Συνολικά, η Συγκοινωνία Αμαρουσίου έχει αυτή την στιγμή 26 λεωφορεία, τον μεγαλύτερο στόλο από κάθε άλλη Δημοτική Συγκοινωνία στην Ελλάδα.
ΜΑΝ-Sfakianakis midi
Συνολικά υπάρχουν 19 τέτοια λεωφορεία, ηλικίας από 8-12 ετών. Τα πρώτα 4 παραδόθηκαν την άνοιξη του 1997 και με αυτά ξεκίνησε η γραμμή 010 από Άγιο Θωμά για Πολύδροσο. Τα επόμενα 6 παραδόθηκαν έως τον Φεβρουάριο του 1998, για την έναρξη και της 020 και ώστε να δοθεί η δυνατότητα για την ύπαρξη εφεδρικών λεωφορείων. Η τρίτη παρτίδα (3 λεωφορεία) μπήκε σε κυκλοφορία τον Σεπτέμβριο του 1999, μαζί με την έναρξη λειτουργίας του 030.
Και οι τρεις παρτίδες είναι πανομοιότυπες. Διαθέτουν συνολικά 35 θέσεις επιβατών (15 καθήμενοι + 20 όρθιοι) κατά τον κατασκευαστή, όμως συχνά μεταφέρουν πολύ περισσότερους. Τα καθίσματα είναι από φορμάϊκα, θυμίζοντας κάπως τα ξύλινα των ΕΑΣίτικων της δεκαετίας 1980. Διαθέτουν όλα κλιματιστικά της Sutrak (πριν συγχωνευθεί με την Carrier).
Η τέταρτη παρτίδα, με 6 λεωφορεία, αγοράστηκε την άνοιξη του 2002 για την έναρξη των 050 και 060. Εξωτερικά τα λεωφορεία έχουν ελάχιστες διαφορές με τα παλαιότερα, μέσα όμως είναι αρκετά αναβαθμισμένα με καθίσματα με μαξιλάρι και υφασμάτινη επένδυση, αντιολισθητικό δάπεδο, και κίτρινες χειρολαβές στις πόρτες για τα άτομα με μειωμένη όραση. Τα κλιματιστικά τους είναι Thermo King, ίδια με αυτά που έχουν τα περισσότερα λεωφορεία της Ε.ΘΕ.Λ.
Ο χρωματισμός τους έχει ως βασικό χρώμα το κόκκινο (εξ ου και το παρατσούκλι τους "τα κόκκινα λεωφορεία" όπως τα αποκαλούν στο Μαρούσι), με μπλε σκούρο στους προφυλακτήρες και μία σκούρα οριζόντια μπλε λωρίδα στα πλάγια και πίσω στην ποδιά. Κατά καιρούς, κάποια φέρουν ολόσωμες διαφημίσεις.
# Αρ. κυκλ. Έτος κατασκευής
1 ΥΡΙ-5501 1997
2 ΥΡΙ-5502 1997
3 ΥΡΙ-5503 1997
4 ΥΡΙ-5504 1997
5 ΥΖΧ-9055 1998
6 ΥΖΧ-9056 1998
7 ΥΖΧ-9057 1998
8 ΥΖΧ-9058 1998
9 ΥΖΧ-9059 1998
10 ΥΖΧ-9060 1998
11 ΥΖΧ-9711 1999
12 ΥΖΧ-9712 1999
13 ΥΖΧ-9713 1999
14 ΖΗΤ-9514 2002
15 ΖΗΤ-9515 2002
16 ΖΗΤ-9516 2002
17 ΖΗΤ-9517 2002
18 ΖΗΤ-9518 2002
19 ΖΗΤ-9519 2002
Neoplan N6221 CNG
Τα δύο Neoplan φυσικού αερίου αποκτήθηκαν μέσω του προγράμματος Zeus το 2002. Ο χρωματισμός τους είναι τυρκουάζ με μια κόκκινη λωρίδα περιμετρικά στην ποδιά. Ήταν τα πρώτα τρίπορτα λεωφορεία της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου, και χρησιμοποιήθηκαν αρχικά στην γραμμή προς αεροδρόμιο, και κατόπιν το ένα στην γραμμή της Πανεπιστημιούπολης και το άλλο στο σχολικό δρομολόγιο Εργατικών Κατοικιών Αγ. Θωμά - 5ου Δημοτικού. Ανεφοδιάζονται στις εγκαταστάσεις της Ε.ΘΕ.Λ., αρχικά στα Άνω Λιόσια και μετέπειτα στην Ανθούσα.
# Αρ. κυκλ. Έτος κατασκευής
1 ΖΗΙ-9820 2002
2 ΖΗΙ-9821 2002
Mercedes-Benz O405N1 ΕΛΒΟ ("Βεργίνα")
Πέντε "Βεργίνες" της Ε.ΘΕ.Λ. συνεχίζουν την καριέρα τους στο δίκτυο της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου από τον Σεπτέμβριο του 2009. Έχουν βαφτεί στα χρώματα της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου (κόκκινο με μπλε σκούρους προφυλακτήρες). Η οριζόντια μπλε γραμμή περιμετρικά έχει αντικατασταθεί από δύο διαγώνιες μπλε γραμμές πίσω από την πίσω ρόδα, αλλά μόνο στην αριστερή πλευρά, καθώς στα δεξιά ο χώρος προορίζεται για διαφημιστικό αυτοκόλλητο. Εσωτερικά, έχει αντικατασταθεί η επένδυση των καθισμάτων, και βεβαίως έχουν αφαιρεθεί τα ακυρωτικά μηχανήματα. Κατά τα άλλα, πέρα από ένα γενικό καθάρισμα και μηχανική συντήρηση, δεν έχουν γίνει άλλες εργασίες. Έχουν αποκτηθεί με ενοικιαγορά, ήτοι για 6 χρόνια ο Δήμος καταβάλλει € 2.500 ετησίως για το καθένα, και κατόπιν θα περάσουν στην πλήρη κυριότητά του. Κυκλοφορούν την γραμμή 070 Μαρούσι - Πεύκη - Λυκόβρυση, καθώς και τα δρομολόγια της Πανεπιστημιούπολης, ενώ πολλές φορές κάνουν δρομολόγια και στο 040. Σε αντίθεση με τα άλλα λεωφορεία, δεν έχουν αριθμούς παρμπριζ.
# Αρ. κυκλ. Έτος κατασκευής
- ΥΕΜ-4715 1997
- ΥΕΜ-4722 1997
- ΥΕΜ-4723 1997
- ΥΕΜ-4730 1997
- ΥΕΜ-4741 1997
Το διάστημα από Αύγουστο 2007 μέχρι Σεπτέμβριο 2009, ο Δήμος Αμαρουσίου είχε μισθώσει δύο Ikarus 260 από την Ε.ΘΕ.Λ. (ΗΕ-2099 και ΥΑΕ-2376), τα οποία αρχικά χρησιμοποιήθηκαν στην διαδημοτική γραμμή Αμαρουσίου - Πεύκης - Λυκόβρυσης (με αριθμό 001 τότε, που όμως ελλείψει προμετωπίδων δεν αναγραφόταν στα Ikarus). Αυτά δεν έφεραν τον χρωματισμό ή τα λογότυπα της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου, αλλά ήταν βαμμένα γαλάζια με μία κίτρινη και μία σκούρα μπλε λωρίδα περιμετρικά κάτω από τα παράθυρα, και μετά τους έβαλαν αυτοκόλλητα με το λογότυπο της Διαδημοτικής Συγκοινωνίας. Εσωτερικά, είχε γίνει ανακατασκευή του εσωτερικού με καινούρια ξύλινα πάνελ και τοποθέτηση μαξιλαριών με υφασμάτινη επένδυση πάνω στα καθίσματα.
Η ηλικία τους, παρότι η κατάστασή τους ήταν σχετικά καλή, τα ψηλά και άβολα σκαλιά για τους ηλικιωμένους, σε συνδυασμό με την έλλειψη κλιματιστικών, οδήγησαν στην αντικατάστασή τους στο 001 από ένα Neoplan φυσικού αερίου, και ύστερα από ένα ΜΑΝάκι. Έχοντας παραμείνει στο αμαξοστάσιο για σχεδόν 7 μήνες σε απραξία, με τον ερχομό των "Βεργίνων" επεστράφησαν στην Ε.ΘΕ.Λ. και σήμερα βρίσκονται στο Θριάσειο περιμένωντας ή νέους χρήστες ή (πιθανότερα) κόψιμο.
ΜΑΝ-Sfakianakis midi
Συνολικά υπάρχουν 19 τέτοια λεωφορεία, ηλικίας από 8-12 ετών. Τα πρώτα 4 παραδόθηκαν την άνοιξη του 1997 και με αυτά ξεκίνησε η γραμμή 010 από Άγιο Θωμά για Πολύδροσο. Τα επόμενα 6 παραδόθηκαν έως τον Φεβρουάριο του 1998, για την έναρξη και της 020 και ώστε να δοθεί η δυνατότητα για την ύπαρξη εφεδρικών λεωφορείων. Η τρίτη παρτίδα (3 λεωφορεία) μπήκε σε κυκλοφορία τον Σεπτέμβριο του 1999, μαζί με την έναρξη λειτουργίας του 030.
Και οι τρεις παρτίδες είναι πανομοιότυπες. Διαθέτουν συνολικά 35 θέσεις επιβατών (15 καθήμενοι + 20 όρθιοι) κατά τον κατασκευαστή, όμως συχνά μεταφέρουν πολύ περισσότερους. Τα καθίσματα είναι από φορμάϊκα, θυμίζοντας κάπως τα ξύλινα των ΕΑΣίτικων της δεκαετίας 1980. Διαθέτουν όλα κλιματιστικά της Sutrak (πριν συγχωνευθεί με την Carrier).
Η τέταρτη παρτίδα, με 6 λεωφορεία, αγοράστηκε την άνοιξη του 2002 για την έναρξη των 050 και 060. Εξωτερικά τα λεωφορεία έχουν ελάχιστες διαφορές με τα παλαιότερα, μέσα όμως είναι αρκετά αναβαθμισμένα με καθίσματα με μαξιλάρι και υφασμάτινη επένδυση, αντιολισθητικό δάπεδο, και κίτρινες χειρολαβές στις πόρτες για τα άτομα με μειωμένη όραση. Τα κλιματιστικά τους είναι Thermo King, ίδια με αυτά που έχουν τα περισσότερα λεωφορεία της Ε.ΘΕ.Λ.
Ο χρωματισμός τους έχει ως βασικό χρώμα το κόκκινο (εξ ου και το παρατσούκλι τους "τα κόκκινα λεωφορεία" όπως τα αποκαλούν στο Μαρούσι), με μπλε σκούρο στους προφυλακτήρες και μία σκούρα οριζόντια μπλε λωρίδα στα πλάγια και πίσω στην ποδιά. Κατά καιρούς, κάποια φέρουν ολόσωμες διαφημίσεις.
# Αρ. κυκλ. Έτος κατασκευής
1 ΥΡΙ-5501 1997
2 ΥΡΙ-5502 1997
3 ΥΡΙ-5503 1997
4 ΥΡΙ-5504 1997
5 ΥΖΧ-9055 1998
6 ΥΖΧ-9056 1998
7 ΥΖΧ-9057 1998
8 ΥΖΧ-9058 1998
9 ΥΖΧ-9059 1998
10 ΥΖΧ-9060 1998
11 ΥΖΧ-9711 1999
12 ΥΖΧ-9712 1999
13 ΥΖΧ-9713 1999
14 ΖΗΤ-9514 2002
15 ΖΗΤ-9515 2002
16 ΖΗΤ-9516 2002
17 ΖΗΤ-9517 2002
18 ΖΗΤ-9518 2002
19 ΖΗΤ-9519 2002
Neoplan N6221 CNG
Τα δύο Neoplan φυσικού αερίου αποκτήθηκαν μέσω του προγράμματος Zeus το 2002. Ο χρωματισμός τους είναι τυρκουάζ με μια κόκκινη λωρίδα περιμετρικά στην ποδιά. Ήταν τα πρώτα τρίπορτα λεωφορεία της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου, και χρησιμοποιήθηκαν αρχικά στην γραμμή προς αεροδρόμιο, και κατόπιν το ένα στην γραμμή της Πανεπιστημιούπολης και το άλλο στο σχολικό δρομολόγιο Εργατικών Κατοικιών Αγ. Θωμά - 5ου Δημοτικού. Ανεφοδιάζονται στις εγκαταστάσεις της Ε.ΘΕ.Λ., αρχικά στα Άνω Λιόσια και μετέπειτα στην Ανθούσα.
# Αρ. κυκλ. Έτος κατασκευής
1 ΖΗΙ-9820 2002
2 ΖΗΙ-9821 2002
Mercedes-Benz O405N1 ΕΛΒΟ ("Βεργίνα")
Πέντε "Βεργίνες" της Ε.ΘΕ.Λ. συνεχίζουν την καριέρα τους στο δίκτυο της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου από τον Σεπτέμβριο του 2009. Έχουν βαφτεί στα χρώματα της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου (κόκκινο με μπλε σκούρους προφυλακτήρες). Η οριζόντια μπλε γραμμή περιμετρικά έχει αντικατασταθεί από δύο διαγώνιες μπλε γραμμές πίσω από την πίσω ρόδα, αλλά μόνο στην αριστερή πλευρά, καθώς στα δεξιά ο χώρος προορίζεται για διαφημιστικό αυτοκόλλητο. Εσωτερικά, έχει αντικατασταθεί η επένδυση των καθισμάτων, και βεβαίως έχουν αφαιρεθεί τα ακυρωτικά μηχανήματα. Κατά τα άλλα, πέρα από ένα γενικό καθάρισμα και μηχανική συντήρηση, δεν έχουν γίνει άλλες εργασίες. Έχουν αποκτηθεί με ενοικιαγορά, ήτοι για 6 χρόνια ο Δήμος καταβάλλει € 2.500 ετησίως για το καθένα, και κατόπιν θα περάσουν στην πλήρη κυριότητά του. Κυκλοφορούν την γραμμή 070 Μαρούσι - Πεύκη - Λυκόβρυση, καθώς και τα δρομολόγια της Πανεπιστημιούπολης, ενώ πολλές φορές κάνουν δρομολόγια και στο 040. Σε αντίθεση με τα άλλα λεωφορεία, δεν έχουν αριθμούς παρμπριζ.
# Αρ. κυκλ. Έτος κατασκευής
- ΥΕΜ-4715 1997
- ΥΕΜ-4722 1997
- ΥΕΜ-4723 1997
- ΥΕΜ-4730 1997
- ΥΕΜ-4741 1997
Το διάστημα από Αύγουστο 2007 μέχρι Σεπτέμβριο 2009, ο Δήμος Αμαρουσίου είχε μισθώσει δύο Ikarus 260 από την Ε.ΘΕ.Λ. (ΗΕ-2099 και ΥΑΕ-2376), τα οποία αρχικά χρησιμοποιήθηκαν στην διαδημοτική γραμμή Αμαρουσίου - Πεύκης - Λυκόβρυσης (με αριθμό 001 τότε, που όμως ελλείψει προμετωπίδων δεν αναγραφόταν στα Ikarus). Αυτά δεν έφεραν τον χρωματισμό ή τα λογότυπα της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου, αλλά ήταν βαμμένα γαλάζια με μία κίτρινη και μία σκούρα μπλε λωρίδα περιμετρικά κάτω από τα παράθυρα, και μετά τους έβαλαν αυτοκόλλητα με το λογότυπο της Διαδημοτικής Συγκοινωνίας. Εσωτερικά, είχε γίνει ανακατασκευή του εσωτερικού με καινούρια ξύλινα πάνελ και τοποθέτηση μαξιλαριών με υφασμάτινη επένδυση πάνω στα καθίσματα.
Η ηλικία τους, παρότι η κατάστασή τους ήταν σχετικά καλή, τα ψηλά και άβολα σκαλιά για τους ηλικιωμένους, σε συνδυασμό με την έλλειψη κλιματιστικών, οδήγησαν στην αντικατάστασή τους στο 001 από ένα Neoplan φυσικού αερίου, και ύστερα από ένα ΜΑΝάκι. Έχοντας παραμείνει στο αμαξοστάσιο για σχεδόν 7 μήνες σε απραξία, με τον ερχομό των "Βεργίνων" επεστράφησαν στην Ε.ΘΕ.Λ. και σήμερα βρίσκονται στο Θριάσειο περιμένωντας ή νέους χρήστες ή (πιθανότερα) κόψιμο.