρες όπως μας ενημερώνει το δημοσίευμα, δεν έχει αναρτηθεί ουδεμία ανακοίνωση στο σάιτ της εταιρίας. Δεν έχει γίνει καμία διαφήμιση ώστε να ενισχυθεί η επιβατική κίνηση της γραμμής. Είναι πολύ τραγικό πραγματικά!
Καλα αυτο με την ιστοσελιδα ειναι ακομα χειροτερο.Τι να σχολιασει κανεις..Για την καινουρια γραμμη με ειχε ενημερωσει ενας γνωστος μου πριν ξεκινησει τη λειτουργια..Χαθηκε να ηταν καθε ωρα και να ειχε μετεπιβιβαση σε αρτηριακο του Πανεπιστημιου απο οτι να μπαινει μεσα στο κεντρο; Ερωτηση..Τα δρομολογια ειναι για καθημερινες ή ισχυουν και για ΣΚ; Χτες που το φωτογραφησα ηταν καποιος απο την Διοικηση..Τι να του πρωτο ελεγα; Γιατι εκεινο και γιατι το αλλο κλπ κλπ..Δεν ασχοληθηκα..Ειναι και νεος ανθρωπος..Κριμα..
Απάντηση
(20-05-2017, 01:04 AM)patrinos Έγραψε: Ολοι οι προορισμοι ειναι τελειως διαφορετικοι το μονο κοινο που εχουν ειναι ιδια χαραξη εως ενα σημειο και επειτα πανε αλλου..Δεν ειναι οτι εχουν καποια παραλλαγη και ξανασυναντώνται για να φτασουν στο ιδιο τερμα..Ειναι αλλη γραμμη..Δεν ειναι οπως π.χ. το Β18- Γ18 που αλλαζουν χαραξη το ενα απο Ραλλη και το αλλο απο Λαμπρακη και επειτα ξανασυναντώνται στην Δημοκρατιας(δεν θυμαμαι ακριβως την λεωφορο, εχω χρονια που εχω φυγει απο Αθηνα)..Με αυτη τη λογικη των ΚΤΕΑΛ οσα λεωφορεια κινουνται στην Πειραιως θα επρεπε να ειχαν τον ιδιο αριθμο..Δηλαδη ολα θα επρεπε να ειχαν π.χ. το 049 ανεξαρτητως αν πανε καποια προς Περαμα ή Κοκκινια ή Πειραια ή οτι αλλο περναει απο εκει..Θα γινοταν μπαχαλο..Οι ξενοι φοιτητες με το ερασμους που ερχονταν Πατρα γελαγανε με αυτα που εβλεπαν..Ειναι απλα τραγικο...

Ακριβώς επειδή έχουν την ίδια χάραξη στον βασικό τους κορμό παίρνουν τον ίδιο αριθμό (ορθώς). Σε οποιαδήποτε πόλη του κόσμου αυτό ακριβώς συμβαίνει, σε κάποιες περιπτώσεις παίρνει η παραλλαγή κάποιο γράμμα (πχ 6Α), σε κάποιες άλλες περιπτώσεις όχι και φαίνεται το που πηγαίνει από την προμετωπίδα του αυτοκινήτου. Το να δίνει κανείς νέα αρίθμηση στην ίδια βασική γραμμή είναι ανόητο όπως ανόητο είναι και το μοντέλο που εφαρμόζεται στους κορμούς του ΟΑΣΑ με το γράμμα να προηγείται το αριθμού της γραμμής. Στην περίπτωση του 18 για παράδειγμα θα έπρεπε να είναι 18Β και 18Γ, ως Β18 και Γ18 φαίνεται σαν να είναι το 18ο παρακλάδι δύο διαφορετικών βασικών γραμμών.
Απάντηση
Φωτογράφησα και το άλλο sprinter το Νο116..Επίσης για μία ακόμα φορά το 53 στο οποίο έχουν προστεθεί εσωτερικά led με διαφορετικο χρώμα και στο πίσω μέρος φωτιζόμενο με γράμματα "mercedes benz". Ανέβασα κανά 2 φωτογραφίες..Αλλά όταν βγήκα να φωτογραφήσω απέξω τύφλα να έχουν led..Αυτό που θα δείτε στην φώτο της γκάλερυ απλά δεν υπάρχει..Και το φωτιζόμενο σήμα της MB δίπλα από τον οδηγό αλλάζει και αυτο χρώμα!!Αυτό κάποια άλλη στιγμή..
Απάντηση
(20-05-2017, 08:43 PM)garvanitis Έγραψε: Ακριβώς επειδή έχουν την ίδια χάραξη στον βασικό τους κορμό παίρνουν τον ίδιο αριθμό (ορθώς). Σε οποιαδήποτε πόλη του κόσμου αυτό ακριβώς συμβαίνει, σε κάποιες περιπτώσεις παίρνει η παραλλαγή κάποιο γράμμα (πχ 6Α), σε κάποιες άλλες περιπτώσεις όχι και φαίνεται το που πηγαίνει από την προμετωπίδα του αυτοκινήτου. Το να δίνει κανείς νέα αρίθμηση στην ίδια βασική γραμμή είναι ανόητο όπως ανόητο είναι και το μοντέλο που εφαρμόζεται στους κορμούς του ΟΑΣΑ με το γράμμα να προηγείται το αριθμού της γραμμής. Στην περίπτωση του 18 για παράδειγμα θα έπρεπε να είναι 18Β και 18Γ, ως Β18 και Γ18 φαίνεται σαν να είναι το 18ο παρακλάδι δύο διαφορετικών βασικών γραμμών.

Δεν είδα όμως το λεωφορείο που πάει στο Νέο Λιμάνι να έχει τον αριθμό Νο5 μιας και ακολουθεί κοινή πορεία με αυτή τη γραμμή..Με αυτή τη λογική θα έπρεπε οι γραμμές Νο2 και Νο3 να ήταν μια γραμμή, καθώς και οι γραμμές Νο7 & Νο8 να ήταν επίσης. Μέγιστο αριθμό γραμμών 5. Η αντιλήψη του Κτελαντζή είναι αυτή..Η αντίληψη του Επιβάτη είναι άλλη..Ακόμα και αν είχαν βαπτίσει όλα τα παρακλάδια της γραμμής Νο6 π.χ. 61 (Ρίον), 62 (Άγιος Βασίλειος), 63 (Νοσοκομείο-Πανεπιστήμιο), 64(Καστελλόκαμπος), 65 (Άνω Καστρίστι), 67(Βούντενη), 68(Άνω Προάστιο), στα μάτια του Επιβάτη είναι άλλος αριθμός δεν είναι 6..Αλλά που να κάθονται να αλλάξουν τώρα και αυτό..Λεπτομέρειες!!! Και αν είχε και άλλους προορισμους-παραλλαγές όπως το Νο8 που χρειάζεται πάνω από 10 παραλλαγές πόσα 8άρια θα χρειάζονταν; Θα το έκαναν τρίψηφιο; 801,802,...815;Χα χα χα χα..Πλάκα θα είχε..Βλέπει κάποιος στο Νο5 τη προμετωπίδα Μονοδένδρι-Τσουκαλέικα και Τσουκαλέικα-Μονοδένδρι..Τι μπορεί να υποθέσει ; Εγω πάντως πολύ πρόσφατα (κανά 4 χρόνια) κατάλαβα τη διαφορά..
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)