Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
Το #8020 στη γραμμή 5 με ηχητική αναγγελία επόμενης στάσης! (Η αγγλική αναγγελία ήταν όλα τα λεφτά...)
Απάντηση
Οθόνες τηλεματικής τοποθετήθηκαν σε όλη την Μαρινου Αντυπα στην Ηλιουπολη, στην πλατεια του Ικα και σε πολλά σημεία στη Λεωφ. Βουλιαγμένης. Χαρ/κο παραδειγμα στη σταση Μαρκεα προς Ηλιουπολη ο πινακας τηλεματικης ειναι απο την αναποδη μερια απο αυτη που επρεπε να είναι...απορώ αυτοι που το έβαλαν ηταν τόσο δυσκολο να αντιληφθουν τη σωστή μεριά; Αντε να ξαναφτιαχτεί τωρα... Και ξαναλέω οι πινακες μιας όψης ειναι δυσχριστοι..πόσα παραπανω αραγε κοστίζει να είναι διπλής;;;!!!
Απάντηση
Τα τελευταία 24ωρα τα συνεργεία της τηλεματικής βολτάρουν στην Ηλιούπολη. Ήδη ο georgio ανέφερε από την Παρασκευή το βράδυ ότι είχαν τοποθετηθεί οθόνες σε διάφορα σημεία και από χθες, μετά το μεσημέρι (μέχρι τις 14:30 που πέρασα εγώ, ακόμα υπήρχε μόνο ο στύλος), τοποθετήθηκε και η οθόνη στη στάση "Παναγίτσα" (επί της λ. Ειρήνης) της γραμμής 237, στην κατεύθυνση προς Στ. Δάφνης.

Ιδού λοιπόν η οθόνη τηλεματικής που μπήκε στη συγκεκριμένη στάση:
[Εικόνα: thumb_12077437_1312601645422934_896830041_n.jpg](ζητάω συγγνώμη για την κακή ποιότητα, αλλά τραβήχτηκε ελέω βροχής)

Μόνο που υπάρχει ένα μικρούλι (ή και λίγο μεγαλύτερο) θεματάκι. Η οθόνη προορίζονταν για τη στάση με ονομασία "Πλ. 25ης Μαρτίου" και κωδικό 210072. Και για όσους βιαστούν να τα ρίξουν στο μεγάλο αριθμό πλατειών -και δη κυκλικών- που έχει η Ηλιούπολη και στο ότι μπορεί απλά να έκαναν ένα μικρό λαθάκι, ας κάνουν λίγο κράτει, γιατί η υπόθεση έχει γέλιο.

Η στάση για την οποία προορίζονταν ο στύλος είναι αυτή που υπήρχε έως τον Ιούνιο 2011 επί της Πλατείας 25ης Μαρτίου (https://www.google.com/maps/@37.9303637,...312!8i6656) και η οποία εξυπηρετούσε τις γραμμές Α4 (κατεύθυνση προς Αθήνα) και 201 (κατεύθυνση προς Στ. Δάφνης). Τότε (δηλ. τον Ιούνιο '11), γύρω στους 6 μήνες μετά τη συγχώνευση της γραμμής Α4 με τη 208, αποφασίστηκε η κατάργηση της στάσης αυτής λόγω "προβλημάτων ασφαλείας" κατά την προσέγγισή της από τα αρθρωτά που δρομολογούνταν. Όπερ κι εγένετο.

Μόνο που ο ανάδοχος του έργου είχε άλλη άποψη και αποφάσισε μάλλον να την αναζητήσει, σε λάθος σημείο!

Και κάπου εδώ αρχίζει και γεννάται ένα πολύ σημαντικό ερώτημα. Η κατανομή των "έξυπνων στάσεων" αντιπροσωπεύει μετακινήσεις του 2010-2011 (ίσως και νωρίτερα) ή έγινε με βάση πιο πρόσφατα στοιχεία (έρευνα μετακίνησεων Οκτωβρίου-Νοεμβρίου 2013 σε δείγμα 83 γραμμών, μετρήσεις επιβατικής κίνησης από τα οχήματα που διαθέτουν σύστημα);

Και μάλλον κάποιες επιλογές, όπως η εγκατάσταση τηλεματικής στο τέρμα του 218 στον Σταθμό Δάφνης, χωρίς άλλη διερχόμενη γραμμή και η αφετηρία των 206 και 237, ακριβώς από πίσω, είναι χωρίς οθόνη, ή η τοποθέτηση οθονών στην Πλατεία Παλαιών Πατρών Γερμανού, στο παλιό τέρμα του 218, στάση η οποία έχει πλέον σχεδόν μηδαμινή επιβατική κίνηση, την ώρα που δε μπήκε οθόνη στο "Νησάκι", έχουν δώσει ήδη την απάντηση για το που επέλεξε ο ΟΑΣΑ να "φυτέψει" τη διαθέσιμη υποδομή.
Απάντηση
(14-03-2016, 12:11 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Και μάλλον κάποιες επιλογές, όπως η εγκατάσταση τηλεματικής στο τέρμα του 218 στον Σταθμό Δάφνης, χωρίς άλλη διερχόμενη γραμμή και η αφετηρία των 206 και 237, ακριβώς από πίσω, είναι χωρίς οθόνη, ή η τοποθέτηση οθονών στην Πλατεία Παλαιών Πατρών Γερμανού, στο παλιό τέρμα του 218, στάση η οποία έχει πλέον σχεδόν μηδαμινή επιβατική κίνηση, την ώρα που δε μπήκε οθόνη στο "Νησάκι", έχουν δώσει ήδη την απάντηση για το που επέλεξε ο ΟΑΣΑ να "φυτέψει" τη διαθέσιμη υποδομή.

Χαχαχαχαχα!! Δηλαδή πάλι καλά να λέμε που δεν έβαλαν τηλεματική και πάνω στην Πάρνηθα, να λέει πότε θα περάσει το 714!! Tongue
Απάντηση
(14-03-2016, 12:11 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Και μάλλον κάποιες επιλογές, όπως η εγκατάσταση τηλεματικής στο τέρμα του 218 στον Σταθμό Δάφνης, χωρίς άλλη διερχόμενη γραμμή και η αφετηρία των 206 και 237, ακριβώς από πίσω, είναι χωρίς οθόνη, ή η τοποθέτηση οθονών στην Πλατεία Παλαιών Πατρών Γερμανού, στο παλιό τέρμα του 218, στάση η οποία έχει πλέον σχεδόν μηδαμινή επιβατική κίνηση, την ώρα που δε μπήκε οθόνη στο "Νησάκι", έχουν δώσει ήδη την απάντηση για το που επέλεξε ο ΟΑΣΑ να "φυτέψει" τη διαθέσιμη υποδομή.

Για το συγκεκριμένο θέμα, θέλω να ελπίζω ότι θα βρεθεί κάποιος τρόπος ώστε η οθόνη να δείχνει και τις αναχωρήσεις των 206-237. Δεν είναι κάτι δύσκολο τεχνικά και πιστεύω να το σκεφτούν και να το εφαρμόσουν. Αν προσέξεις και στην Ακαδημία δεν έχουν βάλει οθόνη σε όλες τις στάσεις, παρά μόνο στην πρώτη, αφήνοντας έξω τις επόμενες 2 στάσεις (που αθροιστικά είναι πολυπληθέστερες). Αντίστοιχα και στον Αγ. Αντώνιο έχει οθόνη η στάση των λεωφορείων που συνεχίζουν την Παναγή Τσαλδάρη αφήνοντας απ' έξω 730, 821, 822 και 823. Νομίζω πως θα "συνενώσουν" τις στάσεις στην ίδια οθόνη.

Από σήμερα είναι "υποχρεωμένοι" οι οδηγοί να δοκιμάζουν την τηλεματική στα οχήματα που κυκλοφορούν και να αναφέρουν προβλήματα που διαπιστώνουν.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(15-03-2016, 03:52 PM)nikos1991 Έγραψε: Για το συγκεκριμένο θέμα, θέλω να ελπίζω ότι θα βρεθεί κάποιος τρόπος ώστε η οθόνη να δείχνει και τις αναχωρήσεις των 206-237. Δεν είναι κάτι δύσκολο τεχνικά και πιστεύω να το σκεφτούν και να το εφαρμόσουν. Αν προσέξεις και στην Ακαδημία δεν έχουν βάλει οθόνη σε όλες τις στάσεις, παρά μόνο στην πρώτη, αφήνοντας έξω τις επόμενες 2 στάσεις (που αθροιστικά είναι πολυπληθέστερες). Αντίστοιχα και στον Αγ. Αντώνιο έχει οθόνη η στάση των λεωφορείων που συνεχίζουν την Παναγή Τσαλδάρη αφήνοντας απ' έξω 730, 821, 822 και 823. Νομίζω πως θα "συνενώσουν" τις στάσεις στην ίδια οθόνη.

Και γω αυτη την εντύπωση είχα αλλα περίμενα η οθονη να ειναι διπλης οψης γιατί τώρα ειναι χρήσιμη μόνο για όσους περιμενουν το 218 εκτος αν όσοι περιμένουν 206/237 κανουν βόλτες μεχρι την ΑΦ του 218 για να δουν τις ώρες διέλευσης!! Tongue
Απάντηση
(15-03-2016, 03:52 PM)nikos1991 Έγραψε: Για το συγκεκριμένο θέμα, θέλω να ελπίζω ότι θα βρεθεί κάποιος τρόπος ώστε η οθόνη να δείχνει και τις αναχωρήσεις των 206-237. Δεν είναι κάτι δύσκολο τεχνικά και πιστεύω να το σκεφτούν και να το εφαρμόσουν. Αν προσέξεις και στην Ακαδημία δεν έχουν βάλει οθόνη σε όλες τις στάσεις, παρά μόνο στην πρώτη, αφήνοντας έξω τις επόμενες 2 στάσεις (που αθροιστικά είναι πολυπληθέστερες). Αντίστοιχα και στον Αγ. Αντώνιο έχει οθόνη η στάση των λεωφορείων που συνεχίζουν την Παναγή Τσαλδάρη αφήνοντας απ' έξω 730, 821, 822 και 823. Νομίζω πως θα "συνενώσουν" τις στάσεις στην ίδια οθόνη.
Θα δεχόμουν το ενδεχόμενο της "συνένωσης" στάσεων με αυτόν τον τρόπο, αν δεν υπήρχε το καραγκιοζιλίκι στα "Ιλίσια", στην κάθοδο της Βασ. Σοφίας, που πήγαν και έστησαν 2 οθόνες για τις 2 διαφορετικές στάσεις (μία των λεωφορείων και μία των τρόλεϊ) που τοποθέτησαν, όπως και στην άνοδο της Βασ. Σοφίας, που δεν κοίταξαν να συνενώσουν τις 3 διαφορετικές στάσεις σε "Σύνταγμα"/"Κήπο" (μία για γραμμές Κηφισίας, μία για γραμμές Βύρωνα/Καισαριανής και μία για γραμμές Ιλισίων/Γουδή/Ζωγράφου), αλλά πήγαν και εγκατέστησαν χωριστές οθόνες (εκτός της στάσης του τρόλεϊ που πλέον εξυπηρετεί και Ε14/Χ14).

Πάντως ειδικά σε σταθμούς μετεπιβίβασης και κεντρικά σημεία όπου μπορεί να χρειάζεται η ύπαρξη χωριστών στύλων στάσεων, θα έπρεπε να υπήρχε εξαρχής πρόβλεψη για διαφορετικό τύπο οθονών, σαν αυτή που υπάρχει στις αφετηρίες των εξπρές στο Επίπεδο Αφίξεων του "Ελ. Βενιζέλος", με τη διαφορά ότι θα πρόβαλαν πραγματικά δεδομένα και όχι απλά προγραμματισμένες αναχωρήσεις.

(15-03-2016, 03:52 PM)nikos1991 Έγραψε: Από σήμερα είναι "υποχρεωμένοι" οι οδηγοί να δοκιμάζουν την τηλεματική στα οχήματα που κυκλοφορούν και να αναφέρουν προβλήματα που διαπιστώνουν.
Και φυσικά όλοι το "εφάρμοσαν"... Tongue
Απάντηση
(15-03-2016, 10:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Θα δεχόμουν το ενδεχόμενο της "συνένωσης" στάσεων με αυτόν τον τρόπο, αν δεν υπήρχε το καραγκιοζιλίκι στα "Ιλίσια", στην κάθοδο της Βασ. Σοφίας, που πήγαν και έστησαν 2 οθόνες για τις 2 διαφορετικές στάσεις (μία των λεωφορείων και μία των τρόλεϊ) που τοποθέτησαν, όπως και στην άνοδο της Βασ. Σοφίας, που δεν κοίταξαν να συνενώσουν τις 3 διαφορετικές στάσεις σε "Σύνταγμα"/"Κήπο" (μία για γραμμές Κηφισίας, μία για γραμμές Βύρωνα/Καισαριανής και μία για γραμμές Ιλισίων/Γουδή/Ζωγράφου), αλλά πήγαν και εγκατέστησαν χωριστές οθόνες (εκτός της στάσης του τρόλεϊ που πλέον εξυπηρετεί και Ε14/Χ14).

Πάντως ειδικά σε σταθμούς μετεπιβίβασης και κεντρικά σημεία όπου μπορεί να χρειάζεται η ύπαρξη χωριστών στύλων στάσεων, θα έπρεπε να υπήρχε εξαρχής πρόβλεψη για διαφορετικό τύπο οθονών, σαν αυτή που υπάρχει στις αφετηρίες των εξπρές στο Επίπεδο Αφίξεων του "Ελ. Βενιζέλος", με τη διαφορά ότι θα πρόβαλαν πραγματικά δεδομένα και όχι απλά προγραμματισμένες αναχωρήσεις.

Και φυσικά όλοι το "εφάρμοσαν"... Tongue
Πάντως σήμερα στο 237 ολα τα αμαξια πλην του Ν1 #107 ειχαν ενεργοποιημένο το GPS. Στη GN #564 δεν λειτουργεί η μπροστινή οθόνη ενω στη GN #408 εδειχνε απλά ολες τις στάσεις χωρίς να προβάλλεται η επόμενη και ο καιρος κλπ.
Απάντηση
(15-03-2016, 03:52 PM)nikos1991 Έγραψε: Από σήμερα είναι "υποχρεωμένοι" οι οδηγοί να δοκιμάζουν την τηλεματική στα οχήματα που κυκλοφορούν και να αναφέρουν προβλήματα που διαπιστώνουν.

Αντί να κοιτάνε πως θα οδηγήσουν θα κοιτάνε τι λέει το σύστημα? Ελπίζω τουλάχιστον να βάλανε καμιά φωνή της προκοπής που να ξέρει να μιλάει και όχι σαν αυτή που είχε το desiro diesel στον προαστιακο στις αρχές που έλεγε "Επόμενη στάση ΝερανΤΖΩτισσα/Κηφισιά/Παλληηηηηνη" κλπ
Απάντηση
Καλησπερα.
Σχετικα με το λαθος που εγινε στον οθονη τηλεματικης που αναγραφει 25ης Μαρτιου, μια και συζητατε για την οθονη στο τερμα του 218 , δε ξερω αν προσεξατε οτι η συγκεκριμενη οθονη αναγραφει στο πλαι "τερμα 201" (η αφετηρια δε ξερω ποια λεξη λεει ωστοσο η ουσια δεν ειναι αυτη)
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 35 9.969 16-10-2024, 12:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)