Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Κυκλώματα λεωφορειακών γραμμών Ο.ΣΥ.
#21
(10-06-2015, 04:06 PM)mercedes elbo Έγραψε: Για το 120 όντως είναι στο Β' για αυτό και δεν το ανέφερα. Μάλιστα αν δεις εδώ στην 3η εικόνα έχει βάρδιά του και δεν γράφει λεωφορείο δίπλα αφού λογικά το Β' έχει μόνο νταλίκες. Το 142 με προβληματίζει περισσότερο ότι είναι και στο Β' και στο Ε'. Μάλλον, θα είναι στο ένα κύκλωμα π.χ. τις Καθημερινές και στο άλλο τα Σάββατα.

Αυτό όμως που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι στο Α' τα Α1, Α2 που τα βλέπω συνήθως με τα μεγάλα 500αρια (#550-#599) και ταυτόχρονα τα 122, 550 με τα μικρά 400αρια.
Γενικά δεν νομίζω ότι ισχυουν πολύ τα νούμερα στις γραμμές. Ειδικά τον προηγούμενο μήνα που ήταν και τα 220/221 ΕΛΛ έβλεπες και 200αρια στα 203/220/221/206 και καποιες φορες στο 237 μικρα 100αρια (103,102,101,106) και αντίστοιχα με τις GN 700αρες και 500αρες στα 237/164. Άρα μπαίνει ότι είναι διαθέσιμο
Υ.Γ Στα 164/237 στο πρόγραμμα των οδηγών τα έχουν άραγε με GN ή Ν1;
Απάντηση
#22
(15-06-2015, 01:27 AM)georgio Έγραψε: Γενικά δεν νομίζω ότι ισχυουν πολύ τα νούμερα στις γραμμές. Ειδικά τον προηγούμενο μήνα που ήταν και τα 220/221 ΕΛΛ έβλεπες και 200αρια στα 203/220/221/206 και καποιες φορες στο 237 μικρα 100αρια (103,102,101,106) και αντίστοιχα με τις GN 700αρες και 500αρες στα 237/164. Άρα μπαίνει ότι είναι διαθέσιμο
Υ.Γ Στα 164/237 στο πρόγραμμα των οδηγών τα έχουν άραγε με GN ή Ν1;

Αυτό εικάζω ότι γινόταν λόγω της έλλειψης Ν1 που άκομα υπάρχει αλλά δεν φαίνεται τόσο πολύ επειδή πήγαν τα 220/1 Ανθούσα. Γενικά υπό κανονικές συνθήκες σε 140, 203, 204, 206 βλέπω τα μικρά 100αρια.

Βέβαια, αν τα Ν1 πάνω από #160 είναι εφεδρικά (γιατί δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς το πως μπαίνουν ταυτόχρονα τα ίδια Ν1 σε Τοπικά Γλυφάδας και 154, 164, 237 ακόμα και υπό κανονικές συνθήκες) θα μπαίνουν θεωρητικά οπουδήποτε. Στο 237 όταν πρωτοξεκίνησαν να βάζουν GN βάζαν ότι να 'ταν π.χ. #419, #713 κλπ. αλλά μετά έβλεπα τα φυσιολογικά νούμερα του Β' όπως #479, #488, #491, #495, #501, #524 κ.α. Το Β' αν κρίνω από 608 και Α3 πρέπει να ξεκινάει από κάπου #460-#470 μέχρι #540 περίπου.

Για τα 700αρια παίζει και να είναι εφεδρικά και το Ζ' κύκλωμα να μην έχει μόνιμα αμάξια.

Την ίδια απορία έχω και εγώ. Για το Β2 πάντως σε βάρδιες οδηγού που είχα βάλει το link πιο πάνω το δείχνει με Ν1 (#142). Αν και τον Ιανουάριο ίσως το Β2 ήταν στο Γ' κύκλωμα.
Απάντηση
#23
(15-06-2015, 01:00 AM)mercedes elbo Έγραψε: Για το Γ' κύκλωμα (#9129-#9200) λογικό είναι να παίρνουν και αμάξια από τα άλλα κυκλώματα διότι έχει 72 οχήματα και τις Καθημερινές πρέπει να βγάζει περίπου 70 οχήματα [700~7, 719~6, 730~5, 732~10 (εδώ δεν ξέρω ακριβώς την αναλογία ΛΙΟ-ΒΟΤ αλλά κάπου τόσα πρέπει να είναι), 748~3, 822~7, Α/Β11~14, Α15~10, Β/Ε15~3, Γ10~5]. Σίγουρα δεν βγαίνουν όλα αυτά στην πράξη γιατί υπάρχουν κομμένες βάρδιες αλλά σίγουρα θα υπάρχουν και Citelis αυτού του κυκλώματος με βλάβες οπότε αναπόφευκτα παίρνουν Citelis και από τα άλλα κυκλώματα.
Κομμένες βάρδιες δεν έχω παρατηρήσει πολλές πάντως σε γραμμές των Λιοσίων.

Με μόνιμη βλάβη σίγουρα είναι τα #9023, #9141, #9183 και άλλα πολλά. Σίγουρα 20 οχήματα τουλάχιστον είναι μέσα με βλάβες και κάποια από αυτά σοβαρές. Μάλιστα το #9183 σε μία φωτογραφία που έπεσε πρόσφατα στα χέρια μου ήταν και ελαφρώς καννιβαλισμένο ενώ στο #9023 έλειπε ο κινητήρας.

ΥΓ: Έχω τα νούμερα των εκτός οχημάτων αλλά δεν είναι επιβεβαιωμένα όλα ότι όντως είναι εκτός.
Απάντηση
#24
Πως είναι χωρίς ένα τα κυκλώματα του Βοτανικού;
Απάντηση
#25
(15-07-2015, 09:18 AM)aliance Έγραψε: Πως είναι χωρίς ένα τα κυκλώματα του Βοτανικού;

Από Βοτανικό γνωρίζω ότι στο Γ' Κύκλωμα είναι με Ν2 (δεν γνωρίζω νούμερα) και τις γραμμές 036, 224, 829 και λογικά και 732, Α16/876, Γ16/866. To Δ' έχει τα Τοπικά Θριασίου με Ν1 (μέχρι #277 νομίζω γιατί τα υπόλοιπα και υπό κανονικές συνθήκες μπαίνουν π.χ. στο 821 ή σε άλλες γραμμές που έχουν κανονικά Ν2). Μετά είναι σίγουρα ένα κύκλωμα με Neoplan midi και γραμμές 025/6/7, 060, 046, 057, 100, 605 και ίσως και κάποια άλλη που ξεχνάω, το Θ' Κύκλωμα με τα Τοπικά Κηφισιάς και το 560, το Η' που έχει σίγουρα το 640 αλλά δεν γνωρίζω ποιες άλλες γραμμές και τέλος το Ω' που έχει το Χ93. Επίσης, αν ισχύει ακόμα το γεγονός ότι τα κυκλώματα του Βοτανικού είναι 7 πρέπει να υπάρχει άλλο ένα κύκλωμα με γραμμές midi των Δυτικών Προαστικών π.χ. 701/4, 731, 747, 891, 892 κλπ.
Απάντηση
#26
Το Γ' κύκλωμα (ενοποιήση των Α-Β-Γ) είναι όλα τα Ν2 (036-224-732-821-813-054 και τις περίπου τις μισές βάρδιες των Α16/876 - Γ16/866 / 051-829-235 Θ1 με το Χειμ είχε το 049)
Το Δ' κύκλωμα (Τοπ.Ελευσίνας) με τα Ν1 είναι οι υπόλοιπες μισές βάρδιες των Α16/876-Γ16/866 και τα Τοπ.Θριασίου.
Το Ε' κύκλωμα (των Mini / τώρα Midi) έχει το 025/6/7, 100 , 060 και το 046.
Το Ζ' κύκλωμα (Δυτικών) έχει 701/4, 747, 891, 892, Τ.ΛΙΟ
Το Η' κύκλωμα (του κέντρου) έχει 035, 227, 057, 605, 731, 021, 022, 070, 230, 209, 610
Το Θ' κύκλωμα (Βόρεια) έχει Τ.ΚΗΦ, Τ.Ν.ΙΩΝ, 640, 604, 410, 543, 560, 501/27
Το Ω' κύκλωμα (Αεροδρομίου) όπως σε κάθε Α/Σ, έχει το Χ93.

Και στα κυκλώματα του ΑΜ ΕΛΛ που ανέβηκαν είδα κάτι λάθη, αλλά την επόμενη φορά τώρα..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#27
(16-07-2015, 02:12 AM)MrVanHool Έγραψε: Το Γ' κύκλωμα (ενοποιήση των Α-Β-Γ) είναι όλα τα Ν2 (036-224-732-821-813-054 και τις περίπου τις μισές βάρδιες των Α16/876 - Γ16/866 / 051-829-235 Θ1 με το Χειμ είχε το 049)
Το Δ' κύκλωμα (Τοπ.Ελευσίνας) με τα Ν1 είναι οι υπόλοιπες μισές βάρδιες των Α16/876-Γ16/866 και τα Τοπ.Θριασίου.
Το Ε' κύκλωμα (των Mini / τώρα Midi) έχει το 025/6/7, 100 , 060 και το 046.
Το Ζ' κύκλωμα (Δυτικών) έχει 701/4, 747, 891, 892, Τ.ΛΙΟ
Το Η' κύκλωμα (του κέντρου) έχει 035, 227, 057, 605, 731, 021, 022, 070, 230, 209, 610
Το Θ' κύκλωμα (Βόρεια) έχει Τ.ΚΗΦ, Τ.Ν.ΙΩΝ, 640, 604, 410, 543, 560, 501/27
Το Ω' κύκλωμα (Αεροδρομίου) όπως σε κάθε Α/Σ, έχει το Χ93.

Και στα κυκλώματα του ΑΜ ΕΛΛ που ανέβηκαν είδα κάτι λάθη, αλλά την επόμενη φορά τώρα..

Για το 640 εισαι σίγουρος ότι είναι στο Θ'; Γιατί εδώαναφέρει για κατσαρή 13 Η' Κυκλώματος. Δεν γνωρίζω όμως αν από τότε έχουν αλλάξει τα κυκλώματα στο Βοτανικό.

Επίσης, μπορείς να γράψεις ποια παρμπρίζ έχει κάθε κύκλωμα, αν τα γνωρίζεις φυσικά;
Απάντηση
#28
Παιδιά, μία ερώτηση εκτός θέματος: Είναι τα κυκλώματα Α', Β', Γ' ή Α, Β, Γ;
Διότι στην πρώτη περίπτωση το Ζ' είναι 7 και το Ω' είναι 800.
Απάντηση
#29
Από σήμερα τα Γ' και Ε' κύκλώματα Ελληνικού, σύμφωνα με ανάρτηση συνδικαλιστή της Ο.ΣΥ. σε ομάδα οδηγών στο fb, συγχωνεύονται σε ένα κύκλωμα. Μάλιστα, αν κρίνω ότι σήμερα στα Τοπικά Γλυφάδας κυκλοφορούν σχεδόν μόνο μικρά νούμερα Ν1 πρέπει τα Τοπικά Γλυφάδας να ανήκαν στο Ε' και όχι στο Δ'.
Απάντηση
#30
Επαναφέρω το θέμα.

Η Ανθουσα έχει κυκλώματα; Γιατί έχω την εντύπωση ότι όλοι οι οδηγοί και τα λεωφορεία της πάνε παντού... Για παράδειγμα, την περασμένη εβδομάδα μπήκα στο 036 με Ν1 και μου φάνηκε πως είδα ξανά τον ίδιο οδηγό αυτές στις μέρες στο Β5 με 12μετρο Ν2 (άσχετη η μία γραμμή με την άλλη).
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)