(29-07-2016, 05:30 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σε υπογραφή σύμβασης για παραχώρηση του Neoplan midi YMI-1302 (#302) και του N1 ΥΝΝ-9958 (#150) προχωράνε ΟΣΥ και Δήμος Ελληνικού-Αργυρούπολης, για τις ανάγκες λειτουργίας της 2ης γραμμής της Δημοτικής Συγκοινωνίας του Δήμου.
Η σύμβαση προβλέπει ότι τα δύο λεωφορεία θα παραχωρηθούν για διάστημα 4 μηνών, με δυνατότητα επέκτασης για 2 ακόμα μήνες, ώστε να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της προμήθειας καινούριων λεωφορείων για τη λειτουργία της Δημοτικής Συγκοινωνίας.
Το 9958 δεν μπορεί να είναι το 150, το οποίο έχει αποσυρθεί μετά το τρακάρισμα που είχε στο Παγκράτι...
(07-08-2016, 02:06 PM)OBELIX Έγραψε: Το 9958 δεν μπορεί να είναι το 150, το οποίο έχει αποσυρθεί μετά το τρακάρισμα που είχε στο Παγκράτι...
Το #150 είχε επισκευαστεί τότε και κυκλοφορούσε κανονικά μέχρι πριν λίγο καιρό στις γραμμές 12μετρων του ΑΜ ΕΛΛ. Οι πινακίδες που είχε (και έχει) είναι ΥΝΝ 9958...
(13-09-2016, 04:29 AM)mercedes elbo Έγραψε: Το #150 είχε επισκευαστεί τότε και κυκλοφορούσε κανονικά μέχρι πριν λίγο καιρό στις γραμμές 12μετρων του ΑΜ ΕΛΛ. Οι πινακίδες που είχε (και έχει) είναι ΥΝΝ 9958...
Το ΥΝΝ-9958 είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ταυτοποιημένο ότι ήταν το ΥΕΗ-7452. Το ΥΕΚ-5150 έχει διαγραφεί όπως σωστά αναφέρει ο Obelix.
(13-09-2016, 04:29 AM)mercedes elbo Έγραψε: Το #150 είχε επισκευαστεί τότε και κυκλοφορούσε κανονικά μέχρι πριν λίγο καιρό στις γραμμές 12μετρων του ΑΜ ΕΛΛ. Οι πινακίδες που είχε (και έχει) είναι ΥΝΝ 9958...
Το 150 ουδέποτε επισκευάστηκε και απολαμβάνει τον ήλιο στα Άνω Λιόσια...
(13-09-2016, 09:01 AM)garvanitis Έγραψε: Το ΥΝΝ-9958 είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ταυτοποιημένο ότι ήταν το ΥΕΗ-7452. Το ΥΕΚ-5150 έχει διαγραφεί όπως σωστά αναφέρει ο Obelix.
(13-09-2016, 10:11 AM)OBELIX Έγραψε: Το 150 ουδέποτε επισκευάστηκε και απολαμβάνει τον ήλιο στα Άνω Λιόσια...
Σε κάθε περίπτωση πάντως το Ν1 που κυκλοφορούσε τόσο καιρό (από τα μέσα του 2012) με πινακίδες ΥΝΝ 9958 είχε αριθμό παρμπρίζ #150. Πιθανόν αυτό στην πραγματικότητα να ήταν το παλιό #52 και να είχε επαναταξινομηθεί με νέες πινακίδες.
Όντως το Ν1 με πινακίδες ΥΕΚ-5150 έχει διαγραφεί όπως φαίνεται στο παρακάτω pdf από την Διαύγεια. Όμως το ορίτζιναλ #150 ΥΕΚ-5150 έχει αριθμό πλαισίου WDB35743413074620 ενώ το #150 που θα παραλάβει ο δήμος έχει αριθμό πλαισίου WDB35743413074438. Συνεπώς το πραγματικό #150 έχει όντως διαγραφεί, ενώ ο δήμος παραλαμβάνει το ΥΝΝ-9958, το οποίο όμως δεν είναι το #150. Θυμάμαι ότι πριν λίγο καιρό είχαμε συζητήσει για κάποια περίπτωση οχήματος που μπορεί να του είχαν αλλάξει το παρμπρίζ σε όχημα που κυκλοφορεί κανονικά, με παρμπρίζ από αποσυρμένο όχημα, και αυτή μάλλον είναι η περίπτωση εδώ.
Ωστόσο ποιο όχημα ήταν το ΥΝΝ-9958 πριν πάρει νέες πινακίδες;
Ο mercedes elbo έχει δίκιο για το ΥΝΝ-9958, όντως είχε αριθμό παρμπρίζ #150, το είχα πετύχει κι εγώ τον Μάρτη του 2014 στο 140, μετά την διαγραφή του ΥΕΚ-5150.
Το 74438 είναι το ΥΕΗ-7452. Δεν βλέπω λόγο να του άλλαξαν αριθμό, πιθανότατα φέρει το τζάμι του ΥΕΚ-5150 λόγω θραύσης (συχνότατο φαινόμενο, έτσι κάποτε μας παίδεψε η ταυτοποίηση ενός παρατημένου Ikarus). Ταυτοποίηση αυτοκινήτου γίνεται μόνο με τον αριθμό πλαισίου, όλα τα άλλα χαρακτηριστικά μπορούν να αλλάξουν.
(13-09-2016, 08:37 PM)garvanitis Έγραψε: Το 74438 είναι το ΥΕΗ-7452. Δεν βλέπω λόγο να του άλλαξαν αριθμό, πιθανότατα φέρει το τζάμι του ΥΕΚ-5150 λόγω θραύσης (συχνότατο φαινόμενο, έτσι κάποτε μας παίδεψε η ταυτοποίηση ενός παρατημένου Ikarus). Ταυτοποίηση αυτοκινήτου γίνεται μόνο με τον αριθμό πλαισίου, όλα τα άλλα χαρακτηριστικά μπορούν να αλλάξουν.
Α ναι, έχεις δίκιο, το είχες γράψει παραπάνω. Χάθηκα από τους αριθμούς...
(13-09-2016, 08:37 PM)garvanitis Έγραψε: Το 74438 είναι το ΥΕΗ-7452. Δεν βλέπω λόγο να του άλλαξαν αριθμό, πιθανότατα φέρει το τζάμι του ΥΕΚ-5150 λόγω θραύσης (συχνότατο φαινόμενο, έτσι κάποτε μας παίδεψε η ταυτοποίηση ενός παρατημένου Ikarus). Ταυτοποίηση αυτοκινήτου γίνεται μόνο με τον αριθμό πλαισίου, όλα τα άλλα χαρακτηριστικά μπορούν να αλλάξουν.
Έχει αλλάξει μπροστά-πίσω παρμπρίζ, πρώτο δεξί τζάμι και το τζάμι του οδηγού; Γιατί ο αριθμός 150 υπήρχε στα τέσσερα παραπάνω σημεία που έχουν τα οχήματα του Ελληνικού. Αν και το πιο πιθανό όπως καταλαβαίνω είναι να το ξαναβάλαν στην κυκλοφορία το #52 σαν αντικατάσταση του #150 και βάλαν και τους αριθμούς 150 για να μην μείνουν οι οδηγοί τους χωρίς μόνιμο όχημα (το #150 ανήκε στο Γ' Κύκλωμα).