Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
Για τους πίνακες τηλεματικής που αναφέρθηκαν οι περισσότεροι λειτουργούν. Απλά όταν δεν κατεύθυνεται στη στάση κάποιο όχημα που λειτουργεί η τηλεματική δεν εμφανίζουν τίποτα και φαίνονται σαν εκτός λειτουργίας.

(31-03-2016, 09:03 PM)nikos1991 Έγραψε: Επίσης δεν έχει το 155, το 164, το Β2 και Β/Γ18.

Και όμως τα έχει! Απλά πρέπει να τα βρείς μέσω των στάσεων. Επίσης, το 164 έχει αριθμό γραμμής "null" Tongue και στην κατεύθυνση προς Αγ. Δημήτριο η διαδρομή που εμφανίζει είναι αυτή που ακολουθεί όταν έχει λαϊκη στην Κων. Αθανάτου, δηλαδή μέσω Αγίου Νεκταρίου - Γ. Γεννηματά.


(31-03-2016, 08:51 PM)Vasilis21 Έγραψε: Στην στάση Κατεχάκη στο ρεύμα προς Αγ. Παρασκευή ένδειξη για το 140 σε 59'!!

Δεν "έβλεπε" το σύστημα κάποιο όχημα πριν από αυτό είτε γιατί τα οχήματα που προπορευόταν δεν είχαν τηλεματική είτε γιατί δεν λειτουργούσε σωστά. Επιπλέον, από ότι έχω παρατηρήσει στο 140 συνήθως δείχνει 5-6 οχήματα από τα 12 του προγράμματος, τα οποία είναι σχεδόν πάντα βγαίνουν κομπλέ.

Παρομοίως και σε άλλες γραμμές λ.χ. 040 εμφανίζονται 10-11 οχήματα από τα 14, 608 εμφανίζονται περίπου 20 από τα 25 κτλ.

(31-03-2016, 05:18 PM)georgio Έγραψε: Επίσης η GN #505 χωρις τηλεματικη

Πραγματικά απορώ πότε σκοπεύουν να τελειώσουν με την εγκατάσταση στα οχήματα. Αρχές Μαρτίου σύμφωνα με Δελτίο Τύπου των ΣΑ είχε εγκατασταθεί σε περίπου 1800 οχήματα και τώρα πλέον 1η Απριλίου (Καλό μήνα!) δεν έχουν καταφέρει να εγκαταστήσουν σε άλλα 56 οχήματα (2000-144 που δεν θα πάρουν τελικά τηλεματική=1856) τον εξοπλισμό;

Ευελπιστώ η συγκεκριμένη GN να πάρει τηλεματική προσεχώς καθώς έχει περάσει ανακατασκευή μόλις πριν από 1 χρόνο...

Επίσης, να λέμε και κάποια θετικά, στο 224 έχουν περαστεί εναλλακτικές διαδρομές μέσω Αλεξάνδρας, Πανεπιστημίου και Πατησίων (στην κατεύθυνση προς Ευελπίδων).
Απάντηση
Έγιναν λοιπόν αυτά που έπρεπε να αποφευχθούν.

Ο Υπουργός, για να τηρήσει μια "προθεσμία" που τέθηκε, βγήκε στις 21/03/2016 και "εγκαινίασε" ένα έργο που είναι ημιτελές.

Και δεν καταλαβαίνει ότι είναι χειρότερο να δίνεις λάθος δεδομένα στον επιβάτη, από το να μην του δίνεις καθόλου δεδομένα (όπως δεν του έδινες τόσα χρόνια).

Δεν είναι δυνατόν σε ώρα αιχμής να αναγράφει στην ηλεκτρονική πινακίδα της στάσης μιας συχνής γραμμής, "διέλευση σε 45 λεπτά" . Τί να πιστέψεις;;; Ότι πράγματι το λεωφορείο θα έρθει σε 45' , ή ότι στο ενδιάμεσο θα περάσουν δυο - τρία ακόμη;;

Επίσης, δεν βλέπω, έστω και σε δοκιμαστικό στάδιο να γίνονται παρεμβάσεις στα λεωφορεία από το (όποιο) κέντρο ελέγχου. Πχ : προχθές γύρω στις 17:00, έχουμε το κλασικό φαινόμενο στο 608 : Αναχώρηση από Γαλάτσι 16:48, περνάει από Ακαδημία περίπου 17:25. Το επόμενο με αναχώρηση 16:56, διέρχεται από Ακαδημία 17:33 και ΑΜΕΣΩΣ από πίσω του ήρθε και η αναχώρηση των 17:04. Μπήκα στο τελευταίο όχημα, το οποίο πριν τη Βασ. Σοφίας προσπέρασε το προηγούμενο και στην 6η Ζωγράφου είχε φτάσει πίσω από το πρώτο (αφου πήγαινει με 20 επιβάτες ενώ τα άλλα είχαν 120).
Συνεπώς, η διέλευση στην 6η Ζωγράφου είχε ως εξής : το δρομολόγιο 16:48 πέρασε 17:50, το δρομολόγιο των 17:04 πέρασε 17:51 και το δρομολόγιο των 16:56 πέρασε 17:53. Στη συνέχεια βέβαια, το όχημα των 17:11 καθυστερούσε επειδή μαζεύτηκε κόσμος στις στάσεις (αφού τα άλλα τρία έκαναν τρενάκι) και έτσι διήλθε 18:15 από την 6η Ζωγράφου, με κενό 22 λεπτά !!

Δεν θα έπρεπε εδώ η τηλεματική να επέμβει και να σταματήσει το όχημα των 17:04 στην Ακαδημία για 6-7', ώστε να ισορροπήσει τις διελεύσεις;;; Διότι τα προηγούμενα σωστά πήγαιναν και ήταν εντός χρόνου, ενώ τη δουλειά τη χάλασε το 17:04 που εκινείτο λάθος (πολύ γρήγορα).

Υπ' όψιν ότι αναφέρομαι σε γραμμή που λειτουργεί γενικά η τηλεματική. Δεν σας συζητάω καν τί γίνεται σε άλλες γραμμές (πχ 220/1) που δεν έχουν καταφέρει καν να περάσουν τις σωστές διαδρομές.
Απάντηση
Το citelis 9001 και το rensult 7147 στο 306 χωρίς τηλεματική. Επίσης έχει γίνει "έξυπνη" και η στάση Καντζα 1 του προαστιακου χωρίς να είναι σε λειτουργία όμως.
Απάντηση
(01-04-2016, 09:48 AM)Citaro Έγραψε: Έγιναν λοιπόν αυτά που έπρεπε να αποφευχθούν.

Ο Υπουργός, για να τηρήσει μια "προθεσμία" που τέθηκε, βγήκε στις 21/03/2016 και "εγκαινίασε" ένα έργο που είναι ημιτελές.

Και δεν καταλαβαίνει ότι είναι χειρότερο να δίνεις λάθος δεδομένα στον επιβάτη, από το να μην του δίνεις καθόλου δεδομένα (όπως δεν του έδινες τόσα χρόνια).

Δεν είναι δυνατόν σε ώρα αιχμής να αναγράφει στην ηλεκτρονική πινακίδα της στάσης μιας συχνής γραμμής, "διέλευση σε 45 λεπτά" . Τί να πιστέψεις;;; Ότι πράγματι το λεωφορείο θα έρθει σε 45' , ή ότι στο ενδιάμεσο θα περάσουν δυο - τρία ακόμη;;

Επίσης, δεν βλέπω, έστω και σε δοκιμαστικό στάδιο να γίνονται παρεμβάσεις στα λεωφορεία από το (όποιο) κέντρο ελέγχου. Πχ : προχθές γύρω στις 17:00, έχουμε το κλασικό φαινόμενο στο 608 : Αναχώρηση από Γαλάτσι 16:48, περνάει από Ακαδημία περίπου 17:25. Το επόμενο με αναχώρηση 16:56, διέρχεται από Ακαδημία 17:33 και ΑΜΕΣΩΣ από πίσω του ήρθε και η αναχώρηση των 17:04. Μπήκα στο τελευταίο όχημα, το οποίο πριν τη Βασ. Σοφίας προσπέρασε το προηγούμενο και στην 6η Ζωγράφου είχε φτάσει πίσω από το πρώτο (αφου πήγαινει με 20 επιβάτες ενώ τα άλλα είχαν 120).
Συνεπώς, η διέλευση στην 6η Ζωγράφου είχε ως εξής : το δρομολόγιο 16:48 πέρασε 17:50, το δρομολόγιο των 17:04 πέρασε 17:51 και το δρομολόγιο των 16:56 πέρασε 17:53. Στη συνέχεια βέβαια, το όχημα των 17:11 καθυστερούσε επειδή μαζεύτηκε κόσμος στις στάσεις (αφού τα άλλα τρία έκαναν τρενάκι) και έτσι διήλθε 18:15 από την 6η Ζωγράφου, με κενό 22 λεπτά !!

Δεν θα έπρεπε εδώ η τηλεματική να επέμβει και να σταματήσει το όχημα των 17:04 στην Ακαδημία για 6-7', ώστε να ισορροπήσει τις διελεύσεις;;; Διότι τα προηγούμενα σωστά πήγαιναν και ήταν εντός χρόνου, ενώ τη δουλειά τη χάλασε το 17:04 που εκινείτο λάθος (πολύ γρήγορα).

Υπ' όψιν ότι αναφέρομαι σε γραμμή που λειτουργεί γενικά η τηλεματική. Δεν σας συζητάω καν τί γίνεται σε άλλες γραμμές (πχ 220/1) που δεν έχουν καταφέρει καν να περάσουν τις σωστές διαδρομές.
Λειτουργει το κεντρο ελεγχου; Υποτιθεται δεν θα το στελέχωναν οι σταθμαρχες; οι οποιοι ειναι ακομα στις θεσεις τους..
Απάντηση
(01-04-2016, 01:55 PM)georgio Έγραψε: Λειτουργει το κεντρο ελεγχου; Υποτιθεται δεν θα το στελέχωναν οι σταθμαρχες; οι οποιοι ειναι ακομα στις θεσεις τους..

Eαν δεν λειτουργεί ούτε αυτό, μιλάμε για παρωδία! Όλα αυτά τα δεδομένα τί τα κάνουμε;;; Δεν θα τα επεξεργαστεί κανείς;; Έχουμε καταγραφή οχημάτων real time και ο σταθμάρχης μέσα στο κουβούκλιο ψάχνει τα οχήματα με το κινητό;;; ΕΛΕΟΣ!
Απάντηση
(01-04-2016, 01:58 PM)Citaro Έγραψε: Eαν δεν λειτουργεί ούτε αυτό, μιλάμε για παρωδία! Όλα αυτά τα δεδομένα τί τα κάνουμε;;; Δεν θα τα επεξεργαστεί κανείς;; Έχουμε καταγραφή οχημάτων real time και ο σταθμάρχης μέσα στο κουβούκλιο ψάχνει τα οχήματα με το κινητό;;; ΕΛΕΟΣ!
Δεν λειτουργεί η Τηλεματική σε κάτι διαφορετικό από πριν. Ο έλεγχος των γραμμών γίνεται ακόμα από τους σταθμάρχες τους..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Με αφίξεις και του 235 σήμερα οι οθόνες τηλεματικής στην Βασ.Σοφίας (ας γράψω και εγώ μια φορά! Tongue )
και την Τετάρτη το 5αρι της Λαμπρινής με το Ν2 728 με ενεργές τις οθόνες τηλεματικής..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Η υπόθεση της τηλεματικής εξελίσσεται έως τώρα σε φιάσκο, με το ερώτημα να είναι το τι ήταν αυτό που οδήγησε την -μόλις 3 μηνών- διοίκηση του ΟΑΣΑ και το Υπουργείο ΥΠΟΜΕΔΙ να "πανηγυρίζουν" για ένα έργο που βρίσκεται σε λίγο καλύτερη φάση από αυτή της "Δοκιμαστικής λειτουργίας" των προηγούμενων μηνών.

Και μάλιστα ο υπουργός, που το μόνο που έχει να "καμαρώσει" επί θητείας του είναι η τζαμπατζίδικη πολιτική, στην προσπάθειά του να προβάλει έργο, τόνιζε ξανά και ξανά στην ανακοίνωση το πόσο η νέα διοίκηση του ΟΑΣΑ και οι "προγραμματισμοί" της Κυβέρνησης και του Υπουργείου, πέτυχαν την "τελική λύση ολοκλήρωσης του σχετικού διαγωνισμού, επιτάχυνσης και παράδοσής του έργου, χωρίς καθυστερήσεις, στη χρήση του επιβατικού κοινού" (τα κάνει όλα και συμφέρει).

Και αφού, λοιπόν, ο υπουργός "έθεσε σε εφαρμογή νέους κανόνες αποτελεσματικότητας, πιστής τήρησης των χρονοδιαγραμμάτων και βελτίωσης του συμβατικού πλαισίου του έργου, με γνώμονα τη νομιμότητα, τη διαφάνεια, την προστασία του δημόσιου συμφέροντος και με σεβασμό στην καθημερινότητα του πολίτη", φτάσαμε να δείχνουν πλέον τα ημερολόγια 3 Απρίλη και να μην έχουμε ούτε καν ένα καλοδομημένο site για ορθή πληροφόρηση, μέχρι να επιλυθούν τα όποια ζητήματα για τη λειτουργία των ηλεκτρονικών πινακίδων.

Πάντως, επί του πρακτέου, στις μετακινήσεις μου αυτές τις ημέρες έχω παρατηρήσει τα εξής:
Παρατήρηση 1η: Αρκετές οθόνες στα εσωτερικά οχημάτων παραμένουν εκτός λειτουργίας και δεν ξέρω αν για αυτό ευθύνονται οι οδηγοί ή είναι προβληματικές.
Παρατήρηση 2η: Υπάρχουν και ευχάριστες εκπλήξεις, όπως αυτή στο N1 #300 που ήταν στο 106/126 το απόγευμα της Παρασκευής και στο οποίο λειτουργούσε η αναγγελία στάσης.
Παρατήρηση 3η: Οι περισσότερες "έξυπνες" στάσεις και κυρίως αυτές που είναι στα προάστια ή σε σημεία που δε διέρχεται γραμμή για την οποίο να προβάλλεται ένδειξη χρόνου άφιξης, είναι κλειστές. Ωστόσο, και στο Κέντρο της Αθήνας υπάρχουν οθόνες εκτός λειτουργίας.
Παρατήρηση 4η: Άλλη μία ευχάριστη έκπληξη, το γεγονός ότι απόγευμα της Παρασκευής, μόλις έκλεισε το Κέντρο, λόγω πορείας, στις οθόνες των στάσεων της Συγγρού και στο N1 #300 που ήμουν επιβάτης, εμφανίστηκε σχετικό μήνυμα. Βέβαια ενδιαφέρον θα έχει το κατά πόσο θα μπορεί το κέντρο διαχείρισης αυτό να το περιορίζει μερικές φορές και ειδικά για πιο τοπικά συμβάντα.
Παρατήρηση 5η: Υπάρχει θέμα με το στίγμα. Έχει γίνει λόγος για το 220/221 και το έχω εντοπίσει και στο 230 και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο για τον οποίο τα οχήματα που κυκλοφορούν δεν έχουν δυνατότητα να προβάλλουν στους επιβάτες που βρίσκονται στο εσωτερικό τους το σωστό στίγμα της πορείας του λεωφορείου, καθώς και τις στάσεις, την ώρα που υπάρχει ορθή ένδειξη χρόνου άφιξης στις στάσεις.
Παρατήρηση 6η: Πρόβλημα υπάρχει και στο site. Εντόπισα, χθες το βράδυ, στη δοκιμαστική σελίδα online πληροφόρησης ότι τις μικροτροποποιήσεις στις γραμμές 040 (περιπορεία μέχρι Πλ. Καραϊσκάκη) και 500 (δε διέρχεται από Αθηνάς και Ερμού τις Παρασκευές και τα Σάββατα), δεν τις αντιλαμβάνεται σωστά και μόλις το λεωφορείο αρχίσει να αποκλίνει της συνήθους πορείας του, το στίγμα χάθηκε.
Παρατήρηση 7η: Δεν ξέρω αν έχει τοποθετηθεί υποδομή στο σύνολο των επιλεγμένων "έξυπνων" στάσεων, πάντως και στο Κέντρο της Αθήνας υπάρχουν πολυπληθή σημεία χωρίς εξυπηρέτηση, όπως η στάση "Ακαδημία Αθηνών" στην Πανεπιστημίου (εξυπηρετεί πλήθος γραμμών), η στάση "Ακαδημίας" στην οδό Ακαδημίας που εξυπηρετεί τις γραμμές Ζωγράφου, Γουδή και το 732, καθώς και η στάση "Βιβλιοθήκη".
Απάντηση
Σήμερα στο 304 πρέπει να λειτουργεί η τηλεματική σε όλα τα λεωφορεία. Μπήκα στην νταλίκα 419 που έκανε και ανακοινώσεις στασεων κανονικά βέβαια σε κάποιες στάσεις πεφτανε πιο νωρίς σε κάποιες ακριβώς και σε κάποιες αργά αφού είχε περάσει την στάση. Επίσης κοιτούσα συνέχεια το site και το στίγμα ήταν ακριβώς εκεί που βρισκόταν το λεωφορείο.

Τα κακά νέα είναι ότι έχουν περάσει λάθος στο σύστημα την διαδρομή του 304 και δείχνει ότι πάει μέσα από τα Σπάτα με αποτέλεσμα όταν εστριψε στην Χρήστου Μπεκα να κολλήσει το σύστημα και να αρχίσει να λέει επόμενη στάση Χριστός επόμενη στάση διασταύρωση συνέχεια. Επίσης στο site εξαφανίστηκε το λεωφορείο και πήγε στην διαδρομή Άρτεμις - Νομισματοκοπειο. Φαντάζομαι το ίδιο θα γίνεται και στο 305 που το δείχνει στην επιστροφή να γυρνάει από Σπάτων και όχι Μαραθωνος.

Επίσης εντόπισα μέσω του site και μια μαιμουδια που κάνανε οι οδηγοί. Ενώ ερχόταν το δρομολόγιο των 10.30 από Βραυρωνα κανονικά ξαφνικά σταμάτησε στην στάση Αγία Κυριακή για αρκετή ώρα. Πάνω από 5 λεπτο. Και μετά ξεκίνησε κανονικά να έρχεται ώσπου όταν έφτασε στην Αγίου Δημητρίου είδα ότι είχε βγει εκτός υπηρεσίας. Φαντάζεστε ξενερωμα. Μετά από λίγο ήρθε το 305 φισκα. Άρα ξεφορτωσε τον κόσμο βγήκε εκτός υπηρεσίας στην Αγία Κυριακή και τους πήρε το 305 και έτσι το 304 είχε δρομολόγιο 10.00 και μετά 11.00 από Βραυρωνα που ήταν η #419.
Απάντηση
Απο σημερα, αναγραφη διελευσεων στις οθονες τηλεματικης και για τις γραμμες 100 και 035 (Ανω Κυψελη-Πετραλωνα)!

(04-04-2016, 11:23 AM)meganium Έγραψε: Επίσης εντόπισα μέσω του site και μια μαιμουδια που κάνανε οι οδηγοί. Ενώ ερχόταν το δρομολόγιο των 10.30 από Βραυρωνα κανονικά ξαφνικά σταμάτησε στην στάση Αγία Κυριακή για αρκετή ώρα. Πάνω από 5 λεπτο. Και μετά ξεκίνησε κανονικά να έρχεται ώσπου όταν έφτασε στην Αγίου Δημητρίου είδα ότι είχε βγει εκτός υπηρεσίας. Φαντάζεστε ξενερωμα. Μετά από λίγο ήρθε το 305 φισκα. Άρα ξεφορτωσε τον κόσμο βγήκε εκτός υπηρεσίας στην Αγία Κυριακή και τους πήρε το 305 και έτσι το 304 είχε δρομολόγιο 10.00 και μετά 11.00 από Βραυρωνα που ήταν η #419.
Το να χαλασε το οχημα αποκλειεται?! Λες να τους κατεβασε για να γυρισει (παλι) Νομισμ αδειο?!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 35 9.961 16-10-2024, 12:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 30 Επισκέπτης (ες)