Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
(28-04-2016, 07:23 PM)christos126 Έγραψε: Όχι, αυτό είναι μη σου τύχει ! Θα περάσουν ωστόσο τα καρτελάκια στο σύστημα τηλεματικής, υπάρχει πρόβλεψη ? Γιατί αυτό είναι πολύ σημαντικό για να λειτουργεί το όλο σύστημα με σωστό τρόπο.
Ναι υπάρχει! Στην οθονούλα των οδηγων έχει επιλογη που θα φάνεται η βάρδια του οχήματος. Αυτά βέβαια θα γίνουν όταν λειτουργήσει πλήρως το κεντρο ελεγχου. Το σημαντικό είναι να περαστεί η τηλεματική στα οχήματα που ειναι ενεργά και αρχίζουν να δίνουν στις περασμένες γραμμες μονο αμαξια με τηλεματική. Γενικα καλο σεπτεμβρη δηλαδη!
Απάντηση
(28-04-2016, 07:29 PM)georgio Έγραψε: Ναι υπάρχει! Στην οθονούλα των οδηγων έχει επιλογη που θα φάνεται η βάρδια του οχήματος. Αυτά βέβαια θα γίνουν όταν λειτουργήσει πλήρως το κεντρο ελεγχου. Το σημαντικό είναι να περαστεί η τηλεματική στα οχήματα που ειναι ενεργά και αρχίζουν να δίνουν στις περασμένες γραμμες μονο αμαξια με τηλεματική. Γενικα καλο σεπτεμβρη δηλαδη!

Τα μπλόκ, τουλάχιστον στο site, είναι περασμένα. Απλά μάλλον δεν τα έχουν ενεργοποιήσει ώστε να φαίνονται στον χρόνο άφιξης πριν ξεκινήσει το όχημα από ΑΦ/ΤΕ.


Επίσης, εγκαταστάθηκε τηλεματική στο Ν1 #211 και σήμερα κυκλοφορούσε GN στο 040 με αριθμό οχήματος "20400" που κανονικά αντιστοιχεί στην (αποσυρμένη) #400! Πιθανολογώ πως αρχικά είχαν εγκαταστήσει εξοπλισμό στην #400 και μετά τον μετέφεραν σε άλλο όχημα χωρίς να αλλάξουν τον αριθμό.
Απάντηση
(29-04-2016, 01:36 AM)mercedes elbo Έγραψε: σήμερα κυκλοφορούσε GN στο 040 με αριθμό οχήματος "20400" που κανονικά αντιστοιχεί στην (αποσυρμένη) #400!

Που γίνεται αντιληπτός ο αριθμός οχήματος;
Απάντηση
(29-04-2016, 02:24 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Που γίνεται αντιληπτός ο αριθμός οχήματος;

Στη σελίδα της τηλεματικής κάνεις έλεγχο αντικειμένου. Πιο συγκεκριμένα για τον Firefox που χρησιμοποιώ τα βήματα είναι τα εξής: Επιλογή γραμμής και δρομολογίου και άνοιγμα του χάρτη -> Δεξί κλίκ -> Έλεγχος αντικειμένου -> Μετάβαση στην καρτέλα Network στο "παράθυρο" που ανοίγει. Εκεί σταδιακά "φορτώνονται" αρκετά αρχεία. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το /api/?act=getBusLocation&p1=τετραψήφιο νούμερο του κωδικού του εκάστοτε δρομολογίου. Στη συνέχεια, αφού πατάς αυτό το αρχείο ανοίγει ένα μικρότερο παράθυρο και πας στην καρτέλα Response. Εκεί, δείχνει τα οχήματα που κυκλοφορούν εκείνη την στιγμή και υπάρχει το VEH_NO το οποίο μας δείχνει τον πενταψήφιο αριθμό του οχήματος. Το πρώτο ψηφίο είναι ο αριθμός του Α/Σ (1-> Βοτανικός, 2-> Ελληνικό, 3-> Πειραιάς, 4-> Ράλλη, 5-> Άγιος Δημήτριος, 6-> Ανθούσα, 7-> Λιόσια) και τα επόμενα 4 ο αριθμός παρμπρίζ του οχήματος. Για παράδειγμα, η νταλίκα Solaris #845 της Ράλλη είναι 40845. Εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα αποτελούν τα Citelis της Ανθούσας που έχουν αριθμό 7900Χ που κανονικά ανήκει στα Λιόσια.
Απάντηση
Ο ΟΑΣΑ αποδεικνύει για άλλη μια φορά, την ανικανοτητα του σε όλους τους τομείς, με την εφαρμογή της Τηλεματικής!

Κι ενώ δειλα-δειλα έκλεισαν τα πρώτα σταθμαρχεία (ΑΦΒ9, 622-815 Ακαδημίας κτλ) και μπήκαν οι σταθμάρχες στο Κέντρο Ελέγχου Τηλεματικής, η εφαρμογή της δείχνει παντελή έλλειψη ενδιαφέροντος από όλες τις πλευρές..

Από την ενημέρωση του επιβάτη:
- Η εφαρμογή της Τηλεματικής ακόμη αγνοείται..
- Οι στάσεις που διαθέτουν οθόνες τηλεματικής (αλήθεια, έγιναν 1000?!) δεν αναγράφουν διελεύσεις για όλες τις γραμμές, παρά για συνολικά 25 με το ζόρι και αυτές με όχι όλα τα οχήματα να αναγνωριζονται (πράγμα για το οποίο δεν έχει σημασία αν έχει ενεργοποιημενη την τηλεματική ο οδηγός, επειδή το έχω διαβάσει..)
- Αναγράφονται διελεύσεις είτε κενών οχημάτων (Καισαριανή σε 3' και περνάει "Εκτός Υπηρεσίας", είτε Τοπικών (σχολασμένα τρόλεϊ να γράφει 5 για Λαμπρινή, ενώ πάει ΑΜ Κ.Μ., η να Έρχεται "Ζάππειο" να γράφει 11 σε 1') είτε σχολασμένων (άπειρα παραδείγματα με αποκορύφωμα καθημερινά από τις 0145 έως τουλάχιστον τις 0220 άφιξη σε όλες τις οθόνες για την γραμμή 6 από ΑΜ Κ.Μ. προς Αθήνα) και φυσικά δεν αναγράφουν ώρα διέλευσης αν δεν ξεκινήσει από ΑΦ/ΤΕ!
- Στις στάσεις με οθόνες τηλεματικής επίσης, έχουν εντοπιστεί λάθη (στην "Πλ.Αμερικης" ενώ η οθόνη είναι στης ΕΘΕΛ την στάση, αναγράφει διελεύσεις μόνο των τρόλεϊ, στον "ΟΤΕ Πεδιου Αρεως" που λειτουργεί από σήμερα μόνο για την 14 και όχι της ΕΘΕΛ που είναι κιόλας, σε όλες τις Αφετηρίες που δεν αναγράφει ούτε καν εκτιμώμενη αναχώρηση)
- Στις οθόνες τηλεματικής εντός των οχημάτων (όσες από αυτές λειτουργούν) δεν έχουν διορθωθεί ακόμη πολλές γραμμές, είτε γκρουπ, είτε αποντες (Α/Β10, 18-19, ακόμη και το Ε90)
- Το κύριο μήνυμα αυτής της οθόνης που είναι η αναγραφή της επόμενης στάσης καταλαμβάνει πολύ μικρό χώρο σε σχέση με άλλα λιγότερο σημαντικά για τον επιβάτη (δεν συζητάω καν για το ποια γραμμή είναι και την κατεύθυνση που και μπροστά της ακριβώς να είσαι, χρειάζεσαι μεγεθυντικό φακό), η μετάβαση στην επόμενη στάση καθυστερεί αρκετά..
- Σε πάρα πολλές γραμμές δεν εμφανίζεται η αλληλουχια των στάσεων, η σε άλλες κι αν εμφανίζεται δεν είναι περασμένες στην ηχητική αναγγελια (σήμερα στην Λαμπρινή, "Επόμενη Στάση - Next Stop..." κενό, ενώ η σειρά των στάσεων μεταβαλλόταν κανονικά)
- Το σύστημα κολλάει πάρα πολλές φορές με αποτέλεσμα να εμφανίζει στην οθόνη αμετάβλητα μια επόμενη στάση που ήταν η δεύτερη από το Τέρμα, χάνεται το σήμα ξαφνικά, η σαν σήμερα που ήρθε κενό Γ9 και φόρτωσε από ΣΚΑ και κάτω, μέχρι και την Χαλκ/λη δεν βρήκε την επόμενη στάση..

Από την πλευρά του οδηγού τώρα:

- Ο εξοπλισμός που μπορεί να δέσει και να λύσει τα χέρια του, παραμένει αχρησιμοποιητος..
- Οι οθόνες ενεργοποίησης της οθόνης τηλεματικής σε πολλά οχήματα ειτε παρουσιάζουν βλάβες από τους πολλούς κραδασμους, είτε δεν ανάβουν, είτε κολλάνε στο Μενού Περιήγησης..
- Η Τηλεματική δεν έχει αντικαταστησει επ'ουδενι το τηλέφωνο, ούτε τους σταθμάρχες (πλην των γραμμών που ελέγχονται τηλεφωνικως από την Τηλεματική, όπως γίνεται χρόνια)

Και υποτίθεται πως μέσα Απριλίου θα ήταν έτοιμη.. Δυστυχώς, εντοπίζονται πολλές ομοιότητες με την αρχική εφαρμογή της Τηλεματικής με τις παλιές γκαζιερες και καμιά διάθεση για έργο και πρόοδο, όπως υπήρχε με την προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΑ.. Να δούμε λοιπόν πόσο ακόμη θα περιμένουμε για το θαύμα!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(29-04-2016, 08:58 PM)MrVanHool Έγραψε: Ο ΟΑΣΑ αποδεικνύει για άλλη μια φορά, την ανικανοτητα του σε όλους τους τομείς, με την εφαρμογή της Τηλεματικής!

Κι ενώ δειλα-δειλα έκλεισαν τα πρώτα σταθμαρχεία (ΑΦΒ9, 622-815 Ακαδημίας κτλ) και μπήκαν οι σταθμάρχες στο Κέντρο Ελέγχου Τηλεματικής, η εφαρμογή της δείχνει παντελή έλλειψη ενδιαφέροντος από όλες τις πλευρές..

Από την ενημέρωση του επιβάτη:
- Η εφαρμογή της Τηλεματικής ακόμη αγνοείται..
- Οι στάσεις που διαθέτουν οθόνες τηλεματικής (αλήθεια, έγιναν 1000?!) δεν αναγράφουν διελεύσεις για όλες τις γραμμές, παρά για συνολικά 25 με το ζόρι και αυτές με όχι όλα τα οχήματα να αναγνωριζονται (πράγμα για το οποίο δεν έχει σημασία αν έχει ενεργοποιημενη την τηλεματική ο οδηγός, επειδή το έχω διαβάσει..)
- Αναγράφονται διελεύσεις είτε κενών οχημάτων (Καισαριανή σε 3' και περνάει "Εκτός Υπηρεσίας", είτε Τοπικών (σχολασμένα τρόλεϊ να γράφει 5 για Λαμπρινή, ενώ πάει ΑΜ Κ.Μ., η να Έρχεται "Ζάππειο" να γράφει 11 σε 1') είτε σχολασμένων (άπειρα παραδείγματα με αποκορύφωμα καθημερινά από τις 0145 έως τουλάχιστον τις 0220 άφιξη σε όλες τις οθόνες για την γραμμή 6 από ΑΜ Κ.Μ. προς Αθήνα) και φυσικά δεν αναγράφουν ώρα διέλευσης αν δεν ξεκινήσει από ΑΦ/ΤΕ!
- Στις στάσεις με οθόνες τηλεματικής επίσης, έχουν εντοπιστεί λάθη (στην "Πλ.Αμερικης" ενώ η οθόνη είναι στης ΕΘΕΛ την στάση, αναγράφει διελεύσεις μόνο των τρόλεϊ, στον "ΟΤΕ Πεδιου Αρεως" που λειτουργεί από σήμερα μόνο για την 14 και όχι της ΕΘΕΛ που είναι κιόλας, σε όλες τις Αφετηρίες που δεν αναγράφει ούτε καν εκτιμώμενη αναχώρηση)
- Στις οθόνες τηλεματικής εντός των οχημάτων (όσες από αυτές λειτουργούν) δεν έχουν διορθωθεί ακόμη πολλές γραμμές, είτε γκρουπ, είτε αποντες (Α/Β10, 18-19, ακόμη και το Ε90)
- Το κύριο μήνυμα αυτής της οθόνης που είναι η αναγραφή της επόμενης στάσης καταλαμβάνει πολύ μικρό χώρο σε σχέση με άλλα λιγότερο σημαντικά για τον επιβάτη (δεν συζητάω καν για το ποια γραμμή είναι και την κατεύθυνση που και μπροστά της ακριβώς να είσαι, χρειάζεσαι μεγεθυντικό φακό), η μετάβαση στην επόμενη στάση καθυστερεί αρκετά..
- Σε πάρα πολλές γραμμές δεν εμφανίζεται η αλληλουχια των στάσεων, η σε άλλες κι αν εμφανίζεται δεν είναι περασμένες στην ηχητική αναγγελια (σήμερα στην Λαμπρινή, "Επόμενη Στάση - Next Stop..." κενό, ενώ η σειρά των στάσεων μεταβαλλόταν κανονικά)
- Το σύστημα κολλάει πάρα πολλές φορές με αποτέλεσμα να εμφανίζει στην οθόνη αμετάβλητα μια επόμενη στάση που ήταν η δεύτερη από το Τέρμα, χάνεται το σήμα ξαφνικά, η σαν σήμερα που ήρθε κενό Γ9 και φόρτωσε από ΣΚΑ και κάτω, μέχρι και την Χαλκ/λη δεν βρήκε την επόμενη στάση..

Η αλήθεια είναι ότι το έργο δεν έχει παραδοθεί ακόμα και ουσιαστικά βρίσκεται σε μια φάση δοκιμαστικής λειτουργίας. Ευελπιστώ ότι όταν παραδοθεί πλήρως θα εκλείψουν τα περισσότερα προβλήματα. Άλλωστε και την κατασκευή και την συντήρηση για τα πρώτα δέκα χρόνια την έχει ιδιώτης και αν δεν κάνει την δουλειά του απλά δεν θα πληρωθεί.

Τώρα, στα του επιβάτη:
- Σύμφωνα με αυτό το άρθρο η εφαρμογή και λογικά και η πλήρης λειτουργία θα έρθει τον Μάϊο, ασχέτως αν στο Δελτίο Τύπου έλεγε για Απρίλιο...
- Εντάξει μην υπερβάλλουμε. Δεν είναι μόνο 25 οι γραμμές που προβάλλονται σε οθόνες. Επίσης, αρκετές οθόνες δεν λειτουργούν καθώς, αν δεν κάνω λάθος, δεν έχουν ηλεκτροδοτηθεί από την ΔΕΔΔΗΕ.
- Στις περιπτώσεις των κενών-σχολασμένων πρέπει ο οδηγός να βάζει το "ΧΩΡΙΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ" για να μην το δείχνει κανονικά. Για τα τρόλεϊ που κατευθύνονται προς τα Α/Σ πρέπει να περαστούν οι αντίστοιχες διαδρομές, όπως και για κάτι 115 προς Ακαδημία, Α1/Α2 από/προς Βάρη, Α7 από/πρός 2α Κρυονερίου κτλ. Επίσης, για να λέμε και τα θετικά έχω δει ότι έχουν περαστεί εναλλακτικές διαδρομές για περιπτώσεις λαϊκών, όπως στο Α3!
- Τη δεδομένη στιγμή με οχήματα να κυκλοφορούν χωρίς τηλεματική ή αυτή να μην λειτουργεί ορθώς δεν αναγράφονται οι αναχωρήσεις. Άμα λείπει κάποιο όχημα ή καθυστερήσει θα δημιουργόταν απίσετυτη παραπληροφόρηση.
- Για τις οθόνες επιβατών η γραμμή και η κατεύθυνση ίσως δεν χρειαζόταν καν να αναφέρονται. Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που θα μπει σε όχημα που δεν γνωρίζει που πηγαίνει.
Απάντηση
(30-04-2016, 12:40 AM)mercedes elbo Έγραψε: Η αλήθεια είναι ότι το έργο δεν έχει παραδοθεί ακόμα και ουσιαστικά βρίσκεται σε μια φάση δοκιμαστικής λειτουργίας. Ευελπιστώ ότι όταν παραδοθεί πλήρως θα εκλείψουν τα περισσότερα προβλήματα. Άλλωστε και την κατασκευή και την συντήρηση για τα πρώτα δέκα χρόνια την έχει ιδιώτης και αν δεν κάνει την δουλειά του απλά δεν θα πληρωθεί.

Τώρα, στα του επιβάτη:
- Σύμφωνα με αυτό το άρθρο η εφαρμογή και λογικά και η πλήρης λειτουργία θα έρθει τον Μάϊο, ασχέτως αν στο Δελτίο Τύπου έλεγε για Απρίλιο...
- Εντάξει μην υπερβάλλουμε. Δεν είναι μόνο 25 οι γραμμές που προβάλλονται σε οθόνες. Επίσης, αρκετές οθόνες δεν λειτουργούν καθώς, αν δεν κάνω λάθος, δεν έχουν ηλεκτροδοτηθεί από την ΔΕΔΔΗΕ.
- Στις περιπτώσεις των κενών-σχολασμένων πρέπει ο οδηγός να βάζει το "ΧΩΡΙΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ" για να μην το δείχνει κανονικά. Για τα τρόλεϊ που κατευθύνονται προς τα Α/Σ πρέπει να περαστούν οι αντίστοιχες διαδρομές, όπως και για κάτι 115 προς Ακαδημία, Α1/Α2 από/προς Βάρη, Α7 από/πρός 2α Κρυονερίου κτλ. Επίσης, για να λέμε και τα θετικά έχω δει ότι έχουν περαστεί εναλλακτικές διαδρομές για περιπτώσεις λαϊκών, όπως στο Α3!
- Τη δεδομένη στιγμή με οχήματα να κυκλοφορούν χωρίς τηλεματική ή αυτή να μην λειτουργεί ορθώς δεν αναγράφονται οι αναχωρήσεις. Άμα λείπει κάποιο όχημα ή καθυστερήσει θα δημιουργόταν απίσετυτη παραπληροφόρηση.
- Για τις οθόνες επιβατών η γραμμή και η κατεύθυνση ίσως δεν χρειαζόταν καν να αναφέρονται. Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που θα μπει σε όχημα που δεν γνωρίζει που πηγαίνει.
Θα έπρεπε να είχε παραδοθεί. Η περίοδος χάριτος έχει τελειώσει και η δοκιμαστική της λειτουργία ισχύει εδώ και πάνω από 1,5 χρόνο. Επιπλέον, ανακοινώθηκε η επίσημη έναρξη της στις 21 Μαρτίου με ολοκληρωτική εφαρμογή μέσα στον Απρίλη. Εδώ θα διαβάσουμε για Μάιο και αλήθεια τι θα πρωτοκανουν σε έναν μήνα?! Το ΟΤΑΝ πάει πολύ μακριά λοιπόν για απλά πράγματα..

- Εντάξει, το νούμερο ήταν τυχαίο, πες 60 αν θες! Από τις 300 γραμμές του δικτύου, δεν το λες και πληροφόρηση.. Όσο για τις οθόνες που λειτουργούν, είναι παντού ευθύνη μόνο του ΔΕΔΔΗΕ? Γιατί σήμερα η ΑΦ447 πχ ερχόταν Καλό Πασχα, ενώ την είχαμε για σβηστη. Ομοίως, η "Κεφαλληνίας" ακόμη δεν λειτουργεί εν αντιθέσει με όλη την Πατησιων..
- Το "Πρέπει να περαστούν..." δεν μου λέει κάτι. Επιβεβαιώνει τα λεγόμενα μου βασικά! Το θέμα είναι ποτέ?! (εντελώς τυχαίο παράδειγμα προ ολίγων ωρών, 2300 στην Πλατεία Κολιάτσου άφιξη 11 και ήρθε το 8046 με "ΟΤΕ" και ένας επιβάτης πήγε να ρωτήσει αν είναι το 11, έχοντας πληροφορηθει για την άφιξη του από την Τηλεματική)
Τα θετικά τα είπαμε στην αρχή. Ομοίως, δεν έχω δει την καθημερινή εκτροπή του 500 ρυθμισμενη και με την απεργία του Μετρό που γινόταν χαμός περίμενα πιο συγκεκριμένο μήνυμα από το "Τροποποίηση Δρομολογίου" στο Α13.
- Να μην ξεκινάγε τότε, πολύ απλό!! Αλλά αυτό που λες συμβαίνει ήδη στις στάσεις, με αφίξεις έως και 72' στο 703! Άρα τι το ξεχωριστό έχουν οι αναχωρήσεις των ΑΦ/ΤΕ, από την υπόλοιπη υπάρχουσα παραπληροφόρηση?!
Η λύση είναι, όπως και στον ΟΑΣΘ (πχ ΑΣ ΙΚΕΑ) στον πίνακα αναχωρήσεων - οθόνη τηλεματικής, αναγράφονται οι προγραμματισμενες αναχωρήσεις με το μήνυμα "Τα δρομολόγια ενδέχεται να τροποποιηθουν", όπως και διαπίστωσα πως έγινε κιόλας..
- Are you sure?! Εγώ πάλι είμαι σίγουρος πως το 1/3 δεν έχει ιδέα σε ποιο λεωφορείο είναι.. Αλλά θεωρώ πως είναι πιο σημαντικές πληροφορίες αυτές από έναν χάρτη που δεν εξυπηρετεί σε τίποτα, ειδικά με το ζουμ.

Τα καλά σχόλια τα είπαμε, χάρηκαμε και περιμένουμε ακόμη το θαύμα, όπως το 2001.. Μετά από τέτοια αδιαφορία, αλίμονο αν τους έλεγα και μπράβο! Είναι πράγματα γελοία, κάποιοι ακόμη και από εμάς θα μπορούσαμε να φτιάξουμε τις στάσεις όλων των γραμμών σε ένα 8ώρο και όλοι αυτοί στον ΟΑΣΑ δεν έχουν ενδιαφερθεί (αν ξέρουν) να το κάνουν πάνω από έναν μήνα τώρα. Το τελευταίο που μπορώ να διαβάσω είναι υπεράσπιση του ΟΑΣΑ λοιπόν...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(30-04-2016, 02:53 AM)MrVanHool Έγραψε: Θα έπρεπε να είχε παραδοθεί. Η περίοδος χάριτος έχει τελειώσει και η δοκιμαστική της λειτουργία ισχύει εδώ και πάνω από 1,5 χρόνο. Επιπλέον, ανακοινώθηκε η επίσημη έναρξη της στις 21 Μαρτίου με ολοκληρωτική εφαρμογή μέσα στον Απρίλη. Εδώ θα διαβάσουμε για Μάιο και αλήθεια τι θα πρωτοκανουν σε έναν μήνα?! Το ΟΤΑΝ πάει πολύ μακριά λοιπόν για απλά πράγματα..

- Εντάξει, το νούμερο ήταν τυχαίο, πες 60 αν θες! Από τις 300 γραμμές του δικτύου, δεν το λες και πληροφόρηση.. Όσο για τις οθόνες που λειτουργούν, είναι παντού ευθύνη μόνο του ΔΕΔΔΗΕ? Γιατί σήμερα η ΑΦ447 πχ ερχόταν Καλό Πασχα, ενώ την είχαμε για σβηστη. Ομοίως, η "Κεφαλληνίας" ακόμη δεν λειτουργεί εν αντιθέσει με όλη την Πατησιων..
- Το "Πρέπει να περαστούν..." δεν μου λέει κάτι. Επιβεβαιώνει τα λεγόμενα μου βασικά! Το θέμα είναι ποτέ?! (εντελώς τυχαίο παράδειγμα προ ολίγων ωρών, 2300 στην Πλατεία Κολιάτσου άφιξη 11 και ήρθε το 8046 με "ΟΤΕ" και ένας επιβάτης πήγε να ρωτήσει αν είναι το 11, έχοντας πληροφορηθει για την άφιξη του από την Τηλεματική)
Τα θετικά τα είπαμε στην αρχή. Ομοίως, δεν έχω δει την καθημερινή εκτροπή του 500 ρυθμισμενη και με την απεργία του Μετρό που γινόταν χαμός περίμενα πιο συγκεκριμένο μήνυμα από το "Τροποποίηση Δρομολογίου" στο Α13.
- Να μην ξεκινάγε τότε, πολύ απλό!! Αλλά αυτό που λες συμβαίνει ήδη στις στάσεις, με αφίξεις έως και 72' στο 703! Άρα τι το ξεχωριστό έχουν οι αναχωρήσεις των ΑΦ/ΤΕ, από την υπόλοιπη υπάρχουσα παραπληροφόρηση?!
Η λύση είναι, όπως και στον ΟΑΣΘ (πχ ΑΣ ΙΚΕΑ) στον πίνακα αναχωρήσεων - οθόνη τηλεματικής, αναγράφονται οι προγραμματισμενες αναχωρήσεις με το μήνυμα "Τα δρομολόγια ενδέχεται να τροποποιηθουν", όπως και διαπίστωσα πως έγινε κιόλας..
- Are you sure?! Εγώ πάλι είμαι σίγουρος πως το 1/3 δεν έχει ιδέα σε ποιο λεωφορείο είναι.. Αλλά θεωρώ πως είναι πιο σημαντικές πληροφορίες αυτές από έναν χάρτη που δεν εξυπηρετεί σε τίποτα, ειδικά με το ζουμ.

Τα καλά σχόλια τα είπαμε, χάρηκαμε και περιμένουμε ακόμη το θαύμα, όπως το 2001.. Μετά από τέτοια αδιαφορία, αλίμονο αν τους έλεγα και μπράβο! Είναι πράγματα γελοία, κάποιοι ακόμη και από εμάς θα μπορούσαμε να φτιάξουμε τις στάσεις όλων των γραμμών σε ένα 8ώρο και όλοι αυτοί στον ΟΑΣΑ δεν έχουν ενδιαφερθεί (αν ξέρουν) να το κάνουν πάνω από έναν μήνα τώρα. Το τελευταίο που μπορώ να διαβάσω είναι υπεράσπιση του ΟΑΣΑ λοιπόν...
Συνφωνώ με Vanhool ότι η τηλεματική ως τώρα είναι απαδεκτη..ή ξεκινάμε κάτι σωστα ή δεν το ξεκινάμε καθόλου. Αν θέλει ο ΟΑΣΑ να "ξαναμαζεψει" τον χαμενο κόσμο που εδω και χρόνια έχει αφήσει για τα καλά το λεωφορείο η καλή τηλεματική είναι το πρωτο βήμα.
Στις ΑΦ και ΤΕ αφου ειμαστε περιορισμένοι μεχρι τώρα με τις 1000 στάσεις δεν νομιζω ότι χρειάζεται να υπάρχει αφού το λεωφορειο συνήθως βρίσκετε εκει στις μεγάλες γραμμες ή αντε αργήσει 5' πριν/μετα την αναγραφόμενη αναχώρηση.
Τωρα για το Μαιο και μενα λιγο δυσκολο μου φαινεται να προλλάβουν να βάλλουν τηλεματική σε τόσα αμάξια, να περάσουν τοσες γραμμες, να στελεχώσουν το Κέντρο Ελέγχου και ότι άλλο χρειάζεται
Απάντηση
(30-04-2016, 02:53 AM)MrVanHool Έγραψε: Θα έπρεπε να είχε παραδοθεί. Η περίοδος χάριτος έχει τελειώσει και η δοκιμαστική της λειτουργία ισχύει εδώ και πάνω από 1,5 χρόνο. Επιπλέον, ανακοινώθηκε η επίσημη έναρξη της στις 21 Μαρτίου με ολοκληρωτική εφαρμογή μέσα στον Απρίλη. Εδώ θα διαβάσουμε για Μάιο και αλήθεια τι θα πρωτοκανουν σε έναν μήνα?! Το ΟΤΑΝ πάει πολύ μακριά λοιπόν για απλά πράγματα..

- Εντάξει, το νούμερο ήταν τυχαίο, πες 60 αν θες! Από τις 300 γραμμές του δικτύου, δεν το λες και πληροφόρηση.. Όσο για τις οθόνες που λειτουργούν, είναι παντού ευθύνη μόνο του ΔΕΔΔΗΕ? Γιατί σήμερα η ΑΦ447 πχ ερχόταν Καλό Πασχα, ενώ την είχαμε για σβηστη. Ομοίως, η "Κεφαλληνίας" ακόμη δεν λειτουργεί εν αντιθέσει με όλη την Πατησιων..
- Το "Πρέπει να περαστούν..." δεν μου λέει κάτι. Επιβεβαιώνει τα λεγόμενα μου βασικά! Το θέμα είναι ποτέ?! (εντελώς τυχαίο παράδειγμα προ ολίγων ωρών, 2300 στην Πλατεία Κολιάτσου άφιξη 11 και ήρθε το 8046 με "ΟΤΕ" και ένας επιβάτης πήγε να ρωτήσει αν είναι το 11, έχοντας πληροφορηθει για την άφιξη του από την Τηλεματική)
Τα θετικά τα είπαμε στην αρχή. Ομοίως, δεν έχω δει την καθημερινή εκτροπή του 500 ρυθμισμενη και με την απεργία του Μετρό που γινόταν χαμός περίμενα πιο συγκεκριμένο μήνυμα από το "Τροποποίηση Δρομολογίου" στο Α13.
- Να μην ξεκινάγε τότε, πολύ απλό!! Αλλά αυτό που λες συμβαίνει ήδη στις στάσεις, με αφίξεις έως και 72' στο 703! Άρα τι το ξεχωριστό έχουν οι αναχωρήσεις των ΑΦ/ΤΕ, από την υπόλοιπη υπάρχουσα παραπληροφόρηση?!
Η λύση είναι, όπως και στον ΟΑΣΘ (πχ ΑΣ ΙΚΕΑ) στον πίνακα αναχωρήσεων - οθόνη τηλεματικής, αναγράφονται οι προγραμματισμενες αναχωρήσεις με το μήνυμα "Τα δρομολόγια ενδέχεται να τροποποιηθουν", όπως και διαπίστωσα πως έγινε κιόλας..
- Are you sure?! Εγώ πάλι είμαι σίγουρος πως το 1/3 δεν έχει ιδέα σε ποιο λεωφορείο είναι.. Αλλά θεωρώ πως είναι πιο σημαντικές πληροφορίες αυτές από έναν χάρτη που δεν εξυπηρετεί σε τίποτα, ειδικά με το ζουμ.

Τα καλά σχόλια τα είπαμε, χάρηκαμε και περιμένουμε ακόμη το θαύμα, όπως το 2001.. Μετά από τέτοια αδιαφορία, αλίμονο αν τους έλεγα και μπράβο! Είναι πράγματα γελοία, κάποιοι ακόμη και από εμάς θα μπορούσαμε να φτιάξουμε τις στάσεις όλων των γραμμών σε ένα 8ώρο και όλοι αυτοί στον ΟΑΣΑ δεν έχουν ενδιαφερθεί (αν ξέρουν) να το κάνουν πάνω από έναν μήνα τώρα. Το τελευταίο που μπορώ να διαβάσω είναι υπεράσπιση του ΟΑΣΑ λοιπόν...

- Στις περιπτώσεις των σχολασμένων τρόλεϊ θεωρώ ότι καλύτερο, προς το παρόν, είναι το "ΧΩΡΙΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ" ώστε να μην φαίνεται στις οθόνες. Η ενεδεδειγμένη λύση βέβαια είναι να περαστούν οι διαδρομές κανονικά που ευελπιστώ να γίνει σύντομα.
- Δεν διαφώνω ότι συμβαίνει αλλά τουλάχιστον υπό κανονική δρομολόγηση αυτό έρχεται στην ώρα που αναγράφει. :Ρ Όσο για τις αναχωρήσεις κανονικά εφόσον πλεόν αρχίζουν και στελεγχώνονται τα κέντρα ελέγχου θα έπρεπε να αναγράφονται και να τροποποιούνται πριν εμφανιστούν στην οθόνη ή στο site σε περιπτώσεις που υπάρχουν τροποποιήσεις στο πρόγραμμα, άλλα αυτό είναι θέμα της Ο.ΣΥ. και όχι του ΟΑΣΑ ή του αναδόχου. Όσο για το ότι ξεκίνησε στις 21 Μαρτίου ήταν θέμα επίδειξης του Υπουργού και της νέας διοίκησης του ΟΑΣΑ ότι χάριν των δικών τους ενεργειών το έργο παραδόθηκε νωρίτερα, άσχετα αν είναι ημιτελές...
- Το θεωρώ απιλθανο κάποιος να μην ξέρει που έχει μπει. :Ρ Ακόμα και αυτοί που δεν κοιτάνε προμετωπίδες συνήθως ρωτάνε ποιο είναι. :Ρ

Σαφώς και δεν είναι για μπράβο. Ήδη το έργο είναι 5 μήνες εκτός του χρονοδιαγράμματος. Όμως, μην ξεχνάμε το καλοκαίρι, με τα capital controls, υπήρξε μια μακρά περίοδος στασιμότητας του έργου η οποία θεωρώ ότι είναι ο βασικός παράγοντας της καθυστέρησης. Ως προς την υλοποίηση (στάσεων, οθονών κλπ.) υπέυθυνος είναι αποκλειστικά ο ανάδοχος και όχι ο ΟΑΣΑ. Εξαίρεση είναι η περίπτωση να δωθούν λάθος δεδομένα στον ανάδοχο όπως με την στάση της 25ης Μαρτίου στην Ηλιούπολη.
Απάντηση
http://www.oasa.gr/news.php?id=funk1150

''Ήδη λειτουργούν και οι 1.000 «έξυπνες» στάσεις (300 διπλής όψεως και 700 μονής όψεως). Στο σύστημα της τηλεματικής έχουν ενταχθεί μέχρι σήμερα οι περισσότερες λεωφορειακές γραμμές, οι οποίες απεικονίζονται στις «έξυπνες» στάσεις, ενώ είναι ζήτημα ημερών η ένταξη και όλων των υπολοίπων.'' Rolleyes
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 35 9.961 16-10-2024, 12:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 21 Επισκέπτης (ες)