Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
25-04-2015, 04:01 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-04-2015, 04:04 PM από MrVanHool.)
Σύναψη:
Εδώ και αρκετούς μήνες, τα Solaris στα Τοπικά Γλυφάδας δρομολογούνται όπως οι GN στο 250. Μια φορά στις 15 μέρες.
Βασικα ετσι, εδω και αρκετα χρονια εχουν Solaris τα Τ.ΓΛΥ! Η παρατηρηση ηταν για τωρα που ειναι λιγοτερα και θα επρεπε να μην βγαζουν..
Το 250 ειναι στο Γ'κυκλωμα (Ν1) οι απογευματινες βαρδιες (οι πρωινες ειναι στο εφεδρικο). Αν οι βραδυνοι εχουν διπλωμα νταλικας και υπαρχει εντολη-διαθεση Α/Σ, βγαινει..!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
25-04-2015, 05:36 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-04-2015, 05:37 PM από ecoj.)
827 και 828 μοιάζει να έχουν επιστρέψει στα midi ενώ το 800 έχει και Irisbus και Neoplan midi από ότι είδα!
Επίσης δεν είδα οχήματα Ράλλη στο 049 σήμερα παρά μόνο Irisbus Πειραιά αλλά δεν είμαι απόλυτα σίγουρος!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(25-04-2015, 04:01 PM)MrVanHool Έγραψε: Βασικα ετσι, εδω και αρκετα χρονια εχουν Solaris τα Τ.ΓΛΥ! Η παρατηρηση ηταν για τωρα που ειναι λιγοτερα και θα επρεπε να μην βγαζουν..
Το 250 ειναι στο Γ'κυκλωμα (Ν1) οι απογευματινες βαρδιες (οι πρωινες ειναι στο εφεδρικο). Αν οι βραδυνοι εχουν διπλωμα νταλικας και υπαρχει εντολη-διαθεση Α/Σ, βγαινει..!
Δεν φύγαν και πολλά Solaris από το Ελληνικό. Νομίζω 10 έφυγαν και έμειναν 65. Και από αυτά στην αιχμή βγαίνουν περίπου τα μισά! οπότε καλά κάνουν και βάζουν και στα Τοπικά Γλυφάδας. Αρκεί όμως να μην μπαίνουν σε βάρδιες που έχουν 205 γιατί γίνεται χαμός.
Στο 250 αν το πρόβλημα είναι το κύκλωμα πρέπει να βγα΄λουν τα 154/164 από τα κυκλώματα με νταλίκες, αφού ούτως ή άλλως Ν1 παίρνουν, και οι οδηγοί που δουλεύουν εκεί να δουλέψουν 250. Παρομοίως, στο πρέπει να σταματήσουν να μπαίνουν GN στο Α3 γιατί είναι καθαρά σπατάλη.
Υ.Γ. Έμαθες τα κυκλώματα του Ελληνικού;
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(25-04-2015, 10:11 PM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν φύγαν και πολλά Solaris από το Ελληνικό. Νομίζω 10 έφυγαν και έμειναν 65. Και από αυτά στην αιχμή βγαίνουν περίπου τα μισά! οπότε καλά κάνουν και βάζουν και στα Τοπικά Γλυφάδας. Αρκεί όμως να μην μπαίνουν σε βάρδιες που έχουν 205 γιατί γίνεται χαμός.
Στο 250 αν το πρόβλημα είναι το κύκλωμα πρέπει να βγα΄λουν τα 154/164 από τα κυκλώματα με νταλίκες, αφού ούτως ή άλλως Ν1 παίρνουν, και οι οδηγοί που δουλεύουν εκεί να δουλέψουν 250. Παρομοίως, στο πρέπει να σταματήσουν να μπαίνουν GN στο Α3 γιατί είναι καθαρά σπατάλη.
Πάντως εγω στα ΤΓλυφαδας εχω απο το Σεπτέμβρη να δω midi που σημαίνει αν μπαίνουν θα ειναι ελαχιστα και σε πολυ συγκεκριμένες βάρδιες.
Τα 124/205 δεν μπορουν να βγουν με midi γιατί απο Ελληνικό τιγκάρουν.
Και όπως σωστά λεει o mercedes elbo ας αλλάξουν επιτελους τα κυκλώματα. Την προηγούμενη Δευτέρα το 250 που είχε τις 3 GN λειτούργησε άψογα όπως και χθες στο 237 είχε αρκετο κόσμο ειδικα το πρωι/απογευμαι με 15-20' .
Αργουν αλλα τα καταλαβαίνουν σιγα-σιγα όπως με το Α5....
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
26-04-2015, 12:08 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-04-2015, 12:08 AM από ecoj.)
(25-04-2015, 10:50 PM)georgio Έγραψε: Πάντως εγω στα ΤΓλυφαδας εχω απο το Σεπτέμβρη να δω midi που σημαίνει αν μπαίνουν θα ειναι ελαχιστα και σε πολυ συγκεκριμένες βάρδιες.
Τα 124/205 δεν μπορουν να βγουν με midi γιατί απο Ελληνικό τιγκάρουν.
Και όπως σωστά λεει o mercedes elbo ας αλλάξουν επιτελους τα κυκλώματα. Την προηγούμενη Δευτέρα το 250 που είχε τις 3 GN λειτούργησε άψογα όπως και χθες στο 237 είχε αρκετο κόσμο ειδικα το πρωι/απογευμαι με 15-20' .
Αργουν αλλα τα καταλαβαίνουν σιγα-σιγα όπως με το Α5....
Γενικά το
237 έχει πολύ κόσμο αλλά θα έλεγα πως το
Β2 είναι σε μεγαλύτερη ανάγκη για νταλίκες. Μιλάμε για κορμό γραμμή και όχι τροφοδοτική.
Τώρα το
Α3 σε κόσμο έχει λιγότερο από το
Α5 απλά το 2ο συμφέρει να βγαίνει από Ανθούσα επειδή καταλήγει στο αμαξοστάσιο. Επίσης
304/
305 έπρεπε να έχουν φύγει από Ελληνικό όταν δεν είναι καλοκαίρι. Από το Ελληνικό πρέπει να έφυγε και το
227 πάντως. Ουσιαστικά μόνο το
203 φορτώθηκαν στο Ελληνικό.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
27-04-2015, 08:46 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-04-2015, 10:03 AM από georgio.)
Με 2 GN παρακαλώ σήμερα το 237 #719 και #590!!
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Neoplan midi #419 στο 731!
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Σε κουβέντα που έκαναν πριν λίγο οδηγός του 220 (Α/Σ Ανθούσας) με οδηγό του 203 (Α/Σ Ελληνικού), αφού χαριτολογούσε (ο Ανθουσιώτης) ότι "μας πήρατε ...την γραμμή", στη συνέχεια τον άκουσα να λέει κάτι για "Ζωγράφου ... άντε πάλι να μαθαίνεις καινούργιες γραμμές" .
Ξέρει κανείς αν επίκειται αλλαγή Α/Σ για το 235;;;
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Από 1η του μήνα μπορεί να δούμε αλλαγές σε γραμμές ανά αμαξοστάσιο. Βέβαια μου φαίνεται λίγο απίθανο να πάει το 235 Ανθούσα.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(27-04-2015, 06:23 PM)Citaro Έγραψε: Σε κουβέντα που έκαναν πριν λίγο οδηγός του 220 (Α/Σ Ανθούσας) με οδηγό του 203 (Α/Σ Ελληνικού), αφού χαριτολογούσε (ο Ανθουσιώτης) ότι "μας πήρατε ...την γραμμή", στη συνέχεια τον άκουσα να λέει κάτι για "Ζωγράφου ... άντε πάλι να μαθαίνεις καινούργιες γραμμές" .
Ξέρει κανείς αν επίκειται αλλαγή Α/Σ για το 235;;;
Σιγα τη γραμμη το 203...εδω πηραν το φιλετο Α5!!