Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Τουλαχιστον μια GN στο 164 μισοαδεια και το 237 με -1 όχημα χθες και σημερα με τα Ν1 τίγκα
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(30-06-2015, 07:55 PM)georgio Έγραψε: Τουλαχιστον μια GN στο 164 μισοαδεια και το 237 με -1 όχημα χθες και σημερα με τα Ν1 τίγκα
Άρα οι GN που βλέπουμε στο 164 μπορούμε να είμαστε βέβαιοι πλέον ότι δεν μπαίνουν λόγω έλλειψης Ν1.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(30-06-2015, 09:58 PM)mercedes elbo Έγραψε: Άρα οι GN που βλέπουμε στο 164 μπορούμε να είμαστε βέβαιοι πλέον ότι δεν μπαίνουν λόγω έλλειψης Ν1.
Και η μανια που εχουν με το να μην μπαινουν στο 237....οπως και η μανια να λειπει όχημα. Σήμερα το μεσημερι η αναμονη ηταν στα 20' εν ωρα αιχμής παρακαλώ και στη Δάφνη έκατσε 5' τιγκα στον κόσμο χωρις να μπορεί να μπει άλλος. Αν δεν έχουν οδηγους ας φτιαξουν το προγραμμα με 4 οχήματα να τελειώνουμε
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(01-07-2015, 02:41 AM)georgio Έγραψε: Και η μανια που εχουν με το να μην μπαινουν στο 237
Την τελευταία φορά που μπήκε νταλίκα στο 237, πριν λίγες μέρες, έτυχε να ήμουν στη Δάφνη την ώρα που είχε φτάσει και ετοιμάζονταν για αναχώρηση. Ακριβώς πίσω της περίμεναν 206 και 218 να προσεγγίσουν τις στάσεις, έχοντας μπλοκάρει σχεδόν την κυκλοφορία στην Παπαναστασίου.
Νομίζω αυτό μπορεί να μας εξηγεί έναν από τους λόγους που δεν προτιμάται. Και ειδικά αν συνυπολογίσουμε το ότι ο 1ος διάδρομος (ΑΦ-206,237 / ΤΕ-218) χρησιμοποιείται από τα οχήματα του 141 στα διαλείμματά τους.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(01-07-2015, 10:58 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Την τελευταία φορά που μπήκε νταλίκα στο 237, πριν λίγες μέρες, έτυχε να ήμουν στη Δάφνη την ώρα που είχε φτάσει και ετοιμάζονταν για αναχώρηση. Ακριβώς πίσω της περίμεναν 206 και 218 να προσεγγίσουν τις στάσεις, έχοντας μπλοκάρει σχεδόν την κυκλοφορία στην Παπαναστασίου.
Νομίζω αυτό μπορεί να μας εξηγεί έναν από τους λόγους που δεν προτιμάται. Και ειδικά αν συνυπολογίσουμε το ότι ο 1ος διάδρομος (ΑΦ-206,237 / ΤΕ-218) χρησιμοποιείται από τα οχήματα του 141 στα διαλείμματά τους.
Άμα ήταν μόνη της η νταλίκα την ώρα που έφτασε αρκούσε να τραβηχτεί λίγο πιο μπροστά. Οι διάδρομοι της ρεμίζα της Δάφνης έχουν μήκος πάνω από 55μ οπότε χωράνε με άνεση ένα 12μετρο του 218, ένα 12μετρο του 206 και ένα 18μετρο του 237.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(01-07-2015, 12:16 PM)mercedes elbo Έγραψε: Άμα ήταν μόνη της η νταλίκα την ώρα που έφτασε αρκούσε να τραβηχτεί λίγο πιο μπροστά. Οι διάδρομοι της ρεμίζα της Δάφνης έχουν μήκος πάνω από 55μ οπότε χωράνε με άνεση ένα 12μετρο του 218, ένα 12μετρο του 206 και ένα 18μετρο του 237.
Φραγμό σαν τις κλούβες στη Βασ. Σοφίας θα φτιάχνουν δηλαδή;
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(01-07-2015, 12:42 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Φραγμό σαν τις κλούβες στη Βασ. Σοφίας θα φτιάχνουν δηλαδή;
Σαφώς και όχι. 2 12μετρα και 1 18μετρο και 4μ συνολικά για να μπορούν να κάνουν ελιγμό ώστε να φύγουν (2μ ανάμεσα στο 1ο-2ο όχημα και άλλα 2μ ανάμεσα 2ο-3ο) μας κάνουν 46μ, δηλαδή έχουμε ελεύθερα άλλα 10 μέτρα...
Επιπλέον, τα 206 και 237 οφείλουν να κάθονται το πολύ 2'-3' στη Δάφνη και το 218 να μην έχει ποτέ πάνω από 1 όχημα στο Τέρμα του. Ακόμα, αυτά δεν σημαίνει ότι θα είναι κάθε φορά όλα μαζί.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Το N2 #679 σήμερα στο Α7.
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Χτες, το Ν2 673 στο ΒΓ18 και η Volvαρα 232 στο 843!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(03-07-2015, 11:54 AM)MrVanHool Έγραψε: Χτες, το Ν2 673 στο ΒΓ18 και η Volvαρα 232 στο 843!
Με το Θερινό Ι, ξαναγέμισε VOLVO το 608! Είχαμε ξεχάσει τί χρώμα είχαν!