Φυσικά, για άλλη μια φορά, η αδιαφορία των υπευθύνων φάνηκε με τις χιονοπτώσεις και την Τηλεματική που ήρθε για να βοηθήσει τους επιβάτες..
Το βράδυ της Δευτέρας, οι στάσεις της Τηλεματικής, όσο και το site του ΟΑΣΑ δεν εμφάνιζαν καμία ενημέρωση σχετικά με την αρχική απόσυρση των οχημάτων των ΒΠ, καθώς και με την απόσυρση όλων των οχημάτων από τις 2300 και μετά έως τα χαράματα της Τρίτης - δεν λειτούργησε καμία νυχτερινή γραμμή πέραν των Αεροδρομίων - και άδικα οι τελευταίοι επιβάτες περίμεναν λεωφορεία...
Το πρωί της Τρίτης, κι ενώ τα φαινόμενα έχουν υποχωρήσει και από το μεσημέρι ακόμη και τα Τ-ΖΗΡ λειτουργούσαν κανονικά, οι οθόνες της Τηλεματικής έδωσαν μια σουρεάλ παράσταση!
-> Σταθμός Κηφισιάς - Αφετηρία Τ-ΚΗΦ : Μήνυμα στην οθόνη τηλεματικής , 522 και 530 ώρες άφιξης (μήνυμα ίδιο με την ΑΦΧ95) και στο καπάκι από κάτω ''Γραμμές 522,523,524,526,530,543,560 Δεν λειτουργούν'' με δύο Solaris με 526 και 530 να φορτώνουν.
-> Ζηρίνειο : Και ενώ στην Αφετηρία είναι αραγμένες 6 (!) γκαζιέρες και υπάρχουν παράπονα ότι δεν έχουν φύγει προηγούμενα δρομολόγια, η οθόνη της Τηλεματικής, προβάλει μετά τις αφίξεις, χωριστά για την κάθε γραμμή τις λεπτομέριες της. Ετσι ''Γραμμή 507 έως Πλ.Σταμάτας όχι Ροδόπολη, Γραμμή 509 Οχι Νέα Διαδρομή, Γραμμή 535 Οχι Μοναστήρι, όχι ΔΕΗ, Γραμμή 536 έως Στάση Φούρνος (παρέλειψαν να αναφέρουν ότι δεν διερχόταν από την Κυδωνιών και την Λεωφ.Αιολίδος), Γραμμή 503 έως Πλατεία Βαρυμπόμπης'' με την αιτιολογία λόγω παγετού σε κάθε μια. Φυσικά, τα δρομολόγια όλα γίνονταν κανονικά, ακόμη και ο Διόνυσος.
-> Στάση Πλατεία στο Μενίδι, ώρα 1945 : Μήνυμα σχετικά με την λειτουργία της γραμμής 537 έως Πλατεία Βαρυμπόμπης λόγω παγετού, ενώ έχει περάσει το τελευταίο δρομολόγιο της γραμμής (που ανέβαινε και κανονικά, όχι πως ενδιέφερε κανέναν αφού 2 στάσεις μετά είναι ο Κάραβος..)
Η εφαρμογή της Τηλεματικής, είναι πολύ απλή. Δεν έχει καμία πρόσβαση ο επιβάτης σε οποιοδήποτε απρόσμενο γεγονός (πορεία, κλείσιμο, κυκλοφοριακό, κενό λόγω απόντων βαρδιών), και ούτε φυσικά ενημερώνεται για τις αλλαγές δρομολογίων, όπως αναφέρθηκε.
Δεν υπάρχει καμία προσθήκη για τις ιδιαιτερότητες σε μερικά δρομολόγια γραμμών (5αρια Αθήνας, αντίστοιχα 24αρια με επέκταση, 500 Παρ-Σαβ, Χ96,735 τα βράδια, 409 μεικτό, γραμμές όπως τα 410, 509, 537, 881 με διαφορετικά δρομολόγια) εκτός του πίνακα δρομολογίων, ούτε για τις στάσεις, ούτε για την διαδρομή στους Χάρτες και ούτε φυσικά στις οθόνες τηλεματικής εντός και εκτός των οχημάτων. Εξαίρεση αποτελούν τα δρομολόγια του 314 (που πλέον είναι σχεδόν τα μισά) που ανεβαίνουν στο Πανόραμα, που υπάρχει ειδική ενότητα στην εφαρμογή γι'αυτά (στις στάσεις δεν αναγράφεται η ιδιαιτερότητα του διερχόμενου δρομολογίου - μόνο εντός του οχήματος).
Και φυσικά, ακόμη οι οθόνες της Τηλεματικής σε Αφετηρίες και Τέρματα που αναγράφουν το ''έργο'' του ΟΑΣΑ, αντί των εκτιμώμενων (έστω..) ωρών αναχώρησης, με κύριο παράδειγμα την ΑΦ051 που δεν υπάρχει καν τύμπανο δρομολογίων, εδώ και χρόνια..
Σαν τελευταίο και λιγότερο σημαντικό, ακόμη δεν έχουν διορθωθεί αναγραφές κάποιων γραμμών (''704 Καματερό - Αγ.Αναργύρων'' , ''Β11 Πλ.Βάθης - Πετρούπολη'' , "Γ18 Ομόνοια - Πέραμα'' , ενώ διορθώθηκαν η 4 που έγραφε έως ''Στ...'' , το Β12 με τα ''Λιοσα'' και πρόσφατα το Γ9 που επιτέλους έγραψαν και το ''Κ.Μύλος'' που είναι το νόημα της γραμμής.
Δεν έχω σχολιάσει φορές που έχω δει το σύστημα να κολλάει, να σβήνει η οθόνη κάνοντας επανεκκίνηση και να γράφει μετά μόνο ''Δοκιμαστική Λειτουργία'', ούτε φορές που εμφάνιζε όχημα και το εξαφάνιζε, που δεν υπήρχε καν. Δέχομαι τα τεχνικά λάθη, αλλά όχι την αδιαφορία των υπευθύνων να κάνουν κάτι σοβαρό και όχι προχειροδουλειές..
(10-01-2017, 01:21 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: Κάτι αλλο που δεν ξέρω αν μπορεί να δοθεί λύση είναι τα τρόλεϊ που πηγαίνουν ως Ακαδημία, Ιπποκράτους, Πατήσια, Αλεξανδρας, Πιπινου, Νέα Φιλαδέλφεια δηλαδή Αμαξοστασιο και αλλού να τα αναγραφονται με κάποιον τρόπο ωστε να ξέρεις πότε θα περασει καποιο οχημα
Παραδειγμα: Βλέπεις ότι το 3 περνάει σε 30 λεπτά και εξω βρεχει. Πας να σταθεις λιγο πιο μακρια που εχει υποστεγο για να μην βρεχεσαι . Μετά από 2 λεπτα περνάει καποιο τρόλεϊ που δεν το έλεγε η τηλεματικη και εγραφε ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ. Εσυ ομως θα βρισκεσαι 20 μετρα πιο περα και θα το χασεις. Δεν είναι αμαρτία να περιμένεις 28 λεπτα ακόμα ενώ θα μπορούσες να είσαι σπίτι σου;
Εδώ υπάρχει ένα τεράστιο κενό, για το οποίο έχω κάνει αναφορά στον ΟΑΣΑ με αφορμή πρόσφατο γεγονός, για δεύτερη φορά μάλιστα.
Στην ίδια εταιρεία, στα ΗΛΠΑΠ (δεν αναφέρω καν τον διαχωρισμό από την ΟΣΥ, μόνο κάποιες διοικητικές υπηρεσίες είναι άλλωστε..) έχουμε το εξής παράλογο..
-> ΑΜ Κ.Μ : Ολα τα οχήματα φορτώνουν κανονικά έως το Αμαξοστάσιο Κ.Μύλου.
-> ΑΜ ΑΤΤ : Μισά οχήματα φορτώνουν στην Λένορμαν, μισά κατεβαίνουν κενά.
-> ΑΜ ΑΓ.Α : Ολα τα οχήματα φορτώνουν φορτώνουν από/έως Ομόνοια και πηγαίνουν κενά στο κομμάτι Ομόνοια-Ρουφ. (και δεν αναφέρω καν τα οχήματα του Πειραιά, είναι περιττό νομίζω..)
Και εσύ ρωτάς γιατί δεν υπάρχει επιλογή γραμμής για τα σχολασμένα, ή έστω να βάζουν την 3 και μετά την 6?!
(10-01-2017, 01:21 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: Επίσης, θα μπορούσε να μην αναγράφει 815 ΓΟΥΔΉ - ΤΑΎΡΟΣ σε 5' και να αναγραφει 815 ΓΟΥΔΉ σε 5'. Έτσι θα λύσουμε και το πρόβλημα που οι επιβατες δεν ξέρουν προς τα πια κατεύθυνση πηγαίνει το λεωφορειο. Αλλά αυτό είναι λεπτομέρεια
Βασικά, αν έγραφε ''815 Γουδή - Ταύρος'' , θα έπρεπε να γράφει με την λογική σου ''815 Ταύρος''. Η τωρινή κατάσταση λειτουργίας είναι ότι διαβάζεις την γραμμή από εκεί που ξεκινάει προς εκεί που πάει. (πράγμα που δεν ισχύει για τις κυκλικές όμως)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''