Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 3.3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μισθωσεις Λεωφορειων Απο την ΗΣΑΠ Α.Ε. Λογω Εργων - Τεκταινομενα | Επακολουθα
#1
Ειναι γεγονος πως ολο αυτο το χρονικο διαστημα που τα εργα του ΗΣΑΠ προχωρουν, στα υπολοιπα ΜΜΜ γινεται το αδιαχωρητο.

Επειδη τελευταια πολλα ακουγονται, ας καταγραψουμε ολη την καθημερινη ταλαιπωρια που συνεπαγεται ολο αυτο.

Επειτα απο ενα τηλεφωνημα του lanciahf απεκτησα μια εικονα της σημερινης τραγικης καταστασης που επικρατουσε στο Α2. Ειμαι σιγουρος οτι δεν ηταν μονο στο Α2 το προβλημα, αν εχετε καποια μαρτυρια που να συνδεεται ρεαλιστικα με τα εργα του ΗΣΑΠ αναφερετε την εδω
#2
Τι? πωπω. Ν1 στο Α1. Τραγικο! Και ειδικα τωρα που το εχουν 15λεπτο στην αιχμη θα γινεται. να μην πω. Παντως μεγαλες τσιγγουνιες στα νταλικοδρομολογια. Τα Α2 πηγαινοερχεται γεματο, το Ε22 περνα πλεον σπανια -οποτε δε βοηθα τη κατασταση στο Α2 οπως το καλοκαιρι-. Το Α1 ειναι τωρα .no comment -με ενα σκαρτο Β1 να ''βοηθαει''-. Στα 608 εχω παρατηρησει μεγαλυτερη συμμετοχη του Ελληνικου παρα απ' τη Ραλλη. Αυτα εχω να πω!
#3
Ο,τι παραξενο εχει να κανει αμεσα η εμμεσα (αποδεδειγμενα ομως) με τον ΗΣΑΠ ταιριαζει εδω.
#4
Αντιγραφω απο σχολιο που εκανα σε ομαδα στο Facebook:

"1) Επιλεχθηκε μισθωση συγκεκριμενου αριθμου λεωφορειων απο την ΕΘΕΛ, η οποια πλεον αδυνατει να παρασχει συγκοινωνιακο εργο καθως ηταν ΗΔΗ στο κοκκινο οσον αφορα το διαθεσιμο στολο της.

Γιατι αυτο? Γιατι τα συνεργεια κωλυσιεργουν (ο στολος ειναι ιδιαιτερα ταλαιπωρημενος), δεν εχουν ανταλλακτικα και γενικα επικρατει μια απιστευτη κατασταση που συνανταει κανεις μονο στον ελληνικο δημοσιο τομεα.

2) Αυτος ο αριθμος των δεσμευμενων λεωφορειων ειναι αδυνατον να αποδεσμευθει (Πληροφορια απο το κεντρο διαχειρισης της ΕΘΕΛ), ισως γιατι η ΗΣΑΠ Α.Ε. προεξοφλησε την μισθωση αυτη. Αυτο εχει ως αποτελεσμα να δεσμευεται ενας μεγαλος αριθμος αρθρωτων λεωφορειων (Οι γνωστες "φυσαρμονικες") απο γραμμες που κατα κορον απασχολουσαν τετοιου τυπου λεωφορεια.

Η κινηση μοιραστηκε, σχεδον ισομερως, αλλα οι ικανοτητες μεταφορας επιβατων καποιων γραμμων μειωθηκαν δραστικα, αφου μονα, τυπικα λεωφορεια αντικατεστηκαν τα αρθρωτα στις γραμμες κορμους, οπως το Α1, με αποτελεσμα το απολυτο χαος, αφου αυτα τα μονα αυτα λεωφορεια καλουνται να μεταφερουν τον ιδιο αριθμο επιβατων με τα αρθρωτα και μαλιστα με την ιδια συχνοτητα διελευσης.

Για να ολοκληρωσω, η ΕΘΕΛ πλεον κανει σπασμωδικες κινησεις ωστε να εξοικονομησει λεωφορεια απο τις υπολοιπες γραμμες.

Φημες λενε πως η ημερομηνια 11/12/2009 θα ειναι καταλυτικη καθως ετοιμαζεται πακετο αλλαγων στις γραμμες του κεντρου της Αθηνας, αλλαγες που ειχαν αποφασιστει προ ετων αλλα κανεις δεν τις εφαρμοζε μεχρι τωρα που σταθηκε απολυτη αναγκη. Μαζι με αυτες αναμενω συντομα αλλαγες και στο Νομισματοκοπειο."
#5
Kαι ερχομαι να πω οτι για αλλη μια φορα η ΕΘΕΛ και ο ΟΑΣΑ τα εκαναν κουλουβαχατα.

Δουλευοντας 25-25 του μηνος στο 040 διαπιστωσα το χάλι που επικρατει.
Κοσμος ανευ προηγουμενου απο το συνταγμα.Δεν χρειαζοταν να παω στο Φιξ για να γεμισω,απλα στο Φιξ δεν σταματαγα καθολου αφου πλεον ουτε ανοιγαν οι πορτες ουτε εκλειναν.
Βεβαια δεν μιλαμε για την Λεωφορο Θησεως στην Καλλιθεα.
Εκει περιπου 40 ατομα σε καθε σταση και μεσος χρονος επιβιβασης-αποβιβασης τα 4 λεπτα.Κοσμος μεχρι το παμπριζ μου,και τι να τους πεις?περαστε πισω απο την μπαρα?Μετα απο τετοια ταλαιπωρια?Να βρασω στη χυτρα και τους κανονισμους της ΕΘΕΛ και την δρομολογηση της.
Αυτο εγινε απο τις 2 το μεσημερι εως τις 7.
Σημειωτεον οτι στο Φιξ πρεπει να ηταν και 100 ατομα στην σταση,αφου ειχαν φτασει στην 1η λωριδα κυκλοφοριας.


Δευτερον χάλι.Εβαλαν στο Α1 κοντα!
Ναι σωστα διαβαζετε.Εβαλαν κοντα για να εξυπηρετησουν τον κοσμο που κουβαλανε οι νταλικες.ΤΟΣΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ!


Τριτον χάλι.εΠΡΟΧΘΕς ΕΙΜΑΙ Α2.Το Α2 λοιπον παραλιγο να το κανουν 45λεπτο,με πολλυ κοπο ο σταθμαρχης πηρε 2 νταλικες απο το Β3 και τις εβαλε στο Α2,πηρε και 1 απο το Β2 και το Β2 εγινε αορατο. Οι ελλειψεις?
3 βαρδιες απο το Ε22,3 βαρδιες απο το Β2


Και αναρωτιεμαι κυριοι της ΕΘΕΛ και ΟΑΣΑ(αν πρεπει να λεγεσται και ετσι) αν αυτο γινεται σε γραμμες κορμους τοτε γιατι σας πληρωνει ο λαος?
Αντε στο σπιτακι σας να καθισετε και αφηστε σε αλλους ΠΙΟ ΑΞΙΟΥΣ την διαχειριση των γραμμων
Γιατι οταν θα αρχισουν να σπανε και να βγαζουν προβληματα οι νταλικες απο τα υπερβαρα φορτωματα θα τα φορτωσετε σε εμας τους οδηγους.
Γιατι οταν θα τα παρει ο κοσμος στο κρανιο και θα ερθει στα γραφεια σας να δω απο που θα φυγετε.
Δεν θα αναφερθω εκτενως στο 049 γιατι και εκει τα ιδια γινανε.

Δεν θα αναφερθω εκτενως στην συντηρηση των οχηματων,διοτι ειναι ανυπαρκτη,οταν το νυχτερινο προσωπικο των συνεργειων ΚΟΙΜΑΤΑΙ του καλου καιρου,και το πρωινο προσωπικο ειναι δημοσιοι υπαλληλοι.

Ελεος η αναισθησια εχει και ορια.
Ελεος η ανευθυνοτητα εχει και ορια.
#6
Μάλιστα τα λεωφορεία του 1994 που αποσύρθηκαν και ήδη κάποια διατίθενται σε Δήμους και άλλες πόλεις, αποσύρθηκαν ΑΦΟΤΟΥ είχαν ξεκινήσει τα έργα, δηλαδή ήταν ήδη γνωστό πως για το διάστημα μέχρι αυτά να ολοκληρωθούν, οι ανάγκες σε λεωφορεία θα αυξάνονταν κάθετα. Έπρεπε να τρενάρουν την απόσυρσή τους, άλλωστε δεν ήταν σε κατάσταση τέτοια που να μην μπορούσαν πλέον να κυκλοφορήσουν και η ανάγκη για απόσυρση να έχει γίνει επιτακτική. Όσο για τον χώρο που θα στάθμευαν, αφού τα αμαξοστάσια της Ε.ΘΕ.Λ. έχουν γεμίσει, οι Η.Σ.Α.Π. έπρεπε καταρχήν να παραχωρήσουν το αμαξοστάσιο των πράσινων λεωφορείων της οδού Ρετσινά.
#7
(02-12-2009, 10:34 AM)panos81 Έγραψε: Μάλιστα τα λεωφορεία του 1994 που αποσύρθηκαν και ήδη κάποια διατίθενται σε Δήμους και άλλες πόλεις, αποσύρθηκαν ΑΦΟΤΟΥ είχαν ξεκινήσει τα έργα, δηλαδή ήταν ήδη γνωστό πως για το διάστημα μέχρι αυτά να ολοκληρωθούν, οι ανάγκες σε λεωφορεία θα αυξάνονταν κάθετα. Έπρεπε να τρενάρουν την απόσυρσή τους, άλλωστε δεν ήταν σε κατάσταση τέτοια που να μην μπορούσαν πλέον να κυκλοφορήσουν και η ανάγκη για απόσυρση να έχει γίνει επιτακτική. Όσο για τον χώρο που θα στάθμευαν, αφού τα αμαξοστάσια της Ε.ΘΕ.Λ. έχουν γεμίσει, οι Η.Σ.Α.Π. έπρεπε καταρχήν να παραχωρήσουν το αμαξοστάσιο των πράσινων λεωφορείων της οδού Ρετσινά.
Πέρα από τα λεωφορεία, υπάρχουν αρκετοί οδηγοί;
#8
με τη γραμμη 040 υπαρχει ενα θεματακι αυτες τις μερες!ενα 040 αντιστοιχει σε 3 Χ6!δεν υπαρχει αυτο το χαλι στο Φιξ!κ γιατι δεν ριχνουν κ μερικα solaris σε αυτες τις γραμμες κ τα ριχνουν σε 703,γραμμες ανω λιοσιων,κλπ?
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
#9
(03-12-2009, 04:10 PM)giorgos 0303 -1- Zaharo Έγραψε: με τη γραμμη 040 υπαρχει ενα θεματακι αυτες τις μερες!ενα 040 αντιστοιχει σε 3 Χ6!δεν υπαρχει αυτο το χαλι στο Φιξ!κ γιατι δεν ριχνουν κ μερικα solaris σε αυτες τις γραμμες κ τα ριχνουν σε 703,γραμμες ανω λιοσιων,κλπ?

Σημερα ημουν 040.Ειχα αλλαγη στο φαληρο 15.05 και μου ηρθε 15.40!
Απο κει καταλαβα τι θα επακολουθησει.Και δεν ειχα αδικο,παλι ο κακος χαμος,εφτασα Συνταγμα 40 λεπτα καθυστερημενος και φορτωσα κανονικα γιατι δεν γινοταν αλλιως λογω κοσμου.

Η συνεχεια της βαρδιας γνωστη.Καθυστερημενος πανω,καθυστερημενος κατω.

Οφειλω ομως να ομολογησω και να κρινω αντικειμενικα τον σταθμαρχη μας τον κ.Γιωργο οτι υπερεβαλε ευατον πραγματικα.
Ηταν εξω απο το σταθμαρχειο μολις ερχομασταν και μας συντονιζε για να μειωθει το χαος.
Την ωρα που δεν ηταν εξω απο το σταθμαρχειο ηταν μεσα και μας επαιρνε συνεχως τηλεφωνο να δει που ειμαστε για να μας συντονισει και να ξερει ποση ωρα χανουμε.
Τελικα την ωρα της μεγαλης αιχμης και του χαους ενας γεμιζε στο Συνταγμα,ενας εφευγε κενος για να μαζεψει απο φιξ,και ενας εφευγε κενος να μαζεψει απο θησεως,μονο ετσι ψιλοτακτοποιηθηκε το θεμα.
Τελικα ετσι γινεται μονο δουλεια.Ενας να φευγει κενος απο Συνταγμα για να βοηθαει τον αλλον που φευγει τιγκα απο Συνταγμα.Μπροστα μου στην θησεως ο μπροστινος επαιρνε κοσμο και εγω απο πισω αδειαζα μονο,και την βγαλαμε καθαρη.
#10
Μπραβο σ αυτους που κανουν την δουλεια τους.

Φυσικα για οσους δεν μπορουν να καταλαβουν τι σχεση εχει το 040 ή και το Α2 με τον ΗΣΑΠ να πω πως ο κοσμος που κανονικα θα χρησιμοποιουσε τον ΗΣΑΠ με ανταποκριση λεωφορειο και μετα παλι ΗΣΑΠ προτιμα να χρησιμοποιησει μια και καλη τα 040/Α2 (γι αυτους που θελουν να κατευθυνθουν προς Γλυφαδα/Βουλα και κανονικα θα επαιρναν ΗΣΑΠ και Α1/Ε1 υστερα) κλπ ωστε να αποφυγει τις ανταποκρισεις.

Αυτο δεν ηταν κατι που ειχαν προβλεψει στον ΟΑΣΑ οταν σχεδιαζαν τις αλλαγες για τον ΗΣΑΠ. Κακως, ισως. Ο Ελληνας εχει ενα κοινο γνωρισμα, θελει οσο το δυνατον λιγοτερες ανταποκρισεις, γι αυτο επρεπε να εχει δοθει μεγαλη βαρυτητα σε γραμμες που θα μπορουσαν χωρις ανταποκρισεις να υποκαταστησουν τη δουλεια του ΗΣΑΠ (βλεπε 040, Α2 κλπ) ταυτοχρονα με τις αναγκαστικες εκτακτες δρομολογησεις λεωφορειων.


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)