Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
βρε παιδια τι εχετε παθει;σε 1900 λεωφορεια θα τοποθετηθει τηλεματικη.Κάθεστε και καταγραφετε ενα ενα;
Απάντηση
(03-10-2015, 04:44 PM)stratis Έγραψε: βρε παιδια τι εχετε παθει;σε 1900 λεωφορεια θα τοποθετηθει τηλεματικη.Κάθεστε και καταγραφετε ενα ενα;

Ο λόγος που δημιουργήθηκε αυτό το thread είναι να συζητάμε γι' αυτό ακριβώς το πράγμα. Υπάρχει και η επιλογή του unfollow για όποιον δεν ενδιαφέρεται να το παρακολουθήσει.
Απάντηση
(03-10-2015, 04:44 PM)stratis Έγραψε: Κάθεστε και καταγραφετε ενα ενα;

Ναι. Το πρόβλημα ποιό είναι;
Απάντηση
(03-10-2015, 04:44 PM)stratis Έγραψε: βρε παιδια τι εχετε παθει;σε 1900 λεωφορεια θα τοποθετηθει τηλεματικη.Κάθεστε και καταγραφετε ενα ενα;

Σε 1900 λεωφορεία και τρόλεϊ θα εγκατασταθεί τηλεματική σύμφωνα με άρθρο που είχε βγει στην δημοσιότητα πριν λίγο καιρό. Αν ισχύει αυτό τότε στο τέλος του έτους θα αποσυρθούν περίπου 250 λεωφορεία (η Ο.ΣΥ. διαθέτει αυτή τη στιγμή 1862 λεωφορεία ενεργά και νομίζω 291 τρόλεϊ), άρα τα λεωφορεία που θα αποκτήσουν τηλεματική, στην περίπτωση που αποκτήσουν όλα τα ενεργά τρόλεϊ, θα είναι περίπου 1610. Συνεπώς, μόνο όποια οχήματα έχουν τηλεματική θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν.
Απάντηση
(03-10-2015, 06:21 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Ναι. Το πρόβλημα ποιό είναι;

Αργά ή γρήγορα τα περισσότερα Ν1 του Ελληνικού θα έχουν τηλεματική όπως και τα midi και οι GN και όλα. Όπως έχουν όλα τα Citelis! Είχε νόημα η καταγραφή συγκεκριμένων οχημάτων που έχει μπει τηλεματική στην αρχή. Τώρα είναι λίγο ανούσιο όλο αυτό αφού σχεδόν όλα θα έχουν και τουλάχιστον στα οχήματα έχει προχωρήσει η εγκατάσταση.

Αυτό που θα πρέπει να μας απασχολεί είναι αν θα λειτουργήσει ποτέ όλο αυτό.
Απάντηση
Και στην Ευριπιδου εχουμε υποδομες για εγκατασταση οθονης τηλεματικης!

Επιπλεον και σε πολλα Ν2 του ΑΜ ΡΑΛ εχει προχωρησει η εγκατασταση οθονων τηλεματικης (542,547,659,720,727)!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(03-10-2015, 11:21 PM)ecoj Έγραψε: Αργά ή γρήγορα τα περισσότερα Ν1 του Ελληνικού θα έχουν τηλεματική όπως και τα midi και οι GN και όλα. Όπως έχουν όλα τα Citelis! Είχε νόημα η καταγραφή συγκεκριμένων οχημάτων που έχει μπει τηλεματική στην αρχή. Τώρα είναι λίγο ανούσιο όλο αυτό αφού σχεδόν όλα θα έχουν και τουλάχιστον στα οχήματα έχει προχωρήσει η εγκατάσταση.

Αυτό που θα πρέπει να μας απασχολεί είναι αν θα λειτουργήσει ποτέ όλο αυτό.

Εγώ, παιδιά, δεν καταλαβαίνω το εξής : Αφού τα Ν1 έχουν άδεια κυκλοφορίας έτους 1994, αυτό σημαίνει ότι τέλος του 2016 πρέπει να αποσυρθούν από όλα τα δρομολόγια του μεγάλου δακτυλίου. Δηλαδή από όλες σχεδόν τις γραμμές που εξυπηρετούν σήμερα.
Άρα, αφού έχουν χρόνο ζωής 14 μήνες ακόμη, γιατί εγκαθιστούν σε αυτά τηλεματική;;; Η οποία, όπως πάει, θα λειτουργήσει μέσα στο 2016; Τα έξοδα για αποξήλωση και αποθήκευση του υλικού ποιός θα τα βάλει;; Διότι λεωφορεία αντικατάστασης δεν θα υπάρξουν, ούτε χρειάζονται.
Απάντηση
(13-10-2015, 11:14 AM)Citaro Έγραψε: Εγώ, παιδιά, δεν καταλαβαίνω το εξής : Αφού τα Ν1 έχουν άδεια κυκλοφορίας έτους 1994, αυτό σημαίνει ότι τέλος του 2016 πρέπει να αποσυρθούν από όλα τα δρομολόγια του μεγάλου δακτυλίου. Δηλαδή από όλες σχεδόν τις γραμμές που εξυπηρετούν σήμερα.
Άρα, αφού έχουν χρόνο ζωής 14 μήνες ακόμη, γιατί εγκαθιστούν σε αυτά τηλεματική;;; Η οποία, όπως πάει, θα λειτουργήσει μέσα στο 2016; Τα έξοδα για αποξήλωση και αποθήκευση του υλικού ποιός θα τα βάλει;; Διότι λεωφορεία αντικατάστασης δεν θα υπάρξουν, ούτε χρειάζονται.

Η σύμβαση αναφέρει 2000 ή 1900 (δεν γνωρίζω σίγουρα) λεωφορεία και τρόλεϊ. Σε τρόλεϊ αν λάβουμε υπόψην παλιότερα άρθρα που είχαν δημοσιευθεί θα μπουν σε 250 οπότε τα υπόλοιπα 1750 ή 1650 θα είναι σε λεωφορεία. Αναγκαστικά μπαίνουν και σε Ν1 αφού ο τωρινός στόλος είναι 1862 λεωφορεία και τα Ν1 225. Βέβαια, είναι γεγονός ότι όλος ο εξοπλισμός που έχει μπει/θα μπει σε Ν1 μετά τους 14 αυτούς μήνες θα πάει χαμένος. Θεωρώ απίθανο να αγοραστούν άμεσα καινούρια οχήματα χώρια με τις περικοπές που έχουμε κάθε μήνα ο επίσημος αριθμός κυκλοφορούντων οχημάτων έχει φτάσει να κυμαίνεται στα 1150 οχήματα συνεπώς και δεν χρειάζονται επιπλέον οχήματα (στην πράξη είναι ακόμα πιο κάτω γιατί υπάρχουν και άλλες κομμένες βάρδιες).

Το θέμα είναι γιατί δεν προνοήσαν από τους ΟΑΣΑ-ΟΣΥ να κάνουν διαγωνισμό με εξοπλισμό τηλεματικής για λιγότερα οχήματα (π.χ. 1600- 1700) που θα ερχόταν και αρκετά πιο φθηνά...
Απάντηση
Επειδή όμως βρισκόμαστε στην Ελλάδα των φωτογραφικών, δεν αποκλείω να βγει ένας νόμος το Δεκέμβριο του 2017 και να σώσει τα Ν1 από το σκραπάρισμα (Το 2016 αποσύρονται μόνο τα "ΣΕΠιτικα" Ν1, 4 στον αριθμό με άδεια κυκλοφορίας το 1993)
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
Χωρίς οθόνες τηλεματικής οι στάσεις ''Πλ.Κάνιγγος'' και ''Ακαδημία" εδώ και τουλάχιστον 3 μέρες, ενώ στην ''Ρηγίλλης'' η μια πλευρά έκανε ''νερά'' καθώς στο δεξιά μέρος της πινακίδας δεν μπορούσε κάποιος να διακρίνει γράμματα, παρά μόνο ιερογλυφικά!

Εκτός από αυτά, η ηχητική αναγγελία (πιλοτική κι αυτή) έχει σιωπηλά καταργηθεί, παρόλο που στα οχήματα υπάρχουν ακόμα τα πληκτρολόγια, πεσμένα πολλές φορές, όπως στο Ν2 647. Οχι πως ο μηχανισμός αυτός ήταν ο καλύτερος, αλλά παρείχε μια καλύτερη εξυπηρέτηση για το επιβατικό κοινό..

Ο ΟΑΣΑ και η διοίκηση της ΟΣΥ, είναι μια αποτυχία και μόνο...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 35 10.026 16-10-2024, 12:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)